Leuk! Laat je het resultaat zien? Ben wel benieuwd eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef RvLaak het volgende:
LaPo's zuigen
Nog iets meer dan een week... Druk bezig met de menu kaartje
Volgens mij kan dat wel ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik ga in de wiki de linkjes weghalen die niet meer werken naar o.a. foto's, lijkt me dat dat gewoon goed is toch?
Heb alle linkjes naar foto's met kruisjes uit de wiki gehaald nu.quote:
Jeetje, dat is wel erg balen hoor!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef _aurum_ het volgende:
dat hele save the date gebeuren werkt nooit 100%.
Wij hebben 't een jaar van te voren al aan iedereen laten weten en ik heb de eerste al die toch zijn vakantie gepland heeft op onze trouwdag
Ja ja... Jullie krijgen alle info en plaatjes etcquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:36 schreef Raissa het volgende:
[..]
Leuk! Laat je het resultaat zien? Ben wel benieuwd eigenlijk
Ahaha, ben niet de enige dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef tliciouz het volgende:
Ik ga niet trouwen, maar vind het altijd zo leuk om te lezen! Dus een tvp voor hier!
Goeie, ik had nog helemaal niet naar foto's gekeken; kom ik er nu achter dat BE en stinkie letterlijk bij mij om de hoek zijn getrouwd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:06 schreef Raissa het volgende:
[..]
Heb alle linkjes naar foto's met kruisjes uit de wiki gehaald nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop