Noem eens wat dingen dan.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:49 schreef Coos het volgende:
Joran zit nog in een heel luxe bajes als je dat vergelijkt met Congo bijvoorbeeld.
Had een docu van Vrancx in Congo opgenomen. Dáár zijn pas onmenselijke toestanden.
Deze dan http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.htmlquote:
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef angel69 het volgende:
Blijf het nog steeds een rare zaak vinden,
zo'n goedkoop hotel met een lange gang en dan juist voor de deur van Joran een camera met betere kwaliteit dan de wazige filmpjes op "opsporing verzocht".
Ik heb geen idee hoe en waarom,maar het lijkt op een uit de hand gelopen undercover operatie,zonder Patrick.
Ik heb geen medelijden met Joran,wanneer hij straf heeft verdiend dan is dat zo,maar moet dat op deze manier ?
ben wel van mening dat elk mens een menswaardig bestaan mag leven,vooral als je daar 35 jaar moet blijven.
die jongen is niet goed wijs misschien wel één of andere stoornis
en nog jong 22 jaar (geen excuus om een moord te plegen natuurlijk maar wel jong genoeg om hem een beetje bescherming te bieden)
levenslange TBS zou ik persoonlijk een beter idee vinden.
Verder vind ik die andere gevangenen ook eerg hypocriet want ze zitten daar niet voor het stelen van een pot pindakaas of hebben zij het alleen het recht Peruaanse meisjes te vermoorden ?
Van mij mogen ze hem overplaatsen naar een ander land met meer mensenrechten.
Al zou het alleen maar voor zijn moeder zijn,denk dat die het meest gestraft word met zijn Peruaanse cel
Meestal likt de bitch van de cel het schoon, maar hij zit nu alleen....quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Is er al wel wc-papier? Of moet ie met zijn handen afvegen?
Ga maar zoeken bij de VRT.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem WC-Eend.
Ach SBS6 wordt rijk genoeg met hun verboden Astro tv s nachts.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:55 schreef johan555 het volgende:
Joran's mother to come to lima wed..said to be paid for by Dutch TV
Hij heeft wel badkamertje met stromend water. En als hij het slim heeft gedaan heeft hij een zeepje uit zijn vorige hotelkamer meegenomen zodat hij zich toch nog een beetje kan fatsoeneren.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem WC-Eend.
Je kunt het hem persoonlijk melden via zijn Twitter: http://twitter.com/heltershelterquote:Op zondag 13 juni 2010 22:37 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat hij er zeer goed uit ziet op die foto. Dat flardige baardje moet je er alleen even afhalen maar hij heeft bijna geen rimpels op zijn voorhoofd.
Hij heeft zelf ook niemand vermoord, maar hij heeft opdracht gegeven aan zijn ''familie'' oftewel, sekte, maar officieel heeft hij zelf niemand vermoord, geloof ikquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef FANN het volgende:
[..]
pffffff indrukwekkend....
Maar deze man is toch helemaal totaal van God los?
Eerst roept hij dat het enige waar hij spijt van heeft is dat hij niet meer mensen heeft vermoord
en een paar minuten later roept hij dat hij helemaal niemand heeft vermoord.
Ik vraag me af of hij het zich überhaupt kan herinneren wat hij heeft gedaan.
Het beste is gewoon een bakje met water en dan met je handjes wat water over de billetjes spatten.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Wow! Dat is de bekentenis van Joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze dan http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
*Wacht haar LOI-cursus + I-pod shuffle af.
En bedankt, ik las je zin tijdens het nemen van een slok koffie. Mijn laptop heeft nu dezelfde kleur als de tong van de cel-bitch na de schoonmaakbeurt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:53 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Meestal likt de bitch van de cel het schoon, maar hij zit nu alleen....
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef Stiggie het volgende:
http://www.24ora.com/imag(...)nfecionjoranperu.pdf
De verklaring.
Jammer dat ik hem niet kan lezen
Eigenlijk staat er alles in wat ook in de media staat maar dan onder elkaar zonder plaatjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:07 schreef Stiggie het volgende:
http://www.24ora.com/imag(...)nfecionjoranperu.pdf
De verklaring.
Jammer dat ik hem niet kan lezen
Ja, zit een beetje vreemd in elkaar, ik wist wel dat hij (of zijn sekte) de vrouw van Roman Polańskiquote:Op zondag 13 juni 2010 23:02 schreef HiMyNameIsMaxPowers het volgende:
[..]
Hij heeft zelf ook niemand vermoord, maar hij heeft opdracht gegeven aan zijn ''familie'' oftewel, sekte, maar officieel heeft hij zelf niemand vermoord, geloof ik
Hmmm interessant. Waarom denken we dat dan wel van criminele Marokkanen en ander multicrimineel gespuis?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |