abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 13 juni 2010 @ 23:54:39 #251
117098 Hathor
Effe niet
pi_82769270
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:51 schreef MargrietV het volgende:
Jammer dat het nog niet uitgevonden is, we hebben een autowasstraat, maar nog geen voor mensen.
Je kan toch gewoon in de auto blijven zitten met alle ramen open? Is best een leuke ervaring kan ik je zeggen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_82769334
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ja dat is zo. En woede uitbarstingen.
Daar ligt echt geen doorgewinterde moordenaar/overvaller/misdadiger/maffioso van wakker hoor. Jullie overschatten Joran al net zo veel als hijzelf deed.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82769352
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:54 schreef Hathor het volgende:

[..]

Je kan toch gewoon in de auto blijven zitten met alle ramen open? Is best een leuke ervaring kan ik je zeggen.
Zal mijn hond niet waarderen, die vindt het al niet zo leuk met ramen dicht.
pi_82769438
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:42 schreef Verburg_K het volgende:

[..]

En die Gringo heeft een meisje van hen vermoord.

Mannen die meisjes en kinderen vermoorden staan heel laag in de pikorde

Ik vrees dat ze hem te pakken nemen zodra het kan
Ow... jah dat geloof ik best, maar ik denk ook dat Peru hem wel in leven wil houden want de hele wereld
kijkt mee...
pi_82769453
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:49 schreef djenneke het volgende:

[..]

Joran stelt in hun ogen echt geen flikker voor. Wat daar speelt is macht. Wie is de baas, hoe zorg je dat je de baas wordt, hoe zorg je ervoor dat je respect krijgt, hoe overleef je. Daar houden ze zich daar mee bezig. Joran flink onder handen nemen zal alleen maar gewaardeerd worden. Niet omdat ze nou zo onder de indruk van hem zijn, of omdat ze wat hij heeft gedaan moreel verwerpelijk vinden. Het zal ze eigenlijk een zorg wezen. Maar door Joran af te maken of er je slaafje van te maken, dat maakt wel indruk bij de overige inmates hoor! Zeker omdat hij zo groot is, en zo'n arrogante bakkes heeft.
ik denk als een van de boys hem daar te pakken kunnen nemen zullen ze het niet laten denk ik .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82769488
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:55 schreef djenneke het volgende:

[..]

Daar ligt echt geen doorgewinterde moordenaar/overvaller/misdadiger/maffioso van wakker hoor. Jullie overschatten Joran al net zo veel als hijzelf deed.
Ik denk dat Joran een snelle leerling is. Hij is pas 22 he. En nog niet ondervoed of gehavend.
pi_82769503
quote:

[..]

Joran is groot qua lengte, echt groot. Dan kunnen ze hem daar neersteken, maar iets anders zie ik nou niet zo snel gebeuren. Misschien dat hij een keer klappen krijgt. Maar elke avond bij Bubba, forget it!
pi_82769510
quote:

[..]

Bovendien heb je daar ook te maken met bendes en iig groepjes die elkaar altijd dekken. Dat is hun eer en daar valt absoluut niet mee te spotten.

Een onbenullig handgemeen, kan 3 dagen later onverwachts leiden tot een afslachting en dat heeft Joran door of het zal hem snel duidelijk worden hoe het daar werkt.

Het is echt lachwekkend om te denken dat hij daar wel even de grote, stoere jongen wil/kan uithangen.
pi_82769603
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:58 schreef FANN het volgende:

[..]

Ow... jah dat geloof ik best, maar ik denk ook dat Peru hem wel in leven wil houden want de hele wereld
kijkt mee...
Ik denk wel dat ze niet de filmpjes naar buiten gaan brengen waarin te zien is dat Joran tegrazen wordt genomen zou het wel?
pi_82769616
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:00 schreef Mercer het volgende:

[..]

Joran is groot qua lengte, echt groot. Dan kunnen ze hem daar neersteken, maar iets anders zie ik nou niet zo snel gebeuren. Misschien dat hij een keer klappen krijgt. Maar elke avond bij Bubba, forget it!
groot is ie zeker

Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82769646
quote:

[..]

Jij denkt dat ze daar eerlijk een gevecht aan gaan van man op man? Het is al stoer genoeg om die gozer af te maken die zo veel in de publiciteit is gekomen met de laffe moord op een Peruaanse dame. (Niet dat ze daadwerkelijk inzitten over het morele aspect daarvan).
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82769675
quote:

[..]

Ik denk dat Bubba alleen in wordt gezet als Joran zelf iets heeft gedaan wat niet mag in de lik.
pi_82769727
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ik denk wel dat ze niet de filmpjes naar buiten gaan brengen waarin te zien is dat Joran tegrazen wordt genomen zou het wel?
Nee natuurlijk niet !
Maar ze moeten dan ook wel zorgen dat hij er niet TE gehavend uitziet, dus enige bescherming
zou hij best wel eens kunnen krijgen, niet omdat ze nou zo lief voor Joran willen zijn, maar omdat
ze het ook niet kunnen maken dat er straks een filmpje de ronde doet met een tot moes geslagen Joran.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:05:35 #264
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769731
Als Joran als een held wordt gezien, waarom stoppen ze hem dan in een aparte cel, een kamertje verder bij de directeur?

Van wat ik heb begrepen staat er al een prijs op zijn hoofd.
pi_82769742
Wat ben ik blij dat ik een VRIJ mens ben en achter mijn laptop zit, als ik dan aan Joran denk mwahhh brbrbrrr. Ik zou al na een maand in zo'n hok helemaal doorgedraaid zijn denk ik zo.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:06:10 #266
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769757
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:02 schreef johan555 het volgende:

[..]

groot is ie zeker

[ afbeelding ]
Het lijkt ook wel of ie joekels van handen heeft.
pi_82769779
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Mylene het volgende:
Als Joran als een held wordt gezien, waarom stoppen ze hem dan in een aparte cel, een kamertje verder bij de directeur?

een prijs ? waar heb je dat gelezen ?
pi_82769794
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef Mylene het volgende:

Door wie wordt Joran gezien als held dan?
  maandag 14 juni 2010 @ 00:07:10 #269
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769803
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef erik666 het volgende:
Wat ben ik blij dat ik een VRIJ mens ben en achter mijn laptop zit, als ik dan aan Joran denk mwahhh brbrbrrr. Ik zou al na een maand in zo'n hok helemaal doorgedraaid zijn denk ik zo.
Hij heeft denk ik helemaal niets om handen, niets te lezen ofzo. Alleen de muren en de stank van het poepgat.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:08:18 #270
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769856
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Nadine26 ofzo gebruikte die bewoording, lees maar terug.
pi_82769864
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:05 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet !
Maar ze moeten dan ook wel zorgen dat hij er niet TE gehavend uitziet, dus enige bescherming
zou hij best wel eens kunnen krijgen, niet omdat ze nou zo lief voor Joran willen zijn, maar omdat
ze het ook niet kunnen maken dat er straks een filmpje de ronde doet met een tot moes geslagen Joran.
Het zal me wel benieuwen hoelang ze dat kunnen volhouden.... en de beveiliging zal na verloop van tijd afzwakken. En ook hangt het natuurlijk af van zijn eigen gedrag.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:09:10 #272
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769890
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef johan555 het volgende:

[..]

een prijs ? waar heb je dat gelezen ?
Ik meen dat ik dat heb gelezen in de Telegraaf, medegevangenen.
pi_82769900
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Hij heeft denk ik helemaal niets om handen, niets te lezen ofzo. Alleen de muren en de stank van het poepgat.
misschien met de ratten pokeren ?
  maandag 14 juni 2010 @ 00:09:58 #274
117098 Hathor
Effe niet
pi_82769923
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:04 schreef fiooon het volgende:

[..]

Ik denk dat Bubba alleen in wordt gezet als Joran zelf iets heeft gedaan wat niet mag in de lik.
Ze hebben daar geen Bubba, daar heet ie Ramon de Ramon y Ramon
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 14 juni 2010 @ 00:10:41 #275
16715 Mylene
*schatje*
pi_82769953
quote:
Op maandag 14 juni 2010 00:06 schreef FANN het volgende:

[..]

Deze post bedoel ik, lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
quote:
Op zondag 13 juni 2010 23:36 schreef Nadine26 het volgende:

[..]

Dat zie ik ook anders Mensen die ervan uitgaan dat Joran snel verkracht en gelyncht zal worden, denken juist vanuit zichzelf. Dat is wat 'weldenkende mensen' (sic) een terechte afstraffing vinden. Maar de medegevangen van Joran zullen zich waarschijnlijk juist met hem kunnen identificeren. Die leuke nieuwe buurman van hem, de Amerikaanse huurmoordenaar, zal hem echt niet veroordelen om de moord op een vrouw. Heeft-ie zelf ook gedaan, en vermoedelijk wel vaker. En zo zitten er meer. Het zou mij niet verbazen als Joran daar als een held wordt gezien, juist omdat hij zo langdurig is weggekomen met die Holloway-zaak, en dat hadden zijn toekomstige vrienden óók wel gewild.

Waarom die gevangenen elkaar kennelijk verkrachten, weet ik ook niet - maar het zal zeker niet bedoeld zijn als een afstraffing voor een misdaad. Eerder als vernedering, maar dat zal dan vooral de mindere goden overkomen. Of Joran zo'n mindere god is, na alle uitzinnige tv-beelden, betwijfel ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')