quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:05 schreef porsche1 het volgende:
Flikker op.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:06 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Kan er even iemand kijken naar porsche1? In elk topic waar hij post, post hij iets in de richting van: flikker op, rot op..
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:36 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee.
Niets van aantrekken. Als ie te ver gaat, krijgt ie een note.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:23 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel notes je hebt?of zeg ik nu iets heel geks?
Brower veneukend linkje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:03 schreef flexoo het volgende:
nieuwe uitleg op anita's hyve!
damn wat zijn we er allemaal ingetrapt
Nog 1.quote:
En nog een ander persoon.quote:
En nog 1.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:16 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
hoaxhier ik heb ze gevonden:
http://bit.ly/Harold_Kumar00347-bloopers
Nog 1, ik ga het vanaf nu wel in 1 post doen. Dus ik edit deze steeds.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef flexoo het volgende:
man verliest hand door vuurwerk
groot gelijk
Nog 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef flexoo het volgende:
[..]
oke de livestream!
ik zal nu een poging doen
quote:
Kan hier misschien iets aan gedaan worden?quote:Op zondag 13 juni 2010 20:39 schreef Koenitjuh het volgende:
[..]
ik hoop dat je een ban krijgt vieze NSB'er
quote:Op maandag 14 juni 2010 00:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ok ok eerst even oefenen met een fles dan
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef mcf het volgende:
OK, dus bagger is een geldige reden...
Dan zal ik maar even serieus worden.
Mijn oprechte excusesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel simpel: ONZ is niet een dagboek-subforum waarin je je dagelijkse natte hersenscheten kan loslaten.
O ja, bagger is niet toegestaan:quote:Op maandag 21 maart 2005 20:54 schreef Knut het volgende:
De huisregels zijn eigenlijk in 1 regel samen te vatten :
Veel plezier, maar doe normaal.
Er zijn verder wel een paar dingen die makkelijk zijn om te weten:
1) Sommige reeksen mogen, die bestaan al. Begin geen nieuwe reeks.
2) Bagger mag niet.
3) Postopkrikken mag niet.
4) Niet iedereen mag even veel hier in onzin. Als er iemand anders iets meer mag, is dat een uitzonderingsregel. Ga niet proberen hetzelfde te mogen.
Wie zijn de modjes.
De officiële modjes zijn:
Snakey
murp
SuperwormJim
NJ
Deze mensen bepalen in eerste instantie wat er allemaal mag en niet mag. Er zijn er nog meer, zoals de admins waar je gewoon niet tegen in moet gaan. Our way or the highway.
Maar we staan altijd open voor discussie. Er hangt altijd boven aan de topiclijst een FB topic. Als je het niet in onze mening kan vinden kan je proberen daar verhaal te halen. Daar posten zegt nog niet dat je topic weer open gaat.
Vr. Gr.
"wij"
F.K.A. SuperwormJim
quote:Op maandag 14 juni 2010 17:46 schreef porsche1 het volgende:
In het Anita topic mochten we toch ook foto's posten? En over haar hyves, ik heb een duidelijk waarschuwing in de OP gezet. Dus degene die zich daar niet aan houdt kan je toch gewoon een note/ban aanvraag?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:06 schreef naatje_1 het volgende:
Ben ik nu van lotje getikt of is de SC weg, omdat de nieuwe aanwas aan het baggeren is?
quote:Op maandag 14 juni 2010 18:12 schreef naatje_1 het volgende:
Sorry, mijn fout, doordat je mijn post over het stoppen met baggeren had verwijderd, was tevens mijn volg topic ding ook weg
Ok.quote:Op maandag 14 juni 2010 18:09 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee. Hier is meer aan de hand, achter de schermen. FOK!kers zijn via de foto's achter de hyves gekomen en zo is er een balletje aan het rollen gebracht. Men is te ver gegaan. Hier moet je het maar mee doen. Het topic blijft dicht.
quote:Op maandag 14 juni 2010 21:11 schreef PeZu het volgende:
swj, ondanks dat ik het een beetje flauw vindt mag ie wel open om 00.00 dan?
kusje waar je wilt
ok man, echt heel erg bedanktquote:Op maandag 14 juni 2010 21:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan een FA, ik heb geen nachtdienst vandaag.
Hihi, bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 00:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe dat dan op de wc en niet op FOK!.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef stbabylon het volgende:
Struikelen over je eigen veters Gooi maar dicht, delete maar, stuur maar naar Mars of zo. Duidelijk in het verkeerde subforum gepost.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 12:33 schreef Olle. het volgende:
kan de tt van a day at the toitel ook aangepast worden zodat toitel toilet wordt?
dankje lieve mods
quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:08 schreef Maanvis het volgende:
SWJ, de meeste van mijn topiques zijn kunstzinnig van aard. Ik wil vooral appeleren aan de mentale creativiteit van de mensch. Dat betekent dus ook dat je niet alles al in de OP kunt vrijgeven. Soms moet je een topique de kans geve om te groeien, dan is het O JA moment des te bevredigender.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 21:33 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe, die van Penisbaard, gezien op een voorkant van een boek
Mag 'ie hier open?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:18 schreef Gezicht het volgende:
Kan iemand iets doen aan al die kutbagger?
Als ik nou weet wat ik in de OP wil hebben, mag hij dan weer open?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:16 schreef SuperwormJim het volgende:
Dit topic is geslot.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:19 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Als ik nou weet wat ik in de OP wil hebben, mag hij dan weer open?
persoonlijk vond ik mijn gereseveerd topic absoluut geen bagger. Dat was een staaltje creativiteit!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:27 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Je mag een ander topic openen, mits het geen bagger is.
Waarom is dat topic dan meteen helemaal verwijderd?quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom is dat topic dan meteen helemaal verwijderd?
Kan je het topic nog wel zien?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:10 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb dat topic niet verwijderd. Ik heb dat topic nooit gezien zelfs. Waarschijnlijk door een FA verwijderd.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je het topic nog wel zien?
Op zich was het wel een "leuk" topic.
Pfft jij verwijdert toch iedere post, zelfs de nuttige, kunnen beter preventief niet meer posten in ONZ.. hoef je ook geen kutslotjes uit te delen!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:12 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Nee, verwijderde posts en topics zijn niet meer te zien door mods.
Bullshit. Iedereen weet dat SWJ een hekel heeft aan twitterposts en postopkrikken en dat verwijdert hij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:51 schreef Exentric90 het volgende:
[..]
Pfft jij verwijdert toch iedere post, zelfs de nuttige, kunnen beter preventief niet meer posten in ONZ.. hoef je ook geen kutslotjes uit te delen!
Verpest het nou niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit. Iedereen weet dat SWJ een hekel heeft aan twitterposts en postopkrikken en dat verwijdert hij.
Als het ontopic en nuttig is laat hij het heus wel staan.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:42 schreef porsche1 het volgende:
[PAINT] BZZZZZZZZZZZZZZ
bagger en getroll weg aub
quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:14 schreef tong80 het volgende:
Je haat voetbal postte je ooit.
Laat dan briljante voetbalhumor over aan de andere mods.
Het grote lachen topic van vandaag.
Als ik zegt dat je niet spoort zeg je dat je wel degelijk met de trein reistquote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:16 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Doe ik. De briljante voetbalhumor dan he.
Nadat jij hem vakkundig om zeep hebt geholpen inderdaad, en dan gaan roepen om een slotje. Triest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef donroyco het volgende:
Kikopuz's tweelingbroer Footy
mag dicht.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:42 schreef donroyco het volgende:
Kikopuz's tweelingbroer Footy
mag dicht.
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:33 schreef Gillette_M5 het volgende:
[..]
Nadat jij hem vakkundig om zeep hebt geholpen inderdaad, en dan gaan roepen om een slotje. Triest.
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:22 schreef RitseB het volgende:
Fok meet@ Brothers
Er zijn uit dat topic flink wat posts van mij verdwenen, iemand die daar iets meer van weet?
Nutteloos slotje Remlof.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:39 schreef remlof het volgende:
Ja, leuk geweest.
Tof.quote:
Spacemuffins?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga zo muffins maken of bedoel je dat niet?
Leek wel alsof je ze al op hadquote:Op maandag 21 juni 2010 18:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ga zo muffins maken of bedoel je dat niet?
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:15 schreef murp het volgende:
[..]
maar er zijn altijd modjes die daar niet mee om kunnen gaan
Geen idee.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:25 schreef Lonker2.0 het volgende:
WAT DOET OUS IN MIJN TT ?? HUHUHUH ??
ZEG DAN ?
Voor SWJ, Murp, Yfonne, Swarma, Adelante,Remlof, Bio&o.us
kssstquote:
Ik ga is achter m aanquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Ligt het aan mij of plaatst die gast overal hetzelfde kotsplaatje? Wel in een spoiler maar toch.
Zou je sex kunnen hebben met iemand met schurft?
Bekogel hem met muffinsquote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve SWJ, mag ik vragen waarom je een driepaginalanglopend topic dichtgooit en we dus doormoeten in [HOMO] 2803 - Melaats Beesie zit thuis in onderbroek wat helemaal nog niet liep![]()
?
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb alleen de TR gelezen dat het (inmiddels gesloten) topic dubbel was en dicht kon.![]()
Zal ik ze omwisselen? dicht <--> open?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?
Het is ga je gang.quote:
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het is ga je gang.
Niet go your gang
xje
Dankjewel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:07 schreef porsche1 het volgende:
Ik wou even melden dat jullie vandaag geen last van mij zullen hebben, heel miss vanavond. Maar denk het niet.
Dus doe het maar een dagje rustig aan.
Hihi, wat zijn die mods toch lief.quote:
NB: dit is de vierde al.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Zie TT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Wat is HCRM ?
Waar de mods aanbeden worden.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.quote:
Oke dankjewel kruiwagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef sarkout3 het volgende:
ey.
ik ben geband op sarkout sarkout1 en sarkout2
kan sarkout ge-unband worden?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:04 schreef Zeroku het volgende:
Waarom is het "botergeil" en "berehonger"?
Mag ik vragen waarom dit geedit is, en waarom (als die daarvoor is gegeven) dat een note waard was
kusje terugquote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:33 schreef zarGon het volgende:
Yo, murp, prachtige timing.
Tijd voor voetbal.
Kusje,
zG.
Heb je ze al ge TR?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 20:51 schreef porsche1 het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie mensen noten als ze dit plaatje posten? Ik word er godver gestoord van. De noobs hebben ook wat ouds ontdekt.
Nee. Ik TR wel als ik ze zie.quote:
link?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
YEAH IK GA SCHIJNHEILIG DOEN!
Kan iemand de SC(dat topic met die 4 letters erin) even bekijken en de titel aanpassen.
gewoon niet doen.. Dat bashen dus hequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Excuus
[HCRM] Barbecue.
Kan je daar gewoon ONZ SC van maken ofzo. Nu lopen we elkaar te bashen.
opflikkerenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:49 schreef porsche1 het volgende:
Waarom is het RichCalibier topic dicht?Laat hem open voor vanavond, bagger enzo. Nachtbagger enzo. Pls.
Wut.quote:
neequote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:51 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wut.Doe niet zo moeilijk, je kan hem toch gewoon open maken voor bagger?
Ik moet toch zelf weten of ik een topic open?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:54 schreef murp het volgende:
Je hoeft de komende tijd ook geen topic is ONZ te openen. Je heb dan wel geen ban, maar ik hoef je niet in ONZ
Ik ben gewoon klaar met je, mijn besluit staat vastquote:Op zaterdag 26 juni 2010 23:58 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik moet toch zelf weten of ik een topic open?De laatste paar topics van mij zijn ongeveer allemaal open gebleven, dus zo erg is het niet.
quote:Op zondag 27 juni 2010 00:00 schreef murp het volgende:
[..]
Ik ben gewoon klaar met je, mijn besluit staat vast
Je luistert niet en nu ben ik er klaar mee en ik ga ook niet verder in deze zinloze discussiequote:Op zondag 27 juni 2010 00:01 schreef porsche1 het volgende:
[..]En waarom is dat ineens zo verandert?
Vroeger vond je me ok.
Hmm, ok.quote:Op zondag 27 juni 2010 00:02 schreef murp het volgende:
[..]
Je luistert niet en nu ben ik er klaar mee en ik ga ook niet verder in deze zinloze discussie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |