abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82866194
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef klaasdj het volgende:

[..]

Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
pi_82866439
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:33 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
pi_82866535
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
Je moet het hem nageven. Hij doet het beter dan de gemiddelde TS uit R&P
pi_82866785
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
pi_82867127
Nu verwacht ik toch wel een beetje een redelijke film over Joran met tenminste enkele bekende acteurs binnen een jaar te kunnen grabbelen uit de 5 euro bak bij de FRS.
pi_82867406
En wie zou Joran dan spelen?
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:17:53 #282
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82867566
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
zwaar verslaafd aan gokken, lustmoordenaar en agressieve razernij die uitmond in moord vind ik niet talentvol.
En blijkbaar is hij heel veel geld verloren aan dat pokeren door zijn onbeheersbare impulsiviteit
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82867935
quote:
Joran in de uitverkoop
AMSTERDAM - Modewinkel Tip de Bruin aan de Nieuwendijk heeft een speciale Joran van der Sloot-etalage ingericht. Eén van de etalagepoppen is een kogelvrij vest aangedaan, zijn handen zijn geboeid en er hangt een balkje voor zijn ogen. Op de grond liggen pokerfiches.

„Het is een etalage met een knipoog”, zegt eigenaar Piet de Bruin. Op de achtergrond hangt een Peruaanse vlag en overal slingeren valse dollarbiljetten in het rond. Aan de enkel van de etalagepop is een ketting met bal bevestigd. De Bruin erkent dat het op het randje is. „Het is natuurlijk verschrikkelijk wat die jongen heeft gedaan. Dat is niet goed te praten.”

De ondernemer wil juist wat ludieks met zijn etalage doen. Het kogelvrije vest heeft hij voor twee weken kunnen lenen van de dumpwinkel
Bron: telegraaf.nl
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:13:37 #284
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_82868109

Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_82868129
vrijwel weinig medianieuws meer, nu komt het dus op analyse aan

er zijn hier mensen die dankzij joran in peru, het ouwe verhaal van natalee weer eens gaan doorlopen.
dat doen ook veel mensen in peru. dat komt joran niet ten goed geloof ik

dus in volgende hoofdstuk voor mij part joran , de analyse

we krijgen waarschijnlijk komende dagen , veel bekende van joran voor de beeldbuis
de aankomst van de killermoeder misschien en zo gaan we waarschijnlijk weer over tot de orde van de dag
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:29:26 #286
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_82868303
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:13 schreef RobertoCarlos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Is dit serieus de etalage van Tip? Best zieke humor.

Verder vind ik die Beth Holloway een geldwolf. Al die interviews vangt ze vet geld voor. En dan nog dat boek wat ze over Natalee geschreven heeft, waar je dik ¤ 22 voor moet neerleggen. Ik vind het nogal een prijs voor een boek. Inmiddels heeft ze haar plastische chirurg en haar 2e huis van deze inkomsten betaald . Dat haar Natalee zo'n vroom meisje was als ze ons wil laten denken klopt ook niet.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_82868362
zal ook eens een linkje plaatsen,

hier een kijkje in een andere kamer in het hotel samen met foxnews

pi_82868377
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:59 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Bron: telegraaf.nl
Al die bontkraagjes die daar komen vinden dat natuurlijk geweldig.
  woensdag 16 juni 2010 @ 08:43:18 #289
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82868530
quote:
Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
Ik ben heel benieuwd...
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82868928
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd...
de laatste kans om te ontsnappen lijkt mij
pi_82868967
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 08:43 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik ben heel benieuwd...
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:07:24 #292
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82869024
Waarschijnlijk is dit alleen zodat mensen ophouden te mekkeren over die arrestatie e.d., en ze daarna weer verder kunnen met de zaak.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82871066
Uri Geller
pi_82871073
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef plonsplons het volgende:

[..]

volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
Het zou wel een spectaculaire wending zijn En dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.

Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.

En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:36:19 #295
241730 Klonterpot
Je geld of je never
pi_82871446
Hopelijk blijft ie de komende 35 jaar mooi achter slot en grendel in Peru.
The remedy is the experience.
pi_82871466
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 06:32 schreef Nielsch het volgende:
En wie zou Joran dan spelen?
Aangezien hij inmiddels een internationale beruchtheid heeft en de USA over het algemeen lekker veel drama, cliché's en goede acteurs in hun producties gooien, draag ik hierbij Leonardo di Caprio voor...ik zie qua uiterlijk ook wel enige overeenkomsten.
pi_82871560
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Het zou wel een spectaculaire wending zijn En dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.

Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.

En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .
Dat had hij zelfs kunnen rekken tot aan het Chileense hooggerechtshof.
De strafkamer van het hof had zich dan moeten buigen over de uitlevering en er had dan
ook al een aanklacht in Peru moeten zijn tegen Joran .
Maar Chili kan iemand ook als ongewenste vreemdeling over de grens zetten en dan sta je in Peru
pi_82871811
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
quote:
Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.

Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was.
Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?

Edit: ik zie het hierboven al staan: hij was in 'bijzonder huisarrest' geplaatst.
pi_82871872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef Nadine26 het volgende:
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
[..]

Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?
Hij was "aangehouden".
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_82872052
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef Felixa het volgende:

[..]

Hij was "aangehouden".
Ja, duidelijk

In het Nederlandse rechtssysteem zou Joran waarschijnlijk een goede kans maken: geen advocaat, uitlevering zonder toestemming en (volgens NRC, meteen al de dag na de uitzetting) niet volgens de regels - hier komen mensen weg met kleinere vormfoutjes. Maar ja, Peru...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')