Ik heb de mijne bij de H&M gekochtquote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:22 schreef Noukjee het volgende:
het weer was hier minder dan verwacht.
Heel erg bewolkt!
Ben ook nog ontkomen aan de bounty's, want me vader wou chocola meenemen, en toen dacht ik kuuuuut, en toen zag ik dat het bounty's waren en toen dacht ik, jeej, want die lust ik niet![]()
waar halen jullie zo'n cupcake shirtje eigenlijk vandaan? foto?
cupcake's zijn van die kleine lieve cakejes met super mooi glazuur e.d.
heb net weer een chocolade-kookboek gehaald (ben verslaafd aan kookboeken)
en denk dat ik vanavond een chocoladetaart of cakejes ofzo maak,
zin an
Kan ik me voorstellen. Een kroket hoort op een zacht broodje.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al een half stokbrood met kroket op!
Maar dat proefde ook naar niks![]()
Oh, dat is echt een van mijn favoriete dingen in de hele wereld.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 17:53 schreef Laureline het volgende:
Ik heb al een half stokbrood met kroket op!
Maar dat proefde ook naar niks![]()
Tofquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga misschien morgen 620 euro uitgeven voor een camera![]()
nee, spaarcentjesquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:27 schreef neen het volgende:
[..]
Tofook belastingteruggaaf ontvangen zeker
Dat iddquote:Op vrijdag 21 mei 2010 18:25 schreef conleche het volgende:
Oh ja en dat vergeet ik telkens te zeggen, terwijl ik het best vaak al heb gedacht: beterschap Lau!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 58% gewijzigd door Sarabi op 21-05-2010 19:24:29 ]
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:15 schreef Sarabi het volgende:
Veel plezier MoBlo!
Ik moet ook echt weer meer gaan fotograferen.
Voorlopig maar de foto's van PdeHoog showen dan
Gisteren bij de workshop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor diegene die er niet tegen kunnen in een spoilerGaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Sorry, als je er de hele dag mee bezig bent geweest kijk je er niet meer van opquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik zou de laatste foto even tussen spoilertags doen, Sarabi.
Maar dat is niet waar je het voor deed, tochquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:29 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Sorry, als je er de hele dag mee bezig bent geweest kijk je er niet meer van op
Ik vind het een mooie foto, normaal zie je zoiets niet in close upquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:31 schreef MevrouwPuff het volgende:
Goede foto's hoor
[..]
Maar dat is niet waar je het voor deed, toch
Die eerste foto vond ik eigenlijk alleen eng, dat was voor het eerst dat ik een vogel (een uil in dat geval) vast had die middagquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ziet er heel gaaf uit, Sarabi!Is het niet eng als zo'n grote vogel op je af komt?
Wat voor kuiken was dat trouwens, gewoon een kip? Toch raar om een vogel een kuiken te zien eten, een muis ofzo was minder vreemd geweest.
Mooie foto! Middeleeuws met een moderne achtergrond.quote:
idd, zoals ik al zei in FOTquote:Op vrijdag 21 mei 2010 19:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat ziet er heel gaaf uit, Sarabi!Is het niet eng als zo'n grote vogel op je af komt?
awquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een dier is een ras, geen merkquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aw
wat is 't voor merk?en heeftie al een naam? Of is dat nog even afwachten?
Wat een schatjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wat lief!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
Aanwinst van de dag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
XFA Live #91: En we zijn weg *O*!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:49 schreef 6ft.woman het volgende:
Wow, loopt snel die topic zeg! Weer even een paar pagina's te lezen, zie de uilen en honden om me oren vliegen!
@ Laureline: oh, bedoel je dat! Klopt HKU zit op Janskerhof, maar ik doe mijn opleiding dan weer in Amsterdam. Ja, zo kom je nog eens ergens! Maar zou er niet willen wonen, drukke toeristentrekpleister!
Even mijn eetschema vandaag:
- O: soja yoghurt, sinaasappelsap, groene thee
- T: 1 sneetje volkorenbrood met vruchtenhagel
- L: 1 mueslibol, 2 sneetjes volkorenbrood met appelstroop
- T: 1 appel en 1 banaan
- D: spaghetti met Italiaanse salade (geen kaas of dressing)
en ik drink oneindig water en thee.
Nu lekker X-Factor! Niets heerlijkers na een dag intellectueel cultureel theater, dan lekker pulp-tv, hehe
Boe, topic zegt: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
XFA Live #91: En we zijn weg *O*!
doe hier 's melden dan!
is alweer volquote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:54 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Boe, topic zegt: Sorry, je hebt niet de rechten om in dit topic te reageren. (post_reply:canreplytopictype)
Zoals Laureline zegt: een stabij. Kuno.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aw
wat is 't voor merk?en heeftie al een naam? Of is dat nog even afwachten?
Plantaardig vet en suiker?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je hondje is zó leuk!
Misschien een vervelende vraag van mij, maar...
Waar kan je nog dik van worden als je geen vlees en geen zuivel eet?
MacDony?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 20:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is alweer vol
XFA Live #92: Waar de MacDony wel mag wieberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |