quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Lieve SWJ, mag ik vragen waarom je een driepaginalanglopend topic dichtgooit en we dus doormoeten in [HOMO] 2803 - Melaats Beesie zit thuis in onderbroek wat helemaal nog niet liep![]()
?
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:13 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Ik heb alleen de TR gelezen dat het (inmiddels gesloten) topic dubbel was en dicht kon.![]()
Zal ik ze omwisselen? dicht <--> open?
quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zou het nu gewoon laten. Mag ik een linkje naar het andere topic posten waar we dan doorgaan?
Het is ga je gang.quote:
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:31 schreef Lonker2.0 het volgende:
[..]
Het is ga je gang.
Niet go your gang
xje
Dankjewel.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is kusje, niet xje. Bovendien eindigt een zin met een punt en begint een zin met een hoofdletter.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 07:07 schreef porsche1 het volgende:
Ik wou even melden dat jullie vandaag geen last van mij zullen hebben, heel miss vanavond. Maar denk het niet.
Dus doe het maar een dagje rustig aan.
Hihi, wat zijn die mods toch lief.quote:
NB: dit is de vierde al.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Zie TT.quote:Op donderdag 24 juni 2010 18:58 schreef Lonker2.0 het volgende:
Wat is HCRM ?
Waar de mods aanbeden worden.quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:51 schreef Chowi het volgende:
[HCRM] Heatseeker, Chowi, Ritse en Myraela O+
Bij hoeveel topics die niet doodgebloed zijn krijgen we zeg maar reeks-rechten?.
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.quote:
Oke dankjewel kruiwagen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:18 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nee, de TT van het desbetreffende topic, koekwaus.
quote:Op donderdag 24 juni 2010 21:10 schreef sarkout3 het volgende:
ey.
ik ben geband op sarkout sarkout1 en sarkout2
kan sarkout ge-unband worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |