Dat schijtgat lijkt me behoorlijk lastig schoon te maken. Daar zul je wel gewoon in moeten gaan staan met een flinke schop.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:13 schreef MargrietV het volgende:
Zijn moeder moet maar bus VIM meenemen en wat soplapjes, kan hij de boel schoonhouden, hij heeft toch niet veel anders te doen en anders SBS vragen om die twee schoonmaakmienen, die hebben het in een vloek en een zucht voor elkaar. Hebben ze in Peru weer wat te filmen.
Ik denk dat dat ''publiekelijk'' nog wel eens in zijn voordeel zou kunnen werken, andersquote:Op zondag 13 juni 2010 23:14 schreef Noelle06 het volgende:
Zow, bijgelezen weer.
Heftig die filmpjes naar castro castro en in zijn cel.
Vraag me af of ze dit doen bij elke gevangene ?
Joran moet bestrafd worden voor wat hij Stephany heb aangedaan maar moet dat zo publiekelijk.
Deze beelden zien ook zijn familie enz. Heftige shit voor hun.
Waar heb je dat vandaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef MargrietV het volgende:
[..]
gebroken neus, oog uit oogkas hangen etc.
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:17 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ''publiekelijk'' nog wel eens in zijn voordeel zou kunnen werken, anders
had hij nu vast al twee blauwe ogen en een tand door zijn lip, (zo niet erger), nu moeten
ze hem nog enigszins ''humaan'' behandelen.
Onzin. Meer dan genoeg psychopaten zijn erg intelligent en meer dan handig en berekenend genoeg om voor hun nadelige situaties te voorzien en handelen daar ook naar.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.
Zoveel mensen op de been om Joran naar het gevang te zien gaan.
Ben wel benieuwd hoe lang we nog wat horen over hem vanaf Peru.
Wat is de rede dat ze dit zo publiekelijk laten zien ?
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Er zijn wel al heeeeeeeeel veel verschillende verhalen geweest hoor...quote:
Ik denk alleen dat het lastig voor em wordt om z'n kladblaadjes waarop hij schrijft te bewaken.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Mercer het volgende:
Nou Joran, als je nu een boek gaat schrijven, zal het goed gelezen worden. Dat is een ding waar ik zeker van ben!
Ik denk dat ze heel trots op zichzelf zijn dat ze die ''Gringo'' te pakken hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:23 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Mee eens, maar toch vindt ik het walgelijk om te zien.
Zoveel mensen op de been om Joran naar het gevang te zien gaan.
Ben wel benieuwd hoe lang we nog wat horen over hem vanaf Peru.
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef johan555 het volgende:
[..]
een onschuldig meisje vermoorden is dat niet walgelijk ?
dat ook...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.
Geld en roem dus.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.
Maar waarom doen ze dit zo, dat is wat ik me afvraag ?
Ik denk dat je Joran niet moet onderschatten in die gevangenis. Hij staat zijn mannetje wel. Als ze met 20 man komen is het wat anders misschien, maar ik zie dat niet gebeuren.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:29 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat het lastig voor em wordt om z'n kladblaadjes waarop hij schrijft te bewaken.
Geld dat kan. Maar misschien willen de bewoners van Peru dit zien dat hij vast zit en misschien toch later uitlevering naar Aruba of ...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:27 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ik denk geld. Reken maar dat die beelden voor veel geld aan de media worden verkocht.
Je kind afslachtenquote:Op zondag 13 juni 2010 23:30 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Idd. Als het mij kind betrof had hem letterlijk afgeslacht dat dan weer wel.
Maar waarom doen ze dit zo, dat is wat ik me afvraag ?
Dat zie ik ook andersquote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef djenneke het volgende:
[..]
Doorgewinterde criminelen en psychopaten zijn over het algemeen niet echt weldenkende mensen. Verwachten dat ze net zo denken als jij is niet echt handig. Dat zij anders denken dan jij is ook de directe oorzaak van het feit dat zij opgesloten zitten. En jij niet. Eerlijke mensen zitten over het algemeen niet vast.
Shit, verkeerd geformuleerd.quote:
Stephany?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:33 schreef Noelle06 het volgende:
Zou wel eens willen weten wat de gespreksstof geweest zou zijn tussen Joran en de vader van Stephany.
Vindt die vader erg cool overkomen. Met in me achterhoofd dat ze met ruzie al weggelopen was van huis.
Waarom? Hij heeft daar toch iets fouts (een zware understatement) gedaan?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef Roi het volgende:
Die jongen moet gewoon hier in Nederland z'n straf uitzitten, niet in dat barbaarse land daar (ook al waren zijn daden ook barbaars).
Kan, vooraf geselecteerd en beinvloed.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:38 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Stephany?
Waarom pakt ie al die wijven die weglopen van huis met rijke ouders? Volgens mij is het gewoon een hitman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |