Hup op hoge hakken poten daar naartoe en eisen dat je idd een nieuwe krijgt omdat het garantie etc is!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen. Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten
Enniewee, zo ervandoor, hele dag extern in fokking Grave!
Tot vanavond ladies en neen
Ik ben er ook slecht in... Maar volgens mij heb je recht op een nieuw exemplaar als iets bij aankoop al niet in orde bleek te zijn. Ik heb wel een keer een nieuwe telefoon gekregen toen 'ie iets niet bleek te kunnen wat volgens de handleiding wel zou moeten. Maar het tweede exemplaar kon het ook niet. Waarschijnlijk klopte de handleiding gewoon nietquote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nouja, ik vind eigenlijk dat ze 'm gewoon om moeten ruilen. Binnen 7 werkdagen is gewoon garantie mag ik hopen. Ga morgen wel ff langs. Ik ben echt zooo slecht in voor mezelf opkomen op zulke momenten
Enniewee, zo ervandoor, hele dag extern in fokking Grave!
Tot vanavond ladies en neen
*geeft Viking een hand.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 08:04 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
En ik heb nog steeds hoofdpijn en ik ben nog steeds duizelig. Voor de derde dag achtereen. Gadver. Nou ja, straks naar school en vanmiddag m'n portfolio inleveren, misschien helpt dat
.
Lief van je scriptiegroep, DaD!.
@ XM: zoiets had ik met mijn iPod. Had hem net een week en ze wilden hem wel opsturen, maar ik kreeg dus geen nieuwe. Ik heb het toen maar laten zitten, want het was niet zo'n groot probleem (hij wilde niet automatisch synchroniseren, dat doe ik nu dus handmatig).
Iedereen is welkom!quote:
Nouja, ik ben dus DeLuna. Eigenlijk heet ik Nanda, en de meeste weten dat ook wel, maar toch word ik bijna altijd Luna genoemd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:00 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Iedereen is welkom!
Vertel, wie ben je,wat is je doel, hoe ga je dat bereiken, en hoeveel broccoli eet je?
Oh en welkom natuurlijk
Dit is echt een horrorklas iddquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:36 schreef P.F het volgende:
Het klinkt echt niet gezellie je klas vik.. Jammer!
Alle klassen na deze worden een eitje.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit is echt een horrorklas idd. Twee leerlingen die vroeger in een structuurgroep hebben gezeten vanwege gedragsproblemen, dus dan weet je het wel...
Irritant hè! Ik voel me eigenlijk continu alsof ik maar een paar uurtjes geslapen heb en ik lijk er niets aan te kunnen doen: slapen helpt niet, paracetamol ook niet... en ik merk dat ik ineens ook meer moeite heb met zien, dus ik moet m'n bril ook maar weer opzetten.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:46 schreef Phaidra het volgende:
[..]
*geeft Viking een hand.Ook al 3 dagen hoofdpijn. Gelukkig zonder duizelig te zijn. Vanochtend warm gedoucht, balsem gesmeerd en een ibuprofen geslikt na het ontbijt. Dat helpt wel!
Kloptquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Alle klassen na deze worden een eitje.
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoepquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:40 schreef anna82 het volgende:
goedemorgen en welkom DeLuna! Drie zakken apekoppen per weekSuiker is evil
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoep![]()
Dankjewel!
Genoeg smalltalk, post eens een lijstjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Haha ja, maar dat is niet eens het enige wat ik allemaal snoep![]()
Dankjewel!
Als je het niet doorslikt, dan is het geen etenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:55 schreef Viking84 het volgende:
En oh ja, ik eet ook kauwgom, maar dat zie ik niet als snoep, maar als noodzakelijk kwaad, omdat anders hele mensenmassas rondom mij dood neervallen.
Van een willekeurige dag?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Genoeg smalltalk, post eens een lijstje
Goh je meent hetquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
Dit is dus een lijstje zonder afvalplannen.
Blijkbaar niet.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh je meent het. Flip je niet van al dat suiker?
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ja, dat wordt het zeker. Maar zo doorgaan is niet goed, dus er moet wat veranderen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:05 schreef Perruche het volgende:
[..]
het zal wel afkicken worden als je gaat minderen met suiker...!!
Oja, dat zou heel goed kunnen, hyperventilatiequote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef kwakz0r het volgende:
@syrena: bij mij komt t ineens op, tijdens de bruiloft zaterdag had ik heel veel last. heb t idee dat t bij mij toch met stress en ademhaling te maken heeft. vaak last als ik zing besef ik me nu. en als ik me paniekerig voel. misshcien toch eerder een soort hyperventilatie...
maar als er zoveel mensen last van hebben kan een virusje natuurlijk ook best...
Ja, bijzonder irritant. Zondag dacht ik nog dat het kwam omdat het die tijd van de maand was, maar nu zitten gewoon al mijn spieren vast in mijn nek. Moet ik maar weer braaf fysio-oefeningen doen... en vaker koffie halenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Irritant hè! Ik voel me eigenlijk continu alsof ik maar een paar uurtjes geslapen heb en ik lijk er niets aan te kunnen doen: slapen helpt niet, paracetamol ook niet... en ik merk dat ik ineens ook meer moeite heb met zien, dus ik moet m'n bril ook maar weer opzetten.
Aha, hier kan ik zeker wat mee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:20 schreef _Calimero_ het volgende:
chocopasta vervangen door iets zonder suiker, suikerwafel weg (neem een handje noten, een cracker met beleg zonder suiker o.i.d. en je ranje vervangen door water of thee. wellicht wat minder yoghurtdrank drinken (1 glas per dag lijkt me genoeg? ) en als je wil, kun je de vla veranderen voor yoghurt (zonder suiker),lekker om yoghurt met wat vers fruit erdoor te eten! en natuurljik je snoep en muffins... dat is echt een wereld van verschil
Ja, zwemmen is een andere (betere) verslaving van mijquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:21 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Welkom DeLuna. Respect voor je vroege zwemtraining! Op zich kan je 'makkelijk' resultaat behalen door al het snoep weg te laten en te vervangen door goed vullende tussendoortjes, zoals noten/zachtgekookt eitje/rauwkost/kipfilet. Suikerverslaving is echt nasty! Succes!
Haha, ja, ik heb niet heel veel slaap nodig, hoewel iets meer slapen ook niet verkeerd zou zijn.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:26 schreef Syrena het volgende:
W00t DeLuna, zo vroeg opEn dan nog werken erachteraan, knap hoor.
Ik ben echt een watje, als ik vroeg op moet, wil ik ook vroeg slapen
Je aantal eetmomenten is goed, maar omdat er heel erg veel suiker in zit, krijg je waarschijnlijk vaak trek in nog meer troep!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:56 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Van een willekeurige dag?
Ik neem vandaag maar eens, een planning dus.
O: 1 snee brood met chocopasta + beker yoghurtdrank (5:20u)
S: Zwemtraining 1,5 uur (6:00u - 07:30u)
O/T: 1 beschuitje met 48+ smeerkaas + beker yoghurtdrank (8:15u)
T: beker ranja met suikerwafel (10:00u)
L: 4 sneeën brood met chocopasta + beker yoghurtdrank (12:00u)
T: Apekoppen/chocolade muffins/chocoladerepen/etc. (14:00-17:00?)
D: Sperziebonen met aardappelen en gehaktbal + toetje: chocoladevla. (18:00u)
T: beker ranja met suikerwafel (22:30)
Ik moet vandaag nog werken van 19:30u - 22:00 maar ik weet niet of vakkenvullen onder sport valt![]()
Dit is dus een lijstje zonder afvalplannen.
Ja, dat dacht ik al! Ik ben altijd heel slecht in ruimtelijke dingen zonder tekeningtjes uitleggen. Maar als je een bol neemt (zeg: de wereldbol), heb je 3 cirkels nodig, om die bol helemaal ruimtelijk te maken: één cirkel is de evenaar, één is de Greenwich-meridiaan, en dan nog een cirkel die precies haaks op beide cirkels staat. Iedere cirkel staat voor één zo'n boogje, wat voor een bepaald soort evenwicht zorgt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik snap het denkbeeldige bolletje en boogje niet, leg eens uit als je wil?
Ook een leuke: je fietsband oppompen, en dan met je hoofd vanaf je ventieltje bij de grond te snel weer omhoog komenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:06 schreef kwakz0r het volgende:
@ Lau: klopt, bij mij is het vooral C en lichtelijk B, en de combinatie BC (iets lezen dat je in je handen houdt, zoals een liturgie bij een bruiloft) was echt vreselijk... bladmuziek ook, dat is ook BC combi, maar vaker op en neer ivm dirigent... het is nog steeds niet over merk ik (gisteren wel gelezen maar met mn hoofd rechtop en bijna stil_ maar wel minder erg nu....
Ohja, thanks voor de reminder,ik moet mijn fiets nog oppompen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ook een leuke: je fietsband oppompen, en dan met je hoofd vanaf je ventieltje bij de grond te snel weer omhoog komenVreselijk, als alles telkens weer begint te draaien! Het kan wel even duren, maar verdwijnt meestal toch vanzelf.
Maar dan begrijp je ineens dat oude omaatjes alles zo heel voorzichtig doen
wat goed! lekker tempo ook! ik ben echt bang dat ik <30 minuten niet ga halen.. dit weekend 5.1 km in 33 minuten en 45 secondenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 09:59 schreef _Calimero_ het volgende:
sterkte aan de hoofdpijn en duizeligheid-patienten![]()
Ik heb zojuist in 30 min 5 km gelopenWaarvan ik 5 min heb gewandeld.
Het gaat duidelijk vooruit, dat hardlopen
vooruitgang is goed! Je zult zien dat het heus steeds beter gaat!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:36 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
wat goed! lekker tempo ook! ik ben echt bang dat ik <30 minuten niet ga halen.. dit weekend 5.1 km in 33 minuten en 45 secondenmaar goed; vanmiddag een nieuwe kans!
Ik merk trouwens wel echt iedere keer duidelijke vooruitgang, dus misschien dat het toch nog haalbaar is
Ja ik denk het wel, ben er iig voor aan het trainenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:44 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
vooruitgang is goed! Je zult zien dat het heus steeds beter gaat!
De eerste training kon ik nauwelijks 6 min lopen en had ik een torenhoge hartslag, vandaag was mijn tempo een stukkie lager en mijn hartslag ook gelijk 10-15 slagen lager, dat voelde veel relaxter aan. Je lichaam gaat vanzelf wennen aan de inspaning en dan kun je weer een schepje (temo) er bovenop doen!
ging jij nou ook meedoen de 26e?
Groot voordeel: met je huidige eetpatroon is zoveel mis, dat je snel verbetering gaat merken. Probeer een eetpatroon te zoeken wat je kunt volhouden. Liefst zo weinig mogelijk suiker, dan lukt het makkelijker om van de suiker af te blijven. Maar aan je lijstje te zien heb je geen idee wat er buiten suiker te vinden is, dus dat zou een heel grote omschakeling worden.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, dat wordt het zeker. Maar zo doorgaan is niet goed, dus er moet wat veranderen.
Ik vind het altijd reuze handig als er weer een nieuwe "nieuwe" komt! Ik ga het nog wel eens onthouden...en doen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:42 schreef loveli het volgende:
[..]
Verhaal van loveli vol nuttige wijsheden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |