quote:
Het is een wedstrijdje in botheid en onfatsoen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom vindt de meerderheid op Fok! de schreeuwers het sterkst?
Weinig diepgang kennelijk
Bloemkool met gehakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef timmmmm het volgende:
Spannend! Ik denk dat Rutte gehakt gaat maken van Cohen
quote:
Niet meer dan terecht.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
Ik vind het niet eerlijk, Cohen is de enige linkse hier. Die krijgt van alle kanten nu klappen.
Waar heeft hij wél verstand van?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Morendo het volgende:
Cohen trapt weer open deuren in, op een onderwerp waar hij trouwens de ballen verstand van heeft.
Eens met jou. Dat zegt wel wat, jammerlijk dat veel Nederlanders zo achterlijk zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waarom vindt de meerderheid op Fok! de schreeuwers het sterkst?
Weinig diepgang kennelijk
iddquote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef LWD-Godius het volgende:
Haha, rutte heeft m nu al binnen. zonder dat Cohen nog aan het woord is.
Met z'n allen de jood pakkenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
Ik vind het niet eerlijk, Cohen is de enige linkse hier. Die krijgt van alle kanten nu klappen.
Het is ook helemaal niet eerlijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Xenorium het volgende:
En zo hoort het!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Federer-fan het volgende:
Beschaafd dit zeg, Rutte en Cohen in debat.
Inderdaad zeg.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kutpubliek, dit is meer een wie maakt de beste oneliner contest geworden
Da's een beetje hoe de meeste Nederlanders ook zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
Kutpubliek, dit is meer een wie maakt de beste oneliner contest geworden
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef VancouverFan het volgende:
Zijn ze nou allemaal zo bang voor Cohen dat ze hem niet durven uit te laten praten?
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet eerlijk.
En als ie er niet was had men gezegd "Wilders ontwijkt het debat"quote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wilders is ook niet bepaald een premierskandidaat. Die had er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Altijd die rechtse media ook weer.
Zijn ze nou allemaal zo bang voor Cohen dat ze hem niet durven uit te laten praten?
Tja, hij wordt er ook op afgerekend..quote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef fratsman het volgende:
Pleur eens op Cohen. het gaat niet om dat kutAmsterdam, het gaat om het LAND!
Ja, kijk wat die gozer doetquote:Op zondag 23 mei 2010 20:54 schreef Hukkie het volgende:
Beetje zielig voor Cohen, die man wordt compleet onder de voet gelopen, nu ook door Rutte.
Idd dat hebben ze ook alleen maar gedaan omdat ze niet beschuldigd willen worden van links zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef MilaNL het volgende:
Wilders is ook niet bepaald een premierskandidaat. Die had er wat mij betreft niet bij hoeven zitten. Altijd die rechtse media ook weer.
Was echt een enorm slecht punt inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef Mendeljev het volgende:
Dat parkeerverhaal was echt slecht. Dat is echt niet ingestudeerd.
Cohen pawnde wel met de immigratie cijfersquote:Op zondag 23 mei 2010 20:55 schreef mr_me_me het volgende:
'OMG, niet over cijfers, NEEEEEEEEEE' denkt Cohen...
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |