abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:48:50 #226
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_82867820
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:47 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

whats up, ziek aan het worden, of is er een reden dat je niet lekker in je vel zit?
Allebei denk ik. Er heerst hier wat (man en kindjes kwakkelen al een tijdje) en ik heb een meningsverschil met de directeur.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 07:59:44 #227
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82867947
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 07:40 schreef sigme het volgende:
Wandelen uniekhoorn, veel wandelen .
als mijn vriend van bed komt (hij ligt net, komt van nachtdienst) dan ga ik er vandoor, lekker een blokje van 12 km.
Zo eerst maar voor de catering zorgen en dan ga ik de koelkast en keukenkastjes maar eens schoonmaken

Tink, goed voor jezelf zorgen, vitamientjes zijn ook goed voor een brak lichaam.

[ Bericht 8% gewijzigd door uniekhoorn op 16-06-2010 08:00:54 (verkeerde quote) ]
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_82868424
Goedemorgen. Brr, wat naar Puff! Wel respect dat je er nog onder bent gaan staan.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 08:50:14 #229
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82868669
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.
belangrijk, niet vlak voor de start een sportdrankje gaan drinken:dit zijn snelle suikers, die snel een piek geven,maar ook snel uitgewerkt zijn,waardoor je kans hebt precies in een suikerdip te komen als je moet beginnen met zwemmen!

Na je wedstrijden wil je je glycogeen voorraad weer aanvullen,ik denk dat je hier het beste een mengeling van snelle en langzame KH voor kunt gebruiken (loveli.. klopt dat?) en ook eiwitten zijn belangrijk. Blijf voldoende drinken over de dag, ook erg belangrijk.

In totaal ben je dus maximaal 18 minuten explosief aan het werk, dat is niet zo lang, dus ik zou zeker niet teveel (koolhydraten) naar binnen gaan werken!

Verder : Succes en geniet ervan!
Dankje
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_82869251
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken

Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
Zo, wij zitten aan de koffie, straks lopen of rennen
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:21:42 #231
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82869297
Goeiemorgen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_82869305
goedemorgen!

en weer op de uni, al een half uur stiekem even koffie gedronken en nu aan de slag! morgen een groot tentamen, en straks tussendoor nog 'even' een transcription exam!
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

als t net zo gaat als toen ik dat vak gaf, hebben ze gewoon een lijst met common en advanced pronunciation errors, en kijken ze wat je ongeveer goed en fout doet, en daar wordt je cijfer op gebaseerd. becijferen van die kloterige bandjes, wat een hel was dat... 9 uur lang gezeten met een collega... urgh...

whaha, dat kan ik me voorstellen ja! Maar ben zeer benieuwd wat ik dan 'waard' ben.. het schijnt dat ze heel streng zijn, maar aan de andere kant: ik doe ook altijd goed mee, ben als het niet voor een tentamen is veel beter en als ik hoorde wat er om me heen gebeurde dacht ik: 'als zij het halen, dan haal ik 't zeker' niet dat ik echt geweldig goed ben (anders had ik ook niet zo in de stress gezeten), maar ik weet van mezelf dat ik ook niet belabberd Engels spreek heb wat zwakke punten (zoals het lang uitspreken van woorden), maar zelfs die worden beter (en da's ook de bedoeling )

nog 3 grote tentamens en 1 kleintje dus... even doorbijten

Lijstje:

O: 2 knackebrodjes smeerworst
T: appel
L1: 2 boterhammen oude kaas
L2: 2 boterhammen oude kaas
T: banaan
S: uurtje krachttraining
D: nasi (is gisteren niet doorgegaan )
Ja doei.
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:36:27 #233
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_82869619
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken

Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
\

Is Mad Men echt leuk? Ik heb de eerste aflevering gekeken, maar kan er niet echt inkomen..Moet ik doorzetten?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  Redactie Sport woensdag 16 juni 2010 @ 09:53:23 #234
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_82870097
Voor vandaag:

O: 1 snee met kaas + yoghurtdrink
T: kopje thee met suikerwafel
S: Les 11 Evy, hardlopen.
L: slaatje, 1 snee met chocopasta en 1 snee met kaas en tomaat, kopje thee
T: appel, beker ranja.
S: Zwemtraining, 1 uur en 15 minuten
D: rode bieten, aardappelen, gemarineerde Griekse varkenssteak + toetje: chocoladevla.
T: kopje thee.

Ik moet de suikerwafels opmaken van mijn moeder, net als de chocopasta, de ranja en de chocoladevla. Maar we hebben al wel tomaten en noten opgehaald.
Ik probeer in ieder geval te minderen met de ranja en chocopasta en de wafels tot ze op zijn.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  woensdag 16 juni 2010 @ 09:59:00 #235
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82870306
Goezo Luna, het hoeft ook niet binnen 1 dag over de kop, er zit al veel minder suiker in!

Lijst:
O: Yoghurt/vla en druiven
T's: appel, paar happen zuurkool, ananasschijf, peer
L: 2 kommen eigengemaakte tomatengroentesoep (mergpijpje e.d. staat al lekker op) met 2 boterhammen kipfilet en boterham huzarensalade
S: 2 uur wandelen
T: sinaasappel, blokje choco
D: zuurkoolovenschotel
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:16:56 #236
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82870814
Goeiemorgen .

Ik zocht net naar 'Mad Man' en vond het al zo gek dat ik geen resultaten vond. Vervolgens wilde ik DaD de schuld gaan geven dat ze het verkeerd getypt had, maar dat excuus gaat blijkbaar ook niet op . Anyway, nu heb ik seizoen 1 gevonden. Hopelijk zitten er Ned of Engelse subs onder .

Ik voel me vandaag weer wat beter trouwens. Gelóóf ik tenminste, want ik heb nog niet veel rondgewandeld. Mijn wijsvinger lijkt iig weer normaal, dus dat is alweer één kwaaltje minder . 1 down, 9 to go .
Niet meer actief op Fok!
pi_82871217
Tijd om weer normaal te doen...
Ik heb een paar hele gezellige dagen gehad maar ook hele ongezonde dagen
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:42:21 #238
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_82871693
Goeiemorgen!
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:45:11 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82871810
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
Broodje Bart halen.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:46:00 #240
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82871837
Koop bij de groenteboer of op de markt dan wel eens een stukje fruit ofzo. Maar meestal lekker even naar bakker bart om een meergranenbol met kipfilet en tomaat/sla/komkommer zonder dressing. Of osseworst met ui
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:46:10 #241
236335 neen
schone schijn
pi_82871846
Half 1/kwart voor 1 eten
het lijkt niet wat het is
pi_82871889
zo, mijn samenvatting is af, op naar het leerschavot! Fijne dag allen!
Ja doei.
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:52:49 #243
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82872090
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Koop bij de groenteboer of op de markt dan wel eens een stukje fruit ofzo. Maar meestal lekker even naar bakker bart om een meergranenbol met kipfilet en tomaat/sla/komkommer zonder dressing. Of osseworst met ui
Of mozzarella met pesto .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 16 juni 2010 @ 10:55:53 #244
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_82872210
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of mozzarella met pesto .
Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echt
pi_82872559
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.

one hour I'll never get back.

en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Oh ik breek even in!

Volgens mij weet ik wie je bedoelt. Dat driedelig pak en achtstejaars doet 't 'm.
En als hij is wie ik denk dat hij is, is hij zeker geen catch
Zonde van je tijd indeed Kwak!
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_82872855
quote:

Oh, nee, in Nederland zijn ze pas bij seizoen 2. Dit was ook voor het eerst eigenlijk dat ik het op tv keek, ik heb alle seizoenen gewoon op internet gekeken.

Nynke, you either love it or hate it, geloof ik. Ik love het. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:20:35 #247
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82873201
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 01:44 schreef loveli het volgende:

[..]

Sounds like a catch! Issie lekker?
Nee alles behalve. Denk rood haar en een baardje soms, lichtelijk vadsig.... draagt regelmatig een hoedje, en zou zo terug kunnen naar de kolonie om wat arme negers aan t werk te schoppen...
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:

[..]

Oh ik breek even in!

Volgens mij weet ik wie je bedoelt. Dat driedelig pak en achtstejaars doet 't 'm.
En als hij is wie ik denk dat hij is, is hij zeker geen catch
Zonde van je tijd indeed Kwak!
huh, hoe ken jij die gast dan? nu ben ik heeeeeel benieuwd! Ik was m ook niet aan t versieren (alsjeblieft zeg ) t is een facebookvriend van een vriendin van me/kennis van een andere vriendin/ex van nog een andere vriendin, en hij beledigde ons/een filmpje dat we tof vonden, van Umberto Tan bij Knevel en van de Brink. ... I just couldn't let it go...

ik geloof wél dat ik de ruzie nu gewonnen heb. zijn laatste punt is dat ik zeg dat je niet intolerant mag zijn ten opzichte van andere culturen, maar wel aangeef dat ik intolerant ben tegen racisme, hij vindt dat on-principieel van me. maar die discussie ga ik niet voeren en gaat hij niet winnen...
Kwak
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:21:26 #248
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82873250
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!

whaha, dat kan ik me voorstellen ja! Maar ben zeer benieuwd wat ik dan 'waard' ben.. het schijnt dat ze heel streng zijn, maar aan de andere kant: ik doe ook altijd goed mee, ben als het niet voor een tentamen is veel beter en als ik hoorde wat er om me heen gebeurde dacht ik: 'als zij het halen, dan haal ik 't zeker' niet dat ik echt geweldig goed ben (anders had ik ook niet zo in de stress gezeten), maar ik weet van mezelf dat ik ook niet belabberd Engels spreek heb wat zwakke punten (zoals het lang uitspreken van woorden), maar zelfs die worden beter (en da's ook de bedoeling )

klinkt als een typische 7/7,5 goed meedoen, en vooral advanced pronunciation errors. ben benieuwd! van wie had je les?
Kwak
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:22:02 #249
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_82873283
quote:

I KNOW maart thanks!

... ik heb m maandag gekeken. en sommige scenes wel 10 keer (iets met blote Eric Northman mijn hemel wat is ie knap... urgh)
Kwak
  woensdag 16 juni 2010 @ 11:27:07 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_82873522
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echt
Mozzarella zonder pesto is dan ook niet echt te eten. Die pesto doet het 'm .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')