quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik dit topic beter in GC had kunnen posten. Wist zo even niet een goed sub-topic. Maar ik weet nu wel weer waarom ik nooit in ONZ kom
HAHAHAHA NOU OKE DAN MAAR DAT MOET JE DAN WEL VOORTAAN DOEN HE ?!?!?!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Ik merk dat ik dit topic beter in GC had kunnen posten. Wist zo even niet een goed sub-topic. Maar ik weet nu wel weer waarom ik nooit in ONZ kom
Ik vind jou echt super tof en lief pixie!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef Pixie. het volgende:
[..]
HAHAHAHA NOU OKE DAN MAAR DAT MOET JE DAN WEL VOORTAAN DOEN HE ?!?!?!:D
![]()
![]()
![]()
Ik was van plan om serieus antwoord te geven, tot je zo deedquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef stbabylon het volgende:
Oh nou dat vind ik wel liefquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt super tof en lief pixie!
Je maakt toch geen kansquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind jou echt super tof en lief pixie!
Zullen wij binnenkort Pokemon gaan spelen?quote:
Kans waarop? Ik mag haar toch wel lief vinden?quote:
quote:
Spongebob is geboren met gestrikte vetersquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef eucalyptus het volgende:
Geen idee, is me nog nooit komen, ik strik m'n veters altijd bij aanschaf van de schoen en vervolgens nooit meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |