quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef kwakz0r het volgende:
DML! heb je een baby in je buik???
wat leuk!
Zo wat leuk zeg! Gefeliciteeeeeeeeeerd!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel![]()
Nu ben ik snel weer weg, want ik hoor hier helemaal niet verder
Een Tripel Karmeliet en een portie vlammetjesquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen!![]()
Zo met vriendje naar de stad, eindelijk elkaar weer zien![]()
Ik ga rond 1 uur weg, en zal half 5 wel weer thuis zijn.
Hoe doen jullie dat dan, gewoon niks eten, eten meenemen of ergens zitten en wat eten halen?
Heb meestal nooit tijd en zin om te eten als ik in de stad rond drentel, maargoed,
wil even jullie menign weten
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een Tripel Karmeliet en een portie vlammetjes
w0000000t wat leuk!!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:44 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Dank je wel![]()
Nu ben ik snel weer weg, want ik hoor hier helemaal niet verder
Ik weet alleen dat je moet opletten dat je er eentje koopt die niet aan een concern vasthangt... Zoals de Kindle, die alleen boeken van Amazon vreet geloof ik. Wil er ook een t.z.t.quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik zit er trouwens over te denken om een e-book reader te kopen. Heeft iemand hier daar ervaringen mee?
!!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef kwakz0r het volgende:DML! heb je een baby in je buik???
wat leuk!
Even de pro's en cons op een rijtje:quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat je moet opletten dat je er eentje koopt die niet aan een concern vasthangt... Zoals de Kindle, die alleen boeken van Amazon vreet geloof ik. Wil er ook een t.z.t.
Hoezo gratis boeken? Ik ben nog geen gratis NL-materiaal tegengekomen, behalve de Stieg Larsson boeken. (Illegaal bedoel ik dan. Legaal ook niet trouwensquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Even de pro's en cons op een rijtje:
Pro's:
- gratis boeken
Cons:
- duur apparaat
- als je een boek als e-book hebt, heb je dan wel het gevoel dat je het echt 'hebt'? Maw: weegt een e-book wel op tegen de fysieke aanwezigheid van een boek in je kast?
- e-books zijn nog best wel duur en ik voel me schuldig als ik gratis e-books download, terwijl ik dat niet, of veel minder, heb bij films en muziek.
Dus als ik dit lijstje zo bekijk, dan begin ik er nog maar even niet aan, denk ik.
Slordig!quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:50 schreef loveli het volgende:
Sodeknetter!
[UPD] Explosie in Dordrecht, minstens 6 huizen verwoest
Iemand die uit z'n huis gezet zou worden heeft de gaskraanopen gezet en een booby-trap geplaatst, schijnt.
Gratis boeken = gewoon downen dus. Ik ben al een aantal Engelse / Amerikaanse publicaties over theologische aangelegenheden die ik alleen vanuit het buitenland kan bestellen tegengekomen. Maar toch bestel ik ze liever, denk ik, want fysieke boeken > e-books.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:39 schreef Syrena het volgende:
[..]
Hoezo gratis boeken? Ik ben nog geen gratis NL-materiaal tegengekomen, behalve de Stieg Larsson boeken. (Illegaal bedoel ik dan. Legaal ook niet trouwens). Engels wel, maar ook dat niet echt. Je moet echt geluk hebben dat een titel die je graag wil lezen door iemand wordt aangeboden. En ik heb gezocht en gezocht
![]()
Ik lees ze op mijn telefoon btw, nu in epub, voorheen in txt, dus geen behoefte aan een lezer.
Onze bieb biedt wel een digitale leenservice aan, maar daar was alleen non-fictie te krijgen en dan ook nog DRM beveiligd (=kan ik niet op mijn telefoon lezen. Heb t ook niet geprobeerd).
Ja dat snapte ik, maar ik wilde maar even zeggen dat ze geen NL-boeken hebben eh "daar"quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gratis boeken = gewoon downen dus. Ik ben al een aantal Engelse / Amerikaanse publicaties over theologische aangelegenheden die ik alleen vanuit het buitenland kan bestellen tegengekomen. Maar toch bestel ik ze liever, denk ik, want fysieke boeken > e-books.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik word net gebeld dat er een andere school geïnteresseerd in mij als stagiair is..
Bring it on.quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik voel een kennismakingsgesprek aankomen.
nou, de vorige keer, bij de eerste kans, vond ik juist dat 't heel goed ging, stiekem, en toen had ik een 4,7quote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
QFTquote:Op woensdag 16 juni 2010 14:46 schreef loveli het volgende:
Mo, de enige die verbaaasd is ben je zelf hoor...
Inderdaad. Ik denk dat jij veel te onzeker over je zelf bent!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
QFT
Ik hoor je echt alleen nog maar over studeren studeren studeren, dus mij verbaast het ook niet.
Wat lief hier.quote:
pssstquote:Op woensdag 16 juni 2010 15:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wat lief hier.
Ik geloof niet dat ik je ken namelijkEn jullie feliciteren me allemaal.
Dank je wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
Dat je machtig goed bent! Oh nee das de briefquote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
je opleidingen, de baantjes die je gehad hebt, wat je naast je studie gedaan hebt, etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh my, help! Ik moet nú een cv opsturen. Wat zet ik daar allemaal in?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |