ik heb gelukkig nog 2 objectieven en een flitser die er als het goed is ook gewoon op passen, dus dat scheelt en kan ik voorlopig vooruit, maargoed, wil natuurlijk op den duur ook zaken als een fisheye enzoquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef -marz- het volgende:
Het nadeel is dat je je een breuk sjouwt met alle objectieven die je erbij aanschaft![]()
Hoi trouwens! Hier schijnt de zon niet hoor!
Ik heb vorige week ook ontzettend heftige guacamole staan maken, ik proefde het zelf niet goed door verkoudheidquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef Laureline het volgende:
Hier schijnt de zon, maar ik heb er weinig aan.
Waar ik vreselijk van baal is dat ik mijn koffie helemaal niet meer proef of ruik sinds ik ziek ben. Ik verheugde me iedere dag op mijn 2 kommetjes koffie met geklopte melk, maar nu ruikt het alleen maar naar stinkend verbrand ijzer, en het proeft naar helemaal niets! Bah!![]()
Ik herinner me ook een keer dat mijn meneer een pastasaus had gemaakt met een halve bol knoflook erin, en ik daar door een verkoudheid helemaal niets van proefde. En dan wel ging mekkeren van: "Nou, had je er niet wat knoflook in kunnen doen, flauwe boel zeg."
Ja, ik ga er daarom zo ook maar weer even inquote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef -marz- het volgende:
Dus je hebt niets aan de zon en je hebt niets aan de geur van koffie. Waarvoor kom je je bed nog uit?![]()
* -marz- bedenkt net dat zij nog nooit een cupcake gegeten, laat staan gebakken heeft.
wel leuk he, bakken? als het lukt vind ik dat altijd zo'n voldoening gevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren appeltaart gemaakt, maar hij was eigenlijk een beetje droog, en ook veel te laag.
Uit mn degelijke kookboek, voor precies de goede maat springvorm, maar volgende keer maak ik de dubbele hoeveelheid deeg en vulling
De monchoutaart was wel goddelijk gelukt (uit een pakje weliswaar maar toch), en was dan ook binnen een uur al verorberd door de collegae van vriendje
Oh, spannend hoor! Arm beestquote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi![]()
Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.![]()
Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
Spannend, hopelijk gaat het goed.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
Hoi![]()
Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.![]()
Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef -marz- het volgende:
Aww Tacootje, hij boft maar met lieve baasjes die 'm laten helpen.
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef anna82 het volgende:
Lijstje:
O: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 appelstroop
T: banaan
L: volkoren tosti ham/kaas met een beetje curry, dubieuze salade met selderij, appel en ondefinieerbare dingetjes
T: krentenbol
T: mandarijn
D: bescheiden BBQ voor 2
Sinds ik hier regelmatig lijstjes post, ben ik meer/gezonder gaan eten, en mijn gewicht blijft stabiel op 69,5! Nu het sporten nog oppakken en dan eens kijken wat dat doet voor de cm's!
Mixed Emotions?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
De eerste dozen zijn ingepakt.
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen.quote:
Zou gek zijn als dat niet zo was, je sluit toch een deel van je leven af.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen..
In Amerika, dus daar heb je waarschijnlijk niks aan, maar iemand hier had ze laatst ook in Nederland gevonden! Ik kon ze zelf daar ook al heel lang niet meer vinden, daarom móest ik ze hier wel meenemen!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.
Weer zo'n geweldige voetballer uit Groningen hequote:Op vrijdag 21 mei 2010 13:27 schreef anna82 het volgende:
[..]
Spannend, hopelijk gaat het goed.
En Arjen Robben! Doe jij misschien ook aan Panini-boeken? Dan kunnen we ruilen
Jij redt het wel in je eentjequote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja. Op zich zie ik er best naar uit om te verhuizen. Het lijkt me een leuk huisje, ik kan het helemaal naar m'n eigen zin inrichten, aan mezelf bewijzen dat ik het ook in m'n eentje wel kan allemaal... Maar met het eerste boek dat ik in de doos deed schoot er toch een pijnscheutje door me heen..
Oeh mooiequote:Op vrijdag 21 mei 2010 11:32 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb nu mijn zinnen gezet op een Nikon D90
straks als ik thuis ben even mijn lenzen bekijken of die daar goed op functioneren (heb een analoge F75 nog liggen)
Ja!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:29 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Weer zo'n geweldige voetballer uit Groningen he. Spaar jij serieus voetbalplaatjes? Ik had alleen van die albums toen ik nog een klein Markje was. Kwam nog niet eens voor de helft vol omdat m'n ouders het te duur vonden. Heel stiekem spaar ik nu wel van die polsbandjes die je bij de Plus krijgt.
![]()
Of er genoeg mensen 'nee' zeggenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:36 schreef Mini_rulez het volgende:
Chico: wat bepaalt eigenlijk of je wel of niet op kamers gaat?
Leukquote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:45 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jaik heb m al besteld
straks halen
Nog even doorbijten.... deze verhuizing zal niet leuk zijn, maar daarna komen de betere tijden!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Haha.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 15:44 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ja!Nou ja, ik had een album bij het WK 2006 en EK 2008. Ik moet hem voor dit jaar nog kopen, maar het geeft wel echt een extra dimensie aan de toernooi-belevenis. Vroeger hadden wij ook de eredivisie-albums met legendarische voetballers als Foeke Booij en Harry Decheiver, haha.
Ik heb er al wel zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |