Terug naar de guldenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef dmk het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat als we geen geld lenen aan Griekenland we uiteindelijk zelf de sjaak waren geweest...
Dit.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef dmk het volgende:
Mensen die niet doorhebben dat als we geen geld lenen aan Griekenland we uiteindelijk zelf de sjaak waren geweest...
Nee, onzin. Dat van Griekenland had hij zeker wel gelijk, en daarvoor tegen Cohen ook al.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Wilders wil echt alleen maar schreeuwen. Domme stellingen poneren, gaat iemand daar tegenin, dan begint Wilders weer te blaten.
Waar wordt het opgenomen? Ik voel me geroepenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Is er al een fokker afgereisd om dat publiek te elimineren?
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Zwansen het volgende:
Ik vind 67 wel nodig.
Straks gooit er iemand een hek om, rennen ze allemaal weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef VancouverFan het volgende:
Wilders wil echt alleen maar schreeuwen. Domme stellingen poneren, gaat iemand daar tegenin, dan begint Wilders weer te blaten.
Ja, want de situatie Ijsland en Griekenland is dan ookv ergelijkbaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:58 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, onzin. Dat van Griekenland had hij zeker wel gelijk, en daarvoor tegen Cohen ook al.
Simpele kop met geen hersens. Optelsommetje wordt het dan idd.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:57 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Domme Wilders, hij snapt niet eens waarom er 5 miljard naar Griekenland gaat.
Denk dat dat ;t beste is voor hem.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:59 schreef mr_me_me het volgende:
Grappig, Cohen houdt zich maar ff stil...
Idd :'0quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |