Op crewbashen staat een ban.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:06 schreef Steve het volgende:
[..]
Dan moet je het topic volleguuuuuuuh! Kutmod.
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:09 schreef Great.Expectations het volgende:
Gelukkig, ze hadden nog net wat dozen Festini ijsjes bij de AH.
Ja, peren, die iddquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:11 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik zat de perenijsjes net tegen TheVulture op msn de liefde te verklaren.
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijkquote:Op woensdag 23 juni 2010 20:03 schreef Deceit het volgende:
wat is die John Isner een sloom lekker geval
Nee, dat lijkt me niet fijn.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Graag. Niet mer perenijsjes als hulpmiddel he?
mega saai!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
wat een saaie wedstrijd is het eigenlijk
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:18 schreef Great.Expectations het volgende:
Ik neem morgenmiddag maar vrij denk ik, lekker van het weer genieten. Ogen dicht en dan inbeelden dat ik ergens op het Franse platteland lig, ipv op mijn balkon.
Is er morgen voetbal dan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoeveel minuten ga je dat volhouden zonder te zeiken over een of ander geluid dat Eindhoven maakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |