abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81711683
ik heb nu mijn zinnen gezet op een Nikon D90

straks als ik thuis ben even mijn lenzen bekijken of die daar goed op functioneren (heb een analoge F75 nog liggen)
Ja doei.
pi_81711718
Het nadeel is dat je je een breuk sjouwt met alle objectieven die je erbij aanschaft

Hoi trouwens! Hier schijnt de zon niet hoor!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81712154
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:33 schreef -marz- het volgende:
Het nadeel is dat je je een breuk sjouwt met alle objectieven die je erbij aanschaft

Hoi trouwens! Hier schijnt de zon niet hoor!
ik heb gelukkig nog 2 objectieven en een flitser die er als het goed is ook gewoon op passen, dus dat scheelt en kan ik voorlopig vooruit, maargoed, wil natuurlijk op den duur ook zaken als een fisheye enzo
Ja doei.
pi_81712252
Hier schijnt de zon, maar ik heb er weinig aan.

Waar ik vreselijk van baal is dat ik mijn koffie helemaal niet meer proef of ruik sinds ik ziek ben. Ik verheugde me iedere dag op mijn 2 kommetjes koffie met geklopte melk, maar nu ruikt het alleen maar naar stinkend verbrand ijzer, en het proeft naar helemaal niets! Bah!

Ik herinner me ook een keer dat mijn meneer een pastasaus had gemaakt met een halve bol knoflook erin, en ik daar door een verkoudheid helemaal niets van proefde. En dan wel ging mekkeren van: "Nou, had je er niet wat knoflook in kunnen doen, flauwe boel zeg."
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:48:29 #105
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81712447
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:44 schreef Laureline het volgende:
Hier schijnt de zon, maar ik heb er weinig aan.

Waar ik vreselijk van baal is dat ik mijn koffie helemaal niet meer proef of ruik sinds ik ziek ben. Ik verheugde me iedere dag op mijn 2 kommetjes koffie met geklopte melk, maar nu ruikt het alleen maar naar stinkend verbrand ijzer, en het proeft naar helemaal niets! Bah!

Ik herinner me ook een keer dat mijn meneer een pastasaus had gemaakt met een halve bol knoflook erin, en ik daar door een verkoudheid helemaal niets van proefde. En dan wel ging mekkeren van: "Nou, had je er niet wat knoflook in kunnen doen, flauwe boel zeg."
Ik heb vorige week ook ontzettend heftige guacamole staan maken, ik proefde het zelf niet goed door verkoudheid En ik had het ook niet door, dus kwaad op mezelf dat ik m niet lekker kreeg

Maar vreselijk irritant is het, als je niet goed kan proeven Ik had het vroeger nooit, evenals ontstoken ogen, maar de afgelopen paar keer was ik op alle fronten aan de beurt met verkoudheid
pi_81712544
Dus je hebt niets aan de zon en je hebt niets aan de geur van koffie. Waarvoor kom je je bed nog uit?

* -marz- bedenkt net dat zij nog nooit een cupcake gegeten, laat staan gebakken heeft.
pi_81712766
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 11:50 schreef -marz- het volgende:
Dus je hebt niets aan de zon en je hebt niets aan de geur van koffie. Waarvoor kom je je bed nog uit?

* -marz- bedenkt net dat zij nog nooit een cupcake gegeten, laat staan gebakken heeft.
Ja, ik ga er daarom zo ook maar weer even in

En een cupcake is toch een muffin? Of ben ik nu aan het vloeken in de kerk?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 11:56:09 #108
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81712814
Cupcake en muffin is niet helemaal hetzelfde volgens mij hoort een muffin zwaarder en minder zoet te zijn.

Even checken....
Ja, dat klopte dus wat ik zei. Cupcakes zijn echt cake, en worden vaak geglazuurd ofzo, en muffins worden bijvoorbeeld als ontbijt gegeten, van zwaarder meel en met vruchten of noten erin
pi_81712821
Een cupcake is toch gewoon een hippe naam voor een cakeje in een klein vormpje? Misschien dan nog met toppings of speciale vullingen ofzo. Maar misschien weet DaD het beter, die is koninging van de taarten
pi_81712887
Ik had trouwens gisteren in een opwelling een cake gebakken en hij was echt lekker geworden! *trots is*
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:00:17 #111
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81712999
Ik had gisteren appeltaart gemaakt, maar hij was eigenlijk een beetje droog, en ook veel te laag.
Uit mn degelijke kookboek, voor precies de goede maat springvorm, maar volgende keer maak ik de dubbele hoeveelheid deeg en vulling

De monchoutaart was wel goddelijk gelukt (uit een pakje weliswaar maar toch ), en was dan ook binnen een uur al verorberd door de collegae van vriendje
pi_81713085
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
Ik had gisteren appeltaart gemaakt, maar hij was eigenlijk een beetje droog, en ook veel te laag.
Uit mn degelijke kookboek, voor precies de goede maat springvorm, maar volgende keer maak ik de dubbele hoeveelheid deeg en vulling

De monchoutaart was wel goddelijk gelukt (uit een pakje weliswaar maar toch ), en was dan ook binnen een uur al verorberd door de collegae van vriendje
wel leuk he, bakken? als het lukt vind ik dat altijd zo'n voldoening geven
  vrijdag 21 mei 2010 @ 12:06:19 #113
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81713277
Ja ik voelde me helemaal de perfect housewife
pi_81714867
Zo, ik ging een rondje rennen maar het ging heel slecht!

• Eerst kwamen mijn boterhammen met pindakaas min of meer omhoog
  • 10 minuten later moest ik echt even wandelen want moe.
  • Moed weer bijeengeraapt, 10 minuten verder begint de naad van m'n sok te irriteren, kut.
  • Daarna weer wandelen want weer moe.
  • Toen maar naar huis gejogd in een slakkentempo.

normaal ren ik dat rondje zonder gemekker en gewandel.
  • Springfield's looking pretty dusty today
      vrijdag 21 mei 2010 @ 12:51:07 #115
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81715190
    Hoi

Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.

Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
    pi_81715191
    Ik wil ook een oven
      vrijdag 21 mei 2010 @ 12:53:15 #117
    295518 de_nachtwacht
    scatterbrain
    pi_81715274
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef P.F het volgende:
    Ik wil ook een oven
    Jij hebt toch een combi?
    pi_81715443
    uiteraard een PM Imago
      vrijdag 21 mei 2010 @ 13:06:08 #119
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81715803
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Hoi

Taco gaat woensdagochtend onder het mes en is hopelijk 's avonds alweer thuis met een speciaal jasje. Zal hij leuk vinden.

Ik moet ook weer eens een lijstje posten, maar die van mij zijn de laatste tijd redelijk slecht.
    Oh, spannend hoor! Arm beest
    pi_81716046
    Aww Tacootje, hij boft maar met lieve baasjes die 'm laten helpen.
    pi_81716516
    Lijstje:

O: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 appelstroop
    T: banaan
    L: volkoren tosti ham/kaas met een beetje curry, dubieuze salade met selderij, appel en ondefinieerbare dingetjes
    T: krentenbol
    T: mandarijn
    D: bescheiden BBQ voor 2

Sinds ik hier regelmatig lijstjes post, ben ik meer/gezonder gaan eten, en mijn gewicht blijft stabiel op 69,5! Nu het sporten nog oppakken en dan eens kijken wat dat doet voor de cm's!
    pi_81716877
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 12:51 schreef de_nachtwacht het volgende:
    Hoi

Spannend, hopelijk gaat het goed.

En Arjen Robben! Doe jij misschien ook aan Panini-boeken? Dan kunnen we ruilen
    pi_81717926
    Ik heb ook een cupcake shirt zullen sommige mensen ook wel ironisch vinden maar ik vond hem schattig

Gisteren een geweldige prive roofvogelworkshop gehad met mijn vriendje samen
    Heb nog nooit zoiets cools meegemaakt, komt er zomaar even een vogel van 2,5 meter (spanwijdte) op je hand zitten.
    Nu de foto's afwachten want PdeHoog was mee om alles vast te leggen

En nu maar eens bijlezen
    pi_81718153
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 13:10 schreef -marz- het volgende:
    Aww Tacootje, hij boft maar met lieve baasjes die 'm laten helpen.
    Ja doei.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 14:00:35 #125
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81718399
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 13:20 schreef anna82 het volgende:
    Lijstje:

O: 3 boterhammen, 2 pindakaas, 1 appelstroop
    T: banaan
    L: volkoren tosti ham/kaas met een beetje curry, dubieuze salade met selderij, appel en ondefinieerbare dingetjes
    T: krentenbol
    T: mandarijn
    D: bescheiden BBQ voor 2

Sinds ik hier regelmatig lijstjes post, ben ik meer/gezonder gaan eten, en mijn gewicht blijft stabiel op 69,5! Nu het sporten nog oppakken en dan eens kijken wat dat doet voor de cm's!
    fijn he!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')