Hier ook ja, al heb ik het niet heel erg extreem geloof ik, maar ik heb ook amper een sociaal leven, dus ik word er niet zo vaak mee geconfronteerd.quote:
Binnenkant idd en ik kijk het gewoon even aanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:35 schreef uniekhoorn het volgende:
Is het de binnekant van je vinger Vik?? Zo ja, gaat vanzelf over
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:58 schreef Laureline het volgende:
Nou sigme, je hebt nu toch al de Hond, dus doe dat kind er in één moeite maar bij nu![]()
Nee, = flauw, maar er zijn wel overeenkomsten natuurlijk. Het voornaamste is dat je zelf in die anderhalf jaar (min 1 week al!) ook zal veranderen. En dat wat nu mateloos zwaar lijkt, steeds normaler wordt, en niet meer iets om tegen/van op te zien/kijken. Maar dat is in het begin het moeilijkste, en vereist inderdaad inspanning van jou èn je meneer. Gelukkig doet hij ook al zijn deel, dat scheelt een berg!
Ik vond het ook een hele schok, zo'n nieuwe huisgenoot, die zonder zich aan iets te storen alle aandacht en energie opeiste. Daar ging de harmonie, en mijn gekoesterde eigen ritme, en mijn rust! Gelukkig mocht ik de mini nogal, dus dan was het al iets minder zwaar. En gaandeweg werd alles steeds vanzelfsprekender, en veranderde ikzelf blijkbaar ook, ongemerkt. Tenminste, dat zei iedereen.
Ik ben een minder vervelend kreng geworden (volgens de meneer). En de liefste moeder (volgens de mini). En mooier (volgens mijn vriendinnen). En "ja, eeeuh, anders, wel veranderd, ja..." (volgens mijn vrienden). En nog geduldiger dan in mijn 10 jaar bijbeunen in de horeca. En vervuld van heel veel begrip voor mensen die géén kind willen.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:47 schreef P.F het volgende:
Mo, doe je nagellak op met je trouwen? Ik heb nu een hele mooie chique kleur op
Leukquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:18 schreef Noukjee het volgende:
Nog 20 nachtjes slapen en dan zit ik in Griekenland
Que?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:37 schreef P.F het volgende:
Laureline, jouw huis is heel Selby, las ik in de Elle..
Verorberd Veroverd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat heb je met dat jurkje gedaan, sigme?
Spelt zou beter voor je darmen zijn. Ben alleen de reden vergetenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:36 schreef Laureline het volgende:
Lijstje vandaag:
O: half pond aardbeien met kwark, grapefruitsap
T: 2 cappuccino
T: uur wandelen
L: twee speltboterhammen ossenworst, twee gekookte eitjes
T: cracker filet americain, Optimel appelkaneelkwark
D: couscous (ook al!) met gele paprika, courgette, aubergine en cashewnoten
T: boterham pindakaas
Hoe zat het eigenlijk met speltbrood tov volkorenbrood? Het lijkt mij even gezond, en is heel lekker, of kan ik toch beter volkoren nemen?
Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef P.F het volgende:
www.theselby.com hele rommelige huizen volgens Elle - nou als ze dat al rommelig is, vraag ik ze niet op de koffie..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaas
Hoe weet ik dat zo hèquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt! Het is een kruising tussen die foto en die met al die boeken en dan nog wat oude rommelmeubels en rozenbehang
En nog viijf volle wasmanden en overal lego en een he-le gro-te knutsel- en verfhoek voor de kinderen (hun eigen atelier
).
Ohja! Niets meer aan doen die trapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij door een post van jou in dat topic over die met bamboestammen en bruine tegels beklede trap, dat je die eigenlijk wel mooi vond!
Vijf wat? Vijf vingers? Vijf tenen? Vijf mannen? Vijf fouten? Vijf snoepjes? Vijf kilo? Vijf wat?quote:
Jaaaa!quote:
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is ergerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en vijf kilo mag er hier wel af ook![]()
Nog een half maandje en dan gaat mijn nieuwe sportschool abonnement inNu al zin in!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is erger![]()
Ga je ook zumba-en, net als Maria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |