quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Niets van aantrekken. Als ie te ver gaat, krijgt ie een note.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?of zeg ik nu iets heel geks?
Brower veneukend linkje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef flexoo het volgende:
nieuwe uitleg op anita's hyve!
damn wat zijn we er allemaal ingetrapt
Nog 1.quote:
En nog een ander persoon.quote:
En nog 1.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hoaxhier ik heb ze gevonden:
http://bit.ly/Harold_Kumar00347-bloopers
Nog 1, ik ga het vanaf nu wel in 1 post doen. Dus ik edit deze steeds.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef flexoo het volgende:
man verliest hand door vuurwerk
groot gelijk
Nog 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef flexoo het volgende:
[..]
oke de livestream!
ik zal nu een poging doen
quote:
Kan hier misschien iets aan gedaan worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik hoop dat je een ban krijgt vieze NSB'er
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ok ok eerst even oefenen met een fles dan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef mcf het volgende:
OK, dus bagger is een geldige reden...
Dan zal ik maar even serieus worden.
Mijn oprechte excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel: ONZ is niet een dagboek-subforum waarin je je dagelijkse natte hersenscheten kan loslaten.
O ja, bagger is niet toegestaan:quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
murp
SuperwormJim
NJ
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
F.K.A. SuperwormJim
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef porsche1 het volgende:
In het Anita topic mochten we toch ook foto's posten? En over haar hyves, ik heb een duidelijk waarschuwing in de OP gezet. Dus degene die zich daar niet aan houdt kan je toch gewoon een note/ban aanvraag?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik nu van lotje getikt of is de SC weg, omdat de nieuwe aanwas aan het baggeren is?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, mijn fout, doordat je mijn post over het stoppen met baggeren had verwijderd, was tevens mijn volg topic ding ook weg
Ok.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Hier is meer aan de hand, achter de schermen. FOK!kers zijn via de foto's achter de hyves gekomen en zo is er een balletje aan het rollen gebracht. Men is te ver gegaan. Hier moet je het maar mee doen. Het topic blijft dicht.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
swj, ondanks dat ik het een beetje flauw vindt mag ie wel open om 00.00 dan?
kusje waar je wilt
ok man, echt heel erg bedanktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan een FA, ik heb geen nachtdienst vandaag.
Hihi, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat dan op de wc en niet op FOK!.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Struikelen over je eigen veters Gooi maar dicht, delete maar, stuur maar naar Mars of zo. Duidelijk in het verkeerde subforum gepost.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Olle. het volgende:
kan de tt van a day at the toitel ook aangepast worden zodat toitel toilet wordt?
dankje lieve mods
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
SWJ, de meeste van mijn topiques zijn kunstzinnig van aard. Ik wil vooral appeleren aan de mentale creativiteit van de mensch. Dat betekent dus ook dat je niet alles al in de OP kunt vrijgeven. Soms moet je een topique de kans geve om te groeien, dan is het O JA moment des te bevredigender.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Mag 'ie hier open?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Kan iemand iets doen aan al die kutbagger?
Als ik nou weet wat ik in de OP wil hebben, mag hij dan weer open?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic is geslot.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik nou weet wat ik in de OP wil hebben, mag hij dan weer open?
persoonlijk vond ik mijn gereseveerd topic absoluut geen bagger. Dat was een staaltje creativiteit!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag een ander topic openen, mits het geen bagger is.
Waarom is dat topic dan meteen helemaal verwijderd?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is dat topic dan meteen helemaal verwijderd?
Kan je het topic nog wel zien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb dat topic niet verwijderd. Ik heb dat topic nooit gezien zelfs. Waarschijnlijk door een FA verwijderd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het topic nog wel zien?
Op zich was het wel een "leuk" topic.
Pfft jij verwijdert toch iedere post, zelfs de nuttige, kunnen beter preventief niet meer posten in ONZ.. hoef je ook geen kutslotjes uit te delen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, verwijderde posts en topics zijn niet meer te zien door mods.
Bullshit. Iedereen weet dat SWJ een hekel heeft aan twitterposts en postopkrikken en dat verwijdert hij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Pfft jij verwijdert toch iedere post, zelfs de nuttige, kunnen beter preventief niet meer posten in ONZ.. hoef je ook geen kutslotjes uit te delen!
Verpest het nou niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Iedereen weet dat SWJ een hekel heeft aan twitterposts en postopkrikken en dat verwijdert hij.
Als het ontopic en nuttig is laat hij het heus wel staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:42 schreef porsche1 het volgende:
[PAINT] BZZZZZZZZZZZZZZ
bagger en getroll weg aub
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef tong80 het volgende:
Je haat voetbal postte je ooit.
Laat dan briljante voetbalhumor over aan de andere mods.
Het grote lachen topic van vandaag.
Als ik zegt dat je niet spoort zeg je dat je wel degelijk met de trein reistquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe ik. De briljante voetbalhumor dan he.
Nadat jij hem vakkundig om zeep hebt geholpen inderdaad, en dan gaan roepen om een slotje. Triest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef donroyco het volgende:
Kikopuz's tweelingbroer Footy
mag dicht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef donroyco het volgende:
Kikopuz's tweelingbroer Footy
mag dicht.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nadat jij hem vakkundig om zeep hebt geholpen inderdaad, en dan gaan roepen om een slotje. Triest.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:22 schreef RitseB het volgende:
Fok meet@ Brothers
Er zijn uit dat topic flink wat posts van mij verdwenen, iemand die daar iets meer van weet?
Nutteloos slotje Remlof.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
Ja, leuk geweest.
Tof.quote:
Spacemuffins?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga zo muffins maken of bedoel je dat niet?
Leek wel alsof je ze al op hadquote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga zo muffins maken of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef murp het volgende:
[..]
maar er zijn altijd modjes die daar niet mee om kunnen gaan
Geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Lonker2.0 het volgende:
WAT DOET OUS IN MIJN TT ?? HUHUHUH ??
ZEG DAN ?
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
kssstquote:
Ik ga is achter m aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of plaatst die gast overal hetzelfde kotsplaatje? Wel in een spoiler maar toch.
Zou je sex kunnen hebben met iemand met schurft?
Bekogel hem met muffinsquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve SWJ, mag ik vragen waarom je een driepaginalanglopend topic dichtgooit en we dus doormoeten in [HOMO] 2803 - Melaats Beesie zit thuis in onderbroek wat helemaal nog niet liep![]()
?
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb alleen de TR gelezen dat het (inmiddels gesloten) topic dubbel was en dicht kon.![]()
Zal ik ze omwisselen? dicht <--> open?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?
Het is ga je gang.quote:
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het is ga je gang.
Niet go your gang
xje
Dankjewel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:07 schreef porsche1 het volgende:
Ik wou even melden dat jullie vandaag geen last van mij zullen hebben, heel miss vanavond. Maar denk het niet.
Dus doe het maar een dagje rustig aan.
Hihi, wat zijn die mods toch lief.quote:
NB: dit is de vierde al.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Zie TT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Wat is HCRM ?
Waar de mods aanbeden worden.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.quote:
Oke dankjewel kruiwagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef sarkout3 het volgende:
ey.
ik ben geband op sarkout sarkout1 en sarkout2
kan sarkout ge-unband worden?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is het "botergeil" en "berehonger"?
Mag ik vragen waarom dit geedit is, en waarom (als die daarvoor is gegeven) dat een note waard was
kusje terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:33 schreef zarGon het volgende:
Yo, murp, prachtige timing.
Tijd voor voetbal.
Kusje,
zG.
Heb je ze al ge TR?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie mensen noten als ze dit plaatje posten? Ik word er godver gestoord van. De noobs hebben ook wat ouds ontdekt.
Nee. Ik TR wel als ik ze zie.quote:
link?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
YEAH IK GA SCHIJNHEILIG DOEN!
Kan iemand de SC(dat topic met die 4 letters erin) even bekijken en de titel aanpassen.
gewoon niet doen.. Dat bashen dus hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Excuus
[HCRM] Barbecue.
Kan je daar gewoon ONZ SC van maken ofzo. Nu lopen we elkaar te bashen.
opflikkerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Waarom is het RichCalibier topic dicht?Laat hem open voor vanavond, bagger enzo. Nachtbagger enzo. Pls.
Wut.quote:
neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wut.Doe niet zo moeilijk, je kan hem toch gewoon open maken voor bagger?
Ik moet toch zelf weten of ik een topic open?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef murp het volgende:
Je hoeft de komende tijd ook geen topic is ONZ te openen. Je heb dan wel geen ban, maar ik hoef je niet in ONZ
Ik ben gewoon klaar met je, mijn besluit staat vastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moet toch zelf weten of ik een topic open?De laatste paar topics van mij zijn ongeveer allemaal open gebleven, dus zo erg is het niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met je, mijn besluit staat vast
Je luistert niet en nu ben ik er klaar mee en ik ga ook niet verder in deze zinloze discussiequote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]En waarom is dat ineens zo verandert?
Vroeger vond je me ok.
Hmm, ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef murp het volgende:
[..]
Je luistert niet en nu ben ik er klaar mee en ik ga ook niet verder in deze zinloze discussie
Waarom sluit je dat Murp? Het is misschien een beetje grof, maar je kan toch niet over alles blijven piekeren?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:48 schreef 3keernix het volgende:
Gaat dit niet wat ver?
Doe *hier* of we in de Tweede Wereldoorlog leven...
het is inderdaad te grofquote:Op zondag 27 juni 2010 10:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Waarom sluit je dat Murp? Het is misschien een beetje grof, maar je kan toch niet over alles blijven piekeren?
Ik vond het een erg goed topic, vooral die post van gras.
Tieten?quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey onz modjes. Kunnen jullie even Chowi controleren. Ze is uit het niets blauw.Of is dit zo'n weekend iets om haar een plezier te doen omdat ze zegt dat ze tieten heeft.
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:58 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hey onz modjes. Kunnen jullie even Chowi controleren. Ze is uit het niets blauw.Of is dit zo'n weekend iets om haar een plezier te doen omdat ze zegt dat ze tieten heeft.
Wat gaat hier te ver aan? Is dit censuur of zo? Je mag toch overal openlijk over praten?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:48 schreef 3keernix het volgende:
Gaat dit niet wat ver?
Doe *hier* of we in de Tweede Wereldoorlog leven...
quote:Op zondag 27 juni 2010 12:18 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat gaat hier te ver aan? Is dit censuur of zo? Je mag toch overal openlijk over praten?
Ehm, ik snap het wel.quote:Op zondag 27 juni 2010 12:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je mag niet alles belachelijk maken. Foto's van doodsbange gezinnen posten, mensen die vrezen voor hun leven, om de lachers op je hand te krijgen gaat te ver. Zelfs jij moet dat toch snappen?
Feli chowiquote:Op zondag 27 juni 2010 13:20 schreef naatje_1 het volgende:
Laat ik hier maar even serieus een felicitatie doen, in andere topics komt het namelijk onzinachtig over, dus bij deze gefeliciteerd Chowi, maar jammer dat SWJ moet vertrekken.
quote:Op zondag 27 juni 2010 19:44 schreef Chowi het volgende:
We zijn te ver afgedwaald, bovendien is het ook niet echt een boeiend topic. Dus dicht..
Goed idee.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 16:34 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Mogelijke nominatie voor een sealtje?
(PAINT) Johan Derksen!!!
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:12 schreef DeLuna het volgende:
Wat is het voor flauw gedoe om de TT van onze SC te veranderen?
Ja wist je dat niet. Er zijn drie kampen hier. UDOWU, HCRM en de modjes. HCRM en UDOWU strijden steeds om de TT en jullie kiezen af en toe partij van één maar eigenlijk vinden jullie de hele SC bullshit.quote:
zullen we er nog een groep bij doen dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ja wist je dat niet. Er zijn drie kampen hier. UDOWU, HCRM en de modjes. HCRM en UDOWU strijden steeds om de TT en jullie kiezen af en toe partij van één maar eigenlijk vinden jullie de hele SC bullshit.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:53 schreef Lonker2.0 het volgende:
Ik wil alvast even murp en SWJ complimenteren met hun goede modschap
neequote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Lonker2.0 het volgende:
O wacht
Kom op, laat het kippentopic nou open man, het is toch ONZ voor je leven ?
xoxox
Het was een oprecht gemeend complimentquote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nu is het genoeg, je baggertopic gaat op slot.
Hoezo niet mang xoxoxquote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:54 schreef Lonker2.0 het volgende:
O wacht
Kom op, laat het kippentopic nou open man, het is toch ONZ voor je leven ?
xoxox
PFUFUFUFUFUUFUFFUUFUFUFUFUFUFUFUFUUFUF IK GA BIJ DE HOGE HEREN VAN FOK KLAGEN.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:56 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het gaat helemaal nergens over![]()
Als ik het topic zou opschonen, moet ik alle reacties verwijderen![]()
Doe maar in het funny links, kutfilmpjes en flauwe plaatjes topic.
Welke groep wil je erbij hebben dan?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:52 schreef murp het volgende:
[..]
zullen we er nog een groep bij doen dan?
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 19:57 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
PFUFUFUFUFUUFUFFUUFUFUFUFUFUFUFUFUUFUF IK GA BIJ DE HOGE HEREN VAN FOK KLAGEN.
Mag ik morgen een nieuwe topic op de foks openen ?
xoxox
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:27 schreef murp het volgende:
hogere hand, nader bericht volgt waarschijnlijk
Slotje komt niet van een modquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]gooi dan pas een topic dicht als je ook daadwerkelijk de reden weet.... dit slaat weer nergens op natuurlijk.
Dat weet ik, ik had ook eigenlijk verwacht dat yvonne zou reageren, ipv een nutteloze post van jouquote:
jij hoeft hier voorlopig ook niet meer te postenquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik had ook eigenlijk verwacht dat yvonne zou reageren, ipv een nutteloze post van jou
Nutteloze discussie. Daarbij heb ik nu in meerdere SC's gevolgd en snap ik het eigenlijk ook best wel.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:48 schreef Opdekop het volgende:
Waaruit blijkt dat ze/we er niet mee om kunnen gaan? Wat gaat er anders dan in andere SlowChats op FOK! ?
Maar nergens geeft iemand echt argumenten en/of vergelijkingen met andere SC's.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nutteloze discussie. Daarbij heb ik nu in meerdere SC's gevolgd en snap ik het eigenlijk ook best wel.
Het heet toch niet voor niets ONZINquote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:56 schreef Myraela het volgende:
Nutteloze discussie. Daarbij heb ik nu in meerdere SC's gevolgd en snap ik het eigenlijk ook best wel.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nergens geeft iemand echt argumenten en/of vergelijkingen met andere SC's.
Het eerste wat ik zie in GAM SC is een OP, met namen van users die meeposten. Is dat niet een vorm van kliekjesvorming?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:02 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kijk eens in singles of de gam sc mee, is een stuk anders.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het eerste wat ik zie in GAM SC is een OP, met namen van users die meeposten. Is dat niet een vorm van kliekjesvorming?
Dat is dus een redenatie waar we absoluut niets aan hebben. Omdat het onzin is, mag alles maar?quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het heet toch niet voor niets ONZIN
Jij zit in PUB, dat is misschien nog niet zo heel veel beter, maar al wel een heel stuk. Je merkt gewoon dat er onderwerpen zijn waar andere mensen makkelijk in mee kunnen praten. Er is wel degelijk een kliekje, maar ook andere mensen kunnen er zomaar even iets in kwijt.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 22:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Maar nergens geeft iemand echt argumenten en/of vergelijkingen met andere SC's.
Ik haat er niet op hoor. Ik vind het hele idee van een OP juist handig, maar dat mochten wij niet eens. Daarom vind ik dat zo apart.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:06 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kijk er gewoon eens, post er mee, ga dan pas haten op dingen die jullie niet meer mogen.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik haat er niet op hoor. Ik vind het hele idee van een OP juist handig, maar dat mochten wij niet eens. Daarom vind ik dat zo apart.
Serieuze discussies werden er wel gehouden, maar dan kwamen er een aantal users (ik noem geen namen) die tussendoor die maar riepen dat het onderwerp zo saai was, en dat we dat beter ergens anders konden bespreken.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is dus een redenatie waar we absoluut niets aan hebben. Omdat het onzin is, mag alles maar?
[..]
Jij zit in PUB, dat is misschien nog niet zo heel veel beter, maar al wel een heel stuk. Je merkt gewoon dat er onderwerpen zijn waar andere mensen makkelijk in mee kunnen praten. Er is wel degelijk een kliekje, maar ook andere mensen kunnen er zomaar even iets in kwijt.
Hier zijn het vaak random dingen die geroepen worden, gepraat over meetingen of onderlingen relaties en gewoon simpel gekusjekroel.
Ik heb nog nooit een discussie gezien of een echt onderwerp of iets, het is gewoon een soort verzamelpunt van MSN-gesprekken. Ik doet er zelf ook aan mee hoor, daar niet van.
Overigens weet ik niet of dat de reden is, maar dat is wel wat ik er van merk.
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef RitseB het volgende:
[..]
Kan dat misschien duiden op een verschil van dagelijkse hoeveelheid drama/gezeik?
Mag je daar wel SC'en? Ik zat in Bi Yourself, maar daar bleek dus dat je eigenlijk niet mocht SC'en.quote:
We SC'en er op losquote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:15 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag je daar wel SC'en? Ik zat in Bi Yourself, maar daar bleek dus dat je eigenlijk niet mocht SC'en.
En vervolgens gaat het weer over wie met wie neukt en vooral op wat voor manier. Dan toch liever een discussie.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Serieuze discussies werden er wel gehouden, maar dan kwamen er een aantal users (ik noem geen namen) die tussendoor die maar riepen dat het onderwerp zo saai was, en dat we dat beter ergens anders konden bespreken.
naatje_1, The_Chosen_1 en ik hadden het na de verkiezingen over de PVV.. en toen kwamen er een aantal mensen dat we dat politieke gezeik maar ergens anders moesten doen want zij wilden er niks over horen..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
En vervolgens gaat het weer over wie met wie neukt en vooral op wat voor manier. Dan toch liever een discussie.Ik kan me overigens echt geen discussie herinneren.
Mja, dat soort discussies zijn in mijn ogen juist goed voor een SC. Teneerste is een beetje niveau wel eens fijn en daarbij kunnen mensen die toevallig het topic dan eens openen en meelezen ook meeposten.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:17 schreef DeLuna het volgende:
[..]
naatje_1, The_Chosen_1 en ik hadden het na de verkiezingen over de PVV.. en toen kwamen er een aantal mensen dat we dat politieke gezeik maar ergens anders moesten doen want zij wilden er niks over horen..
Ja daarom. Maar dat mocht niet..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dat soort discussies zijn in mijn ogen juist goed voor een SC. Teneerste is een beetje niveau wel eens fijn en daarbij kunnen mensen die toevallig het topic dan eens openen en meelezen ook meeposten.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
En vervolgens gaat het weer over wie met wie neukt en vooral op wat voor manier. Dan toch liever een discussie.Ik kan me overigens echt geen discussie herinneren.
Die discussies waren ook niet mogelijk, we hebben het geprobeerd.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 23:41 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ach dan gaan we nu onze horizon maar verbreden.Als ik het zo na ga is die politieke discussie ook het enige inhoudelijke wat we hebben gehad ja.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:40 schreef Ezechielk het volgende:
Jim, in je enthousiasme heb je beide goedemorgentopics opgeslot. Zou je deze weer kunnen openen?
Goedemorgen, het is donderdag 1 juli 2010!
Bij voorbaat dank.
Geeft niets, het is nog vroeg, en je bent ook nog maar een mens/worm.quote:Op donderdag 1 juli 2010 06:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik zag 't
Komt door alle slotjes die ik moet zetten op die nachtelijke baggerdiarree van jullie
quote:Op donderdag 1 juli 2010 09:58 schreef laforest het volgende:
Hmm is het helemaal geen UDOWU SC meer?
Waarom? Moet iedereen bloeden om 6 of 7 users?quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 10:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Waarom? Moet iedereen bloeden om 6 of 7 users?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:15 schreef SuperwormJim het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde gezeur over de SC.
Zodra we er uit zijn, krijgen jullie het te horen. Niet meer naar vragen hier. Punt. Klaar.
Had ik niet gezien, thanks uwe wannabe-mod met een lekker koppie.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even vragen waar UDOWU danwel HCRM gebleven is? En ook waar de helft van de SC'ers gebleven is? Ik heb iets gemist geloof ik..
Lezen is een kunsdt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 08:15 schreef SuperwormJim het volgende:
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Einde gezeur over de SC.
Zodra we er uit zijn, krijgen jullie het te horen. Niet meer naar vragen hier. Punt. Klaar.
Zie [Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyATquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:21 schreef Chowi het volgende:
Mag ik even vragen waar UDOWU danwel HCRM gebleven is? En ook waar de helft van de SC'ers gebleven is? Ik heb iets gemist geloof ik..
Ja, dat zag ik al, maar is er dan ook geen HCRM meer?quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Zie [Forum] Banmeldtopic - Nu in jullie MyAT
Blijkbaar ja, want ik vraag alleen maar om opheldering en dat is geen zeiken, zak hooi.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik al, maar is er dan ook geen HCRM meer?
Dat deden ze en nu hebben ze een ban? Dus dat is dan ook niet helemaal eerlijk als je dit zo zegt.quote:Op donderdag 1 juli 2010 14:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, er zijn zat andere SC's waar je gewoon gezellig mee kunt doen.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:23 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat deden ze en nu hebben ze een ban? Dus dat is dan ook niet helemaal eerlijk als je dit zo zegt.
PUB niet, daar werd gewoon in meegepost.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je 3 delen achter elkaar alleen de ONZ SC kliek ziet, en geen oude posters, doe je niet gezellig mee, maar neem je een SC over. Waarmee men vorige keer KLB en PUB SC al mee verpestte.
Ik en GF zijn oude posters, en er waren er meer die daar al eens gepost hadden. Maar goed. Jij bent blauw, en ik niet!quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer je 3 delen achter elkaar alleen de ONZ SC kliek ziet, en geen oude posters, doe je niet gezellig mee, maar neem je een SC over. Waarmee men vorige keer KLB en PUB SC al mee verpestte.
GF zat eerst ook in UDOWU. Of ONZ toen nog. Ik weet het niet meer.quote:Op donderdag 1 juli 2010 15:46 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik en GF zijn oude posters, en er waren er meer die daar al eens gepost hadden. Maar goed. Jij bent blauw, en ik niet!Dus laat maar zitten!
Post hij overal...quote:
Opgelost.quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:06 schreef Bosbeetle het volgende:
kan deze post van maninburka weg want hij heeft al gepost
Tergend langzaaaaaaaaaaaaaaaam topic.
quote:
Zal ik doen, danku.quote:Op donderdag 1 juli 2010 19:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Opgelost.
[..]
Ook opgelost. Gebruik even de TR als je dit weer tegenkomt.
Opgelostquote:Op vrijdag 2 juli 2010 12:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Tergend langzaaaaaaaaaaaaaaaam topic.
hmm weer een 2de keer poster
Ik vroeg het aan SWJquote:
Dat staat toch algemeen bekend?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLO heeft potentiëel, misschien is zo'n berichtje wel even handig (hoe noem je zoiets?), waarin staat dat er geen tvps mogen komen, maar dat er gewoon op volg topic gedrukt moet worden, enz
okquote:Op zaterdag 3 juli 2010 12:48 schreef naatje_1 het volgende:
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLO heeft potentiëel, misschien is zo'n berichtje wel even handig (hoe noem je zoiets?), waarin staat dat er geen tvps mogen komen, maar dat er gewoon op volg topic gedrukt moet worden, enz
Die gozer ja..quote:
JE kan ook een reactie plaatsen met een paint, want dat mag welquote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:13 schreef Crutch het volgende:
[Paint] Meedoen topic : ROBBENROLLO wordt wel erg streng gemodereerd hoor.
Voor sommige bijdragen is het op z'n minst gepast om een leuke reactie erop te plaatsen, dan moet je die natuurlijk niet weghalen. Los van het gebagger uiteraard.
quote:Op zaterdag 3 juli 2010 14:14 schreef murp het volgende:
[..]
JE kan ook een reactie plaatsen met een paint, want dat mag wel
Oh, geen vraag of ie open mag blijven?quote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Te triest
Na jaren een nieuw onderschrift.
Ik zou nog "een" voor Bertje zettenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 23:42 schreef tong80 het volgende:
Te triest
Na jaren een nieuw onderschrift.
Is gebeurt Remlofquote:
Hoi,quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ze 14 juni jarig was. Waarom zou die open moeten blijven?
Ze heeft destijds geen topic gekregen.quote:Op zondag 4 juli 2010 21:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat ze 14 juni jarig was. Waarom zou die open moeten blijven?
quote:Op zondag 4 juli 2010 21:14 schreef Ensaf het volgende:
[..]
Ze heeft destijds geen topic gekregen.
Ik plijt voor rehabitilatie.
ONZ en KLB zijn vijanden. Weet je zeker dat je een verrader wilt zijn?quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 02:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ONZ en KLB zijn vijanden. Weet je zeker dat je een verrader wilt zijn?
Ja, dus wat? Het verandert niets. Tegen deze tsunami is geen dijk bestand man!quote:
quote:Op maandag 5 juli 2010 04:02 schreef Ensaf het volgende:
Mijn aardappelplaatjesverzameling Kan daar even een mod naar kijken? Sommige users vinden het nodig de boel te verbaggeren met hun kokosnoot onzin.
wat is er gebeurt hier? Sinds wanneer ben jij mod ?quote:Op zondag 4 juli 2010 21:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Open dan voortaan maar een topic met een goede OP, dan zou je mij misschien nog laten twijfelen. Maar nu niet.
Het werd eens tijd voor een vrouw op ONZquote:Op maandag 5 juli 2010 08:57 schreef Olle. het volgende:
[..]
wat is er gebeurt hier? Sinds wanneer ben jij mod ?
Ah duidelijkquote:Op maandag 5 juli 2010 08:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het werd eens tijd voor een vrouw op ONZ
Eindelijk gerechtigheidquote:Op maandag 5 juli 2010 10:26 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ah duidelijk
gefeli meid!![]()
succes
mijn topics open laten he![]()
quote:Op maandag 5 juli 2010 17:17 schreef Bosbeetle het volgende:
mag er hier een t achter scheid, want het is zo grammatikaal niet correct helaas
GPD [CDLXVII] - Tot de dood ons scheidt.
Het topique was zelf geen pareltje, maar het idee is en blijft geniaalquote:Op maandag 5 juli 2010 20:36 schreef Myraela het volgende:
Was dat een pareltje?Hoezo?
Oh, ik houd de zakdoekjes toch maar in de buurt, voor de zekerheid.
Daar ben ik te lui voor. Zo'n idee moet ook groeien hèquote:Op maandag 5 juli 2010 20:41 schreef Myraela het volgende:
Doe een goed idee dan voortaan eens in een goed topic.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |