Ja, echt balen lijkt me datquote:Op donderdag 20 mei 2010 23:15 schreef loveli het volgende:
Wel sneu, wil je je volstoppen met frituur en andere ongezonde sjit, heb je alleen maar boontjes en tomaten.
Ik bedoelde met Janskerkhof je school hè! Of zit de acteursopleiding daar niet meer?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:49 schreef 6ft.woman het volgende:
...
En Laureline, nee, ich bin ein Lombokker (geboren & getogen, thank God zonder Tineke Schouten Utregs accent)
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Goed gedaan hoor Cali!*schouderklopje geeft* Zoiets zouden meer mensen moeten doen!
* Mini_rulez heeft broccoli gekocht.
En chips en een soort pure Bounty-mini's.
Jij ook nog welkom!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
O: handjevol druiven + appel
T: nix
L: Halve galia meloen, een peer, nog meer druiven en een cracker met filet american
T: veel drinken (water)
D: licht avondeten door vroege les met bodypump, dus een donker petit pain met ham+ananas uit de oven + glas jus-d'orange.
dat!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:04 schreef Laureline het volgende:
Hee D, post eens een lijstje?
Corwin is ook al flink aan het crashen zie ik
Ik mis gezonde vetten, eiwitten en groente, allemaal dingen die je nodig hebt om te functioneren en je spieren op peil te houden. Fruit is niet ongezond, maar de hoeveelheden die jij in 1 dag eet zijn bepaald hoog. Vruchtensap is (net als andere suikerhoudende dranken) easy cals. Je hoeft er alleen voor te slikken en voila, een hoop suiker binnen.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:58 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Waar koop jij pure bounty mini's? De enige keer dat ik Bounty in puur tegenkom is bij het pompstation/benzinepomp.
Hmmm chocolate..
Oh hierbij kom ik effe terug met mn meetgegevens.
Op dit moment 97cm omtrek en volgens de laatste test op 90kg een vetpercentage in m'n lichaam van 18% (wat de bovenkant van optimaal is voor een man van mijn leeftijd).
O: handjevol druiven + appel
T: nix
L: Halve galia meloen, een peer, nog meer druiven en een cracker met filet american
T: veel drinken (water)
D: licht avondeten door vroege les met bodypump, dus een donker petit pain met ham+ananas uit de oven + glas jus-d'orange.
Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:03 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Jij ook nog welkom!![]()
Dat is een karig lijstje met veel te veel suiker.
En waar zijn je groentes?
nog erg weinig, imo niet echt gezond. Maar je kan denk ik ik beter ipv zoveel fruit groenten eten, een paprika ipv een handje druiven ofzo....?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 10:13 schreef CorwinofAmber het volgende:
[..]
Mja, bij de lunch heb ik nog meerdere vitaminnepillen; uiteraard mogen deze niet als vervanging van 'gezond' eten dienen maar ze helpen me iig.
Groentes komen morgen wel weer als ik tijd heb om mn maaltijd te laten zakken. Want mn sportmomentje begint al om 19:00 en ik ben pas thuis van mn werk om 18:15.
Morgen:
B: 2 boterhammen 1 ham, 1 frambozenjam, glas jus d'orange. div vitaminnen
S: 2 uren Cardio/Fitness
T: Banaan
A: Gepofte aardappel, met brocoli en biefstuk met knoflooksaus.
T: ongezouten nootjes + appelsap
quote:Op vrijdag 21 mei 2010 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat!
Corwin: DOE NORMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
en D. Lijstje ja! Met 3 hamburgers erin!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |