Hoezo? Rutte zei toch gewoon volmondig Ja. Alleen hij reageerde op Balk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
Allen Cohen die eerlijk durft te zijn. Balkie en Rutte aan het draaikonten
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij maakt het Cohen wel erg makkelijk om te scoren inderdaad.
En dat gaat Cohen prima af
Net als het theedrinken. Beetje zwakquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die groentewinkel-opmerking blijft wel hangen, vrees ik.
microfoonquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat is dat zwartje puntje naast Cohen's oor?
Cohen ging daar volledig de mist in ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is wel erg zwak bezig ja. Wilders walst jammer genoeg echt veel te makkelijk over hem heen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Zith het volgende:
Cohen is rustig en beschaafd, jammer genoeg moet je dat niet zijn bij debatten
Klopt, dit hele programma is eigenlijk kut.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Een voor eenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Mooi dat je niet op Wilders stemtquote:
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen wasquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef catzencut het volgende:
Ik moest heel even lachen om hoe gepikeerd Balkenende nu al klonk.
MTV heeft ook nog ietsquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Een debat zonder publiek, krijgen we dat ook nog?
Ik denk dat Rutte het prima doet het bij intellectuele deel van het volk, en Wilders vooral bij het tokkievolk. Cohen en Balkenende zijn de verliezers als het zo doorgaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Hukkie het volgende:
Vind Rutte prima in het debat en Wilders bijzonder kinderachtig. Cohen en Balkie zijn kleurloos tot nu toe.
Hoe zit het nou met de relatie van Rutte? Ik ben daar echt oprecht benieuwd naar. Of reageer je alleen op dingen die je uitkomen?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen ging daar volledig de mist in ja.
</sarcasme>quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.
Ach wat Cohen overkomt noemen ze in de Amerikaanse sport: 'choken'. Hij kan de druk gewoon niet aan, en komt nooit verder dan cliches en wijdopenstaande deuren intrappen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Zith het volgende:
Cohen is rustig en beschaafd, jammer genoeg moet je dat niet zijn bij debatten
Ik zit alleen te luisteren, dus ik mis de lichaamstaal een beetje.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen was![]()
Dat klapvee stuurt het debat enorm. Enorm debiel want tijdens een normaal debat hoor je de jury (=publiek) te overtuigen maar de jury is volstrekt afwezig lijkt het wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Een debat zonder publiek, krijgen we dat ook nog?
En nu de reden hoezo je het in hoofd haalt om een respectabele politicus voor dictator uit te maken ?quote:
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef addictivebeat het volgende:
wilders laat cohen op een sulletje lijken met dat weglopen, cohen doet wat hij kan, maar de feiten spreken tegen hem, wilders vaagt hem weg
balkenende weer met typische cda een-weg-in-het-midden-zoeken antwoorden
Die hebben het ook moeilijker want die moeten beleid verdedigen. Wilders heeft nog helemaal niks gepresteerd en zal dat ook nooit doen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik denk dat Rutte het prima doet het bij intellectuele deel van het volk, en Wilders vooral bij het tokkievolk. Cohen en Balkenende zijn de verliezers als het zo doorgaat.
22:00 uur.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Bernhard.von.Galen het volgende:
Ik lees dat Wilders sterk wordt gevonden. Hoe bestaat het? Gewoon hard tetteren als iemand anders aan het woord is en harde onliners schreeuwen is het enige wat hij doet. Jammer, wat een teleurstelling dit 'debat'. Alsof ik de Jerry Springer show aan het kijken ben.
Premiersdebat, dus alleen mensen die überhaupt kans maken op het premierschap.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Waarom zijn Halsema, Roemer en Pechtold er niet? Vlees nog vis hebben we nu. Midden, rechts, rechtser en extreem rechts..
Wilders onverwacht sterk? Ja, hij is goed om met veel geschreeuw door anderen heen z'n plaatje grijs te draaien. Als dat je definitie van "sterk" is...quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Schepseltje het volgende:
Wilders is onverwacht sterk in het debat, Cohen komt wederom niet uit z'n woorden. Balkenende is degelijk maar valt niet op, Rutte matig tot redelijk.
Ik had Pechtold wel willen zien debatteren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Terreros85 het volgende:
Het is het premiersdebat. Halsema, Roemer en Pechtold. Die zullen dat nooit worden natuurlijk.
jazeker, duidelijk zichtbaar geraaktquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen was![]()
Cohen zou er goed aan doen om Wilders op sommige punten gewoon gelijk te geven. DAT HEEFT HIJ NAMELIJK GEWOON GELIJK. De feiten staan aan de kant van Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef 16meter het volgende:
Mensen die Cohen sterk vinden kijken naar een andere zender?
Serieus.. Wilders hamert alleen op die 7 miljard en Marokkaans straattuig, maar doet dat met meer overtuiging en zelfs meer inhoud dan Cohen. Job komt niet verder dan "iedereen telt mee".
Iig veel beter dan Wilders.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .
Beetje voorbarig ookquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Premiersdebat, dus alleen mensen die überhaupt kans maken op het premierschap.
Beetje jammer idd...
Noem je nu Wilders en inhoud in één zin?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef 16meter het volgende:
Mensen die Cohen sterk vinden kijken naar een andere zender?
Serieus.. Wilders hamert alleen op die 7 miljard en Marokkaans straattuig, maar doet dat met meer overtuiging en zelfs meer inhoud dan Cohen. Job komt niet verder dan "iedereen telt mee".
Correctie, je moet er niet aan denken dat Wilders premier wordt van dit land.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Exactly my thoughts. Je moet er toch niet aan denken dat Cohen premier word van dit land .
Het lijkt wel of je daar blij mee bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Zwansen het volgende:
Wow, Cohen begon echt dramatisch. Zo zenuwachtig...
Typerend was de eerste keer dat ie tegenover Wilders moest staan. Hij wist niet waar ie zn handen moest houden.
Gelukkig doet ie het nu iets beter. Moet toch toegeven dat Wilders echt de sterkste is.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Cohen zou er goed aan doen om Wilders op sommige punten gewoon gelijk te geven. DAT HEEFT HIJ NAMELIJK GEWOON GELIJK. De feiten staan aan de kant van Wilders.
Precies goede analyse.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef starla het volgende:
Mijn opinie (for what it's worth)
Cohen; rustig, politiek correct, sterke argumenten, maar wel uit de oude doos
Wilders; highschool bully-achtig, kent de feiten en cijfers, maakt vast wel indruk op het plebs,
sterker dan Cohen in rechtstreeks debat, arrogant om weg te lopen
Balkenende; onzeker, beetje van Cohen en een beetje van Wilders...even schudden en we hebben CDA-praat
Rutte; behouden, verkondigt eigen visie, trekt zich weinig aan van Wilders, probeert steeds het beleid van CDA onderuit te halen
Nee hij had redelijk wat feiten waar Cohen niet op kon reageren, hij kwam verder met een aantal scherpe comebacksquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Igen het volgende:
[..]
Wilders onverwacht sterk? Ja, hij is goed om met veel geschreeuw door anderen heen z'n plaatje grijs te draaien. Als dat je definitie van "sterk" is...
Inderdaadquote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik had Pechtold wel willen zien debatteren.
Wat vreemdquote:Op zondag 23 mei 2010 20:49 schreef Adelante het volgende:
Hee, net zei Balkenende nog dat we het niey gaan voelen in de portemonnee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |