Gelukkig is ze totaal niet suggestief.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef klaasdj het volgende:
[..]
Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Gelukkig is ze totaal niet suggestief.
Je moet het hem nageven. Hij doet het beter dan de gemiddelde TS uit R&Pquote:Op woensdag 16 juni 2010 01:54 schreef sig000 het volgende:
[..]
Als ze in Peru klaar met 'm zijn dan wachten ze in de USA. Voorlopig heeft ie al 2 vriendjes en eigen cel.
zwaar verslaafd aan gokken, lustmoordenaar en agressieve razernij die uitmond in moord vind ik niet talentvol.quote:Op woensdag 16 juni 2010 02:26 schreef sig000 het volgende:
Als Joran niet zo'n raar karakter had, was het waarschijnlijk een talentvolle jongen.
Bron: telegraaf.nlquote:Joran in de uitverkoop
AMSTERDAM - Modewinkel Tip de Bruin aan de Nieuwendijk heeft een speciale Joran van der Sloot-etalage ingericht. Eén van de etalagepoppen is een kogelvrij vest aangedaan, zijn handen zijn geboeid en er hangt een balkje voor zijn ogen. Op de grond liggen pokerfiches.
„Het is een etalage met een knipoog”, zegt eigenaar Piet de Bruin. Op de achtergrond hangt een Peruaanse vlag en overal slingeren valse dollarbiljetten in het rond. Aan de enkel van de etalagepop is een ketting met bal bevestigd. De Bruin erkent dat het op het randje is. „Het is natuurlijk verschrikkelijk wat die jongen heeft gedaan. Dat is niet goed te praten.”
De ondernemer wil juist wat ludieks met zijn etalage doen. Het kogelvrije vest heeft hij voor twee weken kunnen lenen van de dumpwinkel
Is dit serieus de etalage van Tip? Best zieke humor.quote:
Ik ben heel benieuwd...quote:Rechter buigt zich over rechtmatigheid arrestatie Joran
LIMA/AMSTERDAM - Komende vrijdag zal Joran van der Sloot worden voorgeleid aan de rechter. Naar verwachting zal de rechter, de voormalige anticorruptiemagistraat Carlos Morales Córdova, beslissen of het voorarrest van Van der Sloot zal worden verlengd. Omdat er door internationale experts vraagtekens zijn gezet over de vraag of de arrestatie en overlevering vanuit Chili naar Peru rechtmatig verlopen is zal de rechter zich waarschijnlijk ook over die vraag buigen.
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatstquote:
Het zou wel een spectaculaire wending zijnquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:03 schreef plonsplons het volgende:
[..]
volgens mij was het niet gearresteerd maar in bijzondere huisarest geplaatst
geloof nooit dat joran na vrijdag een vrij man is
Aangezien hij inmiddels een internationale beruchtheid heeft en de USA over het algemeen lekker veel drama, cliché's en goede acteurs in hun producties gooien, draag ik hierbij Leonardo di Caprio voor...ik zie qua uiterlijk ook wel enige overeenkomsten.quote:
Officieel had hij bezwaar kunnen aantekenen tegen uitzetting maar dat had hij dan in Chili moeten doen .quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:25 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Het zou wel een spectaculaire wending zijnEn dát zou in deze zaak dan wel weer kloppen, op een bepaalde manier.
Maar ik geloof er ook niet zo in. Of die arrestatie en uitlevering nou onrechtmatig zijn verlopen of niet, Amerika staat grommend en blaffend op de achtergrond - nog even los van het wraaklustige Peruaanse publiek - dus het moet wel héél gek lopen, wil de Peruaanse rechter Joran laten lopen op grond van een vormfout. Ik vraag me ook af in hoe verre Nederland (Buitenlandse Zaken) zich hiermee bemoeit. Ik heb niet de indruk dat Joran in Peru omringd wordt door juridische experts, bovendien mag hij zich alleen laten bijstaan door een Peruaanse advocaat. Maar goed, op de ambassade zullen ze het er wel druk mee hebben.
En misschien dat moedertje Van der Sloot de afgelopen week tóch iets anders heeft gedaan dan de 'stroom telefoontjes' beantwoorden. Als mijn zoon in een Peruaanse folterkelder zat opgesloten, zou ik al mijn contacten wel aanboren
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?quote:Het duurde nog een uur voordat de politie mijn taxi onderschepte. Ze reden me in een particuliere wagen naar de Migratiedienst in Santiago. Ze legden uit dat ik niet gearresteerd was, dat ik mocht doen wat ik wilde. Ik gebruikte de computer en at. Totdat ik te horen kreeg dat Peru om mijn uitlevering vroeg.
Ik zei dat ik niet akkoord was, dat ik met een advocaat wilde praten. Ze zeiden me dat ik daarover niks te vertellen had. Dat het een beslissing van de regering was. Ik vroeg of ik niet aan Nederland kon worden uitgeleverd. Dat zouden ze bekijken. Daarna herhaalden ze dat ik niet gearresteerd was, maar dat ze me wegens een beslissing van hogerhand het land zouden uitzetten, naar Peru.
Hij was "aangehouden".quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef Nadine26 het volgende:
In zijn bekentenis heeft Joran wel meteen de vinger op de zere plek gelegd:
[..]
Is het trouwens niet raar dat hij 'niet gearresteerd' was? Wat was hij dan wel?
Ja, duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |