quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Spannend Kwak!
Is dat diezelfde waar je het eerst over had?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]Doe je goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*schopt zichzelf naar bedGeen zorgen voor de dag van morgen.
Goed bezig!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:20 schreef _Calimero_ het volgende:
Evening!
Wat een mooie slankies hebben we hier toch ook![]()
Ik moet nog avondeten![]()
Was op mijn werk vergeten (we waren de hele tijd buiten) en daarna geen tijd meer, nu pas net thuis.
O en ik heb een goede daad gedaan: meisje voor me bij de AH was haar portemonnee kwijt (in de trein ws) en toen heb ik haar boodschappen betaald en rekeningnummer gegeven, nadat ze alles echt goed had doorgezocht en hij werkelijk kwijt was
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Doe je goed.
*schopt zichzelf naar bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:53 schreef kwakz0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodigquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:58 schreef kwakz0r het volgende:
@mini: als ie uberhaupt antwoordtdat is ook wel iets voor hem, gewoon niet antwoorden... maar goed, dat is eigenlijk ook een antwoord. weet niet of ie mn bedoeling snapt. ik heb t erg algemeen geformuleerd allemaal, schijterd die ik ben. nu ik t teruglees vind ik t zelfs te algemeen - geen idee of ie wel doorheeft dat ik m met míj mee vraag
eugh...
en vooralsnog is dat hele smsje van mij nog niet eens aangekomen
Cheers en succes morgen!!!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:59 schreef imago het volgende:
TVP
Eén glaasje alcohol, anders slaap ik niet ben ik bang, en dan naar bed. Al m'n spullen meeslepen naar de slaapkamer, want ik ben bang dat de kat er anders vannacht overheen kotst omdat ze boos op me is dat ik de meneer niet ben!
Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:56 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ooh wat spannend, heeft ie al terug gesmst??
Vanmiddag op de stage op de weegschaal gestaan, was daar 65 kg. M'n ochtendgewicht zal dan een klein beetje minder kunnen zijn en ik concludeer eruit dat ik stil gestaan heb. Geen ramp, maar wel een beetje jammer.
Lijstje van vandaag (lijkt errug op gister)
O: dubbele boterham hagelslag
T: café au lait
L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet
T: glaasje ranja
T: 3 appels
T: 5 tomaten (alle die ik nog had)
D: halve zak sperzieboontjes met gegrillde cevapcici
T: druiven
T: bakje yoghurt
Ja mensen, dit is precies hoe het eruit ziet, een schadebeperkende vreetbui!
Combinatie van af willen vallen en rood staan werkt best goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:09 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Als dat een vreetbui was dan vind ik dat je het nog heel netjes hebt gedaan!
mja, maar verstuurd is verstuurd, en ik ga dus niet nu erachteraan smsen met een toelichting...zo ver krijg ik mezelf echt niet... misschien over anderhalve week, iets van "wil je nou nog met me mee naar blablabla, ik wil t graag weten want dan kan ik een kaartje voor je regelen"quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:04 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je zelf al twijfelt denk ik niet dat 'ie snapt dat je 'em hebt meegevraagd. Mannen hebben echt heel duidelijke info nodig
Maandag zou het weer kunnen... Maar liever nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
Sla broccoli in!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Maandag zou het weer kunnen... Maar liever niet
Alleen als je hem ook gaat lezen. Voor 100 euro kan je anders net zo goed gewoon een fiets kopenquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:32 schreef P.F het volgende:
Oh voor 100 euro 10 maanden het parool + gratiz fiets. Doen?
oh fuck!quote:Op donderdag 20 mei 2010 23:37 schreef Perruche het volgende:
Hoi!
Kwak, spannend van je sms! Laat je weten wat ie zegt?
Ik heb vandaag 3 paar nieuwe schoenen gehaald en ook nog 1 besteld..., even kijken of ik die laatste ook écht op ga halen...
Had hele leuke kleine ballerina's gezien van maar 32 euro, echt leer, bij de Bijenkorf, maar m´n oeten waren er te smal voor...
Lijstje:
O: 2x wentelteefje van sesambood
S: 2 uur shoppen![]()
L: 150 gram gekookte kouseband en grote groene salade van ijsbergsla, 2 eitjes, 1, tomaat komkommer, olijven en dressing met olijfolie
T: bakje chips
D: zelfgemaakte chili con carne met 2 maistortillas, 2 plakjes zelfgemaakte cake, 3 glazen wijn.
Vanaf morgen weer netjes, laatste dagen ivm rotbuien te veel gezondigd.
Ja, echt balen lijkt me datquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
Ik bedoelde met Janskerkhof je school hè! Of zit de acteursopleiding daar niet meer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:49 schreef 6ft.woman het volgende:
...
En Laureline, nee, ich bin ein Lombokker (geboren & getogen, thank God zonder Tineke Schouten Utregs accent)
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed gedaan hoor Cali!*schouderklopje geeft* Zoiets zouden meer mensen moeten doen!
* Mini_rulez heeft broccoli gekocht.
En chips en een soort pure Bounty-mini's.
Jij ook nog welkom!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
O: handjevol druiven + appel
T: nix
L: Halve galia meloen, een peer, nog meer druiven en een cracker met filet american
T: veel drinken (water)
D: licht avondeten door vroege les met bodypump, dus een donker petit pain met ham+ananas uit de oven + glas jus-d'orange.
dat!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:04 schreef Laureline het volgende:
Hee D, post eens een lijstje?
Corwin is ook al flink aan het crashen zie ik
Ik mis gezonde vetten, eiwitten en groente, allemaal dingen die je nodig hebt om te functioneren en je spieren op peil te houden. Fruit is niet ongezond, maar de hoeveelheden die jij in 1 dag eet zijn bepaald hoog. Vruchtensap is (net als andere suikerhoudende dranken) easy cals. Je hoeft er alleen voor te slikken en voila, een hoop suiker binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.
Hmmm chocolate..
Oh hierbij kom ik effe terug met mn meetgegevens.
Op dit moment 97cm omtrek en volgens de laatste test op 90kg een vetpercentage in m'n lichaam van 18% (wat de bovenkant van optimaal is voor een man van mijn leeftijd).
O: handjevol druiven + appel
T: nix
L: Halve galia meloen, een peer, nog meer druiven en een cracker met filet american
T: veel drinken (water)
D: licht avondeten door vroege les met bodypump, dus een donker petit pain met ham+ananas uit de oven + glas jus-d'orange.
Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij ook nog welkom!![]()
Dat is een karig lijstje met veel te veel suiker.
En waar zijn je groentes?
nog erg weinig, imo niet echt gezond. Maar je kan denk ik ik beter ipv zoveel fruit groenten eten, een paprika ipv een handje druiven ofzo....?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.
Groentes komen morgen wel weer als ik tijd heb om mn maaltijd te laten zakken. Want mn sportmomentje begint al om 19:00 en ik ben pas thuis van mn werk om 18:15.
Morgen:
B: 2 boterhammen 1 ham, 1 frambozenjam, glas jus d'orange. div vitaminnen
S: 2 uren Cardio/Fitness
T: Banaan
A: Gepofte aardappel, met brocoli en biefstuk met knoflooksaus.
T: ongezouten nootjes + appelsap
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!
Corwin: DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en D. Lijstje ja! Met 3 hamburgers erin!
Het is mijn balansdag na gisteren behoorlijk ruim te hebben gegeten:quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:41 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik mis gezonde vetten, eiwitten en groente, allemaal dingen die je nodig hebt om te functioneren en je spieren op peil te houden. Fruit is niet ongezond, maar de hoeveelheden die jij in 1 dag eet zijn bepaald hoog. Vruchtensap is (net als andere suikerhoudende dranken) easy cals. Je hoeft er alleen voor te slikken en voila, een hoop suiker binnen.
Ontbijten met havermout is een goede, tussendoor fruit, lunch brood met kipfilet em avocado, nootjes tussendoor, avondeten broccoli met kipfilet en zilvervliesrijst, is een lijstje waar veel meer voedingsstoffen in zitten.
En je bent man, dus je hoeft jezelf al helemaal niet uit te hongeren om af te vallen vet te verbranden.
Welke vitamines slik je? En groentes uitstellen... nah. Ben ik tegen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.
Groentes komen morgen wel weer als ik tijd heb om mn maaltijd te laten zakken. Want mn sportmomentje begint al om 19:00 en ik ben pas thuis van mn werk om 18:15.
Eet je een paprika gewoon rauw op? Yuk. niets erbij, niet in een salade?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:16 schreef Perruche het volgende:
[..]
nog erg weinig, imo niet echt gezond. Maar je kan denk ik ik beter ipv zoveel fruit groenten eten, een paprika ipv een handje druiven ofzo....?
Cardio voor een uurtje doet volgens de computer zo'n 650kcal.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef motorbloempje het volgende:
ok, het kan verstandiger (zoals die Liga en oranjekoek die totaal niets toevoegen), maar aangezien je ook nog gecardiood hebt, is het eerder te weinig dan teveel dat gisteren
Ik eet alle groentes rauwquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:24 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Eet je een paprika gewoon rauw op? Yuk. niets erbij, niet in een salade?
Multi, C, en euhm, iets van zink en nog een paar ijzers en nog iets tegen lusteloosheid, e.o.a. homeopatisch ding, zou ik moeten opzoeken ik neem ze nu al zo lang dat ik er niet echt meer op let wat erop staat.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Welke vitamines slik je? En groentes uitstellen... nah. Ben ik tegen.
Het punt is, ga ik mijn eetpatroon nog radicaler aanpassen zal mn vrouw speciaal voor mij anders moeten gaan koken, ja of ik moet zelf naast haar in onze niet al te ruime koken mijn eigen eten maken of optie 3, zij moet hetzelfde eten en dat zie ik niet zo snel gebeuren want zij heeft het echt niet nodig, terwijl ik mijn welvaartbumpertje rustigaan minder zie worden.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik eet alle groentes rauwlekker voor de hartige trek en je krijgt er geen suikerkick van
vind het ook lekker om een rauwkostsalade mee te nemen, met misschien een beetje yoghurt dressing ofzo.
Ik woon ook samen en mijn vriend heeft geen last van mijn lijpogingenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:33 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Het punt is, ga ik mijn eetpatroon nog radicaler aanpassen zal mn vrouw speciaal voor mij anders moeten gaan koken, ja of ik moet zelf naast haar in onze niet al te ruime koken mijn eigen eten maken of optie 3, zij moet hetzelfde eten en dat zie ik niet zo snel gebeuren want zij heeft het echt niet nodig, terwijl ik mijn welvaartbumpertje rustigaan minder zie worden.
Ik ben ook nog niet zo heel erg lang weer begonnen. Ik kwam namelijk na mijn vorige periode van een Sonja Bakker dieet zonder sporten en keurig mijn 80kg weer lekker naar minstens 1x per week patat pinda met 2 snackjes, cherry cola, B&J ijs, chips met dip etc.etc. you know welvaart filmpje, hangen, beetje computeren met M&M's naast je en whoppa 1 jaar later 90kg.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:36 schreef Perruche het volgende:
[..]
Ik woon ook samen en mijn vriend heeft geen last van mijn lijpogingenin de avond kook ik gewoon, maar ik probeer overdag ipv koekjes of ligas groentes te nemen. 4 uur cup-a-soup is voor mij 4 uur wortel of paprika
neemt net zo makkelijk mee en geeft meer vitamines. En in de ochtend sta ik 10 minuten eerder op om wat te prepareren dat ik mee kan nemen naar het werk.
Maar goed, iedereen doet het weer anders. Ik kan niet zonder veel eten (erg he!) dus ik probeer dan maar veel gezond te eten...
B&J: voorquote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:44 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Ik ben ook nog niet zo heel erg lang weer begonnen. Ik kwam namelijk na mijn vorige periode van een Sonja Bakker dieet zonder sporten en keurig mijn 80kg weer lekker naar minstens 1x per week patat pinda met 2 snackjes, cherry cola, B&J ijs, chips met dip etc.etc. you know welvaart filmpje, hangen, beetje computeren met M&M's naast je en whoppa 1 jaar later 90kg.
Balans vinden is idd een goede. Nu zet je een sprint in om de 80 te bereiken, maar als je daar bent, wat dan? Verander je leefstijl, val niet terug in je oude gewoontes. Anders jojo.quote:Dit keer doe ik het wat rustiger aan en beweeg ik 4x per week. Daarnaast ga ik binnenkort maar eens advies vragen aan mijn zwager die tenslotte in deze richting is afgestudeerd; maar hulp vragen als man is hetzelfde als falen dus we proberen eerst zelf een goede balans te vinden; lukt dat niet, mja dan kan ik alsnog met hangende pootjes naar hem toe.
Zondigen is niet erg, als de rest maar klopt. Dus bij een gezond eetpatroon met voldoende beweging kun je echt wel een keer aan de B&J. Maar als je elke dag een zak chips tegenkomt en niet beweegt, dan zit het er binnen no time weer aan.quote:Tot nu toe voel ik me iig al veel fitter, heb meer energie en ook meer levenslust en weinig tot geen honger, wellicht spreekt mn lichaam de opgeslagen vetcellen al goed aan. Toch heb ik het, zeker als ik samen met mn partner op de bank hang en wat series in de dvdspeler stop het wel erg moeilijk om niet alsnog ergens ee zak chips te vinden and wolf that sucker down.
Eh, ik bedoel, ik het huis van m'n meneer.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:01 schreef imago het volgende:
Ja ik zit nu in de trein, die PM's met uitgebreid verslag komen dus als ik thuis ben!
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:02 schreef imago het volgende:
[..]
Eh, ik bedoel, ik het huis van m'n meneer.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:02 schreef imago het volgende:
[..]
Eh, ik bedoel, ik het huis van m'n meneer.
Oeh welke gaat het worden?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga misschien morgen 620 euro uitgeven voor een camera![]()
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb gelukkig nog 2 objectieven en een flitser die er als het goed is ook gewoon op passen, dus dat scheelt en kan ik voorlopig vooruit, maargoed, wil natuurlijk op den duur ook zaken als een fisheye enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef -marz- het volgende:
Het nadeel is dat je je een breuk sjouwt met alle objectieven die je erbij aanschaft![]()
Hoi trouwens! Hier schijnt de zon niet hoor!
Ik heb vorige week ook ontzettend heftige guacamole staan maken, ik proefde het zelf niet goed door verkoudheidquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef Laureline het volgende:
Hier schijnt de zon, maar ik heb er weinig aan.
Waar ik vreselijk van baal is dat ik mijn koffie helemaal niet meer proef of ruik sinds ik ziek ben. Ik verheugde me iedere dag op mijn 2 kommetjes koffie met geklopte melk, maar nu ruikt het alleen maar naar stinkend verbrand ijzer, en het proeft naar helemaal niets! Bah!![]()
Ik herinner me ook een keer dat mijn meneer een pastasaus had gemaakt met een halve bol knoflook erin, en ik daar door een verkoudheid helemaal niets van proefde. En dan wel ging mekkeren van: "Nou, had je er niet wat knoflook in kunnen doen, flauwe boel zeg."
Ja, ik ga er daarom zo ook maar weer even inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef -marz- het volgende:
Dus je hebt niets aan de zon en je hebt niets aan de geur van koffie. Waarvoor kom je je bed nog uit?![]()
* -marz- bedenkt net dat zij nog nooit een cupcake gegeten, laat staan gebakken heeft.
wel leuk he, bakken? als het lukt vind ik dat altijd zo'n voldoening gevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren appeltaart gemaakt, maar hij was eigenlijk een beetje droog, en ook veel te laag.
Uit mn degelijke kookboek, voor precies de goede maat springvorm, maar volgende keer maak ik de dubbele hoeveelheid deeg en vulling
De monchoutaart was wel goddelijk gelukt (uit een pakje weliswaar maar toch), en was dan ook binnen een uur al verorberd door de collegae van vriendje
Oh, spannend hoor! Arm beestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi![]()
Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.![]()
Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
Spannend, hopelijk gaat het goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi![]()
Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.![]()
Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef -marz- het volgende:
Aww Tacootje, hij boft maar met lieve baasjes die 'm laten helpen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 appelstroop
T: banaan
L: volkoren tosti ham/kaas met een beetje curry, dubieuze salade met selderij, appel en ondefinieerbare dingetjes
T: krentenbol
T: mandarijn
D: bescheiden BBQ voor 2
Sinds ik hier regelmatig lijstjes post, ben ik meer/gezonder gaan eten, en mijn gewicht blijft stabiel op 69,5! Nu het sporten nog oppakken en dan eens kijken wat dat doet voor de cm's!
Mixed Emotions?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste dozen zijn ingepakt.
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen.quote:
Zou gek zijn als dat niet zo was, je sluit toch een deel van je leven af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen..
In Amerika, dus daar heb je waarschijnlijk niks aan, maar iemand hier had ze laatst ook in Nederland gevonden! Ik kon ze zelf daar ook al heel lang niet meer vinden, daarom móest ik ze hier wel meenemen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.
Weer zo'n geweldige voetballer uit Groningen hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend, hopelijk gaat het goed.
En Arjen Robben! Doe jij misschien ook aan Panini-boeken? Dan kunnen we ruilen
Jij redt het wel in je eentjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen..
Oeh mooiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nu mijn zinnen gezet op een Nikon D90
straks als ik thuis ben even mijn lenzen bekijken of die daar goed op functioneren (heb een analoge F75 nog liggen)
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige voetballer uit Groningen he. Spaar jij serieus voetbalplaatjes? Ik had alleen van die albums toen ik nog een klein Markje was. Kwam nog niet eens voor de helft vol omdat m'n ouders het te duur vonden. Heel stiekem spaar ik nu wel van die polsbandjes die je bij de Plus krijgt.
![]()
Of er genoeg mensen 'nee' zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: wat bepaalt eigenlijk of je wel of niet op kamers gaat?
Leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaik heb m al besteld
straks halen
Nog even doorbijten.... deze verhuizing zal niet leuk zijn, maar daarna komen de betere tijden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja!Nou ja, ik had een album bij het WK 2006 en EK 2008. Ik moet hem voor dit jaar nog kopen, maar het geeft wel echt een extra dimensie aan de toernooi-belevenis. Vroeger hadden wij ook de eredivisie-albums met legendarische voetballers als Foeke Booij en Harry Decheiver, haha.
Ik heb er al wel zin in!
Ik heb de mijne bij de H&M gekochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Noukjee het volgende:
het weer was hier minder dan verwacht.
Heel erg bewolkt!
Ben ook nog ontkomen aan de bounty's, want me vader wou chocola meenemen, en toen dacht ik kuuuuut, en toen zag ik dat het bounty's waren en toen dacht ik, jeej, want die lust ik niet![]()
waar halen jullie zo'n cupcake shirtje eigenlijk vandaan? foto?
cupcake's zijn van die kleine lieve cakejes met super mooi glazuur e.d.
heb net weer een chocolade-kookboek gehaald (ben verslaafd aan kookboeken)
en denk dat ik vanavond een chocoladetaart of cakejes ofzo maak,
zin an
Kan ik me voorstellen. Een kroket hoort op een zacht broodje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al een half stokbrood met kroket op!
Maar dat proefde ook naar niks![]()
Oh, dat is echt een van mijn favoriete dingen in de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al een half stokbrood met kroket op!
Maar dat proefde ook naar niks![]()
Tofquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
nee, spaarcentjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef neen het volgende:
[..]
Tofook belastingteruggaaf ontvangen zeker
Dat iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
Oh ja en dat vergeet ik telkens te zeggen, terwijl ik het best vaak al heb gedacht: beterschap Lau!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Sarabi op 21-05-2010 19:24:29 ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier MoBlo!
Ik moet ook echt weer meer gaan fotograferen.
Voorlopig maar de foto's van PdeHoog showen dan
Gisteren bij de workshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor diegene die er niet tegen kunnen in een spoilerGaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Sorry, als je er de hele dag mee bezig bent geweest kijk je er niet meer van opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou de laatste foto even tussen spoilertags doen, Sarabi.
Maar dat is niet waar je het voor deed, tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry, als je er de hele dag mee bezig bent geweest kijk je er niet meer van op
Ik vind het een mooie foto, normaal zie je zoiets niet in close upquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goede foto's hoor
[..]
Maar dat is niet waar je het voor deed, toch
Die eerste foto vond ik eigenlijk alleen eng, dat was voor het eerst dat ik een vogel (een uil in dat geval) vast had die middagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ziet er heel gaaf uit, Sarabi!Is het niet eng als zo'n grote vogel op je af komt?
Wat voor kuiken was dat trouwens, gewoon een kip? Toch raar om een vogel een kuiken te zien eten, een muis ofzo was minder vreemd geweest.
Mooie foto! Middeleeuws met een moderne achtergrond.quote:
idd, zoals ik al zei in FOTquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ziet er heel gaaf uit, Sarabi!Is het niet eng als zo'n grote vogel op je af komt?
awquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dier is een ras, geen merkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aw
wat is 't voor merk?en heeftie al een naam? Of is dat nog even afwachten?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wat lief!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XFA Live #91: En we zijn weg *O*!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef 6ft.woman het volgende:
Wow, loopt snel die topic zeg! Weer even een paar pagina's te lezen, zie de uilen en honden om me oren vliegen!
@ Laureline: oh, bedoel je dat! Klopt HKU zit op Janskerhof, maar ik doe mijn opleiding dan weer in Amsterdam. Ja, zo kom je nog eens ergens! Maar zou er niet willen wonen, drukke toeristentrekpleister!
Even mijn eetschema vandaag:
- O: soja yoghurt, sinaasappelsap, groene thee
- T: 1 sneetje volkorenbrood met vruchtenhagel
- L: 1 mueslibol, 2 sneetjes volkorenbrood met appelstroop
- T: 1 appel en 1 banaan
- D: spaghetti met Italiaanse salade (geen kaas of dressing)
en ik drink oneindig water en thee.
Nu lekker X-Factor! Niets heerlijkers na een dag intellectueel cultureel theater, dan lekker pulp-tv, hehe
Boe, topic zegt: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
XFA Live #91: En we zijn weg *O*!
doe hier 's melden dan!
is alweer volquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:54 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Boe, topic zegt: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Zoals Laureline zegt: een stabij. Kuno.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aw
wat is 't voor merk?en heeftie al een naam? Of is dat nog even afwachten?
Plantaardig vet en suiker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je hondje is zó leuk!
Misschien een vervelende vraag van mij, maar...
Waar kan je nog dik van worden als je geen vlees en geen zuivel eet?
MacDony?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is alweer vol
XFA Live #92: Waar de MacDony wel mag wieberen.
quote:
Als je teveel eet van wat geen vlees en zuivel bevatquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Suiker, 'witte' koolhydraten (witbrood, witte pasta), frisdrank, alcohol, chips.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Ik at sowieso al weinig vlees (max. 1x per week ofzo), dus dat opgeven is voor mij niet zo'n moeite. Na wat testen bleek ik ook slecht te reageren op zuivel, dus eigenlijk verandert Skinny Bitch niet zo heel veel voor mij. Ik kan wel lachen om de cynische manier waarop het boek geschreven is, waar je wordt aangesproken met dikke koe en trut.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Skinny Bitch, die methode klinkt als iets wat SHE bedacht zou kunnen hebben.Wel streng hoor, denk je dat je dat lang vol kunt houden?
Trouwens, in chocolade zit ook melk.
G'night! En uitslaapzequote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:33 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik zalig in mijn bed liggen en een boekje lezen op mijn foonen... uitslapen!!
Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
Ik bedoel suiker toegevoegd in producten, zoals glucose, suiker, dextrose (op etiketten bij ingrediënten te vinden), terwijl je die niet zou verwachten in die producten. Na een korte kast-inspectie bleek de spaghetti bolognese-saus, Bertolli pittig saus, dille saus voor over vis, Unox bospaddestoelensoep allemaal suiker, dextrose, glucose oid. te bevatten. Producten die niet zoet smaken, maar wat er blijkbaar wel ingestopt wordt. Ik ben blijkbaar naïef, want voor klasgenoten/vrienden bleek dit allang bekend te zijn, dat heel veel voeding verrijkt wordt met (onnodige) suikers. Dus ik lees voortaan wat zorgvuldiger de etiketten.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.
Morgen hoop ik drie pompoenen te plantenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Laureline het volgende:
Je vangst van de dag is wel een schatje, sigme ! Benieuwd wat de aanwinst van morgen wordt, het zal hard wel gaan zo met de veestapel![]()
quote:En ingrediënten op potjes kunnen je altijd verbazen: ik keek voor de gein eens op een potje guacemole in de supermarkt, er er stond helemaal geen avocado op de ingrediëntenlijstGewoon dus zetmeelspul met kleurstoffen. Mmmmm!
Truste! En klinkt als een gezellige beestenboel-to-be!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Morgen hoop ik drie pompoenen te planten.
Op de beestenwenslijst staan nogbijen ganzen 1 melkschaap
Maar geen nieuwe beesten dit jaar (nou ja, nog wel een ram dan.)
[..]
![]()
Bedtijd voor mij! Ik hoop dat het hondje niet teveel jankt. 't Valt mee, tot nog toe, al moet 'ie af en toe getroost worden. En één kat durft al bij 'm in de buurt te komen.
Balenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Chicolate het volgende:
Wat lief Sigme![]()
Hmpf. Ik ben waarschijnlijk te zwaar om aan mijn wedstrijd volgende week mee te doen. Er is (nog) niemand in mn categorie, of welke dan ook boven mij, hoogste categorie met mensen van mijn leeftijd/niveau is <62kg. En dat lukt me niet meer voor volgende week.
Ik mag niet meedoen als er niemand in mn categorie komt, dan schrijven ze me gewoon niet in. Anders zou ik 3 kg moeten afvallen in 7 dagen tijd, tijdens mn tentamenweek. En dat is sowieso al zoveel dat je dan verzwakt aan de start staat. Maar over 4 weken is er weer een wedstrijd! Dus ik wil nu gewoon voor die tijd onder de 62 zittenquote:
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
't Is ook al een gezellige boel: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Truste! En klinkt als een gezellige beestenboel-to-be!
Kippen lijken mij ook gezellig, als je een grote tuin hebt, beetje rondtokken en kukelen
Om op te etenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef Perruche het volgende:
Wil je die ganzen voor de waak of voor e leuk? Ik ben een keer gebeten door ganzen en dat doet echt pijn!
Dat kan ook nog iddquote:
Stukjesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:46 schreef Perruche het volgende:
Goedemorgen allen! Wat een prachtige dag.
[..]
Dat kan ook nog iddHeb je wel eens gans gegeten? Vind het een heel vreemd idee, net als zwaan.
Beetje waterig; ik zou kiezen voor wat stevigs 's avonds plus een flinke portie groente.quote:Heb even je topic bekeken trouwens. Wat ontzettend gaaf.
Lijst:
O: 450 ml zelfgemaakte smoothie, tosti van volkorenbrood, 48+ kaas en gedroogde ham
T: soep en broodjes op een verjaardag
D: kweeetnognie!
Schop!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:52 schreef Goodbye het volgende:
Goedemorgen Slankies!![]()
Mag ik even een schop onder mijn kont? Ik was al drie kilo afgevallen, nu zit er weer een kilo bij![]()
Oeh, en vandaag komt Mr Gb thuis![]()
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Stukjes. Gans is heel lekker. Zwaan schijnt niet lekker te zijn; smaakt naar modder. Eend vind ik ook erg lekker.
[..]
Beetje waterig; ik zou kiezen voor wat stevigs 's avonds plus een flinke portie groente.
Naar zeggen van de auteurs, isquote:Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef sigme het volgende:
6voetsvrouw, kan je dat van skinnybitch eens aan me uitleggen?
Twee belangrijkste veranderingen voor mij: geen vlees en geen zuivel (at ik al bijna niet, maar wel fijn om achterliggende info te lezen wat mijn idee bevestigd). En aandacht besteden aan etiketten, want tot mijn voormalige naïviteit wordt er een hoop overbodig suiker in producten gestopt. Verder gewoon lekker groente, fruit, koolhydraten mogen gewoon (volkoren brood, pasta, rijst), en de scherpe manier van schrijven, die je met een knipoog mag lezen (aangeschreven worden als fat cow of bolle)quote:Skinny Bitch geen dieet-boek, maar een no-nonsense boek voor iedereen die nu echt eens gezond wil gaan eten. Een scherpe, humoristische aanval op het eten van rommel. Met uitspraken als 'frisdrank is vloeibare satan' en 'je bent achterlijk als je denkt dat je door het Atkins-dieet slank wordt' worden vrouwen aangespoord om niet te lijnen, maar gezond te gaan eten en er daardoor weer fantastisch uit te zien. De twee drop-dead gorgeous auteurs, ex-agente en ex-model, ageren tegen junkfood, vlees en dagelijkse giffen als alcohol en koffie; en helpen met dit boek iedere zelfbewuste chick in een skinny jeans.
Aha, dank voor de toelichting.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:09 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Naar zeggen van de auteurs, is
[..]
Twee belangrijkste veranderingen voor mij: geen vlees en geen zuivel (at ik al bijna niet, maar wel fijn om achterliggende info te lezen wat mijn idee bevestigd). En aandacht besteden aan etiketten, want tot mijn voormalige naïviteit wordt er een hoop overbodig suiker in producten gestopt. Verder gewoon lekker groente, fruit, koolhydraten mogen gewoon (volkoren brood, pasta, rijst), en de scherpe manier van schrijven, die je met een knipoog mag lezen (aangeschreven worden als fat cow of bolle)![]()
Ik las veel enthousiaste verhalen op Bol.com, kreeg het boekje donderdag binnen en las het in één ruk uit. Maar er zijn ook negatieve recensies hoor, voordat het zo'n ophemel-stukje wordt
Dat spreekt mij meer aan dat de 'gossie, je zit vast niet lekker in je vel waardoor je gaat eten'-aanpak à la ms. Bakker ofzo.quote:Doe nu maar niet zo verbaasd. Je kunt niet diezelfde rotzooi blijven eten en dan ook nog verwachten dat je slank wordt.
Misschien heb je een dikke reet omdat je daar je frisdrank-vetcellen bewaart? Klop jezelf nog maar even niet op de borst omdat je light drinkt. Aspartaam is nog erger.
Candybars, chips en ijs zijn goddelijk. Maar ze bouwen een tent om je heupen waar ze het hele jaar gezellig blijven kamperen.
Jouw junkfood is zo tweeëntwintig jaar houdbaar, en zal daarmee misschien jouw sorry fat ass overleven, als je het blijft eten.
Ik ook. Ik neem het ook helemáál niet serieus dan. Ik zie dan echt zo'n tuttebel voor me die dat aan het schrijven is en echt verstand van niks heeft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik krijg echt de kriebels van dat citaat, sorry..
Ik mis de wetenschappelijke onderbouwing een beetje ... waarom zijn sommige dingen slecht? Dan kan ik zelf de keuze maken of ik het wel of niet blijf eten dan gewoon aan te nemen dat aspartaam slecht is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef 6ft.woman het volgende:
Daarom, veel mensen vinden dat ook verschrikkelijk. Maar ik kan er wel om grinniken, omdat ik die 'excuustruus-gedachten' wel herken, en de harde aanpak wel kan waarderen.
[..]
Dat spreekt mij meer aan dat de 'gossie, je zit vast niet lekker in je vel waardoor je gaat eten'-aanpak à la ms. Bakker ofzo.
Cute!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel even spammen hoor. M'n neefje..
*afbeelding*
Niet quoten graag, ik haal 'm zo weer weg.
Dat is duidelijk afkomstig van onze kant van de familie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Chicolate het volgende:
Oooh wat een schatje DaD. En zo blond
.
Leuk boek is dat! Maar je moet dan eigenlijk ook suiker, de vloeibare duivel opgevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef 6ft.woman het volgende:
Oh, kweenie of dat mag, maar dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005750807/index.html
Voor wat achtergrond informatie.
Overigens heb ik totaaaaaal geen moeite met mensen die wel vlees eten ofzo. Ben niet zo'n moraalridder met een belerend vingertje. Voel me prima met mijn salade & pasta, met naast me op de bank manpersoon met frikandel en friet met mayo. No biggie
Suiker haalt de smaak van tomaten meer naar voren..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
ik niet! lang leve mod-knopjes!quote:
gingen je stokkies ook lekker rammelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet! lang leve mod-knopjes!
Goedemorgen allen! Of eigenlijk goedemiddag!![]()
zo maar 's op pad met de nieuwe camera!
niet echtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gingen je stokkies ook lekker rammelen?.
Veel plezier met de camera!.
Oh die zijn lekker! Misschien dat ik ook groene asperges ga eten vanavond. Gegrild met knof en limoen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:52 schreef Noukjee het volgende:
heb nog van die mini-asperges gehaald voor door de salade!
Jeetje, wat is het rustig hier! Iedereen is vast van de zon aan het genieten!
Nou dan ga ik ook maar even in de tuin met m'n zusje yathzee'en
Oehquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines
Ach die win je vastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit hier met zweethandjes, er is toch wel een tegenstander voor mijn wedstrijd, dus het gaat door volgende week. Zit dus nu al in spanning. Dat wordt nog wat ...
[..]
Oeh. Was het een lekker zonnetje?
Groentekwartet svpquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines
Nee plaatjes van groente postenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euh dat van dat kwartet snap ik, maar wat is er met groente? Oh ik moet broccoli zeggen ofzo?
Sterkte meisje!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:30 schreef Blurred86 het volgende:
Gaat langzaam vandaag, en toch heb ik niet bijgelezen.
Mijn vriend exheeft het gisteren uitgemaakt. Heb me nog nooit zo rot gevoeld.
Hij was mijn eerste en enige grote liefde, we waren bijna 7 jaar bij elkaar en nu is hij niet meer verliefd
Ik voel me er ook echt fysiek ziek van, mijn lijstje is dus ook nogal prut:
O: banaan
T: koffie met melk
L: 1 tosti ham/kaas
T: peer
D: pizza
Best goed nog vind ik als je bedenkt dat eten me echt heel erg tegenstaat op het moment.
En ik ben ook een beetje trots op mezelf want in plaats van mijn instinct volgen en met de gordijnen dicht heel de dag zielig doen heb ik gedoucht, mijn leuke nieuwe zomerjurkje aangetrokken, en 19 km gefietst. Dat was wel fijn.
Die laatste is mooi!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:46 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, 29,95
[ afbeelding ]
Esprit, 69,95
Oh, dat haat ik ook zo. Zonde van m´n tijd, vind ik altijdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:02 schreef P.F het volgende:
Op een tram wachten die maar niet komt net als gister is vervelend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |