Maar wil wel elke vorm van moraal laten varen en zich dus verlagen tot het niveau van het schoremquote:
wat een vreselijke teringzooiquote:
Zolang we 'em maar niet lief gaan vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo, tellertjes weer op nul.. Kijken wat m nu massaal wordt toegewenst in dit topic..
Niet elke vorm van moraal, ik heb verteld hoe ik dacht over de drugssmokkelaars aldaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
Hier de OP: http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peru
[..]
Maar wil wel elke vorm van moraal laten varen en zich dus verlagen tot het niveau van het schorem
Gefeliciteerd! Hij zal je dankbaar zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef fokvragen het volgende:
Yeah ik heb een Joran topic geopend!!!
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik lees hoe bang Joran is dan moet ik denken aan het bezoekje van de vader van Stephany.
goed van jou, hield ik me juist een beetje in om dat niet te hoeven doenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef fokvragen het volgende:
Yeah ik heb een Joran topic geopend!!!
Oke bedankt, ga ik even fixen!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De links staan allemaal achter elkaar, ipv onder elkaar
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.quote:
Hahaha!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Niet elke vorm van moraal, ik heb verteld hoe ik dacht over de drugssmokkelaars aldaar.
Mijn mening geld slechts voor het slechtste der aarde. Daaronder reken ik Joran, dat zal ik niet ontkennen.
Hm, dat zou best nog eens kunnen...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik lees hoe bang Joran is dan moet ik denken aan het bezoekje van de vader van Stephany.
oa jaquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
welke vragen stellen ze hem helemaal aan het einde (en wat antwoord hij daarop)?
Wat hij gedaan heeft moet gepast bestraft worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.
En vergeet de kindvriendelijke omgeving nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.
Wat een waanzin.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een vreselijke teringzooi![]()
en een ellende...
Die eigen cel heeft hij slechts tot de uitspraak geweest is. Daarna gaat hij tussen de rest.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Wat hij gedaan heeft moet gepast bestraft worden.
Maar om hem nu als "afschrikking" te gebruiken gaat mij wat ver. Welke "dader" (hij is is nog niet eens voor de rechter geweest) wordt zo openlijk tentoon gesteld.![]()
Peru is te trots dat ze hem hebben, en wil de wereld laten zien hoe zij hem aanpakken. Uitleveren naar Aruba of Nederland zal daarom nooit zonder hulp van Amnesty Int. gebeuren mocht hij ten prooi vallen aan verkrachting of zware mishandeling. Peru wil dit voorkomen door hem een eigen cel te geven.
Bij mijn weten heb ik hem niks toegewenst, slechts gezegd dat ik geen medelijden heb.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.
"Speelplaats op gezamenlijk plein"quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef fiooon het volgende:
[..]
En vergeet de kindvriendelijke omgeving niet
Dat is die huurmoordernaar uit Amerika die daar ook 30 jaar ofzo moet zitten voor een moord op een zakenvrouw. Zit naast hemquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die eigen cel heeft hij slechts tot de uitspraak geweest is. Daarna gaat hij tussen de rest.
verder zag ik in dat filmpje trouwens ook wat beelden van een andere man, ik denk zijn celmaat? Misschien is het wel normaal dat er zoveel beelden naar buiten komen van een verdachte daar
Tot aan de uitspraak in iedergeval wel. Daarna is het klaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Mylene het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar Joran heeft toch maar mooi weer een appartement te pakken in Peru.
Andere mensen doen er jaren over voordat ze via de woningsite eindelijk eens genoeg punten hebben gespaardquote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Mylene het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar Joran heeft toch maar mooi weer een appartement te pakken in Peru.
Dat klopt, dat is daar redelijk normaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
verder zag ik in dat filmpje trouwens ook wat beelden van een andere man, ik denk zijn celmaat? Misschien is het wel normaal dat er zoveel beelden naar buiten komen van een verdachte daar
En dat vind je ook niet een beetje raar, als iemand zo'n toekomst tegemoet gaat?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik hem niks toegewenst, slechts gezegd dat ik geen medelijden heb.
Maar dat snap je niet.
What if he didn't?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is daar redelijk normaal.
Ik zal niet ontkennen dat het daar niet ver gaat, maar if you cant do the time, dont do the crime.
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat Joran nu moet doen is de eerste die met een piemol bij hem in de buurt komt, met zijn 2 meter keihard tot moes beuken. Dat kweekt respect daar. Het recht van de sterkste geld op die plekken.
Precies, survival of the fittest. Maar zou hij een echte vechtersbaas zijn? Een livecam in zijn cel is een goed idee, kunnen we streamen, zou daar best nog wel voor willen betalen ook, goed amusement... leuker dan big brother iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het valt allemaal wel mee met zijn slechte en barbaarse behandeling, vind ik. Ja, hij wordt een beetje geshowed voor de camera. Als dat alles is, dan mag ie van geluk spreken. Zonder al die media aandacht was zijn behandeling vast een stuk slechter.
Wat Joran nu moet doen is de eerste die met een piemol bij hem in de buurt komt, met zijn 2 meter keihard tot moes beuken. Dat kweekt respect daar. Het recht van de sterkste geld op die plekken.
Maar hij moet dan wel dagelijks zijn warme hap helemaal opeten om zo krachtig te blijven.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
Eens..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar nog genoeg warms binnen krijgtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef fiooon het volgende:
[..]
Maar hij moet dan wel dagelijks zijn warme hap helemaal opeten om zo krachtig te blijven.
Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat vind je ook niet een beetje raar, als iemand zo'n toekomst tegemoet gaat?
ik zeik nu ook op je omdat jij er toevallig bent, je staat nu een beetje symbool voor al die mensen die hier eenmalig komen roepen dat ze Joran de ergst denkbare hel toewensen, dus ik zal stoppen![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar nog genoeg warms binnen krijgt
"Verzorging: Volpension"quote:
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
Kan alleen in groepsvorm.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.
Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptopquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
Het zou mij niet verbazen als hij in shock is en daarom nog vrij koelbloedig overkomt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.
Die gast gaat daar 35 jaar zitten, daar heeft die pappie van die meid al voor gezorgd.
Is dat een eerlijk proces, nee. Maar medelijden heb ik niet.
En ik ben het met je eens dat het mensonterend is. Dat is trouwens ook iemand vermoorden en jarenlang een complete familie in het ongewisse laten, alsmede het vermoorden van iemand in een hotelkamer.
Maar nogmaals, dat je op me zeikt, echt geen probleem. Ik snap jouw ook wel. Alleen denken we verschillend over de strafmaat en procesvormen.
Ook sta jij voor mij symbool voor de personen die vind dat hij mensonterende toestanden ondergaat. Maar dan ook gewoon omdat jij en ik deze discussie nu hebben
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptop
Inderdaad, en wat extra tatoes laten zetten kan ook geen kwaad als afschrikmiddel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fokvragen het volgende:
In de gevangenis en vooral daar geldt de wet van de sterkste. En is lichamelijk best sterk, vooral vergeleken met bijvoorbeeld die huurmoordenaar en andere Peruanen. Als hij zorgt dat hij goed blijft eten en dagelijks situps, opdrukken etc dan komt het wel goed. Alleen tegen wapens is hij dan nog niet gewapend.
Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.quote:
Maar hij is een buitenlander he, daardoor ook een buitenstaander.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
vol gescheten ........
ja... of wat Malo zei... misschien is hij wel in shock.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
ik heb je nooit een zeikwijf genoemd.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.
Ik geloof er ook absoluut niet in dat hij een eerlijk proces zal krijgen of onder de straf uit komt. Dat vind ik misschien juist nog het erge. Er klopt gewoon zoveel niet aan de rechtsgang in dat land, dat merk je nu natuurlijk omdat het zo wordt uitgemeten in de media. Maar de beelden maken het ook des te confronterender natuurlijk, want er zijn veel meer van zulke gevallen, en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
Tot messen van 30 cm lang.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Alles wat bot is weten ze vlijmscherp te maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Ja, dat filmpje is hier al voorbij gekomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef dpgargoyle het volgende:
OMFG die beelden nu op geenstijl.nl Ik zeg het niet gauw, maar het is echt misselijkmakend!
Ik kan gewoon geen medelijden met hem hebben. Als ik er aan denk hoe hij het leven uit zo'n meisje trapt of slaat of knijpt, dan is het stemmetje wat 'KARMA' roept overweldigend.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Mijn gevoelens over dit alles zijn eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant wil ik grijnzen en "karma" roepen (zoals op de frontpage bij berichten over Joran).
Aan de andere kant: het joch heeft nog niet eens een proces gehad maar moet al wel allerlei vernederingen doorstaan. Hoe vreselijk hij ook is, hij heeft wel recht op een eerlijk proces.
Ja, dat is waar. Helaas nemen ze het in Peru niet zo nauw met het recht.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Mijn gevoelens over dit alles zijn eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant wil ik grijnzen en "karma" roepen (zoals op de frontpage bij berichten over Joran).
Aan de andere kant: het joch heeft nog niet eens een proces gehad maar moet al wel allerlei vernederingen doorstaan. Hoe vreselijk hij ook is, hij heeft wel recht op een eerlijk proces.
en dat, daar moet je toch niet aan denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
... en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
Kijk, als je dit oké vindt, dan wordt het ook hoog tijd om je politieke keuze in Nederland eens bij te stellen. Want dit staat zo mijlenver af van hoe wij in het algemeen in Nederland over strafmaat en detentie e.d. denken, dat je, als je dit goedkeurt, echt niet weg kunt komen met een stem op een gevestigde partij.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:
Klopt! Ik heb echt medelijden met hem. Jaja, de families van die vrouwen blablabla. Daar heb ik ook medelijden mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef dpgargoyle het volgende:
OMFG die beelden nu op geenstijl.nl Ik zeg het niet gauw, maar het is echt misselijkmakend!
Nee, dat deed ik zelfquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef peesmaker het volgende:
[..]
ik heb je nooit een zeikwijf genoemd.
Een leuk iemand om mee te discussiëren vind ik een betere bewoording.
Ik heb vandaag een advocaat gesproken uit Amerika (een bekende van me die dicht staat bij de FBI zaak in deze). Die wist mij te vertellen dat in Amerika en andere landen, zoals Nederland, er 100% duidelijkheid moet zijn over de schuld van een persoon(hij noemde het "beyond resonable doubt). Dat is in Peru anders, een paar camera's en een bekentenis is daar voldoende.
Dit had Joran kunnen weten, want ze zijn behoorlijk primitief daar.
Inderdaad, het gevoel van medelijden dat je hebt met Joran is een beetje in strijd met dat je verstandelijk wel weet dat hij een engerd is en hoogstwaarschijnlijk schuldig. En toch is het zieligquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Goh zeg, hij schoot gewoon vol.... die reactie had ik ook niet verwacht. Maar wel appart te zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Begin is standaard, vanaf 2:30 is het mooi. Gewoon op die manier benaderen zoals die oude man, zijn ze niet gewend.
Ik heb niet het idee dat hij onschuldig is, vandaar ook het "karma" stemmetjequote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen medelijden met hem hebben. Als ik er aan denk hoe hij het leven uit zo'n meisje trapt of slaat of knijpt, dan is het stemmetje wat 'KARMA' roept overweldigend.
En ik hoef hier geen commentaar op dat hij nog niet veroordeeld is, dus daardoor nog onschuldig zou kunnen zijn. Want we zijn hier niet in een rechtbank en mijn gezond verstand heeft genoeg aan de beelden die ik heb gezien.
Ja die systemen in bananenrepublieken zijn normaal gelukkig een ver-van-je-bed-show...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
en dat, daar moet je toch niet aan denken.![]()
ook het feit dat voorarrest zomaar 2 tot 3 jaar kan duren vind ik rond uit belachelijk. stel dat iemand onschuldig is, die is na zo'n voorarrest voor het leven getekend.
En denk maar niet dat als je onschuldig wordt verklaard je een zak met geld mee krijgt als schadevergoeding.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ook het feit dat voorarrest zomaar 2 tot 3 jaar kan duren vind ik rond uit belachelijk. stel dat iemand onschuldig is, die is na zo'n voorarrest voor het leven getekend.
Ik zie dat je rechten studeert.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik zelf
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Amerika ook niet echt normaal vind omgaan met deze zaak. Als je ziet hoe ze in sommige programma's over Joran pratenEr is daar ook niemand meer die overtuigd is van zijn onschuld
Ik geloof wel dat het in Peru erger is hoor, maar in Amerika zijn ze ook eng
Het gaat me niet zozeer om Joran, zoals ik al zei, je wordt er nu mee geconfronteerd door de vele beelden. Het gaat me meer om het feit dat een verdachte (en dus nog onschuldige) zo behandeld kan worden.
Niet de psychiatrie in gaan dusquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, het gevoel van medelijden dat je hebt met Joran is een beetje in strijd met dat je verstandelijk wel weet dat hij een engerd is en hoogstwaarschijnlijk schuldig. En toch is het zielig
Ik vrees dat ik nog te weinig over die kant van het strafrecht weet om daar een uitspraak over te doen. Gevoelsmatig denk ik van wel, vanwege het bloed op zijn shirt, zijn DNA onder haar nagels, zijn motief (geld) en natuurlijk zijn bekentenis. Dat is ervan uitgaand dat dat bewijs allemaal klopt en er niet mee geknoeid is natuurlijk. Als je kijkt naar andere zaken zijn mensen voor minder veroordeeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik zie dat je rechten studeert.
Zou je mij eens willen vertellen wat jouw zicht is op een straf die hij in Nederland zou krijgen m.b.t. de beelden en verklaringen en lijk. Ofwel het materiaal zoals we het hier zien, in ogenschouw nemende dat dit niet is openbaar gemaakt. Zou hij schuldig worden verklaard of niet.
Inderdaad mooi om te zien. Het is veel makkelijker om je af te sluiten van commentaar dan voor iemand die je echt raakt en mee veert op jouw gevoel. Heel knap van die oudere man dat hij dat deed. Ik weet zeker dat wanneer iemand Joran het gevoel geeft dat hij hem waardeert om wie hij is en mee leeft met zijn situatie hij ook een hele andere gevoelige kant kan laten zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Goh zeg, hij schoot gewoon vol.... die reactie had ik ook niet verwacht. Maar wel appart te zien.
Er ligt een bekentenis, er is een lijk, hotelkamer op zijn naam, camerabeelden, iemand met vluchtgedrag, iemand met een duister verleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Is dan ook heel bewust niet mijn beroepskeuzequote:Op zondag 13 juni 2010 21:25 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Niet de psychiatrie in gaan dus. Spelletjes spelen kunnen ze goed met je als ze zwakte ruiken
.
Bedankt voor je eerlijkheid, meen ik echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik nog te weinig over die kant van het strafrecht weet om daar een uitspraak over te doen. Gevoelsmatig denk ik van wel, vanwege het bloed op zijn shirt, zijn DNA onder haar nagels, zijn motief (geld) en natuurlijk zijn bekentenis. Dat is ervan uitgaand dat dat bewijs allemaal klopt en er niet mee geknoeid is natuurlijk. Als je kijkt naar andere zaken zijn mensen voor minder veroordeeld.
Een vage aanname in de eerste zin en verder precies hetzelfde bericht als eerder vandaag al uitkwam. Ze zijn echt op zoek naar nieuws hèquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef mazaru het volgende:
Stephanie mogelijk gemarteld om pincodes
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)d-om-pincpodes.dhtml
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:
God het wordt steeds ergerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:34 schreef mazaru het volgende:
Stephanie mogelijk gemarteld om pincodes
Idd, een aanname die niet is hard te maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een vage aanname in de eerste zin en verder precies hetzelfde bericht als eerder vandaag al uitkwam. Ze zijn echt op zoek naar nieuws hè
wat een fijn ventje en dan nog mensen die medelijden met hem hebben...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef MargrietV het volgende:
Meer van het niveau alles is nieuws.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een vage aanname in de eerste zin en verder precies hetzelfde bericht als eerder vandaag al uitkwam. Ze zijn echt op zoek naar nieuws hè
Het gaat me niet zozeer om of zijn schuld nou wel of niet al redelijk tot matig vaststaat, het gaat me meer om de rechten die gewoon ieder mens hoort te hebben. Totdat een rechter zich heeft uitgesproken over een zaak, hebben de autoriteiten een verdachte gewoon te behandelen als een verdachte en niet als een veroordeelde. Want stèl nou toch (stel!!) dat hij totaal onverwacht toch onschuldig wordt bevonden, wat dan? Hij zal nergens op de wereld meer kans hebben om een normaal bestaan op te bouwen, de beelden gaan de hele wereld over! Hij ís al veroordeeld zonder dat een rechter objectief naar de zaak heeft kunnen kijken en dat vind ik gewoon mensonterend.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:36 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Bedankt voor je eerlijkheid, meen ik echt.
Maar dan is het toch niet gek dat ze in Peru hem daar zo behandelen. Dat doen ze daar namelijk. Ik heb al mensen gehoord die zeggen dat het met al die buitenlanders zo gaat. Althans, de grotere jongens zeg maar. Dus niet alleen Joran. En ik zal ook niet zeggen dat ik het te ver vind gaan, maar medelijden. Sorry, ik kan het niet met hem hebben en dan vooral door zijn verleden.
Nu is het een Nederlander. In Spanje, Frankrijk, Zuid Afrika zal niemand hem kennen. Maar in de landen waar hij bekend is is hij gebrandmerkt voor het leven.
Succes met je studie overigens.
Die lui worden met drugs gekker gemaakt dan dat ze al waren.. Kan ook zijn dat ie zichzelf ff in 2en heeft gedeeldquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff indrukwekkend....
Maar deze man is toch helemaal totaal van God los?
Eerst roept hij dat het enige waar hij spijt van heeft is dat hij niet meer mensen heeft vermoord
en een paar minuten later roept hij dat hij helemaal niemand heeft vermoord.
Ik vraag me af of hij het zich überhaupt kan herinneren wat hij heeft gedaan.
Hoe spreek je jouw nickname uit??quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef freejoran het volgende:
[..]
wat een fijn ventje en dan nog mensen die medelijden met hem hebben...
Dat laatste is misschien juist een reden om die man niet te haten maar gewoon medelijden te hebben met hoe ziek hij werkelijk is.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Eerst roept hij dat het enige waar hij spijt van heeft is dat hij niet meer mensen heeft vermoord
Mijn opening?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Meer van het niveau alles is nieuws.
Overigens is je opening nu al van een advocate, chapeau
Nou eerst even afwachten of het wel waar is ...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef freejoran het volgende:
[..]
wat een fijn ventje en dan nog mensen die medelijden met hem hebben...
Moet je je voorstellen dat Joran tussen veel van dit soort gasten moet leven. Dan word je vanzelf net zo gek.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde haat gevoeld moet ik je zeggen, ook niet echt medelijden...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:42 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat laatste is misschien juist een reden om die man niet te haten maar gewoon medelijden te hebben met hoe ziek hij werkelijk is.
wel als Joran gepind heeft met die bankpassen en het op video staatquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Stiggie het volgende:
[..]
Idd, een aanname die niet is hard te maken.
Ik bedoelde meer die nabestaandenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb geen seconde haat gevoeld moet ik je zeggen, ook niet echt medelijden...
Ik heb meer in stomme verbazing zitten kijken.
Ah... ja, die zullen er wel met ''andere'' ogen naar kijken wat ik me ook heel goed kan voorstellen.quote:
wat snap jij niet aan "stel dat iemand"? ik heb het niet specifiek over joran hierquote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Er ligt een bekentenis, er is een lijk, hotelkamer op zijn naam, camerabeelden, iemand met vluchtgedrag, iemand met een duister verleden.
Wat is het probleem.
Het schijnt dat ze er vreselijk heeft uitgezien, dat was een van de zaken van de tenlasteleggingquote:Op zondag 13 juni 2010 21:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou eerst even afwachten of het wel waar is ...
LIMA - Peruaanse rechercheurs houden er ernstig rekening mee dat Joran van der Sloot Stephany Flores
heeft gemarteld om de pincode van haar creditcards te weten te komen.
Lees maar eens goed, waar baseren ze dat op?
Dit is gewoon weer een gerucht, zou zomaar waar kunnen zijn hoor, maar voor hetzelfde
geld zou het ook zomaar totale nonsens kunnen zijn.
Toch, dit is wel een beeld die hij zelf al heeft gecreëerd door het Holloway verhaal. Ook de kamer stond op zijn naam. En zo kan ik wel doorgaan, maar zijn naam staat geschreven en stond al geschreven door Holloway.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Het gaat me niet zozeer om of zijn schuld nou wel of niet al redelijk tot matig vaststaat, het gaat me meer om de rechten die gewoon ieder mens hoort te hebben. Totdat een rechter zich heeft uitgesproken over een zaak, hebben de autoriteiten een verdachte gewoon te behandelen als een verdachte en niet als een veroordeelde. Want stèl nou toch (stel!!) dat hij totaal onverwacht toch onschuldig wordt bevonden, wat dan? Hij zal nergens op de wereld meer kans hebben om een normaal bestaan op te bouwen, de beelden gaan de hele wereld over! Hij ís al veroordeeld zonder dat een rechter objectief naar de zaak heeft kunnen kijken en dat vind ik gewoon mensonterend.
Dank je
gebroken neus, oog uit oogkas hangen etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze er vreselijk heeft uitgezien, dat was een van de zaken van de tenlastelegging moord
Ja maar martelen is toch iets anders dan iemand in blinde woede tot moes slaan...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze er vreselijk heeft uitgezien, dat was een van de zaken van de tenlastelegging moord
Haar rechter arm was helemaal beurs en blauw van het verdedigen .quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gebroken neus, oog uit oogkas hangen etc.
lijkt mij dus meer een zaak van ''iemand in blinde woede tot moes slaan'' ...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
wat een walgelijk figuurquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ik geloof dat ik het wel bijna helemaal met je eens ben ...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef angel69 het volgende:
Blijf het nog steeds een rare zaak vinden,
zo'n goedkoop hotel met een lange gang en dan juist voor de deur van Joran een camera met betere kwaliteit dan de wazige filmpjes op "opsporing verzocht".
Ik heb geen idee hoe en waarom,maar het lijkt op een uit de hand gelopen undercover operatie,zonder Patrick.
Ik heb geen medelijden met Joran,wanneer hij straf heeft verdiend dan is dat zo,maar moet dat op deze manier ?
ben wel van mening dat elk mens een menswaardig bestaan mag leven,vooral als je daar 35 jaar moet blijven.
die jongen is niet goed wijs misschien wel één of andere stoornis
en nog jong 22 jaar (geen excuus om een moord te plegen natuurlijk maar wel jong genoeg om hem een beetje bescherming te bieden)
levenslange TBS zou ik persoonlijk een beter idee vinden.
Verder vind ik die andere gevangenen ook eerg hypocriet want ze zitten daar niet voor het stelen van een pot pindakaas of hebben zij het alleen het recht Peruaanse meisjes te vermoorden ?
Van mij mogen ze hem overplaatsen naar een ander land met meer mensenrechten.
Al zou het alleen maar voor zijn moeder zijn,denk dat die het meest gestraft word met zijn Peruaanse cel
En wat moet er dan gebeuren met de 117 mensen die gepakt zijn voor drugssmokkel. In dit geval ook Nederlanders!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef angel69 het volgende:
Al zou het alleen maar voor zijn moeder zijn,denk dat die het meest gestraft word met zijn Peruaanse cel
Hear, hear.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef mazaru het volgende:
Ik kan gewoon geen medelijden met hem hebben. Als ik er aan denk hoe hij het leven uit zo'n meisje trapt of slaat of knijpt, dan is het stemmetje wat 'KARMA' roept overweldigend.
En ik hoef hier geen commentaar op dat hij nog niet veroordeeld is, dus daardoor nog onschuldig zou kunnen zijn. Want we zijn hier niet in een rechtbank en mijn gezond verstand heeft genoeg aan de beelden die ik heb gezien.
het is echt niet Klokje van Zeven UUR en dan naar bed, Denk dat het licht om 11.00 uur uit gaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef fiooon het volgende:
Wat ik me nu tijdens de voetbalwestrijd Duitsland - Australie afvraag ( tsja, Joran gaat maar niet uit mijn hoofd ) is of hij eigenlijk wel ( TL ) verlichting in zijn cel heeft of is het zodra het donker is ook bedtijd voor Joran?
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef angel69 het volgende:
zo'n goedkoop hotel met een lange gang en dan juist voor de deur van Joran een camera met betere kwaliteit dan de wazige filmpjes op "opsporing verzocht".
Ik heb geen idee hoe en waarom,maar het lijkt op een uit de hand gelopen undercover operatie,zonder Patrick.
Ik heb geen medelijden met Joran,wanneer hij straf heeft verdiend dan is dat zo,maar moet dat op deze manier ?
ben wel van mening dat elk mens een menswaardig bestaan mag leven,vooral als je daar 35 jaar moet blijven.
en nog jong 22 jaar (geen excuus om een moord te plegen natuurlijk maar wel jong genoeg om hem een beetje bescherming te bieden)
Verder vind ik die andere gevangenen ook eerg hypocriet want ze zitten daar niet voor het stelen van een pot pindakaas of hebben zij het alleen het recht Peruaanse meisjes te vermoorden ?
Het probleem met het wel/niet schuldig bevinden zit hem nu natuurlijk ook in hoe de media ermee om is gegaan. Het feit dat zelfs de president en een minister zich uitlaten over wat de straf zou moeten zijn, is toch vrij ernstig te noemen en in een "normaal" land echt volslagen ondenkbaar. Geen rechter zal hem nu nog onschuldig kunnen/willen verklaren. De zaak Holloway zou hier volkomen los van moeten staan omdat hij er nooit voor veroordeeld is en het ook niks te maken heeft met Peru. De manier waarop de media en de autoriteiten met Joran zijn omgegaan hebben hem echt volslagen kansloos gemaakt.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Toch, dit is wel een beeld die hij zelf al heeft gecreëerd door het Holloway verhaal. Ook de kamer stond op zijn naam. En zo kan ik wel doorgaan, maar zijn naam staat geschreven en stond al geschreven door Holloway.
Hij gaat daar berecht worden door 3 rechters overigens. Als 2 hem schuldig vinden is dit voldoende en volgt de strafmaat.
Als hij onschuldig word bevonden, wat inderdaad onwaarschijnlijk lijkt, is het voor hem sowieso moeilijk een baan te vinden zolang ie zijn eigen naam gebruikt en graag in de media blijft komen.
Een verbouwing van zijn hoofd en verandering van zijn voornaam geeft hem nog enige ruimte om normaal te kunnen functioneren.
Wel leuk dat we nu op een normale manier het met elkaar oneens zijn.
Ik heb namelijk wel eens een reportage gezien van soortgelijke gevangenissen en die gasten hadden standaard geen verlichting in hun cel. Alleen gevangenen die geld hadden konden verlichting kopen en dat was vaak ook niet beschikbaar omdat de stroom daar veel uitviel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef MargrietV het volgende:
[..]
het is echt niet Klokje van Zeven UUR en dan naar bed, Denk dat het licht om 11.00 uur uit gaat.
Kan zo aan de slag!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Vage aanname.
Dat is toch wel een juridische term.
Jij vond het al terecht toen Big Brother deelneemster Jade Goody kanker kreeg, toen liep je ookquote:
Ik heb mijn videorecorder al ingesteld!!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:03 schreef peesmaker het volgende:
Woensdag SMS6 met een nieuwe joran uitzending.
En daarna een documantaire om te zien hoe het is om daar vast te zitten.
Krijg je er ook eentje terug.quote:
Hoe laat?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:05 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik heb mijn videorecorder al ingesteld!!
Ik vind SMS6 trouwens veel beter klinken dan SBS6.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:03 schreef peesmaker het volgende:
Woensdag SMS6 met een nieuwe joran uitzending.
Hij zegt daarmee natuurlijk niet schuldig te zijn aan moord.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:07 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Krijg je er ook eentje terug.
Het mogelijk gestelde dat Joran onschuldig zou zijn is in casu derhalve niet waar. Joran legt het hoofd in de schoot en bied aan het lichaam van Holloway te onthullen.
dit zegt Joran in zijn bekentenis :quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij zegt daarmee natuurlijk niet schuldig te zijn aan moord.
Nee, dat zegt bekentenis. die is overigens te lezen op internet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij zegt daarmee natuurlijk niet schuldig te zijn aan moord.
Over de zaak Holloway?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Nee, dat zegt bekentenis. die is overigens te lezen op internet.
Dat is wel ziek ja, een complete verklaring lezen op internet voordat je veroordeeld bent.
Heeft hij bekend tot moord op Stephany? Ik dacht op doodslag?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef peesmaker het volgende:
[..]
nee, bekentenis in en over de zaken in peru.
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heeft hij bekend tot moord op Stephany? Ik dacht op doodslag?
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.
Laat hem voorlopig nog maar even lekker in Peru zitten. Hij breekt binnen een week. Dan verteld hij zonder voorwaarden waar het lijk ligt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.
[..]
Ik heb het hier niet over Holloway, maar over zijn nieuwe omstandigheden toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.
je kan daar alleen aanspraak maken op doodslag als:quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.
mot je niet mij quoten, maar degen die ik quote.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
je kan daar alleen aanspraak maken op doodslag als:
je je direct daarna meld
niet vlucht
en niet ontkent
oh sorry ja ik zie hetquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef peesmaker het volgende:
[..]
mot je niet mij quoten, maar degen die ik quote.
Ik moet zeggen dat hij er zeer goed uit ziet op die foto. Dat flardige baardje moet je er alleen even afhalen maar hij heeft bijna geen rimpels op zijn voorhoofd.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Die er inmiddels uit ziet als
[ afbeelding ]
http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.htmlquote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Fiorellino het volgende:
Ik kan zijn exacte bekentenis niet vinden, heeft iemand die voor me?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem PC-Eend.
Doet het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
Helaas, het is in Spaans.
Noem eens wat dingen dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Coos het volgende:
Joran zit nog in een heel luxe bajes als je dat vergelijkt met Congo bijvoorbeeld.
Had een docu van Vrancx in Congo opgenomen. Dáár zijn pas onmenselijke toestanden.
Deze dan http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.htmlquote:
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef angel69 het volgende:
Meestal likt de bitch van de cel het schoon, maar hij zit nu alleen....quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Is er al wel wc-papier? Of moet ie met zijn handen afvegen?
Ga maar zoeken bij de VRT.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem WC-Eend.
Ach SBS6 wordt rijk genoeg met hun verboden Astro tv s nachts.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:55 schreef johan555 het volgende:
Joran's mother to come to lima wed..said to be paid for by Dutch TV
Hij heeft wel badkamertje met stromend water. En als hij het slim heeft gedaan heeft hij een zeepje uit zijn vorige hotelkamer meegenomen zodat hij zich toch nog een beetje kan fatsoeneren.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem WC-Eend.
Je kunt het hem persoonlijk melden via zijn Twitter: http://twitter.com/heltershelterquote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij er zeer goed uit ziet op die foto. Dat flardige baardje moet je er alleen even afhalen maar hij heeft bijna geen rimpels op zijn voorhoofd.
Hij heeft zelf ook niemand vermoord, maar hij heeft opdracht gegeven aan zijn ''familie'' oftewel, sekte, maar officieel heeft hij zelf niemand vermoord, geloof ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Het beste is gewoon een bakje met water en dan met je handjes wat water over de billetjes spatten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Wow! Dat is de bekentenis van Joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze dan http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
*Wacht haar LOI-cursus + I-pod shuffle af.
En bedankt, ik las je zin tijdens het nemen van een slok koffie. Mijn laptop heeft nu dezelfde kleur als de tong van de cel-bitch na de schoonmaakbeurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal likt de bitch van de cel het schoon, maar hij zit nu alleen....
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef Stiggie het volgende:
http://www.24ora.com/imag(...)nfecionjoranperu.pdf
De verklaring.
Jammer dat ik hem niet kan lezen
Eigenlijk staat er alles in wat ook in de media staat maar dan onder elkaar zonder plaatjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef Stiggie het volgende:
http://www.24ora.com/imag(...)nfecionjoranperu.pdf
De verklaring.
Jammer dat ik hem niet kan lezen
Ja, zit een beetje vreemd in elkaar, ik wist wel dat hij (of zijn sekte) de vrouw van Roman Polańskiquote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook niemand vermoord, maar hij heeft opdracht gegeven aan zijn ''familie'' oftewel, sekte, maar officieel heeft hij zelf niemand vermoord, geloof ik
Hmmm interessant. Waarom denken we dat dan wel van criminele Marokkanen en ander multicrimineel gespuis?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig.
Dat schijtgat lijkt me behoorlijk lastig schoon te maken. Daar zul je wel gewoon in moeten gaan staan met een flinke schop.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef MargrietV het volgende:
Zijn moeder moet maar bus VIM meenemen en wat soplapjes, kan hij de boel schoonhouden, hij heeft toch niet veel anders te doen en anders SBS vragen om die twee schoonmaakmienen, die hebben het in een vloek en een zucht voor elkaar. Hebben ze in Peru weer wat te filmen.
Ik denk dat dat ''publiekelijk'' nog wel eens in zijn voordeel zou kunnen werken, andersquote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef Noelle06 het volgende:
Zow, bijgelezen weer.
Heftig die filmpjes naar castro castro en in zijn cel.
Vraag me af of ze dit doen bij elke gevangene ?
Joran moet bestrafd worden voor wat hij Stephany heb aangedaan maar moet dat zo publiekelijk.
Deze beelden zien ook zijn familie enz. Heftige shit voor hun.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ''publiekelijk'' nog wel eens in zijn voordeel zou kunnen werken, anders
had hij nu vast al twee blauwe ogen en een tand door zijn lip, (zo niet erger), nu moeten
ze hem nog enigszins ''humaan'' behandelen.
Onzin. Meer dan genoeg psychopaten zijn erg intelligent en meer dan handig en berekenend genoeg om voor hun nadelige situaties te voorzien en handelen daar ook naar.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.
Zoveel mensen op de been om Joran naar het gevang te zien gaan.
Ben wel benieuwd hoe lang we nog wat horen over hem vanaf Peru.
Wat is de rede dat ze dit zo publiekelijk laten zien ?
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Er zijn wel al heeeeeeeeel veel verschillende verhalen geweest hoor...quote:
Ik denk alleen dat het lastig voor em wordt om z'n kladblaadjes waarop hij schrijft te bewaken.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Mercer het volgende:
Nou Joran, als je nu een boek gaat schrijven, zal het goed gelezen worden. Dat is een ding waar ik zeker van ben!
Ik denk dat ze heel trots op zichzelf zijn dat ze die ''Gringo'' te pakken hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.
Zoveel mensen op de been om Joran naar het gevang te zien gaan.
Ben wel benieuwd hoe lang we nog wat horen over hem vanaf Peru.
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef johan555 het volgende:
[..]
een onschuldig meisje vermoorden is dat niet walgelijk ?
dat ook...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.
Geld en roem dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.
Maar waarom doen ze dit zo, dat is wat ik me afvraag ?
Ik denk dat je Joran niet moet onderschatten in die gevangenis. Hij staat zijn mannetje wel. Als ze met 20 man komen is het wat anders misschien, maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:29 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het lastig voor em wordt om z'n kladblaadjes waarop hij schrijft te bewaken.
Geld dat kan. Maar misschien willen de bewoners van Peru dit zien dat hij vast zit en misschien toch later uitlevering naar Aruba of ...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.
Je kind afslachtenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.
Maar waarom doen ze dit zo, dat is wat ik me afvraag ?
Dat zie ik ook andersquote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.
Shit, verkeerd geformuleerd.quote:
Stephany?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Zou wel eens willen weten wat de gespreksstof geweest zou zijn tussen Joran en de vader van Stephany.
Vindt die vader erg cool overkomen. Met in me achterhoofd dat ze met ruzie al weggelopen was van huis.
Waarom? Hij heeft daar toch iets fouts (een zware understatement) gedaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Roi het volgende:
Die jongen moet gewoon hier in Nederland z'n straf uitzitten, niet in dat barbaarse land daar (ook al waren zijn daden ook barbaars).
Kan, vooraf geselecteerd en beinvloed.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Stephany?
Waarom pakt ie al die wijven die weglopen van huis met rijke ouders? Volgens mij is het gewoon een hitman.
Ik zat me al af te vragen welke attributen je zou gebruiken als je zou beginnen met het slachten van je kindquote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Shit, verkeerd geformuleerd.
Bedoelde dus als hij dat mijn meid had aangedaan.
En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel trots op zichzelf zijn dat ze die ''Gringo'' te pakken hebben.
Dat zou wel een mooie oplossing zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.
Mensen die meisjes en kinderen vermoorden staan heel laag in de pikorde
Ik vrees dat ze hem te pakken nemen zodra het kan
Ik denk dat ze dit zo doen omdat er een volkswoede ontstaat als zo'n grote buitenlandse kerelquote:
Denk je niet dat Joran in het begin een paar keer door de kerker heen wordt geslingerd zodat hij in iedergeval zijn plekje kent?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Joran niet moet onderschatten in die gevangenis. Hij staat zijn mannetje wel. Als ze met 20 man komen is het wat anders misschien, maar ik zie dat niet gebeuren.
Van de vader van Joran heb ik altijd het idee gehad dat hij een egoistische klootzak was en het vooral belangrijk vond dat zijn reputatie er zo min mogelijk onder zou lijden. Hij wist ook veel meer dan hij ooit heeft willen toegeven.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef erik666 het volgende:
Ik heb me destijds nogal verdiep in Charles Manson, hij heeft zelf nooit iemand vermoord, maar wel mensen aangezet tot moord. Maar de jeugd van Charles was al heel bizar, zijn moeder pleegde overvallen op benzine stations en nam dan kleine Charles mee, dus ja wat kan je dan verwachten wat er van zo'n kind terecht komt. Vraag me dat dus nu bij Joran ook af, als de ouders van Joran niet alles onder het tapijt hadden geschoven, want ik weet zeker dat ze weten wat er werkelijk is gebeurd.
Beter was geweest om de waarheid te vertellen, maar ja de toekomst van Joran en de baan van vader van der Sloot stond natuurlijk allemaal op het spel. Maar ja je ziet wat er van komt als je alles door laat rotten, familie van der Sloot heeft het als een boemerang terug gekregen, KARMA!!
In hoeverre krijgen ze nieuws door daar in castro castro ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit zo doen omdat er een volkswoede ontstaat als zo'n grote buitenlandse kerel
zo'n klein meisje uit hun land verminkt ,doodslaat ,beroofd en dan vervolgens zo laf is dat hij op de vlucht slaat .En nog liegt bij z'n aanhouding en ook met een maf verhaal aankomt .
[ afbeelding ]
Eens, hij is dat zeker niet. Joran had ook buiten de gevangenis veel tegen zich. Toch wist hij zich overal aan te ontworstelen en heeft zich echt van NIEMAND iets aangetrokken. Zo iemand staat in een gevangenis bovenaan, niet onder.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
Absoluut. Dat is dan ook helemaal niet tegenstrijdig met hetgeen ik zeg of in ieder geval bedoelde. Namelijk dat doorgewinterde criminelen en psychopaten er toch een ander waarden en normensysteem op nahouden, waarbij deze personen dus echt niet wakker zullen liggen van een beetje hypocrisie. Met niet weldenkend bedoel ik niet dat deze personen dom zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Onzin. Meer dan genoeg psychopaten zijn erg intelligent en meer dan handig en berekenend genoeg om voor hun nadelige situaties te voorzien en handelen daar ook naar.
Een keer per dag worden alle gevangenen op een binnenplaats bijeen gedreven en word er gezellig in groepsverband schoongelikt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Dat is ook zo en het zal wel aan het woord 'weldenkend' hebben gelegen dat je gebruikte en ik meer las in de zin van 'bedachtzaam, doordacht' etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is dan ook helemaal niet tegenstrijdig met hetgeen ik zeg of in ieder geval bedoelde. Namelijk dat doorgewinterde criminelen en psychopaten er toch een ander waarden en normensysteem op nahouden, waarbij deze personen dus echt niet wakker zullen liggen van een beetje hypocrisie. Met niet weldenkend bedoel ik niet dat deze personen dom zijn.
Ja, het is een heel bizar verhaal inderdaad, maar om terug te komen op Joran en zijn familie...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef erik666 het volgende:
Ik heb me destijds nogal verdiep in Charles Manson, hij heeft zelf nooit iemand vermoord, maar wel mensen aangezet tot moord. Maar de jeugd van Charles was al heel bizar, zijn moeder pleegde overvallen op benzine stations en nam dan kleine Charles mee, dus ja wat kan je dan verwachten wat er van zo'n kind terecht komt. Vraag me dat dus nu bij Joran ook af, als de ouders van Joran niet alles onder het tapijt hadden geschoven, want ik weet zeker dat ze weten wat er werkelijk is gebeurd.
Beter was geweest om de waarheid te vertellen, maar ja de toekomst van Joran en de baan van vader van der Sloot stond natuurlijk allemaal op het spel. Maar ja je ziet wat er van komt als je alles door laat rotten, familie van der Sloot heeft het als een boemerang terug gekregen, KARMA!!
Joran stelt in hun ogen echt geen flikker voor. Wat daar speelt is macht. Wie is de baas, hoe zorg je dat je de baas wordt, hoe zorg je ervoor dat je respect krijgt, hoe overleef je. Daar houden ze zich daar mee bezig. Joran flink onder handen nemen zal alleen maar gewaardeerd worden. Niet omdat ze nou zo onder de indruk van hem zijn, of omdat ze wat hij heeft gedaan moreel verwerpelijk vinden. Het zal ze eigenlijk een zorg wezen. Maar door Joran af te maken of er je slaafje van te maken, dat maakt wel indruk bij de overige inmates hoor! Zeker omdat hij zo groot is, en zo'n arrogante bakkes heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook andersMensen die ervan uitgaan dat Joran snel verkracht en gelyncht zal worden, denken juist vanuit zichzelf. Dat is wat 'weldenkende mensen' (sic) een terechte afstraffing vinden. Maar de medegevangen van Joran zullen zich waarschijnlijk juist met hem kunnen identificeren. Die leuke nieuwe buurman van hem, de Amerikaanse huurmoordenaar, zal hem echt niet veroordelen om de moord op een vrouw. Heeft-ie zelf ook gedaan, en vermoedelijk wel vaker. En zo zitten er meer. Het zou mij niet verbazen als Joran daar als een held wordt gezien, juist omdat hij zo langdurig is weggekomen met die Holloway-zaak, en dat hadden zijn toekomstige vrienden óók wel gewild.
Waarom die gevangenen elkaar kennelijk verkrachten, weet ik ook niet - maar het zal zeker niet bedoeld zijn als een afstraffing voor een misdaad. Eerder als vernedering, maar dat zal dan vooral de mindere goden overkomen. Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
Neem maar gerust aan dat ze 'precies' weten wat er is gebeurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In hoeverre krijgen ze nieuws door daar in castro castro ?
En jahoor, weer een slok koffie over mijn laptopquote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een keer per dag worden alle gevangenen op een binnenplaats bijeen gedreven en word er gezellig in groepsverband schoongelikt.
Ik zou zeggen van niet. Gewoon omdat Joran ze later ook weer terug kan pakken. Hij is ontzettend dominant hè, vergeet dat niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef fiooon het volgende:
[..]
Denk je niet dat Joran in het begin een paar keer door de kerker heen wordt geslingerd zodat hij in iedergeval zijn plekje kent?
Je moet op dit tijdstip ook geen koffiedrinken joh...het is tijd voor een biertje.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef fiooon het volgende:
[..]
En jahoor, weer een slok koffie over mijn laptop
Worden ze op een soort loopband gezet zodat ze achterelkaar vanzelf over dat maandverband glijden?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef MargrietV het volgende:
heb een vreselijk binnenpretje bij dat woord groepsverband, hahaha.....
een kilometerslang maandverband, waarover zij zich mogen schoonraggen.
Sorry!!
Jij snapt hem!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:52 schreef fiooon het volgende:
[..]
Worden ze op een soort loopband gezet zodat ze achterelkaar vanzelf over dat maandverband glijden?![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat is ook zo en het zal wel aan het woord 'weldenkend' hebben gelegen dat je gebruikte en ik meer las in de zin van 'bedachtzaam, doordacht' etc.
Ja dat is zo. En woede uitbarstingen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet. Gewoon omdat Joran ze later ook weer terug kan pakken. Hij is ontzettend dominant hè, vergeet dat niet!
Dat heet gewoon een douche hoor..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef MargrietV het volgende:
Jammer dat het nog niet uitgevonden is, we hebben een autowasstraat, maar nog geen voor mensen.
Je kan toch gewoon in de auto blijven zitten met alle ramen open? Is best een leuke ervaring kan ik je zeggen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef MargrietV het volgende:
Jammer dat het nog niet uitgevonden is, we hebben een autowasstraat, maar nog geen voor mensen.
Daar ligt echt geen doorgewinterde moordenaar/overvaller/misdadiger/maffioso van wakker hoor. Jullie overschatten Joran al net zo veel als hijzelf deed.quote:
Zal mijn hond niet waarderen, die vindt het al niet zo leuk met ramen dicht.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon in de auto blijven zitten met alle ramen open? Is best een leuke ervaring kan ik je zeggen.
Ow... jah dat geloof ik best, maar ik denk ook dat Peru hem wel in leven wil houden want de hele wereldquote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.
Mannen die meisjes en kinderen vermoorden staan heel laag in de pikorde
Ik vrees dat ze hem te pakken nemen zodra het kan
ik denk als een van de boys hem daar te pakken kunnen nemen zullen ze het niet laten denk ik .quote:Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef djenneke het volgende:
[..]
Joran stelt in hun ogen echt geen flikker voor. Wat daar speelt is macht. Wie is de baas, hoe zorg je dat je de baas wordt, hoe zorg je ervoor dat je respect krijgt, hoe overleef je. Daar houden ze zich daar mee bezig. Joran flink onder handen nemen zal alleen maar gewaardeerd worden. Niet omdat ze nou zo onder de indruk van hem zijn, of omdat ze wat hij heeft gedaan moreel verwerpelijk vinden. Het zal ze eigenlijk een zorg wezen. Maar door Joran af te maken of er je slaafje van te maken, dat maakt wel indruk bij de overige inmates hoor! Zeker omdat hij zo groot is, en zo'n arrogante bakkes heeft.
Ik denk dat Joran een snelle leerling is. Hij is pas 22 he. En nog niet ondervoed of gehavend.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar ligt echt geen doorgewinterde moordenaar/overvaller/misdadiger/maffioso van wakker hoor. Jullie overschatten Joran al net zo veel als hijzelf deed.
Joran is groot qua lengte, echt groot. Dan kunnen ze hem daar neersteken, maar iets anders zie ik nou niet zo snel gebeuren. Misschien dat hij een keer klappen krijgt. Maar elke avond bij Bubba, forget it!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar ligt echt geen doorgewinterde moordenaar/overvaller/misdadiger/maffioso van wakker hoor. Jullie overschatten Joran al net zo veel als hijzelf deed.
Bovendien heb je daar ook te maken met bendes en iig groepjes die elkaar altijd dekken. Dat is hun eer en daar valt absoluut niet mee te spotten.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze niet de filmpjes naar buiten gaan brengen waarin te zien is dat Joran tegrazen wordt genomen zou het wel?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... jah dat geloof ik best, maar ik denk ook dat Peru hem wel in leven wil houden want de hele wereld
kijkt mee...
groot is ie zekerquote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Joran is groot qua lengte, echt groot. Dan kunnen ze hem daar neersteken, maar iets anders zie ik nou niet zo snel gebeuren. Misschien dat hij een keer klappen krijgt. Maar elke avond bij Bubba, forget it!
Jij denkt dat ze daar eerlijk een gevecht aan gaan van man op man?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Joran is groot qua lengte, echt groot. Dan kunnen ze hem daar neersteken, maar iets anders zie ik nou niet zo snel gebeuren. Misschien dat hij een keer klappen krijgt. Maar elke avond bij Bubba, forget it!
Ik denk dat Bubba alleen in wordt gezet als Joran zelf iets heeft gedaan wat niet mag in de lik.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet !quote:Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ze niet de filmpjes naar buiten gaan brengen waarin te zien is dat Joran tegrazen wordt genomen zou het wel?
een prijs ? waar heb je dat gelezen ?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Mylene het volgende:
Als Joran als een held wordt gezien, waarom stoppen ze hem dan in een aparte cel, een kamertje verder bij de directeur?![]()
Van wat ik heb begrepen staat er al een prijs op zijn hoofd.
Door wie wordt Joran gezien als held dan?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Mylene het volgende:
Als Joran als een held wordt gezien, waarom stoppen ze hem dan in een aparte cel, een kamertje verder bij de directeur?![]()
Van wat ik heb begrepen staat er al een prijs op zijn hoofd.
Hij heeft denk ik helemaal niets om handen, niets te lezen ofzo. Alleen de muren en de stank van het poepgat.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef erik666 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een VRIJ mens ben en achter mijn laptop zit, als ik dan aan Joran denk mwahhh![]()
brbrbrrr. Ik zou al na een maand in zo'n hok helemaal doorgedraaid zijn denk ik zo.
Nadine26 ofzo gebruikte die bewoording, lees maar terug.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Door wie wordt Joran gezien als held dan?
Het zal me wel benieuwen hoelang ze dat kunnen volhouden.... en de beveiliging zal na verloop van tijd afzwakken. En ook hangt het natuurlijk af van zijn eigen gedrag.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet !
Maar ze moeten dan ook wel zorgen dat hij er niet TE gehavend uitziet, dus enige bescherming
zou hij best wel eens kunnen krijgen, niet omdat ze nou zo lief voor Joran willen zijn, maar omdat
ze het ook niet kunnen maken dat er straks een filmpje de ronde doet met een tot moes geslagen Joran.
Ik meen dat ik dat heb gelezen in de Telegraaf, medegevangenen.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef johan555 het volgende:
[..]
een prijs ? waar heb je dat gelezen ?
misschien met de ratten pokeren ?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik helemaal niets om handen, niets te lezen ofzo. Alleen de muren en de stank van het poepgat.
Ze hebben daar geen Bubba, daar heet ie Ramon de Ramon y Ramonquote:Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk dat Bubba alleen in wordt gezet als Joran zelf iets heeft gedaan wat niet mag in de lik.
Deze post bedoel ik, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Door wie wordt Joran gezien als held dan?
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook andersMensen die ervan uitgaan dat Joran snel verkracht en gelyncht zal worden, denken juist vanuit zichzelf. Dat is wat 'weldenkende mensen' (sic) een terechte afstraffing vinden. Maar de medegevangen van Joran zullen zich waarschijnlijk juist met hem kunnen identificeren. Die leuke nieuwe buurman van hem, de Amerikaanse huurmoordenaar, zal hem echt niet veroordelen om de moord op een vrouw. Heeft-ie zelf ook gedaan, en vermoedelijk wel vaker. En zo zitten er meer. Het zou mij niet verbazen als Joran daar als een held wordt gezien, juist omdat hij zo langdurig is weggekomen met die Holloway-zaak, en dat hadden zijn toekomstige vrienden óók wel gewild.
Waarom die gevangenen elkaar kennelijk verkrachten, weet ik ook niet - maar het zal zeker niet bedoeld zijn als een afstraffing voor een misdaad. Eerder als vernedering, maar dat zal dan vooral de mindere goden overkomen. Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
En altijd de angst voor ratten in je celletje. Want die schijnen zo groot als honden te zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef erik666 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een VRIJ mens ben en achter mijn laptop zit, als ik dan aan Joran denk mwahhh![]()
brbrbrrr. Ik zou al na een maand in zo'n hok helemaal doorgedraaid zijn denk ik zo.
Ik weet het niet hoe dat daar gaat of zal gaan. Maar één ding weet ik wel, dat Joran daar in rangorde ergens bovenaan zal zitten. Gewoon law of the jungle daar en Joran is groot en sterk en is een "belangrijk" persoon. Ik zou denken dat dat op die manier werkt daar...quote:Op maandag 14 juni 2010 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze daar eerlijk een gevecht aan gaan van man op man?Het is al stoer genoeg om die gozer af te maken die zo veel in de publiciteit is gekomen met de laffe moord op een Peruaanse dame. (Niet dat ze daadwerkelijk inzitten over het morele aspect daarvan).
Kortom....als je een bioloog bent, genoeg om naar uit te kijken dacht ik zo.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Hij heeft denk ik helemaal niets om handen, niets te lezen ofzo. Alleen de muren en de stank van het poepgat.
Of hij gaat dingen zien die er niet zijn. Dat kan ook hè?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kortom....als je een bioloog bent, genoeg om naar uit te kijken dacht ik zo.
ah... ja lijkt mij ook niet erg waarschijnlijk..quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef Mylene het volgende:
[..]
Deze post bedoel ik, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
[..]
bovenaan ? nou echt niet er is daar een pikordequote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe dat daar gaat of zal gaan. Maar één ding weet ik wel, dat Joran daar in rangorde ergens bovenaan zal zitten. Gewoon law of the jungle daar en Joran is groot en sterk en is een "belangrijk" persoon. Ik zou denken dat dat op die manier werkt daar...
wat bedoel je met "beroep"?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef sesame het volgende:
ben ik nou echt de enige die verbaast is over het beroep van Joran in die verklaring?
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:13 schreef johan555 het volgende:
[..]
bovenaan ? nou echt niet er is daar een pikorde
wat staat er bij beroep dan ?quote:Op maandag 14 juni 2010 00:11 schreef sesame het volgende:
ben ik nou echt de enige die verbaast is over het beroep van Joran in die verklaring?
Joran is geen doorgewinterde crimineel. Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat jij denkt van wel. Het is te hopen voor hem dat hij snel wat vriendjes kan maken, dan kan hij misschien nog wat klappen ontwijken. Maar dat ze zullen vallen, is vrijwel zeker. En ik denk dat voor die vriendjes hij heel wat mag gaan betalen. In geld of otherwise.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:10 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoe dat daar gaat of zal gaan. Maar één ding weet ik wel, dat Joran daar in rangorde ergens bovenaan zal zitten. Gewoon law of the jungle daar en Joran is groot en sterk en is een "belangrijk" persoon. Ik zou denken dat dat op die manier werkt daar...
Fijn gevoel als je geen mensen heb vermoord he?quote:
Bijna te mooi om waar te zijn.. Dan zullen er wel grote vertaalfouten inzitten.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef Jesine het volgende:
hehe, Televaag is eindelijk goed bezig; vertaling uit de bekentenis van Joran
http://www.telegraaf.nl/b(...)innenland,buitenland
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:41 schreef sesame het volgende:
In die verklaring staat bij punt 4:
"gevraagd naar zijn huidige beroep. Hij zegt: Ik heb een bedrijfje in Thailand dat pizza, brood en koffie verkoopt met een jaarlijkse opbrengt van 20.000 (!) euro. Ik heb dit beroep nu (ongeveeer? is een woord niet zo goed leesbaar) twee jaar.'"![]()
ha haquote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Hij zegt dat ie Pizzabakker is in Thailand.
Heeft 'ie ook. Alleen Joran zelf ziet dat niet; Hij begrijpt er he-le-maal niks van: Iedere keer als 'ie een klein meisje een tikje geeft, legt ze het loodje. ??!quote:Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Het lijkt ook wel of ie joekels van handen heeft.
Ik zie dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 14 juni 2010 00:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Joran is geen doorgewinterde crimineel. Het is voor mij echt onbegrijpelijk dat jij denkt van wel. Het is te hopen voor hem dat hij snel wat vriendjes kan maken, dan kan hij misschien nog wat klappen ontwijken. Maar dat ze zullen vallen, is vrijwel zeker. En ik denk dat voor die vriendjes hij heel wat mag gaan betalen. In geld of otherwise.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |