quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Bring it on.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.
nou, de vorige keer, bij de eerste kans, vond ik juist dat 't heel goed ging, stiekem, en toen had ik een 4,7quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
QFTquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
Inderdaad. Ik denk dat jij veel te onzeker over je zelf bent!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT
Ik hoor je echt alleen nog maar over studeren studeren studeren, dus mij verbaast het ook niet.
Wat lief hier.quote:
pssstquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat lief hier.
Ik geloof niet dat ik je ken namelijkEn jullie feliciteren me allemaal.
Dank je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat je machtig goed bent! Oh nee das de briefquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
je opleidingen, de baantjes die je gehad hebt, wat je naast je studie gedaan hebt, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |