Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:41 schreef P.F het volgende:
www.theselby.com hele rommelige huizen volgens Elle - nou als ze dat al rommelig is, vraag ik ze niet op de koffie..
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:47 schreef Laureline het volgende:
[..]
Die ene, met al die fotolijstjes en dat geel, vind ik wel bij conleche passen. En één van de laatste foto's, naast die chocoladetoestand, daar zie ik Tink wel in. Maar ons huishouden van Jan Steen is wat minder esthetisch verantwoord, helaas
Hoe weet ik dat zo hèquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Klopt! Het is een kruising tussen die foto en die met al die boeken en dan nog wat oude rommelmeubels en rozenbehang
En nog viijf volle wasmanden en overal lego en een he-le gro-te knutsel- en verfhoek voor de kinderen (hun eigen atelier
).
Ohja! Niets meer aan doen die trapquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:59 schreef Laureline het volgende:
Volgens mij door een post van jou in dat topic over die met bamboestammen en bruine tegels beklede trap, dat je die eigenlijk wel mooi vond!
Vijf wat? Vijf vingers? Vijf tenen? Vijf mannen? Vijf fouten? Vijf snoepjes? Vijf kilo? Vijf wat?quote:
Jaaaa!quote:
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is ergerquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:11 schreef Goodbye het volgende:
Oh, en vijf kilo mag er hier wel af ook![]()
Nog een half maandje en dan gaat mijn nieuwe sportschool abonnement inNu al zin in!
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:
! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:17 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ach, viijf kilo heb je er zo af, een kruizing is erger![]()
Ga je ook zumba-en, net als Maria?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |