Welke zender? Ik heb er nog nooit naar gekeken!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg even dat het stom is om op te blijven voor een aflevering van Mad Men die ik allang heb gezien terwijl ik morgen niet kan uitslapen.
Ja, zwemmen. Nou deze wedstrijd duurt in totaal een uur of 11, maar zolang ben ik (gelukkig) niet bezig. Nee, ik moet ongeveer 6 keer op en dag zwemmen, dat kan een paar keer 100m zijn en een paar keer 200m. Een 100m duurt ongeveer 1 minuut tot 1 minuut en 30 seconden, en 200m duurt ongeveer 2 minuut 30 tot 3 minuten. En daarbij heb je nog de warming up van ongeveer een kwartier tot half uur.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Wat voor wedstrijd hebben we het over? Zwemmen? en hoe lang duurt een wedstrijd?
DaD:Stupid,maar ik doe precies hetzelfde nu
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:34 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, zwemmen. Nou deze wedstrijd duurt in totaal een uur of 11, maar zolang ben ik (gelukkig) niet bezig. Nee, ik moet ongeveer 6 keer op en dag zwemmen, dat kan een paar keer 100m zijn en een paar keer 200m. Een 100m duurt ongeveer 1 minuut tot 1 minuut en 30 seconden, en 200m duurt ongeveer 2 minuut 30 tot 3 minuten. En daarbij heb je nog de warming up van ongeveer een kwartier tot half uur.
Ik heb eigenlijk de ballen verstand van sportvoeding. Het lijkt me dat Luna al genoeg koolhydraten eet op een dag om de glycogeen voorraad goed te houden, dus waarom extra toevoegen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.
belangrijk, niet vlak voor de start een sportdrankje gaan drinken:dit zijn snelle suikers, die snel een piek geven,maar ook snel uitgewerkt zijn,waardoor je kans hebt precies in een suikerdip te komen als je moet beginnen met zwemmen!
Na je wedstrijden wil je je glycogeen voorraad weer aanvullen,ik denk dat je hier het beste een mengeling van snelle en langzame KH voor kunt gebruiken (loveli.. klopt dat?) en ook eiwitten zijn belangrijk. Blijf voldoende drinken over de dag, ook erg belangrijk.
In totaal ben je dus maximaal 18 minuten explosief aan het werk, dat is niet zo lang, dus ik zou zeker niet teveel (koolhydraten) naar binnen gaan werken!
Verder : Succes en geniet ervan!
als t net zo gaat als toen ik dat vak gaf, hebben ze gewoon een lijst met common en advanced pronunciation errors, en kijken ze wat je ongeveer goed en fout doet, en daar wordt je cijfer op gebaseerd.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:31 schreef motorbloempje het volgende:
En mijn pronunciation ging '' we krijgen er een cijfer voor maar zou niet weten wat het me opgeleverd heeft, eerste keer dat ik zoiets deed...
rode lippenstift kan ik dan weer wél, zonder allerlei gedoe, gewoon smeren...quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef P.F het volgende:
[..]Ik heb wel wat tips gehad trouwens voor een rode mond (al lukt het mij dan nog steeds niet)
foundation boven je lip smeren om dat witte randje te accentueren
een lijntje
en die heel strak tekenen
en er bestaat ook zo iets om je lipkleur te vervagen dat kun je dan als basis gebruiken
of zo
In de praktijk lijk ik nog steeds een kleuter van 3 die de lipstick van mutti heeft gepakt
Sounds like a catch! Issie lekker?quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
2 minuten half eronder, zo lukt me dat wel, op de een of andere manierquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:37 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Koud gedouched, Puff? Complimenten!
whats up, ziek aan het worden, of is er een reden dat je niet lekker in je vel zit?quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:46 schreef Tinkepink het volgende:
Voel me![]()
![]()
En daar heb ik helemaal geen zin in. Ook geen zin om te eten, wel trek. Het enige wat ik erin kreeg was een zelfgemaakt perenijsje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |