abonnement Unibet Coolblue
pi_81820482
Deel 1|Deel 2|Deel 3|Deel 4|Deel 5|Deel 6|Deel 7|Deel 8|Deel 9|Deel 10| Deel 11|Deel 12|Deel 13|Deel 14|Deel 15|Deel 16|Deel 17|Deel 18|Deel 19|Deel 20 Deel 21|Deel 22|Deel 23|Deel 24|Deel 25|Deel 26|Deel 27|Deel 28|Deel 29|Deel 30 Deel 31|Deel 32|Deel 33|Deel 34|Deel 35|Deel 36|Deel 37|Deel 38|Deel 39|Deel 40 Deel 41|Deel 42|Deel 43|Deel 44|Deel45|Deel 47|Deel 48|Deel 49|Deel 50 |Deel 51|Deel 52|Deel53 | Deel 54 | Deel 55 | Deel 56.

Foto's:
Zie hier de foto's van Sugar.
Zie hier de foto's van Brighteyes en stinkie.
Zie hier de foto's van Memmel en Johan.
Zie hier de foto's van Slasher.
Zie hier de foto's van iamredleader en Tinuviel.
Zie hier de foto's van Slaapmeisje.
Zie hier de foto's van cloarie.
Zie hier en hier de foto's van leonieke en Phille.
Zie hier de foto's van TARAraboemdijee en freecell.
Zie hier de foto's van Bert en Troel.
Zie hier de foto's van ranzige_pad. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman. (scroll door het topic voor alle foto's!)
Zie hier de foto's van Joene.
Zie hier de foto's van Diaan73 en Peaceman.
Zie hier de foto's van Pluisje en Rickmans.
Zie hier de foto's van Sjimz.
Zie hier en hier de foto's van Fannetje.
Zie hier en hier de foto's van Levitation.
Zie hier de foto's van Patries86 & Kixass.
Zie hier de foto's van J-Net.
Zie hier de foto's van Pure-Poison.
Zie hier de foto's van Rekkie.
Zie hier de foto's van Tessie.
Zie hierde foto's van Hi_flyer.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier en hier en hier de foto's van bigbird.
Zie hier de foto's van Ethereal.
Zie hier de foto's van Rewimo.
Zie hier de foto's van nelisb.
Zie hier de foto's van macrony.
Zie hier de foto's van IJzercookie.
Zie hier de foto's van Vicky.
Zie hier de foto's van Zoeperzazke en wwwer.
Zie hier de foto's van Mickeys.
Zie hier de foto's van aussieaussie.
Zie hier de foto's van avw1982.

Eerst volgende bruiloften zijn van: 04-06-2010: : Lishe en avotar !

Data in 2010/2011

18-06-2010: Innepin
01-07-2010: Kekaa
16-07-2010: _aurum_
22-07-2010: motorbloempje
24-07-2010: Mr_Moon
20-10-2010: Conflict & Biancavia
06-05-2011: Raissa & Milanese
11-05-2011: CyclingGirl & cuckold

Datum nog niet zeker of bekend, maar hebben wel trouwplannen:

Trouw linkjes:
9lover.com
anastasi.nl
atelierdiagonal.es
backstage-bakery.nl
blacktie.nl
bridalnetwork.nl
bruidsmode-marieke.nl (tweedehands bruidsmode)
chameleonbride.co.uk
china-eshop.net
conamore.it (voor als je een weddingplanner in Italië nodig hebt)
designyourwedding.nl
gabre.nl
galleries.weddingchannel.com
idoido.nl
ihr-trauring-juwelier.de (betaalbare trouwringen)
hetoriginelekado.nl
kennethpool.com
kleinfeldbridal.com
linearaffaelli.be
lindsayfleming.com (Celtic & Medieval Bridal Designers)
pronovias.com
manuelmota.es
newstyling.nl
perfectetrouwdag.nl
peterlangner.it
rembo-styling.com
rederijthor.nl
sanpatrick.com
sinceritybridal.com
sweetheartgowns.com
theknot.com
theperfectwedding.nl
trendjuwelier.nl
trouweninderegio.nl
trouwpost.nl
verawangonweddings.com
weddingstylemagazine.com
whiteone.es
zaragozatrouwringen.nl

De op in de wiki. Als je een nieuw topic opent, pas dan gelijk even de wiki aan

Post hier je verhalen, foto's, vragen en meer!

Ik geloof niet dat Stefan zin had om een nieuw topic te openen, dus dan doe ik het maar

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 31-05-2010 22:57:20 ]
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81820484
Met als laatste vraag:
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:54 schreef lostinam het volgende:
Mijn vriendin en ik gaan 5 juli trouwen. Allemaal wat last-minute besloten, dus vrij korte voorbereidingstijd. We willen het graag klein houden, naast ons komen er 12 mensen. Nu ben ik aan het zoeken naar een mooi trouwpak. Ik wil alleen absoluut niet zo'n standaard trouwkostuum/-pak, maar iets anders. Iets origineels, beetje vintage misschien, maar vooral iets afwijkends. Ik vind dit erg mooi:
[ afbeelding ]

Wie heeft er tips? Google geeft alleen maar middle-of-the-road info. Deze trouwtopics heb ik even vlugjes doorgebladerd, zitten mooie dingen tussen maar nog niet precies wat ik zoek. Help!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 24 mei 2010 @ 09:35:52 #3
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81820986
Postbode had geprobeerd zaterdag mijn schoenen af te leveren, maar toen was ik niet thuis.
Nu nog maar een paar dagen wachten tot ik ze bij het postkantoor kan ophalen.

Kaarten zijn nog niet uitgezocht. De drie laatste kaarten die we ontvingen waren het allemaal toch net niet. Niet verwacht dat dit moeilijker zou zijn dan ringen uitzoeken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_81821386
Nog vier dagen Ik word nu toch wel een beetje nerveus. Morgen nog even gebak voor de collega's regelen en dan heb ik alles wel gehad geloof ik...

Kan ik trouwens ook in de OP? 28-05
  maandag 24 mei 2010 @ 10:40:25 #5
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81822310
zo toch nog een tvp.. ben heel benieuwd naar de rest namelijk.. trouwen is zo leuk jammer dat het naar 1 dag alweer voorbij is
Be happy with the little things in life
pi_81822355
tvp
Binnenkort maar eens even een lijstje maken van wat nog gedaan moet worden.
pi_81824059
@ lostinam, die foto ziet er uit als een vrij 'standaard' 3-delig kostuum waar dan maar 2 delen van gebruikt zijn.
Ik denk dat het het beste gewoon eens bij verschillende 'normale' herenmode zaken kunt gaan kijken. Voor mijn lief hebben we een kostuum op maat besteld, dat klinkt heel stijfjes, maar wordt het (denk ik) helemaal niet!
Het leuke daaraan vonden wij dat je het juist vrij speels kunt maken door bijvoorbeeld een gekke voering te kiezen, en ook de stof die we gekozen hebben is al wat meer 'casual' door dat het niet zo'n donkere stof is.
Een linnen pak oogt ook altijd vrij casual, maar dan moet je kreuken niet erg vinden!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  maandag 24 mei 2010 @ 12:03:58 #8
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_81824822
Nog 11 dagen..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_81825174
quote:
Op maandag 24 mei 2010 09:59 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Nog vier dagen Ik word nu toch wel een beetje nerveus. Morgen nog even gebak voor de collega's regelen en dan heb ik alles wel gehad geloof ik...

Kan ik trouwens ook in de OP? 28-05
En ben jij dan de aanstaande van Bla bla bla of trouwen jullie toevallig op dezelfde dag?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81828606
vieren dat je de rest van je leven een saai burgelijk leventje gaat leiden. Nou joepie
pi_81828658
quote:
Op maandag 24 mei 2010 13:48 schreef Leonidas82 het volgende:
vieren dat je de rest van je leven een saai burgelijk leventje gaat leiden. Nou joepie
Hehe, topicbasher eens wel
pi_81834589
quote:
Op maandag 24 mei 2010 12:12 schreef innepin het volgende:

[..]

En ben jij dan de aanstaande van Bla bla bla of trouwen jullie toevallig op dezelfde dag?
Ik gok op toeval
pi_81834661
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:

[..]

Ik gok op toeval
Ja eh, weet ik veel hoe jouw vent heet
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81834726
Spotlessmind, je staat erbij hoor!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81834901
Lostinam, mijn Lief heeft voor ons trouwen ook een pak op maat laten maken bij Pakkend (ja die naam he...) Ze hebben daar een paar basismodellen die ze naar wens voor je aanpassen, we waren er echt erg tevreden over.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 24 mei 2010 @ 18:58:51 #16
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_81843027
tvp

ik heb volgende week zaterdag mijn vrijgezellenfeest....alhoewel ik van niks hoor te weten
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81849168
quote:
Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef innepin het volgende:
Spotlessmind, je staat erbij hoor!
Dank je wel en ehh toeval inderdaad. Het is ook zo'n mooie datum
  maandag 24 mei 2010 @ 22:26:48 #19
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81850584
Ah hier is is gebleven, ik was m al kwijt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_81858512
Even een tuvupuh
pi_81858959
Oke, ik geloof dat ik zenuwachtig begin te worden
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:28:34 #22
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81859583
Dat mag ook best blablabla.... het is BIJNA!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81859647
Ja, echt heel erg bijna
T is maar goed dat ik de komende dagen ook nog wat dingen heb staan die niks met de bruiloft te maken hebben, even wat afleiding
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:12:09 #24
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81860816
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:00 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Oke, ik geloof dat ik zenuwachtig begin te worden
Heel logisch het is bijna zo ver.. O ja en 1 goede tip laat die dag over je heen komen en geniet ervan want het is zo voorbij.
En ja klinkt makkelijker dan gezegt, maar ik heb het ook gedaan en daardoor ging in relax de dag in.
En nog een tip, probeer een momentje voor jou en je partner in te lassen al is het een kwartier maar dat je wel ff samen van de dag kunt genieten
Be happy with the little things in life
pi_81860835
oh, hier!
Ja doei.
pi_81868387
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:12 schreef droomvrouwtje het volgende:
Heel logisch het is bijna zo ver.. O ja en 1 goede tip laat die dag over je heen komen en geniet ervan want het is zo voorbij.
En ja klinkt makkelijker dan gezegt, maar ik heb het ook gedaan en daardoor ging in relax de dag in.
En nog een tip, probeer een momentje voor jou en je partner in te lassen al is het een kwartier maar dat je wel ff samen van de dag kunt genieten
Ik ga het ook echt proberen, gewoon alles over me heen laten komen en vooral me nergens druk over proberen te maken

Een momentje voor ons samen gaf de fotograaf inderdaad ook al als advies. Ik ben zo blij met die man, hij heeft natuurlijk ervaring met dit soort gelegenheden dus hij had echt een hoop tips waar ik zelf miscien niet eens aan had gedacht.
pi_81872615
mijn jurk is binnen Vanaaf even passen ben benieuwd
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81909626
De ringen zijn binnen! Vanmiddag ophalen/passen.
Wat zouden jullie doen trouwens, al meenemen en zorgen dat je ze thuis niet kwijt raakt? Of vlak van tevoren pas meenemen?

En mail terug van de gemeente over onze Babs, drie weken van tevoren weten we wie van de twee het is geworden.

Deze week een beslissing maken over huwelijkse voorwaarden, en eens even goed nadenken over de bloemen.
pi_81913248
Wij hebben ze direct meegenomen. Ik heb toch al altijd liever alles in eigen handen, en ik zou alleen maar bang zijn dat ze anders kwijt zouden raken in de winkel
pi_81913291
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:36 schreef _aurum_ het volgende:
mijn jurk is binnen Vanaaf even passen ben benieuwd
en en en?
Ja doei.
pi_81914599
ik zou ze vlak van te voren meenemen, stel je voor dat er bij je ingebroken wordt

Ik heb mijn jurk vanmorgen afgeleverd bij het naaiatelier; zat veel te ruim op mijn heupen. Schijnbaar ben ik afgevallen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81914666
hip!

ik ben erg benieuwd naar je jurk!

volgens mij ben ik gisteravond gebeld dat hij klaar is maar had de oproep gemist en las 't pas om 11 uur, en was te moe om voicemail af te luisteren. En nu ben ik dus mn telefoon vergeten
Ja doei.
pi_81916776
wie weet dat als alles klaar is, we wel aan foto uitwisseling kunnen doen

Kan je je vmail niet op afstand afluisteren?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81920767
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:12 schreef _aurum_ het volgende:
ik zou ze vlak van te voren meenemen, stel je voor dat er bij je ingebroken wordt
Maar dat kan ook in de winkel gebeuren... (er is bij deze winkel al een paar keer ingebroken...)
pi_81921017
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:04 schreef _aurum_ het volgende:
wie weet dat als alles klaar is, we wel aan foto uitwisseling kunnen doen

Kan je je vmail niet op afstand afluisteren?
nee, volgens mij niet maargoed, zo'n haast heeft het ook niet, en heb ook geen tijd 'm op te halen deze week,dus moet sowieso volgende week ergens.

enneh, ja! foto's
Ja doei.
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:22:45 #36
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81941362
Vrijdag kan ik mijn pakketje schoenen halen, want dat ligt inmiddels bij het postkantoor. Het paar dat ik niet pas stuur ik meteen terug.

Zaterdag ga ik mijn jurk halen. Eerst nog wat nieuwe collectie passen en als ik wat mooiers zie mag ik hem nog omruilen, maar er moet wel heel wat moois hangen wil ik dat nog doen.

Ow ik zie trouwens net de proefexemplaren van de bedankjes die we bij Organza Zakjes hebben besteld en die zijn echt heel cute.

http://www.organzazakjes.nl/



[ Bericht 13% gewijzigd door Sanne op 26-05-2010 21:29:18 (fotootje erbij) ]
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  woensdag 26 mei 2010 @ 21:35:13 #37
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81942342
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 21:22 schreef Sanne het volgende:
Vrijdag kan ik mijn pakketje schoenen halen, want dat ligt inmiddels bij het postkantoor. Het paar dat ik niet pas stuur ik meteen terug.

Zaterdag ga ik mijn jurk halen. Eerst nog wat nieuwe collectie passen en als ik wat mooiers zie mag ik hem nog omruilen, maar er moet wel heel wat moois hangen wil ik dat nog doen.

Ow ik zie trouwens net de proefexemplaren van de bedankjes die we bij Organza Zakjes hebben besteld en die zijn echt heel cute.

http://www.organzazakjes.nl/

[ afbeelding ]
Wat lief
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:45:09 #38
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_81968175
BlaBla, trek je het nog een beetje? Alvast heeeeel veel plezier morgen!!!

Spotlessmind, jij ook natuurlijk! Geniet nog even van de voorpret!

Sanne, wat een schattige bedankjes!

Nog een week!!! En vandaag de laatste dag werken. De tijd vliegt!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_81973936
Wat schattig, Sanne!

Ohh Lishe nog maar een week Wat snel al!
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81980952
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 13:45 schreef Lishe het volgende:
BlaBla, trek je het nog een beetje? Alvast heeeeel veel plezier morgen!!!
Een beetje ja Nee hoor het gaat op dit moment best goed, niet heel erg gestrest. Ben alleen wat koortsig en beginnend verkouden..dus ik hoop dat dit pas na morgen doorzet

Dankje wel, we gaan er hoe dan ook een mooie dag van maken
pi_81984794
Oh jee, niet ziek worden hoor Bla!
Veel plezier morgen!
En spotlessmind ook
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_81987674
Dankjewel

En Spotlesmind jij ook een hele fijne dag!
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:04:04 #43
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_81987813
Bla_Bla_Bla morgen is het zover spannend... Ik wens je heel veel plezier en een super mooie dag toe, geniet er van

En Spotlesmind jij ook een super mooi dag, geniet er van
Be happy with the little things in life
  donderdag 27 mei 2010 @ 21:53:07 #44
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_81992952
Bla_Bla en Spotlessmind veeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier morgen !

Wij zijn volgende maand alweer een jaar getrouwd..
Dat gaat hard zeg ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_81995787
veel plezier Bla Bla Bla! Maak er een mooie dag van
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81996196
ik snap echt niet waarom jullie vrouwen zoveel waarde hechten aan dat trouwen.

En vervolgens na 20 jaar verzuurd en gefrustreerd op het viva-forum hangen en klagen dat je huwelijk en je man zo saai is. En je nooit meer iets meemaakt. Want dat word je toekomst! Ik moet altijd zo lachen als ik een getrouwde vrouw zie. De indruk die ik van ze krijg is dat ze het leven en alle idealen al hebben opgegeven en het wel best vinden zo. Tot overmaat van ramp worden ze ook vaak moddervet en knippen ze het haar eraf, immers de buit is al binnen. D.m.v. het boterbriefje is de man (die arme sukkel) geketend voor z'n leven en mag hij in z'n handjes wrijven als ie van z'n vrouw 1x per jaar nog wat seks krijgt. BAH wat een leven iig En zo gaat het vaak wel.....

Trouwen, baren, lullig part-time baantje nemen en lekker de hele dag Oprah kijken Vrouwen zijn zo voorspelbaar.

[ Bericht 13% gewijzigd door Leonidas82 op 27-05-2010 22:50:11 ]
pi_81996799
zo snap ik niet waarom jij hier je gal komt spuien....en toch doe je het.

Dat heb je weleens, dat mensen dingen doen die je niet begrijpt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_81998383
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Leonidas82 het volgende:
ik snap echt niet waarom jullie vrouwen zoveel waarde hechten aan dat trouwen.

En vervolgens na 20 jaar verzuurd en gefrustreerd op het viva-forum hangen en klagen dat je huwelijk en je man zo saai is. En je nooit meer iets meemaakt. Want dat word je toekomst! Ik moet altijd zo lachen als ik een getrouwde vrouw zie. De indruk die ik van ze krijg is dat ze het leven en alle idealen al hebben opgegeven en het wel best vinden zo. Tot overmaat van ramp worden ze ook vaak moddervet en knippen ze het haar eraf, immers de buit is al binnen. D.m.v. het boterbriefje is de man (die arme sukkel) geketend voor z'n leven en mag hij in z'n handjes wrijven als ie van z'n vrouw 1x per jaar nog wat seks krijgt. BAH wat een leven iig En zo gaat het vaak wel.....

Trouwen, baren, lullig part-time baantje nemen en lekker de hele dag Oprah kijken Vrouwen zijn zo voorspelbaar.
Ja, want ik ga alleen maar trouwen omdat ík dat wil. Mijn aanstaande man heeft daarin niets te zeggen natuurlijk.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:00:54 #49
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_81999407
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Leonidas82 het volgende:
ik snap echt niet waarom jullie vrouwen zoveel waarde hechten aan dat trouwen.

En vervolgens na 20 jaar verzuurd en gefrustreerd op het viva-forum hangen en klagen dat je huwelijk en je man zo saai is. En je nooit meer iets meemaakt. Want dat word je toekomst! Ik moet altijd zo lachen als ik een getrouwde vrouw zie. De indruk die ik van ze krijg is dat ze het leven en alle idealen al hebben opgegeven en het wel best vinden zo. Tot overmaat van ramp worden ze ook vaak moddervet en knippen ze het haar eraf, immers de buit is al binnen. D.m.v. het boterbriefje is de man (die arme sukkel) geketend voor z'n leven en mag hij in z'n handjes wrijven als ie van z'n vrouw 1x per jaar nog wat seks krijgt. BAH wat een leven iig En zo gaat het vaak wel.....

Trouwen, baren, lullig part-time baantje nemen en lekker de hele dag Oprah kijken Vrouwen zijn zo voorspelbaar.
Zo jong en nu al gefrustreerd.

Sterkte.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:06:47 #50
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_81999917
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Leonidas82 het volgende:
ik snap echt niet waarom jullie vrouwen zoveel waarde hechten aan dat trouwen.

En vervolgens na 20 jaar verzuurd en gefrustreerd op het viva-forum hangen en klagen dat je huwelijk en je man zo saai is. En je nooit meer iets meemaakt. Want dat word je toekomst! Ik moet altijd zo lachen als ik een getrouwde vrouw zie. De indruk die ik van ze krijg is dat ze het leven en alle idealen al hebben opgegeven en het wel best vinden zo. Tot overmaat van ramp worden ze ook vaak moddervet en knippen ze het haar eraf, immers de buit is al binnen. D.m.v. het boterbriefje is de man (die arme sukkel) geketend voor z'n leven en mag hij in z'n handjes wrijven als ie van z'n vrouw 1x per jaar nog wat seks krijgt. BAH wat een leven iig En zo gaat het vaak wel.....

Trouwen, baren, lullig part-time baantje nemen en lekker de hele dag Oprah kijken Vrouwen zijn zo voorspelbaar.

Toch treurig als je in zo'n verzuurde wereld moet leven als de jouwe

Hier vanavond het eerste gesprek gehad op de locatie die mijn grootste voorkeur heeft. Volgende week krijgen we de offerte dan precies op papier. Ben in ieder geval nog steeds enthousiast. Nu maar zien wat de andere twee locaties ons nog te bieden hebben

Voor allen die morgen trouwen: geniet ervan en ik wens jullie veel zon toe
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  donderdag 27 mei 2010 @ 23:09:18 #51
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82000161
Ik was vanavond op mijn lokatie. En mijn collega's vertelden mij dat ik heel dromerig naar het podium stond te kijken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82007464
Blablabla en spotlessmind een hele fijne dag vandaag!!! Geniet er van, en alvast van harte gefeliciteerd natuurlijk!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82010138
Bla bla bla en Spotlessmind, veel plezier vandaag!
pi_82010150
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 09:56 schreef Kekaa het volgende:
Bla bla bla en Spotlessmind, veel plezier vandaag!
dat dus
Ja doei.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:04:46 #55
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82014836
Spotlessmind en Bla bla bla, veel plezier!!

Mijn trouwschonen zijn binnen. Maat 2,5 paste meteen! Ik ben een beetje door het dolle heen. Schoenen in mijn maat zonder stad en land te hoeven aflopen is een klein wonder. www.brandos.nl mag blijven!

Ik wil ze mee nemen op vakantie. Kan ik ze vast uitlopen. MuadDib is alleen een beetje bang dat ze dan beschadigen en vindt het zonde. Ik ben banger voor blaren en pijn als ik ze niet uitgelopen heb dan dat er een krasje op komt. Wat zouden jullie doen?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82015076
Wel inlopen/uitlopen.
Maar of meenemen op vakantie een goed idee is weet ik niet. Ligt er ook aan waar je naartoe op vakantie gaat.
pi_82015095
kun je ze niet thuis dragen als je gewoon bezig bent met 'thuis dingen'? dat ga ik zelf ook doen, want inlopen is wel fijn
Ja doei.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:34:38 #58
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82016136
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Leonidas82 het volgende:
de man (die arme sukkel)
Pardon?
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:37:55 #59
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82016290
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:04 schreef Sanne het volgende:
Spotlessmind en Bla bla bla, veel plezier!!

Mijn trouwschonen zijn binnen. Maat 2,5 paste meteen! Ik ben een beetje door het dolle heen. Schoenen in mijn maat zonder stad en land te hoeven aflopen is een klein wonder. www.brandos.nl mag blijven!

Ik wil ze mee nemen op vakantie. Kan ik ze vast uitlopen. MuadDib is alleen een beetje bang dat ze dan beschadigen en vindt het zonde. Ik ben banger voor blaren en pijn als ik ze niet uitgelopen heb dan dat er een krasje op komt. Wat zouden jullie doen?
Niet dragen op vakantie..Kan je ze nu niet uitlopen thuis? Maarja dan ziet je aanstaande of heeft ie al gezien
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:39:39 #60
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82016356
Ik zie nu dat Motorbloempje het zelfde zegt als ik tegen Sanne
  vrijdag 28 mei 2010 @ 12:47:34 #61
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82016696
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Maarja dan ziet je aanstaande of heeft ie al gezien
Sanne liep zo blij met haar schoenen door het huis te dartelen dat het onmogelijk was om ze níet te zien.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_82017287
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Sanne liep zo blij met haar schoenen door het huis te dartelen dat het onmogelijk was om ze níet te zien.


Ik heb ook net schoenen gekocht. Bij de schoenenreus Voor 12 euro Whihihi.
En gister lingerie gescoord
Wil ik het helemaal blij aan aanstaande meneer laten zien, wil ie het niet zien want het is een verrassing
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:58:04 #63
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82019635
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 12:47 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Sanne liep zo blij met haar schoenen door het huis te dartelen dat het onmogelijk was om ze níet te zien.
Och dan kan ze beter thuis lekker uitlopen dan op jullie vakantie
  vrijdag 28 mei 2010 @ 13:59:25 #64
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82019691
Het is duidelijk. Ik ga ze thuis uitlopen.

Bedankt voor jullie snelle reacties
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:00:21 #65
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 14:04:45 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82019939
quote:
Op donderdag 27 mei 2010 22:30 schreef Leonidas82 het volgende:
[blablabla]
Gast.
Maar even een tvp, ergens tussen nu (nouja niet letterlijk) en 2 jaar gaat het ervan komen.
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:21:40 #67
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82056938
Ik ga zo mijn jurk ophalen!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zaterdag 29 mei 2010 @ 12:40:55 #68
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_82057356
Zo .. net m'n pak opgehaald.. nog 6 dagen te gaan...
En damn.. wat een karma... heb je die weersvoorspelling gezien..

20% op 0 mm neerslag.. en 20 graden..
Ik doe het ervoor
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zaterdag 29 mei 2010 @ 18:22:00 #69
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82066958
De jurk is mee en was nog steeds geweldig dus ik heb niets anders gepast.
Maarrrr, het bruidsmeisje maakte zo'n drama dat ik me af vraag of het wel verstandig is een kind erbij te betrekken. Het mocht geen wit jurkje zijn, het moest allemaal roze, en ik dan ook in een roze jurk. En nee ze deed hem niet aan, en zeker niet met die stomme schoenen erbij.

Ik heb haar gezegd dat ze niets hoeft wat ze niet wil en dat ze ook gewoon in haar Mega Mindy pak naar de bruiloft mag komen. Als ze dit drama maakt op de trouwdag zelf is het einde oefening en gaat ze echt door naar huis.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82091480
Ik heb gisteren mn jurk die ik via internet (9lover.com) had besteld binnen gekregen. En in plaats van lichtgrijs is ie poepbruin!!

Gisteravond heb ik een zeer boos mailtje gestuurd. Nu moet ik de jurk terugsturen en als ze hem binnen hebben storten ze het geld terug op mijn rekening. Echt balen, want nu moet ik dus als een speer op zoek naar een nieuwe jurk en ik trouw al over 4 weken! Grrrrr!
pi_82091555
Zo, nu is het officieel, ik ben getrouwd En we hebben echt een superdag gehad!!
Er zijn enorm veel foto's gemaakt. Maar die van de fotograaf laten nog wel een weekje of 2 op zich wachten. Gelukkig waren er wel ouders die best een hoop foto's hebben gemaakt Dus heb ik toch wat te showen


Ik trek een beetje een raar gezicht, maar het gaat om t idee

Op de fotolocatie, vriend maakte foto's toen de fotograaf de batterijen aan t vervangen was
pi_82091720
Wat was je mooi bla!
pi_82091741
dankje ik voelde me ook mooi hihi
  zondag 30 mei 2010 @ 10:38:27 #74
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82092111
Je jurk je haar Ik wil ook
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82092357

Ik ben trouwens benieuwd of ze de jurk ooit nog schoon krijgen, de sleep was echt zwart op een gegeven moment Ik ben gewoon geen goeie voor witte kleding
  zondag 30 mei 2010 @ 11:12:37 #76
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82092862
Ben jij de bruid of de bruidegom..Omdat jou icoontje als man staat.
Maar van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. Mooie jurk en pak
pi_82092980
Ik ben de bruid
Dankjewel!
  zondag 30 mei 2010 @ 11:23:49 #78
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82093136
quote:
Op zondag 30 mei 2010 11:16 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Ik ben de bruid
Dankjewel!
ok..
pi_82094789
quote:
Op zondag 30 mei 2010 09:57 schreef Beije het volgende:
Ik heb gisteren mn jurk die ik via internet (9lover.com) had besteld binnen gekregen. En in plaats van lichtgrijs is ie poepbruin!!

Gisteravond heb ik een zeer boos mailtje gestuurd. Nu moet ik de jurk terugsturen en als ze hem binnen hebben storten ze het geld terug op mijn rekening. Echt balen, want nu moet ik dus als een speer op zoek naar een nieuwe jurk en ik trouw al over 4 weken! Grrrrr!
da's balen!

Heb je ook samples van de stof aangevraagd zodat je de stof kon zien voor je deze bestelde?

Succes met zoeken naar een nieuwe jurk!

@ Blablabla: Je zag er mooi uit!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82095782
Even een kort berichtje: iedereen hartelijk bedankt voor de gelukswensen. We hebben vrijdag de mooiste dag van ons leven gehad. Ik hoop snel wat meer te kunnen posten inclusief foto's.
  zondag 30 mei 2010 @ 15:26:33 #81
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82101943
Mooie jurk BlaBlaBla!

Beije wat een sof! Wat doe je nu?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  zondag 30 mei 2010 @ 16:49:37 #82
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82105647
wouw wat ben je mooi Bla_Bla_Bla mooie jurk..

Beije oh dat ik knudde zeg, hopelijk vind je gauw nog een jurk..
Be happy with the little things in life
pi_82113242
Inderdaad een mooie jurk, Bla_Bla_Bla!! En je haar zit ook prachtig!

@ de mensen die het vroegen... : Ik ga volgend weekend op zoek naar een andere jurk. Ik durf het niet aan om de jurk in de verf te gooien en ik neem aan dat ik hem in deze staat terug moet sturen wil ik mn geld terug krijgen. Dus dan maar op zoek naar iets nieuws. Dat zal wel lastig worden, want ik heb geen gangbare maat En ik wil geen standaard trouwjurk, maar 'gewoon' een mooie jurk, liefst in het grijs. Dus als iemand nog een leuke dikke-chicks-winkel weet waar ze mooie jurken verkopen, laat het me dan maar weten
  zondag 30 mei 2010 @ 20:14:48 #84
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82114049
quote:
Op zondag 30 mei 2010 19:57 schreef Beije het volgende:
Inderdaad een mooie jurk, Bla_Bla_Bla!! En je haar zit ook prachtig!

@ de mensen die het vroegen... : Ik ga volgend weekend op zoek naar een andere jurk. Ik durf het niet aan om de jurk in de verf te gooien en ik neem aan dat ik hem in deze staat terug moet sturen wil ik mn geld terug krijgen. Dus dan maar op zoek naar iets nieuws. Dat zal wel lastig worden, want ik heb geen gangbare maat En ik wil geen standaard trouwjurk, maar 'gewoon' een mooie jurk, liefst in het grijs. Dus als iemand nog een leuke dikke-chicks-winkel weet waar ze mooie jurken verkopen, laat het me dan maar weten
Niet specifiek een winkel voor een maatje meer, maar ze geven op hun site zelf wel al vrij snel aan dat ze ook mooie jurken hebben voor mensen met grote tot zeer grote maten: http://www.mijndroomjapon.nl/index.php?mode=CONTENT&pID=7 (staat vrijwel direct bovenaan).

Ik heb mijn jurk in deze winkel gekocht en ben er helemaal mee. Maar goed, ik weet niet hoeveel je kwijt wilt zijn. Zo goedkoop als op internet vind je het niet daar denk ik. Ik heb zelf eerst ook getwijfeld om een jurk via internet te bestellen. De jurk die ik op het oog had werd door diverse amerikaanse sites aangeboden voor circa 300 euro omgerekend. Maar na wat inleeswerk kwam ik erachter dat de jurken namaak zijn (op zich maakt me dat niks uit) maar dat het in veel gevallen ook mis gaat (andere stoffen, slechte afwerking, andere kleuren, kapot, etc).

Ik heb daarom besloten om gewoon echt naar een winkel te gaan. Dan maar wat meer betalen voor een mooie jurk (trouw maar 1 keer) en daarna verkoop ik hem toch weer (zonde om te laten onder stoffen, maak er liever iemand anders blij mee).

Ze zitten in Woerden en Amersfoort, dus als je een beetje in de buurt zit zou ik zeker een keer gaan kijken Succes ermee, echt (^&*^&*()%$. Hoeveel tijd heb je nog om een jurk te vinden?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82114532
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:14 schreef Chanty het volgende:

[..]

Niet specifiek een winkel voor een maatje meer, maar ze geven op hun site zelf wel al vrij snel aan dat ze ook mooie jurken hebben voor mensen met grote tot zeer grote maten: http://www.mijndroomjapon.nl/index.php?mode=CONTENT&pID=7 (staat vrijwel direct bovenaan).

Ik heb mijn jurk in deze winkel gekocht en ben er helemaal mee. Maar goed, ik weet niet hoeveel je kwijt wilt zijn. Zo goedkoop als op internet vind je het niet daar denk ik. Ik heb zelf eerst ook getwijfeld om een jurk via internet te bestellen. De jurk die ik op het oog had werd door diverse amerikaanse sites aangeboden voor circa 300 euro omgerekend. Maar na wat inleeswerk kwam ik erachter dat de jurken namaak zijn (op zich maakt me dat niks uit) maar dat het in veel gevallen ook mis gaat (andere stoffen, slechte afwerking, andere kleuren, kapot, etc).

Ik heb daarom besloten om gewoon echt naar een winkel te gaan. Dan maar wat meer betalen voor een mooie jurk (trouw maar 1 keer) en daarna verkoop ik hem toch weer (zonde om te laten onder stoffen, maak er liever iemand anders blij mee).

Ze zitten in Woerden en Amersfoort, dus als je een beetje in de buurt zit zou ik zeker een keer gaan kijken Succes ermee, echt (^&*^&*()%$. Hoeveel tijd heb je nog om een jurk te vinden?
Thanks voor de tip! Ik ga al over 4 weken trouwen, dus ik zal ze eerst eens bellen of ze wel iets op voorraad hebben en hoe lang de levertijd anders is Qua kosten maakt het niet veel uit, want ik krijg de jurk van mijn ouders (niet dat ik hun een paar duizend euro uit de zak wil kloppen...). Die uit China heb ik besteld omdat ik hem prachtig vond, niet omdat ie zo lekker goedkoop was. Als dikkie is het gewoon lastig om een mooie jurk te vinden, vind ik.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:51:23 #86
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82115917
quote:
Op zondag 30 mei 2010 20:26 schreef Beije het volgende:

[..]

Thanks voor de tip! Ik ga al over 4 weken trouwen, dus ik zal ze eerst eens bellen of ze wel iets op voorraad hebben en hoe lang de levertijd anders is Qua kosten maakt het niet veel uit, want ik krijg de jurk van mijn ouders (niet dat ik hun een paar duizend euro uit de zak wil kloppen...). Die uit China heb ik besteld omdat ik hem prachtig vond, niet omdat ie zo lekker goedkoop was. Als dikkie is het gewoon lastig om een mooie jurk te vinden, vind ik.
4 weken, ik ga voor je duimen!
En het kan inderdaad ook gewoon goed gaan via dergelijke winkels. Heb echt heel divers commentaar gelezen van positief tot negatief.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82115962
Sexy jurk heb je uitgekozen, Chanty .
  zondag 30 mei 2010 @ 23:07:14 #88
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82125217
Beije, ik heb je een PM gestuurd met het adres waar mijn jurk vandaan komt.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82135719
Thanks, Sanne! Ik zal straks even kijken, de scrappy verbinding op mijn mobiel staat me nog net toe om deze post te versturen. PM lezen is wat te hoog gegrepen, vrees ik.
  maandag 31 mei 2010 @ 12:34:14 #90
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82138352
Ik was dit topic kwijt

Succes Beije, met je zoektocht!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  maandag 31 mei 2010 @ 19:20:55 #91
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82157139
Blabla, je zag er mooi uit! Fijn dat jullie zo genoten hebben!

Beije, wat een ellende, die jurk. Ik duim dat je nog wat naar wens vind. Ik weet niet hoeveel maatjes meer je hebt maar ik had meer dan genoeg keus in een gewone bruidswinkel. Je zit dan alleen nog met de levertijd...

Nog 4 nachtjes. Ik ben superzenuwachtig. En ik geniet van deze week. Allemaal kaartjes, laatste dingen regelen, De Jurk ophalen en gewoon fijn.
Datumtwin: wat een karma!!! Ons buitendeel word beter dan ik durfde hopen: picknick en champagne, met zon moet dat lukken!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  maandag 31 mei 2010 @ 21:14:02 #92
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_82163627
Vandaag de eerste kaarten de deur uit:

Buitenzijde:

Binnenzijde:


Eigen ontwerp en eigen productie...
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_82166274
Mooi hoor mr moon! Shiny En die sneaker en pump
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82166710
Mooie kaart
En Lishe, nog maar 4 nachtjes en het word super weer! Veel plezier nog met de voorpret de komende dagen
pi_82167619
Mooie kaart!
En mooie jurk van Bla bla bla!

Pff... de kriebels beginnen een beetje te komen en dan vooral als ik het druk heb met van alles en nog wat, behalve het trouwen, terwijl er nog wel dingen geregeld moeten worden... nog een maandje.
  maandag 31 mei 2010 @ 23:01:57 #96
16715 Mylene
*schatje*
pi_82170385
Het is jammer dat niemand kennelijk de moeite neemt om de Wiki bij te werken. Ik heb het een paar keer gedaan, maar blijf natuurlijk ook niet aan gang.

Zo mis ik een linkje naar de trouwfoto's van teamlead.
pi_82183553
mooie kaart Mr_Moon; fijn dat jullie het eindelijk eens zijn geworden
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82183779
Beije! Wat zonde van de jurk! Hoop dat je er nog snel een vindt!

Bla_Bla: wat zag je er prachtig uit

Mr_moon: mooie kaart!

Mijn jurk is klaar, ga 'm woensdag passen en ophalen, en dan hopelijk kom ik niet aan of val ik niet teveel af (nooit gedacht dat ik dat zou zeggen ) zodat dit gewoon het eindresultaat is ben benieuwd!

Nog maar een paar weken.. binnenkort toch maar naar de BABS informeren, want hebben nog niets gehoord.
Ook nog niet van iedereen een bevestiging gehad.... duurde dat bij jullie ook zo lang??
Ja doei.
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:17:57 #99
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82183951
Motorbloempje, bij ons nam ze 3 weken vantevoren contact op.

Ik ga tassen inpakken. Vanavond gaan we bbq-en en daarna vertrekken we naar het zonnige zuiden om pas terug te komen als we getrouwd zijn!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  dinsdag 1 juni 2010 @ 12:18:48 #100
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82183987
Mr moon, jullie kaart is prachtig!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82204116
quote:
Op dinsdag 1 juni 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

Nog maar een paar weken.. binnenkort toch maar naar de BABS informeren, want hebben nog niets gehoord.
Ook nog niet van iedereen een bevestiging gehad.... duurde dat bij jullie ook zo lang??
Ik zal volgende week ook even over de BABS bellen, kon 3 weken van tevoren...

Verder van vrijwel niemand nog iets gehoord behalve dat het een leuk kaartje is.
Ceremoniemeester heeft ook nog niks gehoord... terwijl ze bij hem moeten zijn voor routebeschrijving e.d.
pi_82213909
Denk dat je pas zo'n 2 weken van te voren iets gaat horen. Dan pas gaan mensen bedenken of ze echt kunnen of niet...en dat ze dan moeten afbellen.....
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82214686
Onze BABS heeft ons pas vorige week gebeld, we hebben zaterdag een afspraak. Vind ik best laat, maar goed.

Lishe, héél veel plezier gewenst alvast! Geniet ervan!

Ik heb vandaag mijn trouwjurk opgehaald
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82235234
ach, dan zit iig alles vers in zijn/haar geheugen Schijnt wel vaker zo te zijn dat 't redelijk kort op de trouwerij is dat de BABS contact opneemt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82235317
vanavond trouwjurk ophalen

en we hebben besloten om de dag nadat we thuis komen, dag voor we op huwelijksreis gaan, heel luxe gaan eten bij Vesters in Nijmegen . Daar hebben we in de restaurantweek zo heerlijk gegeten, en dit is wel een mooie gelegenheid om 't weer eens te doen, als meneer en mevrouw <achternaam Mr.Mo>

We gaan lekker voor 't 5 gangen menu + wijnarrangement en gaan godsgruwelijk genieten nom!

heb er echt zin in, in alles.. nog minder dan 2 maanden, en kan echt niet wachten
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:13:41 #106
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82240570
Hiiiiii, mn jurk hangt boven! Nog 2 nachtjes!!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82240764
spannend!!!
Ja doei.
pi_82242339
Bloemen geregeld!
Reserve schoenen gekocht.
Langs de notaris geweest.

Weer wat dingetjes om af te strepen.

Zo de feestlocatie mailen of ze om 10 uur sochtends al plek hebben voor de taart in de koeling.

En verder hopen dat we hetzelfde weer als vandaag hebben.
pi_82268768
ow wat leuk al die spanning hier!
Ben héél benieuwd naar jullie verhalen en foto's!

Wij hebben vanmiddag weer een afspreek bij onze locatie, ben beneiuwd!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82268908
Ik moet zaterdag nog even een hoes voor mijn jurk op gaan pikken. Had een bruidszaak in de buurt gebeld en mag 'm gratis komen halen / mazzel
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 3 juni 2010 @ 07:41:26 #111
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_82269168
Tja, wat kan ik nog zeggen.

Het is gewoon morgen al. Het weer wordt perfect. Er is echt niets wat ik nog kan verzinnen dat nog gebeuren moet. Ik voel nu al een zwart gat aankomen

Nee het gaat helemaal fantastisch worden. Vanavond m'n aanstaande en haar cavia's naar haar ouders brengen, dan door naar de locatie om al vast wat spullen daar af te geven, incl de champy glazen die we hebben laten graveren als herinnering voor de daggasten ... en dan nog maar even in m'n eentje een biertje
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_82270074
whehe super veel plezier alvast avotar!

inderdaad een geweldige dag hebben jullie uitgekozen

ik heb gisteren mijn jurk opgehaald en hij past perfect! Helemaal goed nog 7 weekjes en dan mag ik hem eindelijk aan Mr.Mo laten zien, en dan ben ik Mevr. Mr.Mo
Ja doei.
pi_82271314
Alvast een hele fijne dag morgen avator en Lishe!! Ik hoop dat jullie een hele mooie dag hebben!
  donderdag 3 juni 2010 @ 10:42:10 #114
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82273248
Ook van mij een hele fijne dag morgen Lishe en avator
  donderdag 3 juni 2010 @ 11:39:55 #115
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82275886
Lishe en Avotar morgen is het dan zover alvast een super mooie dag toegewenst en geniet ervan
Be happy with the little things in life
pi_82276052
Haha avotar, je geliefde én haar cavia's! Dat lijkt me inderdaad ook een veel beter idee dat die je niet meer zien de avond van te voren! hihi

Wat fijn dat het zulk mooi weer lijkt te gaan worden, dat is toch altijd nog leuker!
Alvast een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne dag gewenst morgen Lishe en Avotar, en snel komen vertellen en showen hoor!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82281591
veel plezier morgen Lishe en Avotar

Wij hebben vanaaf tijdens het avondeten bedacht dat we onze foto's op de SS Rotterdam willen laten maken Morgen maar eens bellen of we dan gewoon overal toegang tot krijgen

[ Bericht 59% gewijzigd door _aurum_ op 03-06-2010 21:05:21 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  donderdag 3 juni 2010 @ 23:06:42 #118
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82308514
Voor diegenen die morgen gaan
Veel plezier
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 4 juni 2010 @ 00:45:35 #119
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82312950
oeh lishe, je trouwdag is al begonnen! heeeeeeeel veel plezier morgen! ik wens jullie een prachtige dag toe en alle geluk van de wereld in de dagen & jaren daarna!
in de haak.
pi_82315633
Veel plezier vandaag Lishe en avotar!
pi_82315640
veel plezier!
Ja doei.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:47:29 #122
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82321837
veel plezier vandaag
Be happy with the little things in life
pi_82321891
ik 'loop' nu al de hele dag op mijn trouwschoentjes inlopen is begonnen.. ik hoop dat ze nog soepeler worden

zit op kantoor vandaag dus vond het wel een goede om daar voortaan mn sandaaltjes in te lopen, en da's maar goed ook...
Ja doei.
pi_82323350
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:13 schreef Lishe het volgende:
Hiiiiii, mn jurk hangt boven! Nog 2 nachtjes!!!
Lishe ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben...
Aan het werk kan het in iedergeval niet liggen

"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_82326663
Net proef make up gehad.
Ik voel me zo raar nu (heb nooit make up op, vandaar).
Wat dingetjes gekocht, en een vriendin gaat het op de dag zelf doen voor een vriendenprijsje. Erg fijn.
pi_82326889
Ik ga trouwen! Beetje onwerkelijk nog, maar goed, wel heel erg leuk. Maar nou heb ik zelf nog maar 1 bruiloft meegemaakt, vriendlief ook... weinig 'vergelijkingsmateriaal' dus. Iemand goede sites oid met wat tips, gewoontes, ideetjes, met name voor niet-traditionele bruiloften? Veel sites die ik vind zijn meer van die reclamesites, met eigenlijk bijzonder weinig info. Maar misschien kan ik ook gewoon slecht googelen

Edit: OP lezen kan ook geen kwaad

[ Bericht 12% gewijzigd door Pyttpytt op 04-06-2010 14:12:37 ]
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:26:57 #127
286949 Thinkk-Pinkk
Tickety-boo
pi_82331284
Zoo de mensen die vandaag trouwen hebben echt schitterend weer
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:44:16 #128
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_82336984
Liesepishe.. wat heb je toch een prachtiggggggggggg weer uitgekozen!
Jij, nu echt, heel zeker weten.. getrouwd!

Avotar, jij ook van harte!
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_82361621
@ Kekaa: Al iets meer gewend aan de make up?>
@Pyttpytt: Gefeli!

Vanmorgen ff een hoes gehaald voor mijn jurk, niks voor af moeten tikken dus dat was mooi meegenomen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zaterdag 5 juni 2010 @ 13:30:29 #130
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82363383
WE ZIJN GETROUWD! Het was meer dan geweldig!
Ik hoop vanavond wat foto's te hebben van De Jurk en uitgebreider verslag. Nu even naar bed, 2 uur slaap was te weinig.
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82363463
ow dat klinkt uhhhmm méér dan geweldig! ;-)
Van harte gefeliciteerd, en ben benieuwd naar je verslag en foto's!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zaterdag 5 juni 2010 @ 14:17:11 #132
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82364675
ah, het is gelukt, jippieee! van harte mevroi!
in de haak.
pi_82365864
Gefeliciteerd, Lishe! Jullie hadden in ieder geval fantastisch weer!

En ik ben blij, want gisteren liep ik tegen mijn trouwjurk aan. Zomaar, in de lunchpauze, helemaal in mijn eentje. Ik heb hem meteen gekocht en hij is echt fantastisch! Na het Chinese-dames-kennen-het-verschil-tussen-grijs-en-diarreebruin-niet-debacle is het heerlijk om niet meer te hoeven stressen om een jurk! Nu nog eventjes wat dingen laten veranderen door een goede kleermaker en dan is hij perfect!
pi_82366188
Gefeliciteerd Lishe! Gister was echt wel een prachtige dag om te trouwen volgens mij!

Beije, wat goed dat je alsnog zo snel een andere jurk hebt gevonden!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:39:25 #135
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82369015
Foto's van De Jurk!

Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:45:58 #136
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82369179
ooh, prachtig!
in de haak.
pi_82369409
Wow Lishe, wat zag je er prachtig uit. En het ziet eruit alsof het een erg leuk feestje was.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zaterdag 5 juni 2010 @ 16:59:36 #138
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82369540
Zo Lishe, wat een mooie jurk en in rood leuk zeg!! Nog gefeliciteerd beide..
pi_82375642
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 12:29 schreef _aurum_ het volgende:
@ Kekaa: Al iets meer gewend aan de make up?>
@Pyttpytt: Gefeli!

Vanmorgen ff een hoes gehaald voor mijn jurk, niks voor af moeten tikken dus dat was mooi meegenomen
Na een hele dag het op te hebben gehad al iets meer.
Lippenstift/gloss was er al wel erg snel af. En daarna voelde ik me stukken beter.
  zaterdag 5 juni 2010 @ 22:24:08 #140
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82378381
De foto's doen het niet
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:15:55 #141
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82379965
Ik kijk er morgen even naar!
In OUD staan er ook een paar
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  zaterdag 5 juni 2010 @ 23:20:15 #142
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82380101
Gezien Wat een heerlijke zomerse kleur, paste wel bij het weer Zou mij niet staan maar staat jou erg goed en sowieso eens heeeeel iets anders dan het traditionele wit
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82385069
Ow wat zien jullie er mooi uit allemaal! ik houd van 'anders dan anders' en dat zijn jullie zo te zien ook!
Ben ook erg benieuwd naar hoe jullie dag was, wil je er nog wat over vertellen?

En Avotar, kom jij ook showen?
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82385286
Leuke foto's Lishe! Volgens mij hebben jullie je best vermaakt
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  zondag 6 juni 2010 @ 09:56:06 #145
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82386063
Nu doen de foto's het niet ..Gelukkig had ik ze van de week gezien.
pi_82386081
ik had de foto's gisteren gezien (en even gespiekt in OUD net ) en wat zag je er mooi uit Lishe!
Ja doei.
  zondag 6 juni 2010 @ 10:59:41 #147
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_82387102
quote:
Op zondag 6 juni 2010 06:35 schreef elvy het volgende:
En Avotar, kom jij ook showen?
Morgen op huewelijksreis naar Kreta, maar ik wilde toch even snel wat foto's plaatsen voor de meelevers.....Over een paar weken hebben we hopelijk zelf meer foto's en kan ik meer delen

Het weer was in elk geval fantastisch, zeker als ik zie hoe het nu aan het regenen is. De foto's zijn geweldig geworden en dan heb ik ze van de fotograaf nog niet eens gezien. En heerlijk dat de dag ook precies zo geworden is als we hebben gepland en voorgesteld hadden





"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  zondag 6 juni 2010 @ 11:03:00 #148
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82387169
Die taart Veel plezier op jullie huwelijksreis. Jullie zijn op tijd getrouwd en vertrokken met dit weer

Vandaag over een jaar is het zover Hoop wel dat het dan beter weer is als vandaag
Ik had daar een mooie theorie voor:
Als het vandaag goed weer is dan is de kans groot dat het volgend jaar ook goed weer is.
En als het vandaag slecht weer is dan hebben we dat gehad dus dan is de kans ook groot dat het volgend jaar goed weer is.

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82387483
geweldige taart!
Ja doei.
pi_82389980
Wat een mooie foto's. Tof die jurk met dat paars zo, en bijpassende taart!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 6 juni 2010 @ 12:41:07 #151
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82390152
Wie had dan een rode trouwjurk aan. Dat was LIshe toch.?
pi_82399180
Ook heel mooi Avotar! geniet van jullie huwelijksreis!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  zondag 6 juni 2010 @ 16:35:04 #153
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_82400784
Beije: wat fijn! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
That's the way the cookie crumbles
pi_82406075
quote:
Op zondag 6 juni 2010 16:35 schreef IJzercookie het volgende:
Beije: wat fijn! Ik ben heel benieuwd naar het resultaat!
Over drie weken zal ik hier foto's plaatsen :-)
pi_82406172
Leuke jurk met dat paarse idd

vanmiddag naar de macstore geweest en proefmakeup laten zetten. I look awesome

Wel een rib uit mijn lijf kwijt aan make up, maar voordeel is wel dat ik 't vaker kan gebruiken

[ Bericht 60% gewijzigd door _aurum_ op 06-06-2010 18:40:08 ]
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82407637
Leuke foto's en mooie taart!
Lishe ik ga even in OUD spieken want kan hier de foto's niet zien Mooi Lishe!! en je meisjes met een bijpassend rokje En ook al zo'n mooie taart
pi_82431635
gisteren met de fotografen op pad gegaan om 's te kijken naar fotolocaties: we hebben er 3 gevonden die we op volgorde van dicht bij ons huis naar dichterbij de trouwlocatie afgaan:

Goffertpark

Universiteit (Huygensgebouw)

Waalbrug




om half 10 vertrekken we, en dan zijn we om 12 uur hopelijk daar wel mee klaar en dan richting Doetinchem voor de lunch en dan naar Groenlo voor 't trouwen zelf

Begin er wel vertrouwen in te krijgen, al ben ik nog steeds wel bang voor foto's, want ik ben niet zo goed in poseren laat staan in ' strike a pose '
Ja doei.
  maandag 7 juni 2010 @ 10:22:19 #158
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82432023
Wow hele reis Denk dat je je niet te druk moet maken om het poseren. Volgens mij ben je op zo'n dag zo happy dat dat niet eens nodig is. Die grijns gaat toch niet van je gezicht af en je vent wil je al helemaal niet loslaten die dag

Een goede fotograaf zal je sowieso wat bijsturen
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82432142
Reis valt mee, grote obstakel is vooral De Nijmeegse Vierdaagse die die dag over de Heyendaalse weg gaat (waar het huygensgebouw staat), dus we moeten nog even nagaan of we daar uberhaupt kunnen komen binnenkort de pliesie maar 's vragen wat de mogelijkheden zijn, want het is een geweldige locatie voor foto's
Ja doei.
pi_82433813
ik ga ook trouwen, op 13 mei 2011
Yep op vrijdag de 13de, dat vonden wij wel grappig

Post wel onder een kloon, omdat nog lang niet iedereen die ik ken het al weet
  maandag 7 juni 2010 @ 22:53:18 #161
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82472129
Nou, daar komt de bruid de dag....

Wat een geweldige dag hebben we gehad. Alles, echt alles was even mooi.
En het weer! Dat was echt de kers op de taart. We hadden veel buiten geplanned en alternatieven voor binnen maar dat is dus niet aan de orde geweest.
Nadat mijn man (!!) ons op kwam halen (geweldig, zo bijzonder om zo versteld te staan van elkaar) zijn we foto's gaan maken in leegstaande fabriek die als expositieruimte diende. Een beetje ongemakkelijk in het begin maar ik heb er alle vertrouwen in dat het prachtige foto's zijn.
Daarna naar het huis van mijn ouders waar de daggasten ons op stonden te wachten. Wat voelden we ons mooi!
Het gemeentehuis vond ik erg emotioneel. Ik ben gestopt met luisteren en kijk de film wel. Het moment dat onze dochters uit zichzelf ook bij elkaar hun ring aandeden vond ik zo ontroerend, En vanaf dat moment was elke vorm van spanning weg en hebben we met volle teugen genoten.
Taart en champagne in het bos, bij een vijver. Picknickkleedjes op de grond, Gasten die een voor een aankwamen, spelende kinderen, heeeel veel zon en lieve kado's.
Rond 16.00 zijn we naar de locatie gegaan. Iedereen streek neer op het terras en genoot. De kinderen vermaakten zich op het springkussen en wij hebben gekletst en gedronken.
We werden super verzorgd door de mensen van de locatie. De gastvrijheid, ze wisten van iedereen wat ze dronken, precies op het goede moment een hapje, alles. Rond 18.30 kwamen de eerste avondgasten. Wat voelde ik me mooi!!! De bbq werd aangestookt en vanwege het goede weer en de sfeer buiten begon de DJ en uurtje later. We hebben gedanst, gelachen, af en toe nog wat tranen weggeveegd. Omdat we zo vroeg begonnen hadden we echt de tijd om met iedereen te praten. Rond 2.00u werd het laatste nummer gedraaid en hebben we nog een half uur met onze gezinnen en vrienden nagezeten.
Ik was zo bang voor een zwart gat of dat ik zou gaan balen dat het voorbij was. Maar het was ZO perfect, en ZO precies goed dat ik niet zou weten wat ik overnieuw zou moeten doen. Ik geloof dat ik er nog uren over kan praten maar dat doe ik dan wel weer als de foto's van de fotograaf er zijn!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82478794
Lishe het klinkt echt geweldig, wat fijn dat jullie allebei zo enorm genoten hebben
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:28:18 #163
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82478995
Wouw, dat klinkt heerlijk, Lishe
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82480197
Ow dat klinkt echt fantastisch!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82490086
Klinkt als een heerlijke dag Lishe!
Ja doei.
pi_82491613
Lishe, dat klinkt heerlijk!
Ik hoop dat onze dag net zo mooi wordt moet het weer wel weer een beetje opknappen.
Nog tien daagjes...
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82491637
Oh trouwens, deze kan ik hier wel mooi crossposten.

Ik heb vannacht gedroomd dat ik uit ging met een zooi vriendinnen en in een beetje shady bruin café terechtkwam, waar D met een aantal duistere gasten aan een tafel zat, gezellig allemaal bergen coke te snuiven. En toen ik tegen 'm zei dat ik het niet zo'n leuke verrassing vond dat mijn verloofde een cokeverslaafde drugsbaron bleek te zijn, vond ie dat ik mij aanstelde en dat ik toch ook niet alles van 'm hoefde te weten
Dus toen maakte ik het maar uit, en toen moest ik alle bruiloftdingen cancellen enzo.

#weddingstress
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82491848
Owww Innepin.... Het betekent vast iets heel anders.

Verder trouwens mooie foto's van beide bruiloften!
En ik hoop op net zulk lekker weer als bij Lishe!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:27:51 #169
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82492415
Dit gaat onze trouwlocatie worden trouwens.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:28:37 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82492455
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Lastpost het volgende:
Dit gaat onze trouwlocatie worden trouwens.
[ afbeelding ]
Wow wat een mooie locatie
pi_82494155
Mooi! Laspost

En Innepin
pi_82494413
Over 25 minuten 3 jaar getrouwd
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:34:54 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82495826
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:05 schreef Joene het volgende:
Over 25 minuten 3 jaar getrouwd
Gefeliciteerd met jullie 3 jarig huwelijk. Doe bij mij achter de 3 een nul erbij in december pas..
pi_82495889
Nol! Gefeliciteerd
Ja doei.
pi_82495924
haha thanx
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_82506607
Dit wordt waarschijnlijk onze locatie, we gaan donderdag kijken en als alles bevalt ook gelijk de middag reserveren:

http://www.oldruitenborgh.nl/nl/trouwen/trouwlocatie

En kent iemand deze winkel?:
http://www.maidinarnhem.nl/
  dinsdag 8 juni 2010 @ 18:33:03 #177
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82507930
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Wow wat een mooie locatie
Zeker, grappig genoeg ligt het hemelsbreed op nog geen 500 meter van onze woning terwijl onze woning in een typische volksbuurt ligt zonder groen.
De datum is zowaar ook al bekend, 12 juni 2012 moet het gaan gebeuren, dus we hebben nog even en dat kan geen kwaad met die stresskip in huis.
pi_82509024
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Lastpost het volgende:
Dit gaat onze trouwlocatie worden trouwens.
[ afbeelding ]
wauw, helemaal overheen gelezen

echt prachtig zeg
pi_82509167
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Lastpost het volgende:
Dit gaat onze trouwlocatie worden trouwens.
[ afbeelding ]
mooi

Gaan jullie 't binnen vieren of ook in de tuin?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82509591
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:04 schreef mmmmpie het volgende:
Dit wordt waarschijnlijk onze locatie, we gaan donderdag kijken en als alles bevalt ook gelijk de middag reserveren:

http://www.oldruitenborgh.nl/nl/trouwen/trouwlocatie

En kent iemand deze winkel?:
http://www.maidinarnhem.nl/

Assepoester.. vooral duur als je uit de buurt komt, kan ik je van harte doorverwijzen naar de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht, in Nijmegen
Ja doei.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 21:00:59 #181
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82516915
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:01 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

mooi

Gaan jullie 't binnen vieren of ook in de tuin?
Hier vieren gebeurd weer op een andere locatie, om het makkelijk te houden.
Op deze locatie gebeurd alleen het trouwen en met de directe familie (broers/zussen, ouders en grootouders) een hapje eten (kan natuurlijk prima buiten mits het weer het toe laat), daarna komt het feest nog later op de dag en die nacht gaan we nog los met wat vrienden van eigen leeftijd die we weinig plezier doen met een formeel feestje.
En dan uiteindelijk ergens in een hotel belanden en de volgende avond alweer richting een tropisch oord.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 22:50:14 #182
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82525366
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 18:33 schreef Lastpost het volgende:

-knip-
Dat duurt wel effe 2012 pas! Maar dan kun je langzaam rustig aan organiseren.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:16:55 #183
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82527186
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 22:50 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat duurt wel effe 2012 pas! Maar dan kun je langzaam rustig aan organiseren.
Het was meer een financiële beslissing eigenlijk, we kwamen er al vrij vlot achter dat we nogal diep in de reserves qua spaarrekeningen moesten om het naar wens te laten verlopen en als ik dan toch ga trouwen, dan maar goed zonder concessies en aangezien ik toch wel iets achter de hand wil hebben (beiden chronisch ziek, dus je weet maar nooit qua verlies van inkomen) moeten we maar even sparen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

En globaal hebben we nu al op papier hoe we het allemaal willen, al hebben we een totaal andere aanpak merkte ik direct al.
Waar ik aan kleurenschema's denk, zit zij met haar hoofd al bij de tafelschikking, maar al met al is het wel lekker dat we nu nog tijd zat hebben natuurlijk.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:33:44 #184
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82528134
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja nu kan je lekker sparen wat je ook zegt.
  woensdag 9 juni 2010 @ 11:04:35 #185
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82539546
Zo, wij zijn weer terug van vakantie!
quote:
Op zaterdag 5 juni 2010 14:57 schreef Beije het volgende:

En ik ben blij, want gisteren liep ik tegen mijn trouwjurk aan. Zomaar, in de lunchpauze, helemaal in mijn eentje. Ik heb hem meteen gekocht en hij is echt fantastisch!
En, was het in de winkel waar mijn jurk ook vandaan komt?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82540162
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:04 schreef Sanne het volgende:
Zo, wij zijn weer terug van vakantie!
[..]

En, was het in de winkel waar mijn jurk ook vandaan komt?
Nope, ik heb hem gekocht bij deze winkel. Maar desondanks wel enorm bedankt voor de tip Binnenkort ga ik even naar de kleermaker, want er moet nog het een en ander aan gesleuteld worden. Nog 2,5 week en dan kan ik hem 'echt' aan!! SPANNEND!
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:14:09 #187
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82558533
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 11:16 schreef Beije het volgende:

[..]

Nope, ik heb hem gekocht bij deze winkel. Maar desondanks wel enorm bedankt voor de tip Binnenkort ga ik even naar de kleermaker, want er moet nog het een en ander aan gesleuteld worden. Nog 2,5 week en dan kan ik hem 'echt' aan!! SPANNEND!
Wat goed dat je nog een jurk gevonden hebt
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  woensdag 9 juni 2010 @ 17:58:29 #188
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_82560705
Dit is onze locatie:

The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_82560960
Wauw!! dat is mooi! super zeg
pi_82566908
Wij zijn vanochtend ook weer bij onze locatie geweest om één en ander te bespreken.
Het is zó gaaf, ik ben weer helemaal enthousiast, heb nu gelukkig ook weer het idee dat het helemaal goed gaat komen.
En,misschien wel nóg gaver, vanmiddag heeft de fotografe die ik héél graag wilde toegezegd dat ze het gaat doen!!! Ik ben helemaal hyper!!!
Nu nog een dj en dan zijn we toch echt wel een eind op weg.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82595196
Geen kasteel of landhuis, dit is onze locatie

In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:46:58 #192
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82595312
Yeah.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82595314
en wij trouwen op 'n boerderie!

Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 07:36:11 #194
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82601086
Oh er komen wel mooie locaties langs
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82601895
Oh MB dat is ook een mooie locatie
pi_82602413
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 19:10 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Assepoester.. vooral duur als je uit de buurt komt, kan ik je van harte doorverwijzen naar de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht, in Nijmegen
Nee kom niet echt uit de buurt, maar opzich maakt me dat niet heel veel uit!
Goede tips zijn altijd welkom

Hier heeft een vriendin van mij haar jurk gekocht, misschien ook maar eens langs..
http://www.dressroom.nl/bruidsmode/index.php?p=2739-afb-03.jpg&pg=0

Hoever van te voren zijn jullie eigenlijk voor een jurk gaan kijken?

Vond toevallig ook al ringen die we allebei erg mooi vonden, maar ja we hebben nog wel even voordat we echt een keuze moeten maken
http://www.bijzonderetrou(...)sringen-briljant.jpg

(dan wel allebei in Witgoud, want we houden niet van Goudkleurig...)
pi_82602428
En wat heeft iedereen mooie locaties uitgezocht
pi_82602591
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef mmmmpie het volgende:

[..]

Nee kom niet echt uit de buurt, maar opzich maakt me dat niet heel veel uit!
Goede tips zijn altijd welkom

Hier heeft een vriendin van mij haar jurk gekocht, misschien ook maar eens langs..
http://www.dressroom.nl/bruidsmode/index.php?p=2739-afb-03.jpg&pg=0

Hoever van te voren zijn jullie eigenlijk voor een jurk gaan kijken?

Vond toevallig ook al ringen die we allebei erg mooi vonden, maar ja we hebben nog wel even voordat we echt een keuze moeten maken
http://www.bijzonderetrou(...)sringen-briljant.jpg

(dan wel allebei in Witgoud, want we houden niet van Goudkleurig...)


http://www.verolinbruidsmode.nl/

in een gewone eengezinswoning, je bent altijd de enige en ze heeft heel veel hangen, al weet ik niet wat voor maat je hebt? In de maten 36 - 40/42 heeft ze iig genoeg hangen

super geholpen en de eerste jurk die ik aantrok is 't ook geworden
Ja doei.
pi_82603103
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:59 schreef mmmmpie het volgende:

[..]

Nee kom niet echt uit de buurt, maar opzich maakt me dat niet heel veel uit!
Goede tips zijn altijd welkom

Hier heeft een vriendin van mij haar jurk gekocht, misschien ook maar eens langs..
http://www.dressroom.nl/bruidsmode/index.php?p=2739-afb-03.jpg&pg=0

Hoever van te voren zijn jullie eigenlijk voor een jurk gaan kijken?

Vond toevallig ook al ringen die we allebei erg mooi vonden, maar ja we hebben nog wel even voordat we echt een keuze moeten maken
http://www.bijzonderetrou(...)sringen-briljant.jpg

(dan wel allebei in Witgoud, want we houden niet van Goudkleurig...)
Wij zijn ook voor ringen wezen kijken bij bijzondere trouwringen wezen kijken.....ik zou nog ff goed rondkijken want meneer is best prijzig
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82603177
oh en wij gaan hier trouwen



Zaterdagmorgen (vroeg! ) de jurk doorpassen, ben erg benieuwd want de vorige keer zat 't als een hobbezak
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82604732
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:22 schreef _aurum_ het volgende:

[..]

Wij zijn ook voor ringen wezen kijken bij bijzondere trouwringen wezen kijken.....ik zou nog ff goed rondkijken want meneer is best prijzig
zit er aan te denken om dit als voorbeeld mee te nemen naar een goudsmit bij ons in de buurt..
Eens kijken wat die er voor rekent en of ie misschien nog leuke ideeën heeft
pi_82604764
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 09:24 schreef _aurum_ het volgende:
oh en wij gaan hier trouwen

[ afbeelding ]

Zaterdagmorgen (vroeg! ) de jurk doorpassen, ben erg benieuwd want de vorige keer zat 't als een hobbezak
mooi

Oh spannend zeg, hoop dat ie nu goed zit!
pi_82606191
Mooie locaties komen er hier voorbij zeg!

Wij trouwen hier:



Helemaal links zie je de blaadjes van een oude grote (eiken?)boom, die staat op een grasveldje in de prachtige tuin. Als het mooi weer is trouwen we daar

Beter plaatje van de tuin:

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82606507
Gisteren hele leuke bedankjes gezien,. maar de wereldwinkel kan ze pas eind juli leveren Dat is een maand te laat.

En zaterdag ook jurk passen + schoenen meenemen.
  donderdag 10 juni 2010 @ 10:58:58 #205
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82606547
@mmmmpie en @innepin mooie locatie's waar jullie gaan trouwen.
pi_82607030
Oh Innepin, ook al zo'n mooi locatie
  donderdag 10 juni 2010 @ 12:09:38 #207
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82609789
Innepin, buiten trouwen zou echt zooo gaaf zijn!

Ik doe niks anders meer dan foto's kijken. <3
Geen idee waarom ik nooit wilde trouwen. Het is zo geweldig!!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:18:35 #208
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_82616055
Wat een prachtige locaties, ik kom dagelijks bij m'n locatie over de vloer (postbode) en ik zou haast een andere wijk aan gaan vragen, het ziet er allemaal zo mooi uit dat ik liever vandaag al wil.
  donderdag 10 juni 2010 @ 17:57:10 #209
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_82627510


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:06:51 #210
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82628034
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 @ 17:57 schreef Maes het volgende:


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Whaaaaa Maes, wat leuk! gefeliciteerd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82628111
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?


Gefeliciteerd!
waar woon je

de link die ik hierboven ergens plaatste, van de winkel waar ik hem vandaan heb, heeft ook voor 'oudere' (sorry ) bruiden hele geschikte jurken
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:21:08 #212
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_82628693
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:06 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Whaaaaa Maes, wat leuk! gefeliciteerd
Ja vind ik ook
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:22:01 #213
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_82628736
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:08 schreef motorbloempje het volgende:

[..]



Gefeliciteerd!
waar woon je

de link die ik hierboven ergens plaatste, van de winkel waar ik hem vandaan heb, heeft ook voor 'oudere' (sorry ) bruiden hele geschikte jurken
Ik heb al even gekeken en er staat wel iets bij wat ik mooi vind. Ik ga snel eens een afspraak maken
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_82629267
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Het is dus echt waar.
Gefeliciteerd
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_82636622
Wat ontzettend leuk Maes! Gefeliciteerd!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_82638175
Maes, wat gaaf! Gefeliciteerd! Laat de voorbereidingen maar beginnen
pi_82644175
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:
Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën.
Trouwende 40-plussers

Gefeliciteerd!
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_82645059
Maes gefeliciteerd, wat leuk
  donderdag 10 juni 2010 @ 23:35:24 #219
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82645089
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 23:13 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Trouwende 40-plussers

Gefeliciteerd!
Wat hij zegt!

Gefeliciteerd Maes.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82649430
Gefeliciteerd Maes.
pi_82650348
gefeli Maes!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 11 juni 2010 @ 11:03:09 #222
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82657635
Gefeliciteerd Maes, leuk!!
pi_82665607
ik heb mn trouwlingerie gekocht
een roze hipster
Ja doei.
pi_82665906
Ik heb ook een roze hipster
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:23:44 #226
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82671257
Net de ringen opgehaald.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:28:14 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82671460
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef MuadDib het volgende:
Net de ringen opgehaald.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82671739
Trouwlingerie... eerst morgen maar eens kijken bij het passen of het niet boven de jurk uitkomt. Zo niet, dan pas aanschaffen en er verder bijpassende dingen bij zoeken.

Verder is de liturgie klaar, huwelijkskaars besteld.
Ben bezig met bedankjes (en belleblaas, getuigenkadootjes, enveloppendoos)... zodra ik weet of het op tijd geleverd kan worden dan bestel ik.

En dan.... nog maar een paar kleine dingen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:36:07 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82671815
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef MissBliss het volgende:

[..]


Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:43:41 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82672214
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijken dan blijven de mannen maar beneden
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82672241
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Kekaa het volgende:
Trouwlingerie... eerst morgen maar eens kijken bij het passen of het niet boven de jurk uitkomt. Zo niet, dan pas aanschaffen en er verder bijpassende dingen bij zoeken.
Verder is de liturgie klaar, huwelijkskaars besteld.
Ben bezig met bedankjes (en belleblaas, getuigenkadootjes, enveloppendoos)... zodra ik weet of het op tijd geleverd kan worden dan bestel ik.
En dan.... nog maar een paar kleine dingen.

ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuk en dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:46:22 #232
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82672358
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef MissBliss het volgende:
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijken dan blijven de mannen maar beneden
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_82672544
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuk en dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Was ook wel mijn idee zoiets. Net zoals dat ik hoogstwaarschijnlijk oorbellen van de hema draag.
Schoenen inlopen... laat ik dat ook maar eens even gaan doen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:06 #234
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82673015
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe paspoort opgehaald en toen dacht ik ineens: als ik nou volgend jaar ga trouwen en de naam van Dirtyharry aanneem, dan klopt het dus niet meer met de gegevens in mijn nieuwe paspoort. Moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen weer of kan ik mijn huidige paspoort met mijn meisjesnaam dan nog gebruiken? Zelfde geldt eigenlijk voor mijn rijbewijs.

Ik las dat je naam alleen in het dagelijks leven wijzigt, maar dat je je officiele achternaam blijft behouden. Dan zou je denken dat het geen probleem moet opleveren. Maar dan moet ik denk ik wel zorgen bij bv het boeken van vliegtickets, dat ik mijn meisjesnaam doogeef, of ga ik nu ergens de mist in?

Benieuwd wat de mensen hier doen trouwens. Nemen jullie de naam van je partner of houden jullie je eigen naam? Het is nogal wat gedoe om alles te veranderen natuurlijk. Persoonlijk vind ik mijn achternaam niet zo geweldig. Ahoewel ik die van mijn vriend ook raar vind klinken in combinatie met mijn voornaam Maar dat went vast
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:22 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82673027
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:46 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Hihi
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:02:45 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82673133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuk en dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Klinkt nog beter dan de 'bruidslingerie' die ik moet dragen. Een huidkleurig slipje... Als er iets niet sexy is....
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82673476
ik kan ook geen BH onder mn jurk aan, en mijn benen zijn nog steeds te vadsig om niet tegen elkaar te schuren dus komt er ook nog 's een wielrenbroekje ofzo overheen !
Ja doei.
pi_82674535
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook geen BH onder mn jurk aan, en mijn benen zijn nog steeds te vadsig om niet tegen elkaar te schuren dus komt er ook nog 's een wielrenbroekje ofzo overheen !
Charming.
Maarja, dat ziet toch niemand.

BH (of in dit geval zown bustierding, zonder schouderbandjes) wil ik toch echt wel aan vanwege mn bhmaat.

Over achternaam... volgens mij hoef je idd niet je paspoort e.d. te wijzigen, omdat het daar altijd je meisjesnaam blijft. Weet het niet helemaal zeker.
Ik neem ook de naam van mn vriend aan, met daarachter mn eigen achternaam nog.
pi_82674589
vlak na 't trouwen verloopt mn paspoort, dus idd andere aanvragen, ook met zijn naam ervan. Je houdt altijd je eigen naam, en er komt dan e/v <naam man> onder te staan
en ik heb Cup A voor zover je dat een cup kunt noemen, dus er valt niets uit te floepen, en mn jurk zit strak genoeg om niet af te zakken
Ja doei.
pi_82674750
ik ben in staat mn jurk even aan te doen vriendlief is er toch niet maar ik houd me in
Ja doei.
pi_82675171
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
vlak na 't trouwen verloopt mn paspoort, dus idd andere aanvragen, ook met zijn naam ervan. Je houdt altijd je eigen naam, en er komt dan e/v <naam man> onder te staan
en ik heb Cup A voor zover je dat een cup kunt noemen, dus er valt niets uit te floepen, en mn jurk zit strak genoeg om niet af te zakken
Ahh ja, dan hoeft het niet.
Die van mij zijn 5 a 6 maten groter.

Ondertussen een factuur gekregen van de bedankjes. Dus die zijn er als het goed is ergens volgende week.
Weer iets om af te strepen!
pi_82676288
iedereen krijgt een broodje warm vlees an 't einde van 't feest, bedankje genoeg
en nog wel iets van een kaartje achteraf
Ja doei.
pi_82677339
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe paspoort opgehaald en toen dacht ik ineens: als ik nou volgend jaar ga trouwen en de naam van Dirtyharry aanneem, dan klopt het dus niet meer met de gegevens in mijn nieuwe paspoort. Moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen weer of kan ik mijn huidige paspoort met mijn meisjesnaam dan nog gebruiken? Zelfde geldt eigenlijk voor mijn rijbewijs.

Ik las dat je naam alleen in het dagelijks leven wijzigt, maar dat je je officiele achternaam blijft behouden. Dan zou je denken dat het geen probleem moet opleveren. Maar dan moet ik denk ik wel zorgen bij bv het boeken van vliegtickets, dat ik mijn meisjesnaam doogeef, of ga ik nu ergens de mist in?

Benieuwd wat de mensen hier doen trouwens. Nemen jullie de naam van je partner of houden jullie je eigen naam? Het is nogal wat gedoe om alles te veranderen natuurlijk. Persoonlijk vind ik mijn achternaam niet zo geweldig. Ahoewel ik die van mijn vriend ook raar vind klinken in combinatie met mijn voornaam Maar dat went vast
Je eigen naam blijft er altijd gewoon opstaan. Flauw he?
(oh dat was al gezegd Spuit elf!)

Ik doe zijn naam streepje mijn naam. Gewoon omdat ik het leuk vind

Nog maar een weekje...

To do:
muzieklijst afmaken, huis en tuin opruimen, enveloppendoos in elkaar knutselen.
En dat was het volgens mij
Oh ja, en hopen op goed weer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82680903
net gereserveerd o.v.v. vieren dat we net getrouwd zijn dan
stiekem wil ik daar nog steeds werken dat lijkt me zoveel leuker dan technisch vertaler zijn, maar avonden werken, dan moet ik er echt veel werken om rond te kunnen komen tijdens mn studie
Ja doei.
pi_82697608
mogguh

Ik moet straks mijn jurk gaan doorpassen en ben nu al wakker

Ik heb een beha onder mijn jurk aan met halter, maar als dat niet werkt dan kan ik de bandjes eraf halen en is 't een strapless beha. En op de rug dit zodat je mijn beha bandje niet onder mijn jurk vandaan ziet komen:



ik moet ook een nieuwe handtekening verzinnen, want ik neem de naam van mijn wederhelft aan
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82698325
ik hou mijn eigen naam
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:37:50 #247
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82698457
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:27 schreef mmmmpie het volgende:
ik hou mijn eigen naam
Ik ook...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_82698604
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik ook...
hehehe
pi_82712907
mr.mo is net zo snel als ik: had in 3 kwartier een pak in de eerste winkel!

ben benieuwd!
Ja doei.
pi_82720020
Jurk moet nog verder ingenomen worden.... 29 juni nog een keertje passen. Als ie dan maar goed is.
Ook daar lingerie erbij besteld + kousen, dan is dat maar klaar. Bustier die ik te leen had van een lingeriezaak voldeed niet aan de verwachtingen, dus die gaat weer terug.

En nu de officiele schoenen inlopen. In de winkel had ik er al last van, dus dat wordt nog wat.
pi_82733665
heeft iemand hier nog een leuke site (behalve dus trouwkapsels.nl, want daar zag ik niets ) waar mooie en DUIDELIJKE trouwkapsels staan? Dus ook met voor-, achter-, en zijkant?
Ja doei.
pi_82752973
Dag allemaal,
ik meld mij ook even hier om wat informatie in te winnen.

Momenteel zijn we nog op zoek naar een geschikte verlovingsring. Nu vind ik de Tiffany & Co legacy heel mooi (1.00 tot 2.00 CT) en de Novo (wederom dezelfde CT). Iemand enig idee wat de prijs daar ongeveer voor is? Wij willen ons nog niet NU verloven, maar eerst goed rond kijken. Alleen voel ik mij niet prettig bij het idee om daar naartoe te gaan zonder de intentie om de ring meteen aan te schaffen .

Verder nog iets... mij lijkt het leuk om te trouwen, vraag me alleen af of wij dan de tickets en het verblijf van de gasten moeten betalen of is dat ieder voor zich?

Alvast bedankt!
pi_82755378
waarom niet zelf daar trouwen met een heel klein groepje erbij (getuigen, ouders, en het dan in overleg boeken eventueel?) en dan bij thuiskomst een groter feest?

lijkt mij dat als je wilt dat veel mensen die JIJ er graag bij wilt hebben ook echt erbij zijn en dan niet af zeggen vanwege kosten.

Om even voor mezelf te spreken: als vrienden van mij zo ver weg trouwen, en mij uitnodigen, moeten het wel hele speciale en goede vrienden zijn, en dan zelfs nog steeds! wil ik daar heen gaan...
Ja doei.
  zondag 13 juni 2010 @ 20:27:51 #254
43790 IJzercookie
De specialiteit uit Vld
pi_82756378
Toevallig had ik laatst contact met de dame van http://www.baliweddings.nl/ wellicht kan zij je op weg helpen?
That's the way the cookie crumbles
pi_82757167
Bedankt voor de feedback! Met een beperkt aantal mensen lijkt me idd verstandig,
wij zouden dan op +/- 20 man uitkomen met daarbij de belangrijke mensen in ons leven. Maar alleen de ouders zou ook een goed idee zijn, en dan in Nederland iedereen erbij . Ik had voor de gein (omdat we nog niet verloofd zijn) contact opgenomen met het resort en ze bieden verschillende trouwpakketen aan waarbij je kan kijken wat voor jou geregeld moet worden en dat spreekt mij heel erg aan!

Ijzercookie, bedankt voor de link. Even rondneuzen .
  zondag 13 juni 2010 @ 23:31:59 #256
161944 Mr_Moon
Virtual Insanity
pi_82768305
quote:
Op zondag 13 juni 2010 19:07 schreef Fiorellino het volgende:
Dag allemaal,
ik meld mij ook even hier om wat informatie in te winnen.

Momenteel zijn we nog op zoek naar een geschikte verlovingsring. Nu vind ik de Tiffany & Co legacy heel mooi (1.00 tot 2.00 CT) en de Novo (wederom dezelfde CT). Iemand enig idee wat de prijs daar ongeveer voor is? Wij willen ons nog niet NU verloven, maar eerst goed rond kijken. Alleen voel ik mij niet prettig bij het idee om daar naartoe te gaan zonder de intentie om de ring meteen aan te schaffen .

Verder nog iets... mij lijkt het leuk om te trouwen, vraag me alleen af of wij dan de tickets en het verblijf van de gasten moeten betalen of is dat ieder voor zich?

Alvast bedankt!
M'n heeft ook een Tiffany ring en we zijn daar dus wel gewoon naar binnen gewandeld... ze zijn daar super relaxed en leggen ook gewoon heel goed dingen uit. Reken echter wel voor een 1 of 2 carat Novo tussen de 10 en 25 duizend euro...

Dat kun je trouwens gewoon op hun site checken...

En Bali, daar gaat m'n beste maat volgend jaar trouwen... De genodigden betalen zelf hun tickets, en hij verzorgt het hotel...

[ Bericht 1% gewijzigd door Mr_Moon op 14-06-2010 09:59:38 ]
The secret of creativity is knowing how to hide your sources
pi_82777665
@ Innepin: Nog een paar dagen /final countdown

@ Kekaa: Pff, dat wordt wel krap he Hopelijk komt 't allemaal goed! Probeer niet teveel te stressen Vind je kousen trouwens niet warm? Ik doe 't gewoon met mijn mooie gebruinde benen

@ Moblo: Denk niet dat er websites bestaan met alle aanzichten van bruidskapsels. Heb je imo ook niet zoveel aan, want wat bij iemand mooi staat hoeft bij jou niet te staan....Maar misschien kan je hier wat ideeen opdoen: http://galleries.weddingchannel.com/Wedding-Details/Hairstyles/results.aspx?type=19&WC+Galleries=Hairstyles

Van 't weekend mijn jurk doorgepast, hij's nog iets te lang, dus kan 'm volgend weekend inhalen Eind deze week mijn proefkapsel, ben benieuwd
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82778045
Ik heb dus totaaaaaaal geen bruine benen, vandaar.
pi_82797469
Pompompomdidommmmmmmm nog maar vier nachtjes slapen

Fiorellino, ik zou het eigenlijk best asociaal vinden als mensen me uit zouden nodigen voor een bruiloft in verweggistan en dan wel verwachten dat ik alles zelf betaal. 't Is nogal mensen op kosten jagen hè. Ik geloof dat de etiquette ook voorschrijft dat je dan vlucht en verblijf voor je gasten betaalt. Dure grap, dus misschien is een klein groepje niet zo'n slecht idee Maar dat moet je natuurlijk lekker zelf weten.

wb bruidskapsels heb ik me gewoon rotgegoogled, ook in 't Engels, maar het was idd dun bezaaid met handige sites. Bij kappers hebben ze altijd wel een boek of wat liggen met voorbeelden.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82799673
Ik en mijn lief kregen vorig jaar ook een uitnodiging voor een bruiloft in Indonesië, maar ook wij moesten de vlucht zelf betalen. Tsja, dat hebben we dus niet gedaan. In het buitenland trouwen is leuk, maar je moet de gasten die je uit wil nodigen niet op kosten gaan jagen.

Een kennis van me werd uitgenodigd voor een bruiloft in Zuid-Frankrijk. Alle 80 gasten werden op kosten van het bruidspaar ingevlogen en ze zaten 2 nachten in een afgehuurd luxe resort. Kijk, zo hoort het

Hier nog maar 2 weken voordat we gaan trouwen! De zenuwen beginnen te komen nu!
  maandag 14 juni 2010 @ 19:37:07 #261
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82800370
Ik ben ooit naar het buitenland gevlogen voor een bruiloft. De vlucht moest ik zelf betalen, maar heb er wel bij vermeld dat mijn aanwezigheid dan ook het cadeau meteen was. Daar hadden ze gelukkig geen problemen mee.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82801167
Haha ja dat kan natuurlijk ook
pi_82804693
Bedankt allemaal, daar heb ik wat aan! Ik denk dat de meesten idd zelf niet graag de tickets zullen betalen, dus een klein groepje lijkt me heel verstandig . Ik heb trouwens nog wel een leuke website/blog waar ik veel ideetjes van haal:

www.kissthegroom.com

met daarbij dus ook vaak foto's van kapsels. Misschien dat iemand daar iets aan heeft of gewoon, net als ik, het leuk vindt om die dingen te bekijken .

Mr_Moon, heb jij een foto van de ring? Ik ben heel erg benieuwd!
Ons max. is denk ik zo rond de 15.000 dus ik denk dat het dan moet lukken om wat uit te zoeken.
pi_82806681
http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm

ik denk dat dit mijn trouwsierraden worden
Ja doei.
pi_82810030
mooie sierraden Moblo

Wij zijn vandaag bij de locatie wezen kijken en het was nog mooier dan ik dacht
Nu maar eens om een offerte gaan vragen en hopen dat het een beetje betaalbaar is
  maandag 14 juni 2010 @ 22:09:02 #266
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82810339
Ik zou zelf niet eens het geld hebben om naar Timboektoe te vliegen voor een bruiloft Het moeten voor mij dan wel heel heel heel belangrijke mensen zijn dat ik me in allerlei bochten zou wringen om het geld bij elkaar te krijgen voor zoiets.

Maar lijkt me wel gaaf om daar te trouwen hoor Ik zou het dan echt beperken tot de aller belangrijkste mensen en de reis en het verblijf voor hen betalen. En dan in Nederland nog een feestje voor alle anderen. Neem aan als je kiest voor zo'n locatie en zo'n prijzige ring, dat je wel iets meer te besteden hebt dan wij voor onze bruiloft
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82811105
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:03 schreef mmmmpie het volgende:
mooie sierraden Moblo
mams was snel met antwoorden op mail: heb ze besteld!
quote:
Wij zijn vandaag bij de locatie wezen kijken en het was nog mooier dan ik dacht
Nu maar eens om een offerte gaan vragen en hopen dat het een beetje betaalbaar is

oeh, gaaf! spannend!
Ja doei.
pi_82811803
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?
Ik ben op mijn 46e getrouwd met golfer, die toen 50 was (in 2005) dus helemaal leuk toch

Mis ik nou iets of mis ik de datum wanneer Sanne gaat trouwen?
  maandag 14 juni 2010 @ 23:07:53 #269
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82813722
quote:
Op maandag 14 juni 2010 22:32 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 46e getrouwd met golfer, die toen 50 was (in 2005) dus helemaal leuk toch

Mis ik nou iets of mis ik de datum wanneer Sanne gaat trouwen?
Je hebt nergens overheen gelezen hoor, onze datum is hier nog niet genoemd.
Vijftien september wordt de grote dag.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82817443
* Staat genoteerd
pi_82820516
Wij wonen (en trouwen dus ook) in Kenia.
De mensen uit Nederland die naar onze bruiloft komen betalen hun ticket zelf. Voor mij 'voelt' dat wel anders dan wanneer je in Nederland woont en al je gasten uitnodigd voor een bruiloft zo ver weg, omdat wij hier nu eenmaal ook wonen.
Verblijfskosten hebben we wel over nagedacht om dat voor iedereen te betalen, maar eigenlijk zit dat er qua budget voor ons ook niet helemaal in. Toen bleek dat de gasten het eigenlijk ook helemaal geen probleem vonden om de verblijfskosten zelf te betalen, de niet-nederlandse gasten gaven zelfs aan dat het gebruikelijk is dat je het hotel zelf betaald, die zouden het niet eens verwachten dat het voor hen betaald zou worden.

Wij gaan er inderdaad wel van uit dat de aanwezigheid van de mensen die wij uitnodigen tevens hun cadeau is. En dat is meteen ook het mooiste cadeau dat we kunnen krijgen! Tot onze grote verbazing zijn er echter toch al mensen die nú al gevraagd hebben wat voor cadeaus we willen, en daarom gaan we ook nog een goed doel uitkiezen hier in Kenia waar die mensen dan een donatie aan kunnen doen.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 09:09:55 #272
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82822122
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 06:01 schreef elvy het volgende:
Wij wonen (en trouwen dus ook) in Kenia.
De mensen uit Nederland die naar onze bruiloft komen betalen hun ticket zelf. Voor mij 'voelt' dat wel anders dan wanneer je in Nederland woont en al je gasten uitnodigd voor een bruiloft zo ver weg, omdat wij hier nu eenmaal ook wonen.
Verblijfskosten hebben we wel over nagedacht om dat voor iedereen te betalen, maar eigenlijk zit dat er qua budget voor ons ook niet helemaal in. Toen bleek dat de gasten het eigenlijk ook helemaal geen probleem vonden om de verblijfskosten zelf te betalen, de niet-nederlandse gasten gaven zelfs aan dat het gebruikelijk is dat je het hotel zelf betaald, die zouden het niet eens verwachten dat het voor hen betaald zou worden.

Wij gaan er inderdaad wel van uit dat de aanwezigheid van de mensen die wij uitnodigen tevens hun cadeau is. En dat is meteen ook het mooiste cadeau dat we kunnen krijgen! Tot onze grote verbazing zijn er echter toch al mensen die nú al gevraagd hebben wat voor cadeaus we willen, en daarom gaan we ook nog een goed doel uitkiezen hier in Kenia waar die mensen dan een donatie aan kunnen doen.
Vind ik toch wel een heel ander iets idd. Maar erg mooi om een goed doel uit te kiezen Kan me ook goed voorstellen als je zo ver weg woont dat het gewoon al prachtig is als de mensen die belangrijk voor je zijn, er gewoon zijn op die dag en dat je weinig anders meer hoeft.

Doen jullie ook een Keniaanse bruiloft?
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82824517
quote:
Op maandag 14 juni 2010 21:17 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.northeastcelti(...)cklace-p/cnk-017.htm

ik denk dat dit mijn trouwsierraden worden
Zien er mooi uit.
Ik kijk voor mezelf ook even rond op die site. Wil graag iets met amethist.
pi_82831807
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 06:29 schreef _aurum_ het volgende:
mogguh

Ik moet straks mijn jurk gaan doorpassen en ben nu al wakker

Ik heb een beha onder mijn jurk aan met halter, maar als dat niet werkt dan kan ik de bandjes eraf halen en is 't een strapless beha. En op de rug dit zodat je mijn beha bandje niet onder mijn jurk vandaan ziet komen:

[ afbeelding ]

ik moet ook een nieuwe handtekening verzinnen, want ik neem de naam van mijn wederhelft aan
ik heb mijn man zijn naam aangenomen maar gebruik nog steeds mijn eigen handtekening

En ik BAAL! Het steentje is uit mijn trouwring gevallen en ik kan m nergens meer vinden. Vanhet weekend maar even terug naar de juwelier..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_82833248
ja dat dus inderdaad, er is één ding dat we heel graag willen, en dat is de dag vieren met de mensen die belangrijk zijn voor ons. Dus als we dat krijgen dan hebben we alles wat we willen!

Doen we een Keniaanse bruiloft vraag je.... tsja, je moet je dan eerst afvragen wat een Keniaanse bruiloft is. Er wonen hier 44 verschillende stammen, met hun eigen talen, tradities en gebruiken, en eigenlijk bestaat een 'Keniaan' dus niet. (Helaas is dat een van de dingen die we duidelijk geleerd hebben tijdens de verkiezingen van 2007) De meeste Kenianen trouwen bovendien heel westers. Een Christelijke dienst, met heeeeeeeeeeeeeeel veel bruidsmeisjes en heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel toeters en bellen en vooral eten.

Wij zijn al heel lang samen (12,5jaar) en trouwen eigenlijk vooral uit juridisch oogpunt. We kiezen ervoor om het echt zoveel mogelijk ons feest te maken, met zo min mogelijk dingen die 'moeten' omdat ze gebruikelijk zijn, maar zoveel mogelijk dat ons aanspreekt. Daar zullen dingen in zitten die typisch Nederlands zijn, dingen die typisch Keniaans zijn, maar vooral dingen die typisch 'ons' zijn denk ik.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82837079
hoelang woon je dan al in Kenia elvy?
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82837908
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 17:57 schreef Maes het volgende:


Nou het zal je maar gebeuren, ben je net 47 geworden en gaat je vriend voor je op zijn knieën. Blij verrast en stiekem ook dolgelukkig heb ik mijn zoon gevraagd om voor me te getuigen met ook een volmondig ja als resultaat.

Als datum hebben we 27 mei 2011 gekozen, de verjaardag van mijn vriend. Ik ben dol op het voorjaar

Ik ben al voorzichtig aan het zoeken naar DE JURK. Ik wil wel graag herkend worden als bruid maar dat moet dan wel bij mijn leeftijd passen. Ik heb al veel op internet gekeken maar kan niet iets vinden wat ik mooi vind. Heeft iemand nog tips waar ik kan gaan kijken?


Ik ben nu al benieuwd naar DE JURK
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_82867337
ik woon hier nu 3,5 jaar en heb eerder (in 2001) ook al eens een jaar hier gewoond.
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82880794
Mooie foto's in dit topic zeg.
Who is there to harm you if you are zealous for what is good?
pi_82881653
Innepin, nog maar 2 daagjes!!

Onze foto's zijn klaar Dus wij gaan donderdag naar de fotograaf, uitzoeken voor t trouwalbum. Ben zooo benieuwd!!
pi_82895516
@ Vicky: lees dit nu pas. Als dat 'mag' dan hou ik ook mooi mijn eigen handtekening

Wij zijn even naar het stadhuis geweest, konden even rondkijken en we zijn met de fotograaf een beetje wezen rondbanjeren op zoek naar foto locaties. Best vermoeiend met deze temperaturen
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82936241
Innepin alvast heeeeeeeeeeel veel plezier morgen! Ik hoop dat het helemaal de dag wordt waar jullie op hopen!
een heel lief, braaf, aardig, keurig, net en onschuldig meisje...
pi_82936679
Innepin ik hoop dat jullie een geweldige dag hebben morgen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_82944919
Dank dank Vandaag een echt plan-en-regeldagje gehad, maar we zijn er klaar voor Wooeiii. En nou hopen dat het droog blijft
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  donderdag 17 juni 2010 @ 19:56:21 #285
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82946837
oeh innepin morgen morgen is het zover heel veel plezier morgen en geniet ervan
Be happy with the little things in life
  donderdag 17 juni 2010 @ 21:52:31 #286
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_82952935
Veel plezier Innepin en Innepin-man !
Jullie bruidsmeisje zal vast ook een mooie zijn
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_82953200
veel plezier morgen innepin!
Ja doei.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:00:23 #288
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_82957638
hoera, morgen is innepin de bruihuid!
nu nog heel even vrijgezellig, geniet ervan. maar vooral een prachtige dag gewenst morgen natuurlijk!
in de haak.
pi_82964507
Ik wens jullie een prachtige trouwdag vandaag innepin! Geniet!
pi_82964701
jippieeeee vandaag is het jullie dag Innepin!!
geniet ervan en ik weet zeker dat jullie een prachtig bruidsmeisje hebben!!

♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 08:57:28 #291
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_82965626
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 19:10 schreef innepin het volgende:
Dank dank Vandaag een echt plan-en-regeldagje gehad, maar we zijn er klaar voor Wooeiii. En nou hopen dat het droog blijft
Welneeee joh! Weet je wel wat regen op je trouwdag betekend???
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een paar spetters tegen een uur of 6 's ochtends is voldoende en de rest van de dag stralend weer! En als het zonnetje het niet doet, dan zal jij zelf stralen vandaag
Heel veel plezier en geluk
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_82965984
Innepin! Een hele fijne en mooie dag toegewenst voor vandaag!! Geniet ervan!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:19:01 #293
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82966068
Veel plezier vandaag Hoop dat daar wel meer zon is/ komt dan hier
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82966301
Innepin een geweldige dag toegewenst!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:31:42 #295
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_82966382
Innepin fijne huwelijksdag toegewenst ook voor je man..
  vrijdag 18 juni 2010 @ 09:36:00 #296
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_82966522
Innepin, een hele fijne dag! Geniet met volle teugen!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_82966574
veel plezier vandaag Innepin!
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  vrijdag 18 juni 2010 @ 10:12:43 #298
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82967612
Veel plezier Innepin!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_82967668
Fijne dag vandaag Innepin!
  † In Memoriam † vrijdag 18 juni 2010 @ 12:05:55 #300
43556 miss_dynastie
pi_82972210
Een hele fijne dag gewenst, innepin!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 13:25:31 #301
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_82975956
Innepin een hele mooie dag gewenst en veel plezier
Be happy with the little things in life
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')