dit zegt Joran in zijn bekentenis :quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij zegt daarmee natuurlijk niet schuldig te zijn aan moord.
Nee, dat zegt bekentenis. die is overigens te lezen op internet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:08 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Hij zegt daarmee natuurlijk niet schuldig te zijn aan moord.
Over de zaak Holloway?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:10 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Nee, dat zegt bekentenis. die is overigens te lezen op internet.
Dat is wel ziek ja, een complete verklaring lezen op internet voordat je veroordeeld bent.
Heeft hij bekend tot moord op Stephany? Ik dacht op doodslag?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef peesmaker het volgende:
[..]
nee, bekentenis in en over de zaken in peru.
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:20 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Heeft hij bekend tot moord op Stephany? Ik dacht op doodslag?
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.
Laat hem voorlopig nog maar even lekker in Peru zitten. Hij breekt binnen een week. Dan verteld hij zonder voorwaarden waar het lijk ligt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:
Ik heb het hier niet over Holloway, maar over zijn nieuwe omstandigheden toch?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Zijn betrokkenheid in de zaak Holloway staat los van deze zaak. Hij probeert het enkel te gebruiken in zijn voordeel.
je kan daar alleen aanspraak maken op doodslag als:quote:Op zondag 13 juni 2010 22:22 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik spreek dan weer niet over moord. Alleen dat ie het gedaan heeft. In welke hoedanigheid laat ik dan in het midden.
mot je niet mij quoten, maar degen die ik quote.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:30 schreef johan555 het volgende:
[..]
je kan daar alleen aanspraak maken op doodslag als:
je je direct daarna meld
niet vlucht
en niet ontkent
oh sorry ja ik zie hetquote:Op zondag 13 juni 2010 22:33 schreef peesmaker het volgende:
[..]
mot je niet mij quoten, maar degen die ik quote.
Ik moet zeggen dat hij er zeer goed uit ziet op die foto. Dat flardige baardje moet je er alleen even afhalen maar hij heeft bijna geen rimpels op zijn voorhoofd.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:26 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Die er inmiddels uit ziet als
[ afbeelding ]
http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.htmlquote:Op zondag 13 juni 2010 22:39 schreef Fiorellino het volgende:
Ik kan zijn exacte bekentenis niet vinden, heeft iemand die voor me?
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:48 schreef Mylene het volgende:
Het is echt vreselijke cel hè met zo'n poepgat? Wie stuurt hem PC-Eend.
Doet het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
http://www.24ora.com/inte(...)-joran-vd-sloot.html
Helaas, het is in Spaans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |