Hoezo? Rutte zei toch gewoon volmondig Ja. Alleen hij reageerde op Balk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
Allen Cohen die eerlijk durft te zijn. Balkie en Rutte aan het draaikonten
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij maakt het Cohen wel erg makkelijk om te scoren inderdaad.
En dat gaat Cohen prima af
Net als het theedrinken. Beetje zwakquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die groentewinkel-opmerking blijft wel hangen, vrees ik.
microfoonquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat is dat zwartje puntje naast Cohen's oor?
Cohen ging daar volledig de mist in ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is wel erg zwak bezig ja. Wilders walst jammer genoeg echt veel te makkelijk over hem heen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Zith het volgende:
Cohen is rustig en beschaafd, jammer genoeg moet je dat niet zijn bij debatten
Klopt, dit hele programma is eigenlijk kut.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Een voor eenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Mooi dat je niet op Wilders stemtquote:
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen wasquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef catzencut het volgende:
Ik moest heel even lachen om hoe gepikeerd Balkenende nu al klonk.
MTV heeft ook nog ietsquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Een debat zonder publiek, krijgen we dat ook nog?
Ik denk dat Rutte het prima doet het bij intellectuele deel van het volk, en Wilders vooral bij het tokkievolk. Cohen en Balkenende zijn de verliezers als het zo doorgaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Hukkie het volgende:
Vind Rutte prima in het debat en Wilders bijzonder kinderachtig. Cohen en Balkie zijn kleurloos tot nu toe.
Hoe zit het nou met de relatie van Rutte? Ik ben daar echt oprecht benieuwd naar. Of reageer je alleen op dingen die je uitkomen?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen ging daar volledig de mist in ja.
</sarcasme>quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.
Ach wat Cohen overkomt noemen ze in de Amerikaanse sport: 'choken'. Hij kan de druk gewoon niet aan, en komt nooit verder dan cliches en wijdopenstaande deuren intrappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Zith het volgende:
Cohen is rustig en beschaafd, jammer genoeg moet je dat niet zijn bij debatten
Ik zit alleen te luisteren, dus ik mis de lichaamstaal een beetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen was![]()
Dat klapvee stuurt het debat enorm. Enorm debiel want tijdens een normaal debat hoor je de jury (=publiek) te overtuigen maar de jury is volstrekt afwezig lijkt het wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Een debat zonder publiek, krijgen we dat ook nog?
En nu de reden hoezo je het in hoofd haalt om een respectabele politicus voor dictator uit te maken ?quote:
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef addictivebeat het volgende:
wilders laat cohen op een sulletje lijken met dat weglopen, cohen doet wat hij kan, maar de feiten spreken tegen hem, wilders vaagt hem weg
balkenende weer met typische cda een-weg-in-het-midden-zoeken antwoorden
Die hebben het ook moeilijker want die moeten beleid verdedigen. Wilders heeft nog helemaal niks gepresteerd en zal dat ook nooit doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte het prima doet het bij intellectuele deel van het volk, en Wilders vooral bij het tokkievolk. Cohen en Balkenende zijn de verliezers als het zo doorgaat.
22:00 uur.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ik lees dat Wilders sterk wordt gevonden. Hoe bestaat het? Gewoon hard tetteren als iemand anders aan het woord is en harde onliners schreeuwen is het enige wat hij doet. Jammer, wat een teleurstelling dit 'debat'. Alsof ik de Jerry Springer show aan het kijken ben.
Premiersdebat, dus alleen mensen die überhaupt kans maken op het premierschap.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zijn Halsema, Roemer en Pechtold er niet? Vlees nog vis hebben we nu. Midden, rechts, rechtser en extreem rechts..
Wilders onverwacht sterk? Ja, hij is goed om met veel geschreeuw door anderen heen z'n plaatje grijs te draaien. Als dat je definitie van "sterk" is...quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Schepseltje het volgende:
Wilders is onverwacht sterk in het debat, Cohen komt wederom niet uit z'n woorden. Balkenende is degelijk maar valt niet op, Rutte matig tot redelijk.
Ik had Pechtold wel willen zien debatteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
Het is het premiersdebat. Halsema, Roemer en Pechtold. Die zullen dat nooit worden natuurlijk.
jazeker, duidelijk zichtbaar geraaktquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen was![]()
Cohen zou er goed aan doen om Wilders op sommige punten gewoon gelijk te geven. DAT HEEFT HIJ NAMELIJK GEWOON GELIJK. De feiten staan aan de kant van Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef 16meter het volgende:
Mensen die Cohen sterk vinden kijken naar een andere zender?
Serieus.. Wilders hamert alleen op die 7 miljard en Marokkaans straattuig, maar doet dat met meer overtuiging en zelfs meer inhoud dan Cohen. Job komt niet verder dan "iedereen telt mee".
Iig veel beter dan Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .
Beetje voorbarig ookquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Premiersdebat, dus alleen mensen die überhaupt kans maken op het premierschap.
Beetje jammer idd...
Noem je nu Wilders en inhoud in één zin?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef 16meter het volgende:
Mensen die Cohen sterk vinden kijken naar een andere zender?
Serieus.. Wilders hamert alleen op die 7 miljard en Marokkaans straattuig, maar doet dat met meer overtuiging en zelfs meer inhoud dan Cohen. Job komt niet verder dan "iedereen telt mee".
Correctie, je moet er niet aan denken dat Wilders premier wordt van dit land.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .
Het lijkt wel of je daar blij mee bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Zwansen het volgende:
Wow, Cohen begon echt dramatisch. Zo zenuwachtig...
Typerend was de eerste keer dat ie tegenover Wilders moest staan. Hij wist niet waar ie zn handen moest houden.
Gelukkig doet ie het nu iets beter. Moet toch toegeven dat Wilders echt de sterkste is.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Cohen zou er goed aan doen om Wilders op sommige punten gewoon gelijk te geven. DAT HEEFT HIJ NAMELIJK GEWOON GELIJK. De feiten staan aan de kant van Wilders.
Precies goede analyse.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef starla het volgende:
Mijn opinie (for what it's worth)
Cohen; rustig, politiek correct, sterke argumenten, maar wel uit de oude doos
Wilders; highschool bully-achtig, kent de feiten en cijfers, maakt vast wel indruk op het plebs,
sterker dan Cohen in rechtstreeks debat, arrogant om weg te lopen
Balkenende; onzeker, beetje van Cohen en een beetje van Wilders...even schudden en we hebben CDA-praat
Rutte; behouden, verkondigt eigen visie, trekt zich weinig aan van Wilders, probeert steeds het beleid van CDA onderuit te halen
Nee hij had redelijk wat feiten waar Cohen niet op kon reageren, hij kwam verder met een aantal scherpe comebacksquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wilders onverwacht sterk? Ja, hij is goed om met veel geschreeuw door anderen heen z'n plaatje grijs te draaien. Als dat je definitie van "sterk" is...
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had Pechtold wel willen zien debatteren.
Wat vreemdquote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
Hee, net zei Balkenende nog dat we het niey gaan voelen in de portemonnee
Volgens mij klappen ze op alles wat elke partij zegt, en ook op exact dezelfde manier. Volgens mij is het een bandje.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef VancouverFan het volgende:
Wat heeft dat publiek voor een nut? Ze klappen voor alles wat hun partij zegt...
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Mutant01 het volgende:
Ohnee, niet Henk en Ingrid weer.
Ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Noem je nu Wilders en inhoud in één zin?
Ben inderdaad benieuwd als het zo over de economie gaat
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom vindt de meerderheid op Fok! de schreeuwers het sterkst?
Weinig diepgang kennelijk
Nee man, Rutte 4life.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jij wilt geld in Griekenland bijvoorbeeld, blijven pompenquote:
Pechtold op Twitter:quote:
quote:De popcorn is al op ... Zeker geen winkel open op zondag?
http://twitter.com/APechtold/statuses/14572474882
Anja is al lang niet meer in beeld.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Adelante het volgende:
Henk en Ingrid
Wat is er met Anja gebeurd?
Waar slaat dat op? Ik kijk er gewoon objectief naar.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je daar blij mee bent.
Denk het idd ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Spannend! Ik denk dat Rutte gehakt gaat maken van Cohen
quote:
quote:
Het is een wedstrijdje in botheid en onfatsoen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bloemkool met gehakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Spannend! Ik denk dat Rutte gehakt gaat maken van Cohen
quote:
Niet meer dan terecht.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
Ik vind het niet eerlijk, Cohen is de enige linkse hier. Die krijgt van alle kanten nu klappen.
Waar heeft hij wél verstand van?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Morendo het volgende:
Cohen trapt weer open deuren in, op een onderwerp waar hij trouwens de ballen verstand van heeft.
Eens met jou. Dat zegt wel wat, jammerlijk dat veel Nederlanders zo achterlijk zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
iddquote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, rutte heeft m nu al binnen. zonder dat Cohen nog aan het woord is.
Met z'n allen de jood pakkenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
Ik vind het niet eerlijk, Cohen is de enige linkse hier. Die krijgt van alle kanten nu klappen.
Het is ook helemaal niet eerlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
En zo hoort het!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Beschaafd dit zeg, Rutte en Cohen in debat.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kutpubliek, dit is meer een wie maakt de beste oneliner contest geworden
Da's een beetje hoe de meeste Nederlanders ook zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kutpubliek, dit is meer een wie maakt de beste oneliner contest geworden
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn ze nou allemaal zo bang voor Cohen dat ze hem niet durven uit te laten praten?
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet eerlijk.
En als ie er niet was had men gezegd "Wilders ontwijkt het debat"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wilders is ook niet bepaald een premierskandidaat. Die had er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Altijd die rechtse media ook weer.
Zijn ze nou allemaal zo bang voor Cohen dat ze hem niet durven uit te laten praten?
Tja, hij wordt er ook op afgerekend..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef fratsman het volgende:
Pleur eens op Cohen. het gaat niet om dat kutAmsterdam, het gaat om het LAND!
Ja, kijk wat die gozer doetquote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Hukkie het volgende:
Beetje zielig voor Cohen, die man wordt compleet onder de voet gelopen, nu ook door Rutte.
Idd dat hebben ze ook alleen maar gedaan omdat ze niet beschuldigd willen worden van links zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wilders is ook niet bepaald een premierskandidaat. Die had er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Altijd die rechtse media ook weer.
Was echt een enorm slecht punt inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Mendeljev het volgende:
Dat parkeerverhaal was echt slecht. Dat is echt niet ingestudeerd.
Cohen pawnde wel met de immigratie cijfersquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef mr_me_me het volgende:
'OMG, niet over cijfers, NEEEEEEEEEE' denkt Cohen...
quote:
Tuurlijk niet. Dat zegt toch ook niemand over Pechtold, Halsema en Roemer? Als je niet wordt uitgenodigd ontwijk je niks.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Schepseltje het volgende:
[..]
En als ie er niet was had men gezegd "Wilders ontwijkt het debat"
SPIJKER OP ZIJN KOP.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Monidique het volgende:
Het is overigens belachelijk. Binnen de PVV heeft Geert Wilders uiteraard veel weg, maar voor de andere partijleiders geldt dat de partijmachine groter en betekenisvoller is dan het persoontje. Het moet niet uitmaken waar hij z'n handen houdt, het gaat om wat het je gaat kosten, uiteindelijk. Voor politiek moet je nu niet naar RTL kijken. Voor vermaak daarentegen!
Die uitleg hoe een debat werkt was wel sterk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Cohen is echt kleurloos
Dat pakken ze hem niet af nee. Inhoudelijk blijft het dieptriest.quote:
Van Griekenland ook niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef pberends het volgende:
Goed punt van Wilders. IJsland-shit zien we nooooooooit meer terug.
Juistquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Arcee het volgende:
[..]
Die uitleg hoe een debat werkt was wel sterk.
Inhoudsloos vind ik beter, en dat noemt zich progressiefquote:Op zondag 23 mei 2010 20:56 schreef Bellatrix het volgende:
Cohen is echt kleurloos
Hij snapt wel dat we de andere 8 miljard NIET meer terug krijgen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Domme Wilders, hij snapt niet eens waarom er 5 miljard naar Griekenland gaat.
Iddquote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Terug naar de guldenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef dmk het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat als we geen geld lenen aan Griekenland we uiteindelijk zelf de sjaak waren geweest...
Dit.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef dmk het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat als we geen geld lenen aan Griekenland we uiteindelijk zelf de sjaak waren geweest...
Nee, onzin. Dat van Griekenland had hij zeker wel gelijk, en daarvoor tegen Cohen ook al.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Wilders wil echt alleen maar schreeuwen. Domme stellingen poneren, gaat iemand daar tegenin, dan begint Wilders weer te blaten.
Waar wordt het opgenomen? Ik voel me geroepenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Is er al een fokker afgereisd om dat publiek te elimineren?
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind 67 wel nodig.
Straks gooit er iemand een hek om, rennen ze allemaal weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Wilders wil echt alleen maar schreeuwen. Domme stellingen poneren, gaat iemand daar tegenin, dan begint Wilders weer te blaten.
Ja, want de situatie Ijsland en Griekenland is dan ookv ergelijkbaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, onzin. Dat van Griekenland had hij zeker wel gelijk, en daarvoor tegen Cohen ook al.
Simpele kop met geen hersens. Optelsommetje wordt het dan idd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Denk dat dat ;t beste is voor hem.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef mr_me_me het volgende:
Grappig, Cohen houdt zich maar ff stil...
Idd :'0quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |