Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:02 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik heb een filmpje gemaakt voor der.
Bekijk deze YouTube-video
Ja ik denk dat ik mijn buren die nu buiten een verjaardag vieren, morgen ook wat uit te leggen heb!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.
Je moet het ook niet zo hard zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:04 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Ik klikte en nu zijn mijn Dali speakers naar de klote. Vieze kutkoper.
Het stond gvd niet hard. Je moet blij zijn dat ik je alleen aansprakelijk stel voor 1400 euro voor de speakers.. mijn trommelvlies is ook beschadigdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Je moet het ook niet zo hard zetten.
Wat een kankerfilmpje.quote:
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef ToT het volgende:
Anita,
- Ben je de dochter van Bassie?
- Heb je ook een verfbrander in je make-upzakje?
- Laat eens een foto zien zonder al dat plamuur!
- Je doet dit soort dingen dus wel eens vaker? Heb je ook linkjes naar ouder materiaal van je?
Sommige mensen vinden het gewoon humor om zichzelf niet serieus te nemen en zich publiekelijk voor lul te zetten. Denk bijvoorbeeld maar eens aan een Gerard Joling en een Gordon enzo!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekken.
Ik bedoel zei heeft zich flink voor lul gezet op internet en wij hebben er een paar weken goed om kunnen lachen![]()
Anita is gewoon dom
Nee, jij zet jezelf voor paal met je beheersing van de Nederlands taal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Flashbag het volgende:
[..]
Als Anita dit allemaal van te voren verzonnen heeft zijn wij alsnog de gene die aan het laatste eind trekken.
Ik bedoel zei heeft zich flink voor lul gezet op internet en wij hebben er een paar weken goed om kunnen lachen![]()
Anita is gewoon dom
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:26 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, jij zet jezelf voor paal met je beheersing van de Nederlands taal.
Ik weet hoe je glitter oortjes kunt maken voor de zomer....quote:
Ze kijkt meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef banapples het volgende:
[..]
Binnen een kwartier stond ie op haar hyves
Ga je bijna denken ja. Het meest amusant vond ik dat de helft hier geloofde dat ze echt was.quote:
Ik denk dat bijna iedereen het wist maar gewoon meespeelde.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Ga je bijna denken ja. Het meest amusant vond ik dat de helft hier geloofde dat ze echt was.
- 21 jaar
- frikandellen en appelmoes
- mijn manager
- met die lijntjes zie je er iets ouder uit, waardoor je de disco in mag
en dan nog denkt de helft hier dat ze het serieus meende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |