Ga terug naar je eigen subforumquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:14 schreef Olep het volgende:
het_hupt. Eindelijk een mod waar ik nog geen slechte ervaringen mee heb gehad.
Leg eens uit?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:15 schreef Zith het volgende:
Beetje domme loser als hij zich in NWS en POL begeeft, maar pas daarom niet minder in ONZ.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef Olep het volgende:
Jullie hadden verwacht dat ik het zou worden he!![]()
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:16 schreef Olep het volgende:
Jullie hadden verwacht dat ik het zou worden he!![]()
hee jij ookquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:22 schreef Isdatzo het volgende:
Hey, jij ook blauw?![]()
![]()
Goed topic trouwens.
ty Adelantequote:Op woensdag 7 januari 2009 22:32 schreef Adelante het volgende:
Dus nu zijn er twee, drie, hoeveel eig'k?
Succes H_H
Ik bedoel persooooonlijk tegen mij!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:41 schreef Vierkantblokje het volgende:
[..]
Ik bedoel persooooonlijk tegen mij!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo beter?
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
blijft dr nu mss ook eentje voor jou overquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wat stelt dit nu weer voor![]()
Nu heb je echter geen tijd meer om het fobo van zo'n beetje IEDERE vrouwelijke fokster te spammen
jaaaaa ??quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
blijft dr nu mss ook eentje voor jou over
Yes danke!!quote:
Is MarkM met pensioen?quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:42 schreef Loveless85 het volgende:
Wat stelt dit nu weer voor![]()
Nu heb je echter geen tijd meer om het fobo van zo'n beetje IEDERE vrouwelijke fokster te spammen
naar het schijnt, terug in z'n inrichtingquote:
dank je Corequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:31 schreef Core. het volgende:![]()
Gefeliciteerd Het_hupt !
![]()
![]()
Ik wens je erg veel succes in het blauw!
dank jequote:Op woensdag 7 januari 2009 23:35 schreef TwyLight het volgende:
Ik dacht dat dit een baggertopic was
Mja, succes
Dit bedoel ik, altijd van die hatelijke opmerkingen naar mensen gevolgd door eenquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:28 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
naar het schijnt, terug in z'n inrichting
was als geintje bedoeld hoorquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, altijd van die hatelijke opmerkingen naar mensen gevolgd door een.
En dat wordt is mod.
das toch leukquote:Op woensdag 7 januari 2009 23:37 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dit bedoel ik, altijd van die hatelijke opmerkingen naar mensen gevolgd door een.
En dat wordt mod.
quote:
quote:
meer iets van die Paul_aan_het_Kruisquote:
quote:Op woensdag 7 januari 2009 23:58 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
meer iets van die Paul_aan_het_Kruis
eigenlijk meer in MED, maar dan worden andere modjes boos op mijquote:
Wat meer in med?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:00 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
eigenlijk meer in MED, maar dan worden andere modjes boos op mij
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Wat is daarmee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
Fokke & Sukkequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:06 schreef Core. het volgende:
Het_hupt, post je nog wel af en toe wat leuke F&S paints? Of heb je daar nu geen tijd meer voor nu je Moderatie-werkzaamheden hebt?
Vandaag had ik ook nauwelijks tijd om wat te posten of überhaupt te Fok!ken, het F&S topic is ook een beetje stil vandaag. Als ik eerlijk mag zijn was jij wel een soort 'Motor' die de F&S serie opgang hield.
[ afbeelding ]
Ik ben in ieder geval wel van plan om regelmatig wat F&S paints te maken en te posten. Dus dat zit wel goed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:08 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Fokke & Sukke
jullie houden het topic ook wel op niveau hoor
quote:
ik loer wel mee hoorquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:10 schreef Core. het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval wel van plan om regelmatig wat F&S paints te maken en te posten. Dus dat zit wel goed.
Jij ben erg jij stalkt mijn honingbijtjequote:
al geweestquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer is de ontgroening van Het_hupt?
En mag ik daar bij zijn?
Al geweest of bedoel je dat nietquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:15 schreef Jojoortje het volgende:
Wanneer is de ontgroening van Het_hupt?
En mag ik daar bij zijn?
zelfs ik was vanavond nog minder ergquote:
Wat is de note danquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Doe ik wel, eentje voor een van je baggertopics: Dribbel_ en remlof
maken we er een postnatale note vanquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:19 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is de note dan?
Toen waren er nog niet eens notes men
idd, ik was een dag rustigquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Handig zeg, nu kun je eindelijk je eigen notes lezen.
quote:
met die van Paul een heule weekquote:
Ja maar als je het nog tot mod kunt schoppen bevatten die notes dus weinig boeiends.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:26 schreef Croupouque het volgende:
Handig zeg, nu kun je eindelijk je eigen notes lezen.
Moet je niet zeggen, ik heb er ongeveer evenveel als jij en 't was toch best amusing moet ik zeggen.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:40 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Ja maar als je het nog tot mod kunt schoppen bevatten die notes dus weinig boeiends.
rofl, iddquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen, ik heb er ongeveer evenveel als jij en 't was toch best amusing moet ik zeggen.
Dat jij mod bent geworden is mij een raadsel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet je niet zeggen, ik heb er ongeveer evenveel als jij en 't was toch best amusing moet ik zeggen.
SHE heeft het met mij gedaan, maakt dat haar lesbisch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:41 schreef Rosbief het volgende:
Het_hupt is trouwens de eerste lesbische mod zover ik weet, of zijn er meerdere?
Weet niet, heb haar naaktpics nog niet gezien, wellicht is ze SHEmale.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
SHE heeft het met mij gedaan, maakt dat haar lesbisch?
*gniffel*quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:43 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Dat jij mod bent geworden is mij een raadsel. [ afbeelding ]
ummquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:45 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Weet niet, heb haar naaktpics nog niet gezien, wellicht is ze SHEmale.
gne gnequote:Op donderdag 8 januari 2009 00:47 schreef rulerofdeath het volgende:
* rulerofdeath gaat maar weer eens naar MED
cheers m8quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:48 schreef Desunoto het volgende:
Ik had jou niet als mod verwacht.
Maar toch gefeliciteerd dan maar.![]()
ik hou dat toch niet goed genoeg bijquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou dat toch niet goed genoeg bij
had al gedacht dat Isdatzo ook al mod op ONZ was geworden
en dat terwijl ik mijn sollicitatiemail nog niet eens klaar hebquote:
quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:52 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik hou dat toch niet goed genoeg bij
had al gedacht dat Isdatzo ook al mod op ONZ was geworden
we zullen het zienquote:Op donderdag 8 januari 2009 00:57 schreef cerror het volgende:
Dusssss. Het_hupt als mod.
Hmmm. Interessante keuze.
Ben benieuwd hoe het nu gaat lopen.
Oh en rustig maar hoor, ik ga je ballen niet busten.quote:
Niet?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Oh en rustig maar hoor, ik ga je ballen niet busten.
Ik ben (nog) niet zo'n verzuurde mod.
geen paniekquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet zo'n verzuurde mod.
*Fixed.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik ben niet (zo'n) verzuurde mod.
Iedere post van mij word tegenwoordig gelezen met de veronderstelling dat het sarcastisch is.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen paniek
ik mag dat vleugje cynisme van jou in je posts wel
Goh, de reden laat zich niet moeilijk radenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedere post van mij word tegenwoordig gelezen met de veronderstelling dat het sarcastisch is.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
geen paniek
ik mag dat vleugje cynisme van jou in je posts wel
En met het oog op spellingsfouten.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:06 schreef cerror het volgende:
[..]
Iedere post van mij word tegenwoordig gelezen met de veronderstelling dat het sarcastisch is.
Als je toch noodgedwongen iets wil posten, doe het dan over die nieuwe modjostie.quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:08 schreef Rosbief het volgende:
[..]
En met het oog op spellingsfouten.
ook nog op?quote:
ah, daarom noemen ze mij cerror #2 in de crew?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:12 schreef cerror het volgende:
[..]
Als je toch noodgedwongen iets wil posten, doe het dan over die nieuwe modjostie.
Dude. Nee toch. Jij cerror#2? Wtf?quote:Op donderdag 8 januari 2009 01:13 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ah, daarom noemen ze mij cerror #2 in de crew?
dat zei ik dus ook alquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:14 schreef cerror het volgende:
[..]
Dude. Nee toch. Jij cerror#2? Wtf?
Jij en ik zijn als Marie Curie en Ronald mc Donald: Niet te vergelijken.quote:
ik hoop toch wel dat mijn loopbaan toch wel ff langer gaat durenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij en ik zijn als Marie Curie en Ronald mc Donald: Niet te vergelijken.
Appels en peren is te cliché. Jij bent Ronald mc Donald trouwens.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:00 schreef SuperwormJim het volgende:
Geef me maar gewoon een paar leuke rechten hier.
Hmmmz, interessant, isdatzo op ONZ, H-h op FOTquote:
Nou, nou,nouquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:17 schreef cerror het volgende:
[..]
Jij en ik zijn als Marie Curie en Ronald mc Donald: Niet te vergelijken.
Appels en peren is te cliché. Jij bent Ronald mc Donald trouwens.
je gaat toch geen rare dingen uithalen eh?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hmmmz, interessant, isdatzo op ONZ, H-h op FOT
tnx MLIquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:03 schreef MLI het volgende:
Whehehe. Een murpiaanse ontwikkeling. Succes Het_Hupt!
tnx R_Rquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:07 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Gefeliciteerd en succes.
mits de fysieke tegen prestatie de moeite waard is, kan er over gepraat wordenquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga je bij de leuke meisjes straks eerder dingen door de vingers zien?
Dus geen privileges gebaseerd op het fotoboek?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mits de fysieke tegen prestatie de moeite waard is, kan er over gepraat worden
Jij schaart je in die categorie ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:09 schreef MLI het volgende:
[..]
Ga je bij de leuke meisjes straks eerder dingen door de vingers zien?
smart girlquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:12 schreef MLI het volgende:
[..]
Dus geen privileges gebaseerd op het fotoboek?
H_h denk ik eerder.quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:13 schreef Echo99 het volgende:
Feli Het_Hupt!
PS: Ben je nu trouwens ' Het' of 'Hupt' voor intimi?
Hupt of huppel, sommige intimi zijn zelfs al gehuppeldquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:13 schreef Echo99 het volgende:
Feli Het_Hupt!
PS: Ben je nu trouwens ' Het' of 'Hupt' voor intimi?
Het_Hupt heeft al meerdere malen in mijn FoBo te kennen gegeven dat hij me zou doen. Ejj, proberen kan altijd toch?quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:12 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Jij schaart je in die categorie ?
sssssstquote:Op donderdag 8 januari 2009 09:16 schreef MLI het volgende:
[..]
Het_Hupt heeft al meerdere malen in mijn FoBo te kennen gegeven dat hij me zou doen. Ejj, proberen kan altijd toch?![]()
Maar volgens mij zegt hij maar wat omdat yvonne meeleest.
bedanktquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef LuisEnrike het volgende:
Gefeliciteerd Het_Hupt, en goeie jaren
tnxquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:51 schreef Painted_Horse het volgende:
Goede keuze ^o^
Gefeliciteerd en heel veel succes
we nemen je sollicitatie mee naar achteren Moozziequote:
Mee naar achteren zegt ie danquote:Op donderdag 8 januari 2009 12:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
we nemen je sollicitatie mee naar achteren Moozzie
'Nee meneer de Duitser, ik heb geen onderduikers. Maar kijkt u gerust maar eens achter de boekenkast hoor daar...'quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Heb jij nog een ban gekregen voor die tubgirl?
NSB'erquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik wacht er nog steeds opquote:Op donderdag 8 januari 2009 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
ja ja, was gewoon een verkapte sollicitatiequote:Op donderdag 8 januari 2009 13:00 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Mee naar achteren zegt ie dan
Dat was jij op die foto
quote:Op donderdag 8 januari 2009 09:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Hupt of huppel, sommige intimi zijn zelfs al gehuppeld
ADELANTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:00 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
ADELANTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Je kan ook wel wat enthousiaster zijn hoor
quote:Op zondag 20 juni 2010 23:15 schreef Adelante het volgende:
Ik hecht me maar niet voor die twee dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |