Ja, dat was echt hilarisch!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat heb ik gezien. Was dat niet toen er eentje echt ver over doel schoot?
Puik!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:19 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Ik deed al ZumbaMaar pluspunt bij mijn nieuwe sportschool is dat ze het drie keer per week aanbieden in plaats van één keer
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:16 schreef motorbloempje het volgende:! Voor de voetbalkijkers:
[ afbeelding ]
Nou, dat weet ik nog niet. Toen ik kwam kijken was er een les Body Pump bezig. Maar de instructrice die ik had was ook niet héél bijzonder, dus ik denk dat het wel goed komtquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Puik!![]()
En is het ook een leuke instructeur / instructrice?Da's bij Zumba half the fun
Nou ja ik probeerde het exact zo te doen als op het filmpje maar het is gewoon een soort grijs mengelmoesje geworden. Inplaats van zwart in de hoekjes en weet ik het wat ze doet. En ik heb geen mascara op maar dat doe ik wel wanneer ik het echt ga proberen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:23 schreef Tinkepink het volgende:
Dat is toch best goed geluktVoor smokey eyes dan. Ik vind je met je normale make-up mooier.
In mijn optiek is smokey eyes toch echt veel heftiger en niet met cream maar met powderrr. Zo heftig like deze:quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:25 schreef Goodbye het volgende:
Pie Ef is sowieso prettyyy![]()
En ik vind persoonlijk smokey eyes nooit leuk
Ha, kunnen jullie even Noord-Korea/Brazilië nabesprekenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:22 schreef neen het volgende:
M'n huisgenoot doet aan de lijn.
Dat verklaart waarom hij nu mijn bier op drinkt op m'n kamer.
Ik knap ook nooit op van make-up, integendeelquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:28 schreef Goodbye het volgende:
Ja, is ook zo.
Als ik dat probeer zie ik er uit als een depressieve clown
Whehehequote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:32 schreef P.F het volgende:
In de praktijk lijk ik nog steeds een kleuter van 3 die de lipstick van mutti heeft gepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |