Hoezo? Rutte zei toch gewoon volmondig Ja. Alleen hij reageerde op Balk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:42 schreef VancouverFan het volgende:
Allen Cohen die eerlijk durft te zijn. Balkie en Rutte aan het draaikonten
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij maakt het Cohen wel erg makkelijk om te scoren inderdaad.
En dat gaat Cohen prima af
Net als het theedrinken. Beetje zwakquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die groentewinkel-opmerking blijft wel hangen, vrees ik.
microfoonquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Wat is dat zwartje puntje naast Cohen's oor?
Cohen ging daar volledig de mist in ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij is wel erg zwak bezig ja. Wilders walst jammer genoeg echt veel te makkelijk over hem heen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef Zith het volgende:
Cohen is rustig en beschaafd, jammer genoeg moet je dat niet zijn bij debatten
Klopt, dit hele programma is eigenlijk kut.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Een voor eenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef SeLang het volgende:
Wat een waardeloze debatleider die Wester.
En wat een waardeloos joelend klapjosti publiek
Mooi dat je niet op Wilders stemtquote:
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik had het idee dat Cohen bijna aan het ontploffen wasquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef catzencut het volgende:
Ik moest heel even lachen om hoe gepikeerd Balkenende nu al klonk.
MTV heeft ook nog ietsquote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef pberends het volgende:
Een debat zonder publiek, krijgen we dat ook nog?
Ik denk dat Rutte het prima doet het bij intellectuele deel van het volk, en Wilders vooral bij het tokkievolk. Cohen en Balkenende zijn de verliezers als het zo doorgaat.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Hukkie het volgende:
Vind Rutte prima in het debat en Wilders bijzonder kinderachtig. Cohen en Balkie zijn kleurloos tot nu toe.
Hoe zit het nou met de relatie van Rutte? Ik ben daar echt oprecht benieuwd naar. Of reageer je alleen op dingen die je uitkomen?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Cohen ging daar volledig de mist in ja.
</sarcasme>quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop het, want dat is een duidelijk voorbeeld van moslims die meedraaien in de samenleving en economie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |