abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:23:44 #226
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82671257
Net de ringen opgehaald.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:28:14 #227
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82671460
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:23 schreef MuadDib het volgende:
Net de ringen opgehaald.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82671739
Trouwlingerie... eerst morgen maar eens kijken bij het passen of het niet boven de jurk uitkomt. Zo niet, dan pas aanschaffen en er verder bijpassende dingen bij zoeken.

Verder is de liturgie klaar, huwelijkskaars besteld.
Ben bezig met bedankjes (en belleblaas, getuigenkadootjes, enveloppendoos)... zodra ik weet of het op tijd geleverd kan worden dan bestel ik.

En dan.... nog maar een paar kleine dingen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:36:07 #229
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_82671815
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:28 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:43:41 #230
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82672214
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:36 schreef Sanne het volgende:

[..]

Ik mocht hem echt maar 1 minuut om, toen moest ie weer terug in het doosje.
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijken dan blijven de mannen maar beneden
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_82672241
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:34 schreef Kekaa het volgende:
Trouwlingerie... eerst morgen maar eens kijken bij het passen of het niet boven de jurk uitkomt. Zo niet, dan pas aanschaffen en er verder bijpassende dingen bij zoeken.
Verder is de liturgie klaar, huwelijkskaars besteld.
Ben bezig met bedankjes (en belleblaas, getuigenkadootjes, enveloppendoos)... zodra ik weet of het op tijd geleverd kan worden dan bestel ik.
En dan.... nog maar een paar kleine dingen.

ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuk en dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 16:46:22 #232
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82672358
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:43 schreef MissBliss het volgende:
He wat flauw! Anders doe je hem om als ik je jurk kom bekijken dan blijven de mannen maar beneden
pi_82672544
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik heb dan ook alleen een paar slipjes gekocht van 6 euro per stuk en dan kijken welke het lekkerst zit, al is die roze echt PRECIES de kleur die ook in mn jurk zit....
op het moment ben ik mn schoenen aan het inlopen, draag ze nu alweer een paar uur, en het lijkt alsof de bandjes minder gaan knellen, lijkt
Was ook wel mijn idee zoiets. Net zoals dat ik hoogstwaarschijnlijk oorbellen van de hema draag.
Schoenen inlopen... laat ik dat ook maar eens even gaan doen.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:06 #234
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82673015
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe paspoort opgehaald en toen dacht ik ineens: als ik nou volgend jaar ga trouwen en de naam van Dirtyharry aanneem, dan klopt het dus niet meer met de gegevens in mijn nieuwe paspoort. Moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen weer of kan ik mijn huidige paspoort met mijn meisjesnaam dan nog gebruiken? Zelfde geldt eigenlijk voor mijn rijbewijs.

Ik las dat je naam alleen in het dagelijks leven wijzigt, maar dat je je officiele achternaam blijft behouden. Dan zou je denken dat het geen probleem moet opleveren. Maar dan moet ik denk ik wel zorgen bij bv het boeken van vliegtickets, dat ik mijn meisjesnaam doogeef, of ga ik nu ergens de mist in?

Benieuwd wat de mensen hier doen trouwens. Nemen jullie de naam van je partner of houden jullie je eigen naam? Het is nogal wat gedoe om alles te veranderen natuurlijk. Persoonlijk vind ik mijn achternaam niet zo geweldig. Ahoewel ik die van mijn vriend ook raar vind klinken in combinatie met mijn voornaam Maar dat went vast
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:00:22 #235
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_82673027
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 @ 16:46 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Hihi
Ziggy played guitar
  vrijdag 11 juni 2010 @ 17:02:45 #236
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_82673133
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 16:44 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Klinkt nog beter dan de 'bruidslingerie' die ik moet dragen. Een huidkleurig slipje... Als er iets niet sexy is....
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_82673476
ik kan ook geen BH onder mn jurk aan, en mijn benen zijn nog steeds te vadsig om niet tegen elkaar te schuren dus komt er ook nog 's een wielrenbroekje ofzo overheen !
Ja doei.
pi_82674535
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:10 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan ook geen BH onder mn jurk aan, en mijn benen zijn nog steeds te vadsig om niet tegen elkaar te schuren dus komt er ook nog 's een wielrenbroekje ofzo overheen !
Charming.
Maarja, dat ziet toch niemand.

BH (of in dit geval zown bustierding, zonder schouderbandjes) wil ik toch echt wel aan vanwege mn bhmaat.

Over achternaam... volgens mij hoef je idd niet je paspoort e.d. te wijzigen, omdat het daar altijd je meisjesnaam blijft. Weet het niet helemaal zeker.
Ik neem ook de naam van mn vriend aan, met daarachter mn eigen achternaam nog.
pi_82674589
vlak na 't trouwen verloopt mn paspoort, dus idd andere aanvragen, ook met zijn naam ervan. Je houdt altijd je eigen naam, en er komt dan e/v <naam man> onder te staan
en ik heb Cup A voor zover je dat een cup kunt noemen, dus er valt niets uit te floepen, en mn jurk zit strak genoeg om niet af te zakken
Ja doei.
pi_82674750
ik ben in staat mn jurk even aan te doen vriendlief is er toch niet maar ik houd me in
Ja doei.
pi_82675171
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:32 schreef motorbloempje het volgende:
vlak na 't trouwen verloopt mn paspoort, dus idd andere aanvragen, ook met zijn naam ervan. Je houdt altijd je eigen naam, en er komt dan e/v <naam man> onder te staan
en ik heb Cup A voor zover je dat een cup kunt noemen, dus er valt niets uit te floepen, en mn jurk zit strak genoeg om niet af te zakken
Ahh ja, dan hoeft het niet.
Die van mij zijn 5 a 6 maten groter.

Ondertussen een factuur gekregen van de bedankjes. Dus die zijn er als het goed is ergens volgende week.
Weer iets om af te strepen!
pi_82676288
iedereen krijgt een broodje warm vlees an 't einde van 't feest, bedankje genoeg
en nog wel iets van een kaartje achteraf
Ja doei.
pi_82677339
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 17:00 schreef Chanty het volgende:
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe paspoort opgehaald en toen dacht ik ineens: als ik nou volgend jaar ga trouwen en de naam van Dirtyharry aanneem, dan klopt het dus niet meer met de gegevens in mijn nieuwe paspoort. Moet ik dan een nieuw paspoort aanvragen weer of kan ik mijn huidige paspoort met mijn meisjesnaam dan nog gebruiken? Zelfde geldt eigenlijk voor mijn rijbewijs.

Ik las dat je naam alleen in het dagelijks leven wijzigt, maar dat je je officiele achternaam blijft behouden. Dan zou je denken dat het geen probleem moet opleveren. Maar dan moet ik denk ik wel zorgen bij bv het boeken van vliegtickets, dat ik mijn meisjesnaam doogeef, of ga ik nu ergens de mist in?

Benieuwd wat de mensen hier doen trouwens. Nemen jullie de naam van je partner of houden jullie je eigen naam? Het is nogal wat gedoe om alles te veranderen natuurlijk. Persoonlijk vind ik mijn achternaam niet zo geweldig. Ahoewel ik die van mijn vriend ook raar vind klinken in combinatie met mijn voornaam Maar dat went vast
Je eigen naam blijft er altijd gewoon opstaan. Flauw he?
(oh dat was al gezegd Spuit elf!)

Ik doe zijn naam streepje mijn naam. Gewoon omdat ik het leuk vind

Nog maar een weekje...

To do:
muzieklijst afmaken, huis en tuin opruimen, enveloppendoos in elkaar knutselen.
En dat was het volgens mij
Oh ja, en hopen op goed weer
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_82680903
net gereserveerd o.v.v. vieren dat we net getrouwd zijn dan
stiekem wil ik daar nog steeds werken dat lijkt me zoveel leuker dan technisch vertaler zijn, maar avonden werken, dan moet ik er echt veel werken om rond te kunnen komen tijdens mn studie
Ja doei.
pi_82697608
mogguh

Ik moet straks mijn jurk gaan doorpassen en ben nu al wakker

Ik heb een beha onder mijn jurk aan met halter, maar als dat niet werkt dan kan ik de bandjes eraf halen en is 't een strapless beha. En op de rug dit zodat je mijn beha bandje niet onder mijn jurk vandaan ziet komen:

ik moet ook een nieuwe handtekening verzinnen, want ik neem de naam van mijn wederhelft aan
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
pi_82698325
ik hou mijn eigen naam
  zaterdag 12 juni 2010 @ 09:37:50 #247
2408 MuadDib
Getrouwd!
pi_82698457
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:27 schreef mmmmpie het volgende:
ik hou mijn eigen naam
Ik ook...
pi_82698604
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 09:37 schreef MuadDib het volgende:

[..]

Ik ook...
hehehe
pi_82712907
mr.mo is net zo snel als ik: had in 3 kwartier een pak in de eerste winkel!

ben benieuwd!
Ja doei.
pi_82720020
Jurk moet nog verder ingenomen worden.... 29 juni nog een keertje passen. Als ie dan maar goed is.
Ook daar lingerie erbij besteld + kousen, dan is dat maar klaar. Bustier die ik te leen had van een lingeriezaak voldeed niet aan de verwachtingen, dus die gaat weer terug.

En nu de officiele schoenen inlopen. In de winkel had ik er al last van, dus dat wordt nog wat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')