Hup op hoge hakken poten daar naartoe en eisen dat je idd een nieuwe krijgt omdat het garantie etc is!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen. Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten
Enniewee, zo ervandoor, hele dag extern in fokking Grave!
Tot vanavond ladies en neen
Ik ben er ook slecht in... Maar volgens mij heb je recht op een nieuw exemplaar als iets bij aankoop al niet in orde bleek te zijn. Ik heb wel een keer een nieuwe telefoon gekregen toen 'ie iets niet bleek te kunnen wat volgens de handleiding wel zou moeten. Maar het tweede exemplaar kon het ook niet. Waarschijnlijk klopte de handleiding gewoon nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen. Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten
Enniewee, zo ervandoor, hele dag extern in fokking Grave!
Tot vanavond ladies en neen
*geeft Viking een hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
En ik heb nog steeds hoofdpijn en ik ben nog steeds duizelig. Voor de derde dag achtereen. Gadver. Nou ja, straks naar school en vanmiddag m'n portfolio inleveren, misschien helpt dat
.
Lief van je scriptiegroep, DaD!.
@ XM: zoiets had ik met mijn iPod. Had hem net een week en ze wilden hem wel opsturen, maar ik kreeg dus geen nieuwe. Ik heb het toen maar laten zitten, want het was niet zo'n groot probleem (hij wilde niet automatisch synchroniseren, dat doe ik nu dus handmatig).
Iedereen is welkom!quote:
Nouja, ik ben dus DeLuna. Eigenlijk heet ik Nanda, en de meeste weten dat ook wel, maar toch word ik bijna altijd Luna genoemd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Iedereen is welkom!
Vertel, wie ben je,wat is je doel, hoe ga je dat bereiken, en hoeveel broccoli eet je?
Oh en welkom natuurlijk
Dit is echt een horrorklas iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef P.F het volgende:
Het klinkt echt niet gezellie je klas vik.. Jammer!
Alle klassen na deze worden een eitje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is echt een horrorklas idd. Twee leerlingen die vroeger in een structuurgroep hebben gezeten vanwege gedragsproblemen, dus dan weet je het wel...
Irritant hè! Ik voel me eigenlijk continu alsof ik maar een paar uurtjes geslapen heb en ik lijk er niets aan te kunnen doen: slapen helpt niet, paracetamol ook niet... en ik merk dat ik ineens ook meer moeite heb met zien, dus ik moet m'n bril ook maar weer opzetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*geeft Viking een hand.Ook al 3 dagen hoofdpijn. Gelukkig zonder duizelig te zijn. Vanochtend warm gedoucht, balsem gesmeerd en een ibuprofen geslikt na het ontbijt. Dat helpt wel!
Kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle klassen na deze worden een eitje.
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen en welkom DeLuna! Drie zakken apekoppen per weekSuiker is evil
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoep![]()
Dankjewel!
Genoeg smalltalk, post eens een lijstjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoep![]()
Dankjewel!
Als je het niet doorslikt, dan is het geen etenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Viking84 het volgende:
En oh ja, ik eet ook kauwgom, maar dat zie ik niet als snoep, maar als noodzakelijk kwaad, omdat anders hele mensenmassas rondom mij dood neervallen.
Van een willekeurige dag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Genoeg smalltalk, post eens een lijstje
Goh je meent hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit is dus een lijstje zonder afvalplannen.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh je meent het. Flip je niet van al dat suiker?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja, dat wordt het zeker. Maar zo doorgaan is niet goed, dus er moet wat veranderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal wel afkicken worden als je gaat minderen met suiker...!!
Oja, dat zou heel goed kunnen, hyperventilatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: bij mij komt t ineens op, tijdens de bruiloft zaterdag had ik heel veel last. heb t idee dat t bij mij toch met stress en ademhaling te maken heeft. vaak last als ik zing besef ik me nu. en als ik me paniekerig voel. misshcien toch eerder een soort hyperventilatie...
maar als er zoveel mensen last van hebben kan een virusje natuurlijk ook best...
Ja, bijzonder irritant. Zondag dacht ik nog dat het kwam omdat het die tijd van de maand was, maar nu zitten gewoon al mijn spieren vast in mijn nek. Moet ik maar weer braaf fysio-oefeningen doen... en vaker koffie halenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant hè! Ik voel me eigenlijk continu alsof ik maar een paar uurtjes geslapen heb en ik lijk er niets aan te kunnen doen: slapen helpt niet, paracetamol ook niet... en ik merk dat ik ineens ook meer moeite heb met zien, dus ik moet m'n bril ook maar weer opzetten.
Aha, hier kan ik zeker wat mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
chocopasta vervangen door iets zonder suiker, suikerwafel weg (neem een handje noten, een cracker met beleg zonder suiker o.i.d. en je ranje vervangen door water of thee. wellicht wat minder yoghurtdrank drinken (1 glas per dag lijkt me genoeg? ) en als je wil, kun je de vla veranderen voor yoghurt (zonder suiker),lekker om yoghurt met wat vers fruit erdoor te eten! en natuurljik je snoep en muffins... dat is echt een wereld van verschil
Ja, zwemmen is een andere (betere) verslaving van mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welkom DeLuna. Respect voor je vroege zwemtraining! Op zich kan je 'makkelijk' resultaat behalen door al het snoep weg te laten en te vervangen door goed vullende tussendoortjes, zoals noten/zachtgekookt eitje/rauwkost/kipfilet. Suikerverslaving is echt nasty! Succes!
Haha, ja, ik heb niet heel veel slaap nodig, hoewel iets meer slapen ook niet verkeerd zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Syrena het volgende:
W00t DeLuna, zo vroeg opEn dan nog werken erachteraan, knap hoor.
Ik ben echt een watje, als ik vroeg op moet, wil ik ook vroeg slapen
Je aantal eetmomenten is goed, maar omdat er heel erg veel suiker in zit, krijg je waarschijnlijk vaak trek in nog meer troep!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van een willekeurige dag?
Ik neem vandaag maar eens, een planning dus.
O: 1 snee brood met chocopasta + beker yoghurtdrank (5:20u)
S: Zwemtraining 1,5 uur (6:00u - 07:30u)
O/T: 1 beschuitje met 48+ smeerkaas + beker yoghurtdrank (8:15u)
T: beker ranja met suikerwafel (10:00u)
L: 4 sneeën brood met chocopasta + beker yoghurtdrank (12:00u)
T: Apekoppen/chocolade muffins/chocoladerepen/etc. (14:00-17:00?)
D: Sperziebonen met aardappelen en gehaktbal + toetje: chocoladevla. (18:00u)
T: beker ranja met suikerwafel (22:30)
Ik moet vandaag nog werken van 19:30u - 22:00 maar ik weet niet of vakkenvullen onder sport valt![]()
Dit is dus een lijstje zonder afvalplannen.
Ja, dat dacht ik al! Ik ben altijd heel slecht in ruimtelijke dingen zonder tekeningtjes uitleggen. Maar als je een bol neemt (zeg: de wereldbol), heb je 3 cirkels nodig, om die bol helemaal ruimtelijk te maken: één cirkel is de evenaar, één is de Greenwich-meridiaan, en dan nog een cirkel die precies haaks op beide cirkels staat. Iedere cirkel staat voor één zo'n boogje, wat voor een bepaald soort evenwicht zorgt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik snap het denkbeeldige bolletje en boogje niet, leg eens uit als je wil?
Ook een leuke: je fietsband oppompen, en dan met je hoofd vanaf je ventieltje bij de grond te snel weer omhoog komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef kwakz0r het volgende:
@ Lau: klopt, bij mij is het vooral C en lichtelijk B, en de combinatie BC (iets lezen dat je in je handen houdt, zoals een liturgie bij een bruiloft) was echt vreselijk... bladmuziek ook, dat is ook BC combi, maar vaker op en neer ivm dirigent... het is nog steeds niet over merk ik (gisteren wel gelezen maar met mn hoofd rechtop en bijna stil_ maar wel minder erg nu....
Ohja, thanks voor de reminder,ik moet mijn fiets nog oppompen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook een leuke: je fietsband oppompen, en dan met je hoofd vanaf je ventieltje bij de grond te snel weer omhoog komenVreselijk, als alles telkens weer begint te draaien! Het kan wel even duren, maar verdwijnt meestal toch vanzelf.
Maar dan begrijp je ineens dat oude omaatjes alles zo heel voorzichtig doen
wat goed! lekker tempo ook! ik ben echt bang dat ik <30 minuten niet ga halen.. dit weekend 5.1 km in 33 minuten en 45 secondenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef _Calimero_ het volgende:
sterkte aan de hoofdpijn en duizeligheid-patienten![]()
Ik heb zojuist in 30 min 5 km gelopenWaarvan ik 5 min heb gewandeld.
Het gaat duidelijk vooruit, dat hardlopen
vooruitgang is goed! Je zult zien dat het heus steeds beter gaat!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat goed! lekker tempo ook! ik ben echt bang dat ik <30 minuten niet ga halen.. dit weekend 5.1 km in 33 minuten en 45 secondenmaar goed; vanmiddag een nieuwe kans!
Ik merk trouwens wel echt iedere keer duidelijke vooruitgang, dus misschien dat het toch nog haalbaar is
Ja ik denk het wel, ben er iig voor aan het trainenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
vooruitgang is goed! Je zult zien dat het heus steeds beter gaat!
De eerste training kon ik nauwelijks 6 min lopen en had ik een torenhoge hartslag, vandaag was mijn tempo een stukkie lager en mijn hartslag ook gelijk 10-15 slagen lager, dat voelde veel relaxter aan. Je lichaam gaat vanzelf wennen aan de inspaning en dan kun je weer een schepje (temo) er bovenop doen!
ging jij nou ook meedoen de 26e?
Groot voordeel: met je huidige eetpatroon is zoveel mis, dat je snel verbetering gaat merken. Probeer een eetpatroon te zoeken wat je kunt volhouden. Liefst zo weinig mogelijk suiker, dan lukt het makkelijker om van de suiker af te blijven. Maar aan je lijstje te zien heb je geen idee wat er buiten suiker te vinden is, dus dat zou een heel grote omschakeling worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat wordt het zeker. Maar zo doorgaan is niet goed, dus er moet wat veranderen.
Ik vind het altijd reuze handig als er weer een nieuwe "nieuwe" komt! Ik ga het nog wel eens onthouden...en doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhaal van loveli vol nuttige wijsheden!
Oh, daar had ik helemaal niet bij stilgestaan. Thanks voor de uitleg.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:30 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: bepaalde b-vitamines krijg je o.a. via granen binnen, en de vezels in je darmen zorgen voor gezondere darmflora. dat is allebei van belang voor je weerstand, en de b-vitamines voor een aantal dingen die te maken hebben met cel-vernieuwing enzo.
Hoe bedoel je, scheren? Voor het inspuiten?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:48 schreef loveli het volgende:
Zelfbruiner uit spuitbus: volgende keer scrubben ipv scheren, nu zebra.
Heb alleen m'n benen gedaan, idd na het scheren.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, scheren? Voor het inspuiten?
Uniek: het meeste meergranenbrood dat ik hier kon vinden is gezoet (vies!), maar ik heb nu maar een soort meergranenkrentenbollen gekocht, en broodjes die in elk geval niet zo heel zoet zijn. Beter dan niks.
-edit- Verder ook gewoon groente en fruit natuurlijk, als ik mezelf naar de winkel gesleept krijg.![]()
Ja, ik heb wel cruesli en havermout om mee te ontbijten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, en ontbijtgranen of soort brinta dan??
Bleeeh lijkt me irri, geen lekker grof of korrel volkoren te kunnen kopen.
Mooi zo!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Terug! En lang leve een goed netwerk, want morgen kan ik dankzij bemiddeling gewoon melden dat ik XM ben en dan krijg ik ander toestel mee.
En dat levert strepen op? Wat stom.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:27 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb alleen m'n benen gedaan, idd na het scheren.
Is er een "Trader Joe's" bij jullie in de buurt? Daar schijnt nog wel normaal spul te koop te zijn.
Havermout muffins zijn ook nog redelijk te doen, gok ik.
Sporten vind ik gelukkig geen ramp, dat is een soort hobby voor mequote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Groot voordeel: met je huidige eetpatroon is zoveel mis, dat je snel verbetering gaat merken. Probeer een eetpatroon te zoeken wat je kunt volhouden. Liefst zo weinig mogelijk suiker, dan lukt het makkelijker om van de suiker af te blijven. Maar aan je lijstje te zien heb je geen idee wat er buiten suiker te vinden is, dus dat zou een heel grote omschakeling worden.
Grondslag voor gezond eten: een goede verhouding eiwitten/vetten/koolhydraten. Jouw lijstje bevat heel veel (verkeerde) koolhydraten. Slechte koolhydraten zijn simpele koolhydraten, zoals suikers, witte pasta, wit brood. Doen niet veel voor je lijf, behalve je bloedsuiker laten schommelen en (als je er te veel van neemt) vetkussentjes maken.
Eet meer groente en fruit. Tomaten zijn prima tussendoortjes, als je ze lust. Groene groente is erg gezond. Je hebt voedingsstoffen nodig om je lichaam goed te laten draaien, die haal je niet uit wafels en ranja, maar uit groente, fruit, eieren, etc.
Vetten zijn ook goed voor je, maar niet die uit bakkerijproducten en frituur. Olijfolie is gezond, vette vis, avocado, eieren.
Drinkyoghurt en ranja zijn slik-klare calorieen. Voor een appel moet je werken, voor drinkyoghurt hoef je alleen je keel open te houden.
Probeer voor jezelf alternatieven te vinden voor de suikerbommen die je elke dag eet. Als je je brood met hartig smeert, thee drinkt ipv drinkyoghurt, dan heeft dat minstens zoveel effect als het afschaffen van de apekoppen. Belangrijkste: zoek iets wat je kunt volhouden. En sport veel!
Ik zal even tijd maken voor een antwoordquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:21 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan Sigme, ligt het echt aan de Hond of kun je gewoon veel minder hebben dan normaal? Kan me op zich wel voorstellen dat je er kriegel van wordt als iets of iemand constant om aandacht vraagt, maar het lijkt me sterk dat dat de oorzaak is.
is vast een vaatje ja. Vriendje had het ook zoals jij het zei en die zat er net zo lang aan te pielen tot het bloed eruit spootquote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Nee, het zit er sinds vandaag, sinds ik meloen ging klaarmaken. En ik wilde net zeggen: "o tis alweer over", maar ik zat naar de verkeerde vinger te kijken. Maar even op letten de komende tijd
.
Getsie! En het gaat vanzelf weer over dus als ik ervan af blijf?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:43 schreef MevrouwPuff het volgende:
Hoi!
[..]
is vast een vaatje ja. Vriendje had het ook zoals jij het zei en die zat er net zo lang aan te pielen tot het bloed eruit spootlekker laten zitten dus!
dat vaatje blijft er wel zitten, maar als je het vergeet of dat probeert, houdt t wel op met jeuken en doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Getsie! En het gaat vanzelf weer over dus als ik ervan af blijf?
Het jeukt niet, het gloeit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:55 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
dat vaatje blijft er wel zitten, maar als je het vergeet of dat probeert, houdt t wel op met jeuken en doen.
Hier ook ja, al heb ik het niet heel erg extreem geloof ik, maar ik heb ook amper een sociaal leven, dus ik word er niet zo vaak mee geconfronteerd.quote:
Binnenkant idd en ik kijk het gewoon even aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het de binnekant van je vinger Vik?? Zo ja, gaat vanzelf over
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Laureline het volgende:
Nou sigme, je hebt nu toch al de Hond, dus doe dat kind er in één moeite maar bij nu![]()
Nee, = flauw, maar er zijn wel overeenkomsten natuurlijk. Het voornaamste is dat je zelf in die anderhalf jaar (min 1 week al!) ook zal veranderen. En dat wat nu mateloos zwaar lijkt, steeds normaler wordt, en niet meer iets om tegen/van op te zien/kijken. Maar dat is in het begin het moeilijkste, en vereist inderdaad inspanning van jou èn je meneer. Gelukkig doet hij ook al zijn deel, dat scheelt een berg!
Ik vond het ook een hele schok, zo'n nieuwe huisgenoot, die zonder zich aan iets te storen alle aandacht en energie opeiste. Daar ging de harmonie, en mijn gekoesterde eigen ritme, en mijn rust! Gelukkig mocht ik de mini nogal, dus dan was het al iets minder zwaar. En gaandeweg werd alles steeds vanzelfsprekender, en veranderde ikzelf blijkbaar ook, ongemerkt. Tenminste, dat zei iedereen.
Ik ben een minder vervelend kreng geworden (volgens de meneer). En de liefste moeder (volgens de mini). En mooier (volgens mijn vriendinnen). En "ja, eeeuh, anders, wel veranderd, ja..." (volgens mijn vrienden). En nog geduldiger dan in mijn 10 jaar bijbeunen in de horeca. En vervuld van heel veel begrip voor mensen die géén kind willen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
Mo, doe je nagellak op met je trouwen? Ik heb nu een hele mooie chique kleur op
Leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Noukjee het volgende:
Nog 20 nachtjes slapen en dan zit ik in Griekenland
Que?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef P.F het volgende:
Laureline, jouw huis is heel Selby, las ik in de Elle..
Verorberd Veroverd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb je met dat jurkje gedaan, sigme?
Spelt zou beter voor je darmen zijn. Ben alleen de reden vergetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: half pond aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: twee speltboterhammen ossenworst, twee gekookte eitjes
T: cracker filet americain, Optimel appelkaneelkwark
D: couscous (ook al!) met gele paprika, courgette, aubergine en cashewnoten
T: boterham pindakaas
Hoe zat het eigenlijk met speltbrood tov volkorenbrood? Het lijkt mij even gezond, en is heel lekker, of kan ik toch beter volkoren nemen?
Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef P.F het volgende:
www.theselby.com hele rommelige huizen volgens Elle - nou als ze dat al rommelig is, vraag ik ze niet op de koffie..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaas
Hoe weet ik dat zo hèquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt! Het is een kruising tussen die foto en die met al die boeken en dan nog wat oude rommelmeubels en rozenbehang
En nog viijf volle wasmanden en overal lego en een he-le gro-te knutsel- en verfhoek voor de kinderen (hun eigen atelier
).
Ohja! Niets meer aan doen die trapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij door een post van jou in dat topic over die met bamboestammen en bruine tegels beklede trap, dat je die eigenlijk wel mooi vond!
Vijf wat? Vijf vingers? Vijf tenen? Vijf mannen? Vijf fouten? Vijf snoepjes? Vijf kilo? Vijf wat?quote:
Jaaaa!quote:
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is ergerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en vijf kilo mag er hier wel af ook![]()
Nog een half maandje en dan gaat mijn nieuwe sportschool abonnement inNu al zin in!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is erger![]()
Ga je ook zumba-en, net als Maria?
Ja, dat was echt hilarisch!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien. Was dat niet toen er eentje echt ver over doel schoot?
Puik!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik deed al ZumbaMaar pluspunt bij mijn nieuwe sportschool is dat ze het drie keer per week aanbieden in plaats van één keer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
Nou, dat weet ik nog niet. Toen ik kwam kijken was er een les Body Pump bezig. Maar de instructrice die ik had was ook niet héél bijzonder, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Puik!![]()
En is het ook een leuke instructeur / instructrice?Da's bij Zumba half the fun
Nou ja ik probeerde het exact zo te doen als op het filmpje maar het is gewoon een soort grijs mengelmoesje geworden. Inplaats van zwart in de hoekjes en weet ik het wat ze doet. En ik heb geen mascara op maar dat doe ik wel wanneer ik het echt ga proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is toch best goed geluktVoor smokey eyes dan. Ik vind je met je normale make-up mooier.
In mijn optiek is smokey eyes toch echt veel heftiger en niet met cream maar met powderrr. Zo heftig like deze:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Pie Ef is sowieso prettyyy![]()
En ik vind persoonlijk smokey eyes nooit leuk
Ha, kunnen jullie even Noord-Korea/Brazilië nabesprekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot doet aan de lijn.
Dat verklaart waarom hij nu mijn bier op drinkt op m'n kamer.
Ik knap ook nooit op van make-up, integendeelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
Whehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef P.F het volgende:
In de praktijk lijk ik nog steeds een kleuter van 3 die de lipstick van mutti heeft gepakt
Wat dacht je van water drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Heeft iemand een alternatief voor sportdrank? Ik heb dit weekend namelijk een toernooi, maar ik heb geen zin om de hele dag aan de sportdrank te zitten. Lijkt me ook niet goed.
En ik heb ook een busreis van 4/5 uur, wat zou ik mee kunnen nemen?
Hmmm, klopt. Het wordt ook vrij warm zoals het er nu uit ziet, dus da's wel slim denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef Noukjee het volgende:
Water! Vooral tijdens sporten kun je gewoon het beste water drinken!
Ik vind water altijd super smerig, en drink het ook nooit, behalve tijdens het sporten!
Ik zal maar niet mijn gebruikelijke tussendoortjes meenemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dacht je van water drinken?![]()
En voor een busreis: denk niet alleen aan eten, maar ook aan muziek of tijdschriften. wil je toch eten dan zou ik persoonlijk toch voor de krentenbollen gaan, of gewoon je gebruikelijke tussendoortjes!
Maar tijdens intensief sporten kan water je ook opeens tegen gaan staan, of heb je ook wat energie nodig. Is iets van water met citroensap + evt suiker misschien een idee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef Noukjee het volgende:
@DeLuna, Water! Vooral tijdens sporten kun je gewoon het beste water drinken!
Ik vind water altijd super smerig, en drink het ook nooit, behalve tijdens het sporten!
Gezonde tot redelijke tussendoortjes die goed mee te nemen zijn: fruit, groente (paprika, wortel, komkommer, radijs is allemaal prima rauw te eten), afgepaste stukjes koek zoals evergreen en ontbijtkoek zijn niet ideaal, maar is eventueel verdedigbaar --> vind ik!quote:
Nouja, het is een zwemtoernooi, dus ik ben niet constant aan het sporten. Er zit steeds minsten 1,5 uur tussen bepaalde afstanden die ik moet zwemmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar tijdens intensief sporten kan water je ook opeens tegen gaan staan, of heb je ook wat energie nodig. Is iets van water met citroensap + evt suiker misschien een idee?
Spelt is een oude tarwesoort, de huidige tarwe is nogal doorgefokt. Als een beessie tarwe eet, gaat 'ie dood omdat 'ie niet goed tegen bepaalde enzymen in de tarwe kan. Spelt is milder, heeft minder van die eigen afweer enzymen. Spul is arbeidsintensiever om te landbouwen, want minder opbrengst per halm. En het brood is wat minder elastisch omdat er minder gluten inzitten. Zo was het ongeveer, shalalie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Spelt zou beter voor je darmen zijn. Ben alleen de reden vergeten![]()
Alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Heeft iemand een alternatief voor sportdrank? Ik heb dit weekend namelijk een toernooi, maar ik heb geen zin om de hele dag aan de sportdrank te zitten. Lijkt me ook niet goed.
Uh... ??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ga mijn bh's van de eetkamertafel plukken en slapen
Je kunt voor tussendoor lekker een appel meenemen en wat boterhammen in een broodtrommel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal maar niet mijn gebruikelijke tussendoortjes meenemenIk ben net begonnen met afvallen dus ik heb nog geen gezonde gebruikelijke tussendoortjes.
Shit, dat is nog best leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Blurred86 het volgende:
de utregse meidenloop![]()
mijn doel is in <30 min 5 km lopen dus ik ben druk aan het trainen!
Water?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Wat PF zegt, alcoholvrij bier. Sportdrank is niet echt heel nuttigm behalve als je echt sport. De originele Gatorade was smerig en goed, wat ze voor de huis-, tuin- en keukengebruiker op de markt hebben gezet is zoete troep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Het is toch wel enigzins om de prestatie te verbeteren, maar ik moet ook gewoon genoeg drinken omdat het waarschijnlijk heel erg warm wordt daar. Dus ik kan misschien ook wat sportdrank meenemen en wat water. Een beetje half om half?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Water?
Drink je de sportdrank om je prestatie te verbeteren, omdat je zo lang/hard sport dat je dat nodig hebt, of voor 'de lekker'?
In het eerste geval kun je namelijk net zo goed een scheutje ranja en een klein beetje zout in je water kieperen, dan heb je een prima(goedkope) sportdrank!
Edit: spuit elf,sorry![]()
Als het warm is, kun je water drinken om je vocht aan te vullen. Ik neem aan dat je overdag ook kunt eten om je lichaam van de voedingsstoffen te voorzien die het nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch wel enigzins om de prestatie te verbeteren, maar ik moet ook gewoon genoeg drinken omdat het waarschijnlijk heel erg warm wordt daar. Dus ik kan misschien ook wat sportdrank meenemen en wat water. Een beetje half om half?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan heeft het dus alleen zin tijdens een training.... Ik heb in de wedstrijd niet echt tijd om te drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als het warm is, kun je water drinken om je vocht aan te vullen. Ik neem aan dat je overdag ook kunt eten om je lichaam van de voedingsstoffen te voorzien die het nodig heeft.
tijdens het sporten (en dat gaat pas spelen als je langer dan 1 of anderhalf uur bezig bent) is sportdrank een makkelijke manier om je lichaam in 1x te voorzien van vocht en energie (suiker,plus het aanvullen van verloren zout).
Sportdrank bestaat uit snelle suikers, dus behalve tijdens je inspanning, heb je er weinig aan om dat te drinken..
Welke zender? Ik heb er nog nooit naar gekeken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg even dat het stom is om op te blijven voor een aflevering van Mad Men die ik allang heb gezien terwijl ik morgen niet kan uitslapen.
Ja, zwemmen. Nou deze wedstrijd duurt in totaal een uur of 11, maar zolang ben ik (gelukkig) niet bezig. Nee, ik moet ongeveer 6 keer op en dag zwemmen, dat kan een paar keer 100m zijn en een paar keer 200m. Een 100m duurt ongeveer 1 minuut tot 1 minuut en 30 seconden, en 200m duurt ongeveer 2 minuut 30 tot 3 minuten. En daarbij heb je nog de warming up van ongeveer een kwartier tot half uur.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat voor wedstrijd hebben we het over? Zwemmen? en hoe lang duurt een wedstrijd?
DaD:Stupid,maar ik doe precies hetzelfde nu
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, zwemmen. Nou deze wedstrijd duurt in totaal een uur of 11, maar zolang ben ik (gelukkig) niet bezig. Nee, ik moet ongeveer 6 keer op en dag zwemmen, dat kan een paar keer 100m zijn en een paar keer 200m. Een 100m duurt ongeveer 1 minuut tot 1 minuut en 30 seconden, en 200m duurt ongeveer 2 minuut 30 tot 3 minuten. En daarbij heb je nog de warming up van ongeveer een kwartier tot half uur.
Ik heb eigenlijk de ballen verstand van sportvoeding. Het lijkt me dat Luna al genoeg koolhydraten eet op een dag om de glycogeen voorraad goed te houden, dus waarom extra toevoegen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.
belangrijk, niet vlak voor de start een sportdrankje gaan drinken:dit zijn snelle suikers, die snel een piek geven,maar ook snel uitgewerkt zijn,waardoor je kans hebt precies in een suikerdip te komen als je moet beginnen met zwemmen!
Na je wedstrijden wil je je glycogeen voorraad weer aanvullen,ik denk dat je hier het beste een mengeling van snelle en langzame KH voor kunt gebruiken (loveli.. klopt dat?) en ook eiwitten zijn belangrijk. Blijf voldoende drinken over de dag, ook erg belangrijk.
In totaal ben je dus maximaal 18 minuten explosief aan het werk, dat is niet zo lang, dus ik zou zeker niet teveel (koolhydraten) naar binnen gaan werken!
Verder : Succes en geniet ervan!
als t net zo gaat als toen ik dat vak gaf, hebben ze gewoon een lijst met common en advanced pronunciation errors, en kijken ze wat je ongeveer goed en fout doet, en daar wordt je cijfer op gebaseerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn pronunciation ging '' we krijgen er een cijfer voor maar zou niet weten wat het me opgeleverd heeft, eerste keer dat ik zoiets deed...
rode lippenstift kan ik dan weer wél, zonder allerlei gedoe, gewoon smeren...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]Ik heb wel wat tips gehad trouwens voor een rode mond (al lukt het mij dan nog steeds niet)
foundation boven je lip smeren om dat witte randje te accentueren
een lijntje
en die heel strak tekenen
en er bestaat ook zo iets om je lipkleur te vervagen dat kun je dan als basis gebruiken
of zo
In de praktijk lijk ik nog steeds een kleuter van 3 die de lipstick van mutti heeft gepakt
Sounds like a catch! Issie lekker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
2 minuten half eronder, zo lukt me dat wel, op de een of andere manierquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:37 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Koud gedouched, Puff? Complimenten!
whats up, ziek aan het worden, of is er een reden dat je niet lekker in je vel zit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me![]()
![]()
En daar heb ik helemaal geen zin in. Ook geen zin om te eten, wel trek. Het enige wat ik erin kreeg was een zelfgemaakt perenijsje.
Allebei denk ik. Er heerst hier wat (man en kindjes kwakkelen al een tijdje) en ik heb een meningsverschil met de directeur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
whats up, ziek aan het worden, of is er een reden dat je niet lekker in je vel zit?
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.
belangrijk, niet vlak voor de start een sportdrankje gaan drinken:dit zijn snelle suikers, die snel een piek geven,maar ook snel uitgewerkt zijn,waardoor je kans hebt precies in een suikerdip te komen als je moet beginnen met zwemmen!
Na je wedstrijden wil je je glycogeen voorraad weer aanvullen,ik denk dat je hier het beste een mengeling van snelle en langzame KH voor kunt gebruiken (loveli.. klopt dat?) en ook eiwitten zijn belangrijk. Blijf voldoende drinken over de dag, ook erg belangrijk.
In totaal ben je dus maximaal 18 minuten explosief aan het werk, dat is niet zo lang, dus ik zou zeker niet teveel (koolhydraten) naar binnen gaan werken!
Verder : Succes en geniet ervan!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als t net zo gaat als toen ik dat vak gaf, hebben ze gewoon een lijst met common en advanced pronunciation errors, en kijken ze wat je ongeveer goed en fout doet, en daar wordt je cijfer op gebaseerd.becijferen van die kloterige bandjes, wat een hel was dat... 9 uur lang gezeten met een collega... urgh...
\quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken![]()
Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
Zo, wij zitten aan de koffie, straks lopen of rennen
Broodje Bart halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien![]()
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
Of mozzarella met pestoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Koop bij de groenteboer of op de markt dan wel eens een stukje fruit ofzo. Maar meestal lekker even naar bakker bart om een meergranenbol met kipfilet en tomaat/sla/komkommer zonder dressing. Of osseworst met ui
Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echtquote:
Oh ik breek even in!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Oh, nee, in Nederland zijn ze pas bij seizoen 2. Dit was ook voor het eerst eigenlijk dat ik het op tv keek, ik heb alle seizoenen gewoon op internet gekeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken![]()
Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
Neequote:
huh, hoe ken jij die gast dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik breek even in!
Volgens mij weet ik wie je bedoelt. Dat driedelig pak en achtstejaars doet 't 'm.
En als hij is wie ik denk dat hij is, is hij zeker geen catch![]()
![]()
Zonde van je tijd indeed Kwak!
klinkt als een typische 7/7,5quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
whaha, dat kan ik me voorstellen ja! Maar ben zeer benieuwd wat ik dan 'waard' ben.. het schijnt dat ze heel streng zijn, maar aan de andere kant: ik doe ook altijd goed mee, ben als het niet voor een tentamen is veel beteren als ik hoorde wat er om me heen gebeurde dacht ik: 'als zij het halen, dan haal ik 't zeker'
niet dat ik echt geweldig goed ben (anders had ik ook niet zo in de stress gezeten), maar ik weet van mezelf dat ik ook niet belabberd Engels spreek
heb wat zwakke punten (zoals het lang uitspreken van woorden), maar zelfs die worden beter (en da's ook de bedoeling
)
![]()
I KNOWquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Mozzarella zonder pesto is dan ook niet echt te eten. Die pesto doet het 'mquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echt
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
DML! heb je een baby in je buik???
wat leuk!
Zo wat leuk zeg! Gefeliciteeeeeeeeeerd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel![]()
Nu ben ik snel weer weg, want ik hoor hier helemaal niet verder
Een Tripel Karmeliet en een portie vlammetjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien![]()
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een Tripel Karmeliet en een portie vlammetjes
w0000000t wat leuk!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel![]()
Nu ben ik snel weer weg, want ik hoor hier helemaal niet verder
Ik weet alleen dat je moet opletten dat je er eentje koopt die niet aan een concern vasthangt... Zoals de Kindle, die alleen boeken van Amazon vreet geloof ik. Wil er ook een t.z.t.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om een e-book reader te kopen. Heeft iemand hier daar ervaringen mee?
!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef kwakz0r het volgende:DML! heb je een baby in je buik???
wat leuk!
Even de pro's en cons op een rijtje:quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je moet opletten dat je er eentje koopt die niet aan een concern vasthangt... Zoals de Kindle, die alleen boeken van Amazon vreet geloof ik. Wil er ook een t.z.t.
Hoezo gratis boeken? Ik ben nog geen gratis NL-materiaal tegengekomen, behalve de Stieg Larsson boeken. (Illegaal bedoel ik dan. Legaal ook niet trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even de pro's en cons op een rijtje:
Pro's:
- gratis boeken
Cons:
- duur apparaat
- als je een boek als e-book hebt, heb je dan wel het gevoel dat je het echt 'hebt'? Maw: weegt een e-book wel op tegen de fysieke aanwezigheid van een boek in je kast?
- e-books zijn nog best wel duur en ik voel me schuldig als ik gratis e-books download, terwijl ik dat niet, of veel minder, heb bij films en muziek.
Dus als ik dit lijstje zo bekijk, dan begin ik er nog maar even niet aan, denk ik.
Slordig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef loveli het volgende:
Sodeknetter!
[UPD] Explosie in Dordrecht, minstens 6 huizen verwoest
Iemand die uit z'n huis gezet zou worden heeft de gaskraanopen gezet en een booby-trap geplaatst, schijnt.
Gratis boeken = gewoon downen dus. Ik ben al een aantal Engelse / Amerikaanse publicaties over theologische aangelegenheden die ik alleen vanuit het buitenland kan bestellen tegengekomen. Maar toch bestel ik ze liever, denk ik, want fysieke boeken > e-books.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoezo gratis boeken? Ik ben nog geen gratis NL-materiaal tegengekomen, behalve de Stieg Larsson boeken. (Illegaal bedoel ik dan. Legaal ook niet trouwens). Engels wel, maar ook dat niet echt. Je moet echt geluk hebben dat een titel die je graag wil lezen door iemand wordt aangeboden. En ik heb gezocht en gezocht
![]()
Ik lees ze op mijn telefoon btw, nu in epub, voorheen in txt, dus geen behoefte aan een lezer.
Onze bieb biedt wel een digitale leenservice aan, maar daar was alleen non-fictie te krijgen en dan ook nog DRM beveiligd (=kan ik niet op mijn telefoon lezen. Heb t ook niet geprobeerd).
Ja dat snapte ik, maar ik wilde maar even zeggen dat ze geen NL-boeken hebben eh "daar"quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gratis boeken = gewoon downen dus. Ik ben al een aantal Engelse / Amerikaanse publicaties over theologische aangelegenheden die ik alleen vanuit het buitenland kan bestellen tegengekomen. Maar toch bestel ik ze liever, denk ik, want fysieke boeken > e-books.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Bring it on.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.
nou, de vorige keer, bij de eerste kans, vond ik juist dat 't heel goed ging, stiekem, en toen had ik een 4,7quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
QFTquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
Inderdaad. Ik denk dat jij veel te onzeker over je zelf bent!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT
Ik hoor je echt alleen nog maar over studeren studeren studeren, dus mij verbaast het ook niet.
Wat lief hier.quote:
pssstquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat lief hier.
Ik geloof niet dat ik je ken namelijkEn jullie feliciteren me allemaal.
Dank je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat je machtig goed bent! Oh nee das de briefquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
je opleidingen, de baantjes die je gehad hebt, wat je naast je studie gedaan hebt, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |