Ja, dat was echt hilarisch!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien. Was dat niet toen er eentje echt ver over doel schoot?
Puik!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik deed al ZumbaMaar pluspunt bij mijn nieuwe sportschool is dat ze het drie keer per week aanbieden in plaats van één keer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
Nou, dat weet ik nog niet. Toen ik kwam kijken was er een les Body Pump bezig. Maar de instructrice die ik had was ook niet héél bijzonder, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Puik!![]()
En is het ook een leuke instructeur / instructrice?Da's bij Zumba half the fun
Nou ja ik probeerde het exact zo te doen als op het filmpje maar het is gewoon een soort grijs mengelmoesje geworden. Inplaats van zwart in de hoekjes en weet ik het wat ze doet. En ik heb geen mascara op maar dat doe ik wel wanneer ik het echt ga proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is toch best goed geluktVoor smokey eyes dan. Ik vind je met je normale make-up mooier.
In mijn optiek is smokey eyes toch echt veel heftiger en niet met cream maar met powderrr. Zo heftig like deze:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Pie Ef is sowieso prettyyy![]()
En ik vind persoonlijk smokey eyes nooit leuk
Ha, kunnen jullie even Noord-Korea/Brazilië nabesprekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot doet aan de lijn.
Dat verklaart waarom hij nu mijn bier op drinkt op m'n kamer.
Ik knap ook nooit op van make-up, integendeelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
Whehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef P.F het volgende:
In de praktijk lijk ik nog steeds een kleuter van 3 die de lipstick van mutti heeft gepakt
Wat dacht je van water drinken?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Heeft iemand een alternatief voor sportdrank? Ik heb dit weekend namelijk een toernooi, maar ik heb geen zin om de hele dag aan de sportdrank te zitten. Lijkt me ook niet goed.
En ik heb ook een busreis van 4/5 uur, wat zou ik mee kunnen nemen?
Hmmm, klopt. Het wordt ook vrij warm zoals het er nu uit ziet, dus da's wel slim denk ik.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef Noukjee het volgende:
Water! Vooral tijdens sporten kun je gewoon het beste water drinken!
Ik vind water altijd super smerig, en drink het ook nooit, behalve tijdens het sporten!
Ik zal maar niet mijn gebruikelijke tussendoortjes meenemenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat dacht je van water drinken?![]()
En voor een busreis: denk niet alleen aan eten, maar ook aan muziek of tijdschriften. wil je toch eten dan zou ik persoonlijk toch voor de krentenbollen gaan, of gewoon je gebruikelijke tussendoortjes!
Maar tijdens intensief sporten kan water je ook opeens tegen gaan staan, of heb je ook wat energie nodig. Is iets van water met citroensap + evt suiker misschien een idee?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef Noukjee het volgende:
@DeLuna, Water! Vooral tijdens sporten kun je gewoon het beste water drinken!
Ik vind water altijd super smerig, en drink het ook nooit, behalve tijdens het sporten!
Gezonde tot redelijke tussendoortjes die goed mee te nemen zijn: fruit, groente (paprika, wortel, komkommer, radijs is allemaal prima rauw te eten), afgepaste stukjes koek zoals evergreen en ontbijtkoek zijn niet ideaal, maar is eventueel verdedigbaar --> vind ik!quote:
Nouja, het is een zwemtoernooi, dus ik ben niet constant aan het sporten. Er zit steeds minsten 1,5 uur tussen bepaalde afstanden die ik moet zwemmen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:53 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar tijdens intensief sporten kan water je ook opeens tegen gaan staan, of heb je ook wat energie nodig. Is iets van water met citroensap + evt suiker misschien een idee?
Spelt is een oude tarwesoort, de huidige tarwe is nogal doorgefokt. Als een beessie tarwe eet, gaat 'ie dood omdat 'ie niet goed tegen bepaalde enzymen in de tarwe kan. Spelt is milder, heeft minder van die eigen afweer enzymen. Spul is arbeidsintensiever om te landbouwen, want minder opbrengst per halm. En het brood is wat minder elastisch omdat er minder gluten inzitten. Zo was het ongeveer, shalalie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:43 schreef Syrena het volgende:
[..]
Spelt zou beter voor je darmen zijn. Ben alleen de reden vergeten![]()
Alcoholvrij bierquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Heeft iemand een alternatief voor sportdrank? Ik heb dit weekend namelijk een toernooi, maar ik heb geen zin om de hele dag aan de sportdrank te zitten. Lijkt me ook niet goed.
Uh... ??quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:51 schreef Syrena het volgende:
Ik ga mijn bh's van de eetkamertafel plukken en slapen
Je kunt voor tussendoor lekker een appel meenemen en wat boterhammen in een broodtrommel?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zal maar niet mijn gebruikelijke tussendoortjes meenemenIk ben net begonnen met afvallen dus ik heb nog geen gezonde gebruikelijke tussendoortjes.
Shit, dat is nog best leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef Blurred86 het volgende:
de utregse meidenloop![]()
mijn doel is in <30 min 5 km lopen dus ik ben druk aan het trainen!
Water?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Wat PF zegt, alcoholvrij bier. Sportdrank is niet echt heel nuttigm behalve als je echt sport. De originele Gatorade was smerig en goed, wat ze voor de huis-, tuin- en keukengebruiker op de markt hebben gezet is zoete troep.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:48 schreef DeLuna het volgende:
Hallo
Het is toch wel enigzins om de prestatie te verbeteren, maar ik moet ook gewoon genoeg drinken omdat het waarschijnlijk heel erg warm wordt daar. Dus ik kan misschien ook wat sportdrank meenemen en wat water. Een beetje half om half?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:05 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Water?
Drink je de sportdrank om je prestatie te verbeteren, omdat je zo lang/hard sport dat je dat nodig hebt, of voor 'de lekker'?
In het eerste geval kun je namelijk net zo goed een scheutje ranja en een klein beetje zout in je water kieperen, dan heb je een prima(goedkope) sportdrank!
Edit: spuit elf,sorry![]()
Als het warm is, kun je water drinken om je vocht aan te vullen. Ik neem aan dat je overdag ook kunt eten om je lichaam van de voedingsstoffen te voorzien die het nodig heeft.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:10 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is toch wel enigzins om de prestatie te verbeteren, maar ik moet ook gewoon genoeg drinken omdat het waarschijnlijk heel erg warm wordt daar. Dus ik kan misschien ook wat sportdrank meenemen en wat water. Een beetje half om half?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, dan heeft het dus alleen zin tijdens een training.... Ik heb in de wedstrijd niet echt tijd om te drinkenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Als het warm is, kun je water drinken om je vocht aan te vullen. Ik neem aan dat je overdag ook kunt eten om je lichaam van de voedingsstoffen te voorzien die het nodig heeft.
tijdens het sporten (en dat gaat pas spelen als je langer dan 1 of anderhalf uur bezig bent) is sportdrank een makkelijke manier om je lichaam in 1x te voorzien van vocht en energie (suiker,plus het aanvullen van verloren zout).
Sportdrank bestaat uit snelle suikers, dus behalve tijdens je inspanning, heb je er weinig aan om dat te drinken..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |