Ik zat me al af te vragen welke attributen je zou gebruiken als je zou beginnen met het slachten van je kindquote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Shit, verkeerd geformuleerd.
Bedoelde dus als hij dat mijn meid had aangedaan.
En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik denk dat ze heel trots op zichzelf zijn dat ze die ''Gringo'' te pakken hebben.
Dat zou wel een mooie oplossing zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.
Mensen die meisjes en kinderen vermoorden staan heel laag in de pikorde
Ik vrees dat ze hem te pakken nemen zodra het kan
Ik denk dat ze dit zo doen omdat er een volkswoede ontstaat als zo'n grote buitenlandse kerelquote:
Denk je niet dat Joran in het begin een paar keer door de kerker heen wordt geslingerd zodat hij in iedergeval zijn plekje kent?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:31 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat je Joran niet moet onderschatten in die gevangenis. Hij staat zijn mannetje wel. Als ze met 20 man komen is het wat anders misschien, maar ik zie dat niet gebeuren.
Van de vader van Joran heb ik altijd het idee gehad dat hij een egoistische klootzak was en het vooral belangrijk vond dat zijn reputatie er zo min mogelijk onder zou lijden. Hij wist ook veel meer dan hij ooit heeft willen toegeven.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef erik666 het volgende:
Ik heb me destijds nogal verdiep in Charles Manson, hij heeft zelf nooit iemand vermoord, maar wel mensen aangezet tot moord. Maar de jeugd van Charles was al heel bizar, zijn moeder pleegde overvallen op benzine stations en nam dan kleine Charles mee, dus ja wat kan je dan verwachten wat er van zo'n kind terecht komt. Vraag me dat dus nu bij Joran ook af, als de ouders van Joran niet alles onder het tapijt hadden geschoven, want ik weet zeker dat ze weten wat er werkelijk is gebeurd.
Beter was geweest om de waarheid te vertellen, maar ja de toekomst van Joran en de baan van vader van der Sloot stond natuurlijk allemaal op het spel. Maar ja je ziet wat er van komt als je alles door laat rotten, familie van der Sloot heeft het als een boemerang terug gekregen, KARMA!!
In hoeverre krijgen ze nieuws door daar in castro castro ?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef johan555 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit zo doen omdat er een volkswoede ontstaat als zo'n grote buitenlandse kerel
zo'n klein meisje uit hun land verminkt ,doodslaat ,beroofd en dan vervolgens zo laf is dat hij op de vlucht slaat .En nog liegt bij z'n aanhouding en ook met een maf verhaal aankomt .
[ afbeelding ]
Eens, hij is dat zeker niet. Joran had ook buiten de gevangenis veel tegen zich. Toch wist hij zich overal aan te ontworstelen en heeft zich echt van NIEMAND iets aangetrokken. Zo iemand staat in een gevangenis bovenaan, niet onder.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
Absoluut. Dat is dan ook helemaal niet tegenstrijdig met hetgeen ik zeg of in ieder geval bedoelde. Namelijk dat doorgewinterde criminelen en psychopaten er toch een ander waarden en normensysteem op nahouden, waarbij deze personen dus echt niet wakker zullen liggen van een beetje hypocrisie. Met niet weldenkend bedoel ik niet dat deze personen dom zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:24 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Onzin. Meer dan genoeg psychopaten zijn erg intelligent en meer dan handig en berekenend genoeg om voor hun nadelige situaties te voorzien en handelen daar ook naar.
Een keer per dag worden alle gevangenen op een binnenplaats bijeen gedreven en word er gezellig in groepsverband schoongelikt.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:52 schreef Mylene het volgende:
Is er al wel wc-papier? Of moet ie met zijn handen afvegen?
Dat is ook zo en het zal wel aan het woord 'weldenkend' hebben gelegen dat je gebruikte en ik meer las in de zin van 'bedachtzaam, doordacht' etc.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Absoluut. Dat is dan ook helemaal niet tegenstrijdig met hetgeen ik zeg of in ieder geval bedoelde. Namelijk dat doorgewinterde criminelen en psychopaten er toch een ander waarden en normensysteem op nahouden, waarbij deze personen dus echt niet wakker zullen liggen van een beetje hypocrisie. Met niet weldenkend bedoel ik niet dat deze personen dom zijn.
Ja, het is een heel bizar verhaal inderdaad, maar om terug te komen op Joran en zijn familie...quote:Op zondag 13 juni 2010 23:40 schreef erik666 het volgende:
Ik heb me destijds nogal verdiep in Charles Manson, hij heeft zelf nooit iemand vermoord, maar wel mensen aangezet tot moord. Maar de jeugd van Charles was al heel bizar, zijn moeder pleegde overvallen op benzine stations en nam dan kleine Charles mee, dus ja wat kan je dan verwachten wat er van zo'n kind terecht komt. Vraag me dat dus nu bij Joran ook af, als de ouders van Joran niet alles onder het tapijt hadden geschoven, want ik weet zeker dat ze weten wat er werkelijk is gebeurd.
Beter was geweest om de waarheid te vertellen, maar ja de toekomst van Joran en de baan van vader van der Sloot stond natuurlijk allemaal op het spel. Maar ja je ziet wat er van komt als je alles door laat rotten, familie van der Sloot heeft het als een boemerang terug gekregen, KARMA!!
Joran stelt in hun ogen echt geen flikker voor. Wat daar speelt is macht. Wie is de baas, hoe zorg je dat je de baas wordt, hoe zorg je ervoor dat je respect krijgt, hoe overleef je. Daar houden ze zich daar mee bezig. Joran flink onder handen nemen zal alleen maar gewaardeerd worden. Niet omdat ze nou zo onder de indruk van hem zijn, of omdat ze wat hij heeft gedaan moreel verwerpelijk vinden. Het zal ze eigenlijk een zorg wezen. Maar door Joran af te maken of er je slaafje van te maken, dat maakt wel indruk bij de overige inmates hoor! Zeker omdat hij zo groot is, en zo'n arrogante bakkes heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Dat zie ik ook andersMensen die ervan uitgaan dat Joran snel verkracht en gelyncht zal worden, denken juist vanuit zichzelf. Dat is wat 'weldenkende mensen' (sic) een terechte afstraffing vinden. Maar de medegevangen van Joran zullen zich waarschijnlijk juist met hem kunnen identificeren. Die leuke nieuwe buurman van hem, de Amerikaanse huurmoordenaar, zal hem echt niet veroordelen om de moord op een vrouw. Heeft-ie zelf ook gedaan, en vermoedelijk wel vaker. En zo zitten er meer. Het zou mij niet verbazen als Joran daar als een held wordt gezien, juist omdat hij zo langdurig is weggekomen met die Holloway-zaak, en dat hadden zijn toekomstige vrienden óók wel gewild.
Waarom die gevangenen elkaar kennelijk verkrachten, weet ik ook niet - maar het zal zeker niet bedoeld zijn als een afstraffing voor een misdaad. Eerder als vernedering, maar dat zal dan vooral de mindere goden overkomen. Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
Neem maar gerust aan dat ze 'precies' weten wat er is gebeurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:44 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
In hoeverre krijgen ze nieuws door daar in castro castro ?
En jahoor, weer een slok koffie over mijn laptopquote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef Hathor het volgende:
[..]
Een keer per dag worden alle gevangenen op een binnenplaats bijeen gedreven en word er gezellig in groepsverband schoongelikt.
Ik zou zeggen van niet. Gewoon omdat Joran ze later ook weer terug kan pakken. Hij is ontzettend dominant hè, vergeet dat niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:43 schreef fiooon het volgende:
[..]
Denk je niet dat Joran in het begin een paar keer door de kerker heen wordt geslingerd zodat hij in iedergeval zijn plekje kent?
Je moet op dit tijdstip ook geen koffiedrinken joh...het is tijd voor een biertje.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef fiooon het volgende:
[..]
En jahoor, weer een slok koffie over mijn laptop
Worden ze op een soort loopband gezet zodat ze achterelkaar vanzelf over dat maandverband glijden?quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef MargrietV het volgende:
heb een vreselijk binnenpretje bij dat woord groepsverband, hahaha.....
een kilometerslang maandverband, waarover zij zich mogen schoonraggen.
Sorry!!
Jij snapt hem!quote:Op zondag 13 juni 2010 23:52 schreef fiooon het volgende:
[..]
Worden ze op een soort loopband gezet zodat ze achterelkaar vanzelf over dat maandverband glijden?![]()
Dan zijn we het met elkaar eensquote:Op zondag 13 juni 2010 23:48 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Dat is ook zo en het zal wel aan het woord 'weldenkend' hebben gelegen dat je gebruikte en ik meer las in de zin van 'bedachtzaam, doordacht' etc.
Ja dat is zo. En woede uitbarstingen.quote:Op zondag 13 juni 2010 23:50 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik zou zeggen van niet. Gewoon omdat Joran ze later ook weer terug kan pakken. Hij is ontzettend dominant hè, vergeet dat niet!
Dat heet gewoon een douche hoor..quote:Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef MargrietV het volgende:
Jammer dat het nog niet uitgevonden is, we hebben een autowasstraat, maar nog geen voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |