abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:18:41 #251
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_82864302
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
Welnee, hij maakt onderdeel van de volgende undercover uitzending van Peter R. de Vries.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_82864327
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja veel geweld en gangoorlogen maar 8 lijken coor zogenaamde verkrachters is natuurlijk bs
Ja, dat lijkt mij ook niet aan de orde van de dag. Eerder zijn dit soort taferelen te zien bij een gevangenis opstand o.i.d.
pi_82864335
leeft ie nog?
pi_82864351
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:19 schreef Nielsch het volgende:
leeft ie nog?
Death man walking... dus ja... nog wel.
pi_82864386
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
Die huurmoordenaar is een pion van de Peruaanse autoriteiten. Hij heeft de opdracht vriendjes te worden met Joran en uit te vogelen wat het werkelijke verhaal achter de verdwijning van Natalee is....
Hmm, indien de FBI voor de financiële middelen zorgt..?? zou het tot de mogelijkheden kunnen behoren..
pi_82864419
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:20 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Death man walking... dus ja... nog wel.
Dutroux leeft ook nog. Hoewel in een ander regiem maar wij zijn wel koning overdrijven

[ Bericht 0% gewijzigd door opgebaarde op 16-06-2010 00:35:40 ]
pi_82864628
Wanneer komt moeder Fandersloet nou aan?
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:33:37 #259
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_82864740
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:13 schreef Maron het volgende:
Toen J. net gearresteerd was ging er al het gerucht dat er door de inmates een prijs op zijn hoofd gezet was..wie weet wil zijn celmaatje deze klus wel klaren..maakt voor hem toch niet meer uit..hoewel..hij zou wel eens de held van Peru kunnen worden..(pure speculatie hoor)
Dat dus.

Hij zal echt op zijn hoede moeten zijn, zeker als je de bedreigingen aan het adres van de advocaat in acht neemt.
pi_82865045
quote:

Ik heb me net ook even in dit nieuwe personage verdiept, en het kunnen best nog interessante gesprekken worden, tussen Joran en - voor intimi - Hugo. Ze kunnen ervaringen uitwisselen Hugo heeft ook een vrouw gewurgd, de joodse zakenvrouw Myriam Fefer, en dit deed hij met een computersnoer, in haar eigen slaapkamer, die hij was binnengedrongen terwijl haar twee kinderen een verdieping hoger lagen te slapen. Motief: geld. Als ik het goed heb begrepen (met mijn krakkemikkige Spaans) gaat men ervan uit dat Myriams dochter Eva opdracht heeft gegeven voor de moord. Ik denk dat zij een stiefdochter is - Myriam was waarschijnlijk getrouwd met Eva's zeer vermogende vader, die al is overleden. Op deze manier hoopte zij het familiegeld weer terug te krijgen.

Kennelijk weigert Hugo zijn opdrachtgeefster te verraden, en daarmee ligt de zaak nu stil. Zou hij, net als Joran, ook in afzondering zitten uit angst voor een afstraffing door medegevangenen? Rond zijn arrestatie speelde ook zo'n mediacircus.

Nou ja, kortom: Joran en Hugo hebben genoeg om over te babbelen
pi_82865249
Zijn maatjes daar zitten ook in bijzonder regime, nadat hun definitieve straf is vastgesteld gaan die ook op de grote hoop.
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:50:44 #263
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_82865278
Ik snap niet dat hij überhaupt nog leeft.......
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_82865370
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:50 schreef Veadige het volgende:
Ik snap niet dat hij überhaupt nog leeft.......
Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.
Hij moet er maar het beste van maken of in hongerstaking.
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:58:38 #265
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82865484
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:52 schreef zoefbust het volgende:

[..]

Gisteren postte hier iemand foto's ,wat ze daar met vrouwen en kindermoordenaars doen
in de gevangenissen .
Klik er NIET op in geval van zwakke maag schreef hij .

Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43

Joran van der Sloot: waar Joran lepels buigt met Uri! #43
Oh dat ziet er lekker uit ja.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:02:00 #266
269001 Veadige
helemaal klaar
pi_82865579
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:54 schreef sig000 het volgende:

[..]

Hij heeft niets daar om zich op te hangen, treinen komen er al helemaal niet.
Hij moet er maar het beste van maken of in hongerstaking.
Ik bedoel dat hij niet is koudgemaakt.
Al voor zijn laatste slachtoffer, dus in de Holloway tijd.
komt een goudvis bij de dokter,
zegt de dokter:
ah, ik zie het al,
uit de kom.
pi_82865692
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:

[..]

Die Hollaway's was op zijn 17e en veel geblaat, weinig wol types.
De vader van deze meid is van een ander kaliber.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:06:14 #268
120647 BadKeukenTegel
Heer ende Meester
pi_82865713
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
Al sterven er miljoenen kleine Afrikaantjes van de dorst, ik loop tenminste rond met een puik merk op m'n borst.
pi_82865766
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:02 schreef Veadige het volgende:

[..]

Nou, nou, nou... Ik ben ook geen fan van Peter R, maar zo ver zal hij niet gaan.
pi_82865781
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Gelukkig leeft ie nog. Ik zou dit nieuws echt zo erg missen als ie niet meer leeft of als de media er geen aandacht meer aan besteedt.
Misschien tijd om een hobby te gaan zoeken?
pi_82865810
*btw als het mijn dochter was en ik had invloed dan zou ik precies zo reageren als die pa, naar buiten koel en ondertussen zorgen dat die klootzak maximale straf krijgt.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:12:44 #272
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82865870
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:06 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82865951
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 00:43 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Ik heb me net ook even in dit nieuwe personage verdiept, en het kunnen best nog interessante gesprekken worden, tussen Joran en - voor intimi - Hugo. Ze kunnen ervaringen uitwisselen Hugo heeft ook een vrouw gewurgd, de joodse zakenvrouw Myriam Fefer, en dit deed hij met een computersnoer, in haar eigen slaapkamer, die hij was binnengedrongen terwijl haar twee kinderen een verdieping hoger lagen te slapen. Motief: geld. Als ik het goed heb begrepen (met mijn krakkemikkige Spaans) gaat men ervan uit dat Myriams dochter Eva opdracht heeft gegeven voor de moord. Ik denk dat zij een stiefdochter is - Myriam was waarschijnlijk getrouwd met Eva's zeer vermogende vader, die al is overleden. Op deze manier hoopte zij het familiegeld weer terug te krijgen.

Kennelijk weigert Hugo zijn opdrachtgeefster te verraden, en daarmee ligt de zaak nu stil. Zou hij, net als Joran, ook in afzondering zitten uit angst voor een afstraffing door medegevangenen? Rond zijn arrestatie speelde ook zo'n mediacircus.

Nou ja, kortom: Joran en Hugo hebben genoeg om over te babbelen
Hugo Trujillo Ospina staat terecht voor de vermeende misdaad van moord, omdat, door middel van een DNA-test bleek dat zijn bloed werd gevonden op plaats delict.
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:17:36 #274
211118 klaasdj
Juice by Tappy!
pi_82865975
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef Felixa het volgende:
Video: interview met een vriend van Joran die hem een "good person" noemt.

http://edition.cnn.com/vi(...)s.cnn?iref=allsearch
Die presentatrice moeten ze hangen. Tering, ga bij de politie als je mensen zo wil ondervragen. Belachelijke televisie. uiteraard amerikaans.
Canada, the promised land!!! Places 2 be: West Michigan, New York State/Long Island (en city),
Washington, DC, Chicago.
American Studies, RuG met minor journalistiek.
pi_82866113
The lawyer of Dutch citizen Joran van der Sloot, who is on trial for the murder of young Peruvian Stephany Flores, announced today his decision to abandon the case.

Máximo Altez reported that he is quiting to defend van der Sloot due to the family problems that it has caused. He said he has also received many threatening emails and has stated that at this point in his career he does not want to deal with such a situation.

It is unknown at the moment who will assume van der Sloot’s defence.

Luis Garcia, spokesman for the Superior Court in Lima announced that Judge Carlos Morales will be in charge of the proceedings against van der Sloot in Peru.

The Dutchman addmited having killed Peruvian Stephany Flores on May 30th in the hotel room where he was staying in Lima.

He is also the main suspect in the 2005 disappearance of American teenager Natalee Holloway in Aruba, a case that remains open to this day.

Van der Sloot told police he killed Flores after he received a threatening email about Holloway’s case that Flores saw on his laptop. He stated that after telling the girl some details of the story she reacted by hitting him on the head, which caused him to respond in violence.

Flores’s body showed strong blows to the face and head as well as bruises all over her body .

Van der Sloot was sent to the Prevention Pavilion at the Miguel Castro Castro prison where he remains secluded from the rest of the inmates.

http://www.thepulse.cl/2010/06/15/van-der-sloots-lawyer-quits/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')