Maar wil wel elke vorm van moraal laten varen en zich dus verlagen tot het niveau van het schoremquote:
wat een vreselijke teringzooiquote:
Zolang we 'em maar niet lief gaan vindenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef RemcoW23 het volgende:
Zo, tellertjes weer op nul.. Kijken wat m nu massaal wordt toegewenst in dit topic..
Niet elke vorm van moraal, ik heb verteld hoe ik dacht over de drugssmokkelaars aldaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:22 schreef Ladidadida het volgende:
Hier de OP: http://wiki.fok.nl/index.php/Joran_van_der_Sloot_-_Peru
[..]
Maar wil wel elke vorm van moraal laten varen en zich dus verlagen tot het niveau van het schorem
Gefeliciteerd! Hij zal je dankbaar zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef fokvragen het volgende:
Yeah ik heb een Joran topic geopend!!!
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik lees hoe bang Joran is dan moet ik denken aan het bezoekje van de vader van Stephany.
goed van jou, hield ik me juist een beetje in om dat niet te hoeven doenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef fokvragen het volgende:
Yeah ik heb een Joran topic geopend!!!
Oke bedankt, ga ik even fixen!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:30 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
De links staan allemaal achter elkaar, ipv onder elkaar
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.quote:
Hahaha!quote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:25 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Niet elke vorm van moraal, ik heb verteld hoe ik dacht over de drugssmokkelaars aldaar.
Mijn mening geld slechts voor het slechtste der aarde. Daaronder reken ik Joran, dat zal ik niet ontkennen.
Hm, dat zou best nog eens kunnen...quote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef NorthernStar het volgende:
Als ik lees hoe bang Joran is dan moet ik denken aan het bezoekje van de vader van Stephany.
oa jaquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
welke vragen stellen ze hem helemaal aan het einde (en wat antwoord hij daarop)?
Wat hij gedaan heeft moet gepast bestraft worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.
En vergeet de kindvriendelijke omgeving nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:31 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Knus hoekappartement met veel lichtinval en op loopafstand van het strand. Eigen keuken en authentiek toilet. De woning heeft een afgesloten entree met intercom en bodyscan.
Wat een waanzin.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:23 schreef FANN het volgende:
[..]
wat een vreselijke teringzooi![]()
en een ellende...
Die eigen cel heeft hij slechts tot de uitspraak geweest is. Daarna gaat hij tussen de rest.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef cumcumber het volgende:
[..]
Wat hij gedaan heeft moet gepast bestraft worden.
Maar om hem nu als "afschrikking" te gebruiken gaat mij wat ver. Welke "dader" (hij is is nog niet eens voor de rechter geweest) wordt zo openlijk tentoon gesteld.![]()
Peru is te trots dat ze hem hebben, en wil de wereld laten zien hoe zij hem aanpakken. Uitleveren naar Aruba of Nederland zal daarom nooit zonder hulp van Amnesty Int. gebeuren mocht hij ten prooi vallen aan verkrachting of zware mishandeling. Peru wil dit voorkomen door hem een eigen cel te geven.
Bij mijn weten heb ik hem niks toegewenst, slechts gezegd dat ik geen medelijden heb.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Welk mens dan ook een toekomst van verkrachting, mishandeling en moord toewensen is gewoon walgelijk, period.
"Speelplaats op gezamenlijk plein"quote:Op zondag 13 juni 2010 20:34 schreef fiooon het volgende:
[..]
En vergeet de kindvriendelijke omgeving niet
Dat is die huurmoordernaar uit Amerika die daar ook 30 jaar ofzo moet zitten voor een moord op een zakenvrouw. Zit naast hemquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Die eigen cel heeft hij slechts tot de uitspraak geweest is. Daarna gaat hij tussen de rest.
verder zag ik in dat filmpje trouwens ook wat beelden van een andere man, ik denk zijn celmaat? Misschien is het wel normaal dat er zoveel beelden naar buiten komen van een verdachte daar
Tot aan de uitspraak in iedergeval wel. Daarna is het klaar.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Mylene het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar Joran heeft toch maar mooi weer een appartement te pakken in Peru.
Andere mensen doen er jaren over voordat ze via de woningsite eindelijk eens genoeg punten hebben gespaardquote:Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Mylene het volgende:
Je kan lullen wat je wilt, maar Joran heeft toch maar mooi weer een appartement te pakken in Peru.
Dat klopt, dat is daar redelijk normaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
verder zag ik in dat filmpje trouwens ook wat beelden van een andere man, ik denk zijn celmaat? Misschien is het wel normaal dat er zoveel beelden naar buiten komen van een verdachte daar
En dat vind je ook niet een beetje raar, als iemand zo'n toekomst tegemoet gaat?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Bij mijn weten heb ik hem niks toegewenst, slechts gezegd dat ik geen medelijden heb.
Maar dat snap je niet.
What if he didn't?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Dat klopt, dat is daar redelijk normaal.
Ik zal niet ontkennen dat het daar niet ver gaat, maar if you cant do the time, dont do the crime.
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat Joran nu moet doen is de eerste die met een piemol bij hem in de buurt komt, met zijn 2 meter keihard tot moes beuken. Dat kweekt respect daar. Het recht van de sterkste geld op die plekken.
Precies, survival of the fittest. Maar zou hij een echte vechtersbaas zijn? Een livecam in zijn cel is een goed idee, kunnen we streamen, zou daar best nog wel voor willen betalen ook, goed amusement... leuker dan big brother iig.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
Het valt allemaal wel mee met zijn slechte en barbaarse behandeling, vind ik. Ja, hij wordt een beetje geshowed voor de camera. Als dat alles is, dan mag ie van geluk spreken. Zonder al die media aandacht was zijn behandeling vast een stuk slechter.
Wat Joran nu moet doen is de eerste die met een piemol bij hem in de buurt komt, met zijn 2 meter keihard tot moes beuken. Dat kweekt respect daar. Het recht van de sterkste geld op die plekken.
Maar hij moet dan wel dagelijks zijn warme hap helemaal opeten om zo krachtig te blijven.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
Eens..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:32 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar nog genoeg warms binnen krijgtquote:Op zondag 13 juni 2010 20:44 schreef fiooon het volgende:
[..]
Maar hij moet dan wel dagelijks zijn warme hap helemaal opeten om zo krachtig te blijven.
Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
En dat vind je ook niet een beetje raar, als iemand zo'n toekomst tegemoet gaat?
ik zeik nu ook op je omdat jij er toevallig bent, je staat nu een beetje symbool voor al die mensen die hier eenmalig komen roepen dat ze Joran de ergst denkbare hel toewensen, dus ik zal stoppen![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik denk dat hij daar nog genoeg warms binnen krijgt
"Verzorging: Volpension"quote:
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
Kan alleen in groepsvorm.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef MaLo het volgende:
[..]
Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.
Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptopquote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
Het zou mij niet verbazen als hij in shock is en daarom nog vrij koelbloedig overkomt.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.
Die gast gaat daar 35 jaar zitten, daar heeft die pappie van die meid al voor gezorgd.
Is dat een eerlijk proces, nee. Maar medelijden heb ik niet.
En ik ben het met je eens dat het mensonterend is. Dat is trouwens ook iemand vermoorden en jarenlang een complete familie in het ongewisse laten, alsmede het vermoorden van iemand in een hotelkamer.
Maar nogmaals, dat je op me zeikt, echt geen probleem. Ik snap jouw ook wel. Alleen denken we verschillend over de strafmaat en procesvormen.
Ook sta jij voor mij symbool voor de personen die vind dat hij mensonterende toestanden ondergaat. Maar dan ook gewoon omdat jij en ik deze discussie nu hebben
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptop
Inderdaad, en wat extra tatoes laten zetten kan ook geen kwaad als afschrikmiddel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fokvragen het volgende:
In de gevangenis en vooral daar geldt de wet van de sterkste. En is lichamelijk best sterk, vooral vergeleken met bijvoorbeeld die huurmoordenaar en andere Peruanen. Als hij zorgt dat hij goed blijft eten en dagelijks situps, opdrukken etc dan komt het wel goed. Alleen tegen wapens is hij dan nog niet gewapend.
Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.quote:
Maar hij is een buitenlander he, daardoor ook een buitenstaander.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
vol gescheten ........
ja... of wat Malo zei... misschien is hij wel in shock.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
ik heb je nooit een zeikwijf genoemd.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.
Ik geloof er ook absoluut niet in dat hij een eerlijk proces zal krijgen of onder de straf uit komt. Dat vind ik misschien juist nog het erge. Er klopt gewoon zoveel niet aan de rechtsgang in dat land, dat merk je nu natuurlijk omdat het zo wordt uitgemeten in de media. Maar de beelden maken het ook des te confronterender natuurlijk, want er zijn veel meer van zulke gevallen, en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:quote:Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:
[..]
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
Tot messen van 30 cm lang.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Alles wat bot is weten ze vlijmscherp te maken.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Ja, dat filmpje is hier al voorbij gekomen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef dpgargoyle het volgende:
OMFG die beelden nu op geenstijl.nl Ik zeg het niet gauw, maar het is echt misselijkmakend!
Ik kan gewoon geen medelijden met hem hebben. Als ik er aan denk hoe hij het leven uit zo'n meisje trapt of slaat of knijpt, dan is het stemmetje wat 'KARMA' roept overweldigend.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Mijn gevoelens over dit alles zijn eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant wil ik grijnzen en "karma" roepen (zoals op de frontpage bij berichten over Joran).
Aan de andere kant: het joch heeft nog niet eens een proces gehad maar moet al wel allerlei vernederingen doorstaan. Hoe vreselijk hij ook is, hij heeft wel recht op een eerlijk proces.
Ja, dat is waar. Helaas nemen ze het in Peru niet zo nauw met het recht.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Mijn gevoelens over dit alles zijn eigenlijk heel dubbel. Aan de ene kant wil ik grijnzen en "karma" roepen (zoals op de frontpage bij berichten over Joran).
Aan de andere kant: het joch heeft nog niet eens een proces gehad maar moet al wel allerlei vernederingen doorstaan. Hoe vreselijk hij ook is, hij heeft wel recht op een eerlijk proces.
en dat, daar moet je toch niet aan denken.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
... en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
Kijk, als je dit oké vindt, dan wordt het ook hoog tijd om je politieke keuze in Nederland eens bij te stellen. Want dit staat zo mijlenver af van hoe wij in het algemeen in Nederland over strafmaat en detentie e.d. denken, dat je, als je dit goedkeurt, echt niet weg kunt komen met een stem op een gevestigde partij.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:03 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:
Klopt! Ik heb echt medelijden met hem. Jaja, de families van die vrouwen blablabla. Daar heb ik ook medelijden mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef dpgargoyle het volgende:
OMFG die beelden nu op geenstijl.nl Ik zeg het niet gauw, maar het is echt misselijkmakend!
Nee, dat deed ik zelfquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef peesmaker het volgende:
[..]
ik heb je nooit een zeikwijf genoemd.
Een leuk iemand om mee te discussiëren vind ik een betere bewoording.
Ik heb vandaag een advocaat gesproken uit Amerika (een bekende van me die dicht staat bij de FBI zaak in deze). Die wist mij te vertellen dat in Amerika en andere landen, zoals Nederland, er 100% duidelijkheid moet zijn over de schuld van een persoon(hij noemde het "beyond resonable doubt). Dat is in Peru anders, een paar camera's en een bekentenis is daar voldoende.
Dit had Joran kunnen weten, want ze zijn behoorlijk primitief daar.
Inderdaad, het gevoel van medelijden dat je hebt met Joran is een beetje in strijd met dat je verstandelijk wel weet dat hij een engerd is en hoogstwaarschijnlijk schuldig. En toch is het zieligquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef MaLo het volgende:
Goh zeg, hij schoot gewoon vol.... die reactie had ik ook niet verwacht. Maar wel appart te zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Begin is standaard, vanaf 2:30 is het mooi. Gewoon op die manier benaderen zoals die oude man, zijn ze niet gewend.
Ik heb niet het idee dat hij onschuldig is, vandaar ook het "karma" stemmetjequote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen medelijden met hem hebben. Als ik er aan denk hoe hij het leven uit zo'n meisje trapt of slaat of knijpt, dan is het stemmetje wat 'KARMA' roept overweldigend.
En ik hoef hier geen commentaar op dat hij nog niet veroordeeld is, dus daardoor nog onschuldig zou kunnen zijn. Want we zijn hier niet in een rechtbank en mijn gezond verstand heeft genoeg aan de beelden die ik heb gezien.
Ja die systemen in bananenrepublieken zijn normaal gelukkig een ver-van-je-bed-show...quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
en dat, daar moet je toch niet aan denken.![]()
ook het feit dat voorarrest zomaar 2 tot 3 jaar kan duren vind ik rond uit belachelijk. stel dat iemand onschuldig is, die is na zo'n voorarrest voor het leven getekend.
En denk maar niet dat als je onschuldig wordt verklaard je een zak met geld mee krijgt als schadevergoeding.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
ook het feit dat voorarrest zomaar 2 tot 3 jaar kan duren vind ik rond uit belachelijk. stel dat iemand onschuldig is, die is na zo'n voorarrest voor het leven getekend.
Ik zie dat je rechten studeert.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat deed ik zelf
Ik moet eerlijk zeggen dat ik Amerika ook niet echt normaal vind omgaan met deze zaak. Als je ziet hoe ze in sommige programma's over Joran pratenEr is daar ook niemand meer die overtuigd is van zijn onschuld
Ik geloof wel dat het in Peru erger is hoor, maar in Amerika zijn ze ook eng
Het gaat me niet zozeer om Joran, zoals ik al zei, je wordt er nu mee geconfronteerd door de vele beelden. Het gaat me meer om het feit dat een verdachte (en dus nog onschuldige) zo behandeld kan worden.
Niet de psychiatrie in gaan dusquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Inderdaad, het gevoel van medelijden dat je hebt met Joran is een beetje in strijd met dat je verstandelijk wel weet dat hij een engerd is en hoogstwaarschijnlijk schuldig. En toch is het zielig
Ik vrees dat ik nog te weinig over die kant van het strafrecht weet om daar een uitspraak over te doen. Gevoelsmatig denk ik van wel, vanwege het bloed op zijn shirt, zijn DNA onder haar nagels, zijn motief (geld) en natuurlijk zijn bekentenis. Dat is ervan uitgaand dat dat bewijs allemaal klopt en er niet mee geknoeid is natuurlijk. Als je kijkt naar andere zaken zijn mensen voor minder veroordeeld.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Ik zie dat je rechten studeert.
Zou je mij eens willen vertellen wat jouw zicht is op een straf die hij in Nederland zou krijgen m.b.t. de beelden en verklaringen en lijk. Ofwel het materiaal zoals we het hier zien, in ogenschouw nemende dat dit niet is openbaar gemaakt. Zou hij schuldig worden verklaard of niet.
Inderdaad mooi om te zien. Het is veel makkelijker om je af te sluiten van commentaar dan voor iemand die je echt raakt en mee veert op jouw gevoel. Heel knap van die oudere man dat hij dat deed. Ik weet zeker dat wanneer iemand Joran het gevoel geeft dat hij hem waardeert om wie hij is en mee leeft met zijn situatie hij ook een hele andere gevoelige kant kan laten zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef fiooon het volgende:
[..]
Goh zeg, hij schoot gewoon vol.... die reactie had ik ook niet verwacht. Maar wel appart te zien.
Er ligt een bekentenis, er is een lijk, hotelkamer op zijn naam, camerabeelden, iemand met vluchtgedrag, iemand met een duister verleden.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef thespindoctor het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |