Allebei denk ik. Er heerst hier wat (man en kindjes kwakkelen al een tijdje) en ik heb een meningsverschil met de directeur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:47 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
whats up, ziek aan het worden, of is er een reden dat je niet lekker in je vel zit?
quote:
Dankjequote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:40 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Oke,je kunt dus tussentijds herstellen en eten en drinken.
belangrijk, niet vlak voor de start een sportdrankje gaan drinken:dit zijn snelle suikers, die snel een piek geven,maar ook snel uitgewerkt zijn,waardoor je kans hebt precies in een suikerdip te komen als je moet beginnen met zwemmen!
Na je wedstrijden wil je je glycogeen voorraad weer aanvullen,ik denk dat je hier het beste een mengeling van snelle en langzame KH voor kunt gebruiken (loveli.. klopt dat?) en ook eiwitten zijn belangrijk. Blijf voldoende drinken over de dag, ook erg belangrijk.
In totaal ben je dus maximaal 18 minuten explosief aan het werk, dat is niet zo lang, dus ik zou zeker niet teveel (koolhydraten) naar binnen gaan werken!
Verder : Succes en geniet ervan!
quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:16 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
als t net zo gaat als toen ik dat vak gaf, hebben ze gewoon een lijst met common en advanced pronunciation errors, en kijken ze wat je ongeveer goed en fout doet, en daar wordt je cijfer op gebaseerd.becijferen van die kloterige bandjes, wat een hel was dat... 9 uur lang gezeten met een collega... urgh...
\quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken![]()
Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
Zo, wij zitten aan de koffie, straks lopen of rennen
Broodje Bart halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien![]()
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
Of mozzarella met pestoquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Koop bij de groenteboer of op de markt dan wel eens een stukje fruit ofzo. Maar meestal lekker even naar bakker bart om een meergranenbol met kipfilet en tomaat/sla/komkommer zonder dressing. Of osseworst met ui
Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echtquote:
Oh ik breek even in!quote:Op woensdag 16 juni 2010 01:17 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb net een uur van mn leven besteed aan en voortslepende discussie over de PVV met een nare, domme, zeer arrogante neo-conservatief, in driedelig pak, achtstejaars geschiedenis student. die trouwens heul geen pvv stemt.
one hour I'll never get back.
en nu heb ik het pvv programma gelezen en wil ik eigenlijk heel graag even overgeven
Oh, nee, in Nederland zijn ze pas bij seizoen 2. Dit was ook voor het eerst eigenlijk dat ik het op tv keek, ik heb alle seizoenen gewoon op internet gekeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Is dat de laatste Mad Menaflevering, die gisteren was? Finale van seizoen 3? Die is geweldig, heb ik ook al twee keer bekeken![]()
Voor kwak en co: True Blood, nieuwe aflevering, is deze week weer verkrijgbaar bij de tante van k_i_m!
Neequote:
huh, hoe ken jij die gast dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Oh ik breek even in!
Volgens mij weet ik wie je bedoelt. Dat driedelig pak en achtstejaars doet 't 'm.
En als hij is wie ik denk dat hij is, is hij zeker geen catch![]()
![]()
Zonde van je tijd indeed Kwak!
klinkt als een typische 7/7,5quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
whaha, dat kan ik me voorstellen ja! Maar ben zeer benieuwd wat ik dan 'waard' ben.. het schijnt dat ze heel streng zijn, maar aan de andere kant: ik doe ook altijd goed mee, ben als het niet voor een tentamen is veel beteren als ik hoorde wat er om me heen gebeurde dacht ik: 'als zij het halen, dan haal ik 't zeker'
niet dat ik echt geweldig goed ben (anders had ik ook niet zo in de stress gezeten), maar ik weet van mezelf dat ik ook niet belabberd Engels spreek
heb wat zwakke punten (zoals het lang uitspreken van woorden), maar zelfs die worden beter (en da's ook de bedoeling
)
![]()
I KNOWquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:19 schreef Laureline het volgende:
Mozzarella zonder pesto is dan ook niet echt te eten. Die pesto doet het 'mquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik lust geen pesto en mozzarella ook niet echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |