abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82757614
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

En dat vind je ook niet een beetje raar, als iemand zo'n toekomst tegemoet gaat?

ik zeik nu ook op je omdat jij er toevallig bent, je staat nu een beetje symbool voor al die mensen die hier eenmalig komen roepen dat ze Joran de ergst denkbare hel toewensen, dus ik zal stoppen
Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.

Die gast gaat daar 35 jaar zitten, daar heeft die pappie van die meid al voor gezorgd.

Is dat een eerlijk proces, nee. Maar medelijden heb ik niet.

En ik ben het met je eens dat het mensonterend is. Dat is trouwens ook iemand vermoorden en jarenlang een complete familie in het ongewisse laten, alsmede het vermoorden van iemand in een hotelkamer.

Maar nogmaals, dat je op me zeikt, echt geen probleem. Ik snap jouw ook wel. Alleen denken we verschillend over de strafmaat en procesvormen.

Ook sta jij voor mij symbool voor de personen die vind dat hij mensonterende toestanden ondergaat. Maar dan ook gewoon omdat jij en ik deze discussie nu hebben
pi_82757654
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:45 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

ik denk dat hij daar nog genoeg warms binnen krijgt
  zondag 13 juni 2010 @ 20:47:49 #53
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_82757701
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:36 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

"Speelplaats op gezamenlijk plein"
"Verzorging: Volpension"
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_82757738
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_82757803
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:47 schreef MaLo het volgende:

[..]

"Verzorging: Volpension"
"logies en ontbijt"
pi_82757890
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Daar dacht ik ook aan in dat filmpje.. Tis wel een beer met bijna 2 meter en behoorlijk lichaamsgewicht.. Vraag me af of je die zo makkelijk te pakken krijgt..
Kan alleen in groepsvorm.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:50:31 #57
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_82757891
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:48 schreef RemcoW23 het volgende:

[..]

Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
pi_82757948
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef MaLo het volgende:

[..]

Maar als het met zijn allen tegen één is (en er zijn er nog al veel daar om het groepje "allen" te vormen) gaat hij het niet redden.
pi_82757954
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
pi_82758000
In de gevangenis en vooral daar geldt de wet van de sterkste. En is lichamelijk best sterk, vooral vergeleken met bijvoorbeeld die huurmoordenaar en andere Peruanen. Als hij zorgt dat hij goed blijft eten en dagelijks situps, opdrukken etc dan komt het wel goed. Alleen tegen wapens is hij dan nog niet gewapend.
pi_82758037
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:51 schreef FANN het volgende:
Ik vind Joran ondanks al die ellende daar op dat filmpje nog behoorlijk rustig overkomen en ik denk
dat menig ''stoere'' jongen hier die hem het aller aller aller slechtste toewensen allang hun broek hadden
vol gescheten ........
Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptop
  zondag 13 juni 2010 @ 20:53:15 #62
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_82758087
quote:
vol gescheten ........
Het zou mij niet verbazen als hij in shock is en daarom nog vrij koelbloedig overkomt.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:53:24 #63
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_82758095
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:46 schreef peesmaker het volgende:

[..]

Dat je op me zeikt maakt me niet uit. Hoort erbij op een forum. Net zoals ik mag zeggen dat ik je een moraalridder vind die alle realiteit werkelijk uit het oog verliest.

Die gast gaat daar 35 jaar zitten, daar heeft die pappie van die meid al voor gezorgd.

Is dat een eerlijk proces, nee. Maar medelijden heb ik niet.

En ik ben het met je eens dat het mensonterend is. Dat is trouwens ook iemand vermoorden en jarenlang een complete familie in het ongewisse laten, alsmede het vermoorden van iemand in een hotelkamer.

Maar nogmaals, dat je op me zeikt, echt geen probleem. Ik snap jouw ook wel. Alleen denken we verschillend over de strafmaat en procesvormen.

Ook sta jij voor mij symbool voor de personen die vind dat hij mensonterende toestanden ondergaat. Maar dan ook gewoon omdat jij en ik deze discussie nu hebben
Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.

Ik geloof er ook absoluut niet in dat hij een eerlijk proces zal krijgen of onder de straf uit komt. Dat vind ik misschien juist nog het erge. Er klopt gewoon zoveel niet aan de rechtsgang in dat land, dat merk je nu natuurlijk omdat het zo wordt uitgemeten in de media. Maar de beelden maken het ook des te confronterender natuurlijk, want er zijn veel meer van zulke gevallen, en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_82758132
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fiooon het volgende:

[..]

Dat doe ik nu zelfs al achter mijn laptop
dat bedoel ik ...
pi_82758143
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:52 schreef fokvragen het volgende:
In de gevangenis en vooral daar geldt de wet van de sterkste. En is lichamelijk best sterk, vooral vergeleken met bijvoorbeeld die huurmoordenaar en andere Peruanen. Als hij zorgt dat hij goed blijft eten en dagelijks situps, opdrukken etc dan komt het wel goed. Alleen tegen wapens is hij dan nog niet gewapend.
Inderdaad, en wat extra tatoes laten zetten kan ook geen kwaad als afschrikmiddel.
pi_82758169
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:50 schreef fiooon het volgende:

[..]

Kan alleen in groepsvorm.
Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:55:08 #67
115121 Arizona
Zeg maar Arißona
pi_82758238
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:54 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Klopt maar hij komt ze ook wel alleen tegen. Er zijn allemaal clans daar en die willen gelijk de sterke nieuwe bewoners opnemen in de groep om ze te gebruiken tegen andere groepen. Ik denk dus dat hij snel wordt opgenomen bij een groep.
Maar hij is een buitenlander he, daardoor ook een buitenstaander.
pi_82758263
quote:
vol gescheten ........
Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
pi_82758526
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Inderdaad, je zou niet zeggen dat hij 22 is. Ik wil niet zeggen dat ik het knap van hem vindt...want dit heeft niet zoveel met knap of goed te maken, dit is meer zijn psychopathische trekjes. Hij kan op één of andere manier zijn gevoel uitschakelen lijkt het wel.
ja... of wat Malo zei... misschien is hij wel in shock.

wie zal het weten? ik weet het niet in ieder geval....
pi_82758572
http://translate.google.nl/translate?hl=nl&sl=es&u=http://elcomercio.pe/noticia/494360/joran-van-der-sloot-dio-versiones-distintas-sobre-asesinato-stephany-chile-peru&ei=XSoVTLLmAoGaOKj_nLUM&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=1&ved=0CBgQ7gEwAA&prev=/search%3Fq%3Dhttp://elcomercio.pe/noticia/494360/joran-van-der-sloot-dio-versiones-distintas-sobre-asesinato-stephany-chile-peru%26hl%3Dnl%26sa%3DG
pi_82758583
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:53 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Dat mag je zeggen en dat ben ik misschien ook wel. En een zeikwijf dus het medelijdengehalte is hoog.

Ik geloof er ook absoluut niet in dat hij een eerlijk proces zal krijgen of onder de straf uit komt. Dat vind ik misschien juist nog het erge. Er klopt gewoon zoveel niet aan de rechtsgang in dat land, dat merk je nu natuurlijk omdat het zo wordt uitgemeten in de media. Maar de beelden maken het ook des te confronterender natuurlijk, want er zijn veel meer van zulke gevallen, en daar kunnen ook onschuldige mensen bij zitten.
ik heb je nooit een zeikwijf genoemd.

Een leuk iemand om mee te discussiëren vind ik een betere bewoording.

Ik heb vandaag een advocaat gesproken uit Amerika (een bekende van me die dicht staat bij de FBI zaak in deze). Die wist mij te vertellen dat in Amerika en andere landen, zoals Nederland, er 100% duidelijkheid moet zijn over de schuld van een persoon(hij noemde het "beyond resonable doubt). Dat is in Peru anders, een paar camera's en een bekentenis is daar voldoende.

Dit had Joran kunnen weten, want ze zijn behoorlijk primitief daar.
pi_82758828

[ Bericht 100% gewijzigd door peesmaker op 13-06-2010 21:02:15 ]
  zondag 13 juni 2010 @ 21:02:44 #73
306926 Verburg_K
tropenjaren
pi_82758887
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:41 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Dat kan je wel aan Joran overlaten denk ik. Denk dat zijn krachten niet onderschat moeten worden. Hij oogt mij lichamelijk best sterk.
IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Het meest bijzondere vind ik wel dat de minister van Volksgezondheid uit de directiekamer van Achmea komt, dus de zorgmaffia zit nu in de regering
pi_82758932
quote:
Op zondag 13 juni 2010 20:55 schreef fokvragen het volgende:

[..]

Zo lijkt hij inderdaad over te komen ja. En hij zal dat na verloop van tijd alleen maar verder ontwikkelen en uiteindelijke zal hij ongeveer zo zijn als:
pi_82759101
quote:
Op zondag 13 juni 2010 21:02 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

IK heb het idee dat Joran een vent is die alleen meisjes durft te slaan, dus heeft ie nu de kans zich te bewijzen.
Overigens zou ik me gedeisd houden want er zijn diverse steekwapens in omloop daar van puntige tandenborstels tot geslepen lepels
Tot messen van 30 cm lang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')