abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81739301
En nu ga ik zalig in mijn bed liggen en een boekje lezen op mijn foon en... uitslapen!!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:35:30 #212
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81739374
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:36:06 #213
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81739406
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:33 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik zalig in mijn bed liggen en een boekje lezen op mijn foon en... uitslapen!!
G'night! En uitslaapze
pi_81739802
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81739946
Je vangst van de dag is wel een schatje, sigme ! Benieuwd wat de aanwinst van morgen wordt, het zal hard wel gaan zo met de veestapel

En ingrediënten op potjes kunnen je altijd verbazen: ik keek voor de gein eens op een potje guacemole in de supermarkt, er er stond helemaal geen avocado op de ingrediëntenlijst Gewoon dus zetmeelspul met kleurstoffen. Mmmmm!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:58:02 #216
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81740547
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.
Ik bedoel suiker toegevoegd in producten, zoals glucose, suiker, dextrose (op etiketten bij ingrediënten te vinden), terwijl je die niet zou verwachten in die producten. Na een korte kast-inspectie bleek de spaghetti bolognese-saus, Bertolli pittig saus, dille saus voor over vis, Unox bospaddestoelensoep allemaal suiker, dextrose, glucose oid. te bevatten. Producten die niet zoet smaken, maar wat er blijkbaar wel ingestopt wordt. Ik ben blijkbaar naïef, want voor klasgenoten/vrienden bleek dit allang bekend te zijn, dat heel veel voeding verrijkt wordt met (onnodige) suikers. Dus ik lees voortaan wat zorgvuldiger de etiketten.
pi_81740733
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Laureline het volgende:
Je vangst van de dag is wel een schatje, sigme ! Benieuwd wat de aanwinst van morgen wordt, het zal hard wel gaan zo met de veestapel
Morgen hoop ik drie pompoenen te planten .

Op de beestenwenslijst staan nog
  • bijen
  • ganzen
  • 1 melkschaap

Maar geen nieuwe beesten dit jaar (nou ja, nog wel een ram dan.)
    quote:
    En ingrediënten op potjes kunnen je altijd verbazen: ik keek voor de gein eens op een potje guacemole in de supermarkt, er er stond helemaal geen avocado op de ingrediëntenlijst Gewoon dus zetmeelspul met kleurstoffen. Mmmmm!

Bedtijd voor mij! Ik hoop dat het hondje niet teveel jankt. 't Valt mee, tot nog toe, al moet 'ie af en toe getroost worden. En één kat durft al bij 'm in de buurt te komen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 21 mei 2010 @ 22:04:12 #218
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81740859
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Morgen hoop ik drie pompoenen te planten .

Op de beestenwenslijst staan nog
  • bijen
  • ganzen
  • 1 melkschaap

Maar geen nieuwe beesten dit jaar (nou ja, nog wel een ram dan.)
    [..]

Bedtijd voor mij! Ik hoop dat het hondje niet teveel jankt. 't Valt mee, tot nog toe, al moet 'ie af en toe getroost worden. En één kat durft al bij 'm in de buurt te komen.
  • Truste! En klinkt als een gezellige beestenboel-to-be!
    Kippen lijken mij ook gezellig, als je een grote tuin hebt, beetje rondtokken en kukelen
    pi_81741656
    Hoi allemaal!

Goh wat een rotdag op werk. Heb het echt helemaal gehad daar. Nog 3 weken. Pfiew.
    Sigme, wat een snoetig hondje! Wil je die ganzen voor de waak of voor e leuk? Ik ben een keer gebeten door ganzen en dat doet echt pijn!

Lijstje:
    O: volkorenbrood en 500 ml zelfgemaakte smoothie
    L: restje chili con carne met 1 mais tortilla en 2x bruin brood met appelstroop
    T: banaan, 2x speculaasje (slecht) en een rode paprika
    D: 120 gram char sieuw en 200 gram nasi
    T: plakje cake.

Niet zoveel groenten, maar die eet ik normaal gesproken wel, dus dat kan wel lijen voor 1 dagje. Wel te veel carbs naar m'n zin.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:13:41 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81744516
    Sigme, wat een prachtig beest

6ft. je gaat er goed mee om vind ik.
    Etiketten lezen en begrijpen is zo belangrijk!

Vuurwerk was leuk maar het was mij te koud dus wilde weer naar huis, teken dat ik oud word
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:14:17 #221
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81744546
    Hoi. Lief hondje
    Daglijstje
    o. half duits broodje met kaas en half duits broodje met jam
    t. kakifruit
    l. salade van tuinbonen, ijsbergsla, ham en yoghurt
    t. peer
    d. 250 ml jägermeister + 2 duitse broodjes + 2 duitse worst + heel veel handjes chips
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:15:15 #222
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81744587
    Wat lief Sigme

Hmpf. Ik ben waarschijnlijk te zwaar om aan mijn wedstrijd volgende week mee te doen. Er is (nog) niemand in mn categorie, of welke dan ook boven mij, hoogste categorie met mensen van mijn leeftijd/niveau is <62kg. En dat lukt me niet meer voor volgende week .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:25:22 #223
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81745119
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Chicolate het volgende:
    Wat lief Sigme

Hmpf. Ik ben waarschijnlijk te zwaar om aan mijn wedstrijd volgende week mee te doen. Er is (nog) niemand in mn categorie, of welke dan ook boven mij, hoogste categorie met mensen van mijn leeftijd/niveau is <62kg. En dat lukt me niet meer voor volgende week .
    Balen Hoeveel kilo moet je nog?
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:30:10 #224
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81745388
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Balen Hoeveel kilo moet je nog?
    Ik mag niet meedoen als er niemand in mn categorie komt, dan schrijven ze me gewoon niet in. Anders zou ik 3 kg moeten afvallen in 7 dagen tijd, tijdens mn tentamenweek. En dat is sowieso al zoveel dat je dan verzwakt aan de start staat. Maar over 4 weken is er weer een wedstrijd! Dus ik wil nu gewoon voor die tijd onder de 62 zitten .
    pi_81747270
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
    Aanwinst van de dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OOOOOOOOhhhhh Ik ben gesmolten!!! Wat een dotje!! Ik ben flieft.
    pi_81749404
    Grey's Anatomy

nu slapen
    Ja doei.
    pi_81752240
    Goeiemorgen!

Omdat het hondje niet jankte zijn we om 5u opgestaan, kijken of 'ie wel nog leefde. Hij leeft nog. En jammert zachtjes, tenzij 'ie -zoals nu- op schoot mag.
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:04 schreef 6ft.woman het volgende:

[..]

Truste! En klinkt als een gezellige beestenboel-to-be!
    Kippen lijken mij ook gezellig, als je een grote tuin hebt, beetje rondtokken en kukelen
    't Is ook al een gezellige boel: sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:17 schreef Perruche het volgende:

Wil je die ganzen voor de waak of voor e leuk? Ik ben een keer gebeten door ganzen en dat doet echt pijn!
    Om op te eten .
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81752722
    Goedemorgen!
    Wat heb je het toch goed voor elkaar sigme
    Vandaag komt mn nieuwe bril! Hoop dat ik m nog steeds mooi vind
    pi_81752915
    Goedemorgen.
    Still a little bit of your face I haven't kissed.
    pi_81753418
    Goedemorgen allen! Wat een prachtige dag.
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 06:09 schreef sigme het volgende:
    Om op te eten .
    Dat kan ook nog idd Heb je wel eens gans gegeten? Vind het een heel vreemd idee, net als zwaan. Heb even je topic bekeken trouwens. Wat ontzettend gaaf.

Lijst:

O: 450 ml zelfgemaakte smoothie, tosti van volkorenbrood, 48+ kaas en gedroogde ham
    T: soep en broodjes op een verjaardag
    D: kweeetnognie!
    pi_81753492
    Goedemorgen Slankies!

Mag ik even een schop onder mijn kont? Ik was al drie kilo afgevallen, nu zit er weer een kilo bij

Oeh, en vandaag komt Mr Gb thuis
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_81753502
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 09:46 schreef Perruche het volgende:
    Goedemorgen allen! Wat een prachtige dag.
    [..]

Dat kan ook nog idd Heb je wel eens gans gegeten? Vind het een heel vreemd idee, net als zwaan.
    Stukjes . Gans is heel lekker. Zwaan schijnt niet lekker te zijn; smaakt naar modder. Eend vind ik ook erg lekker.
    quote:
    Heb even je topic bekeken trouwens. Wat ontzettend gaaf.

Lijst:

O: 450 ml zelfgemaakte smoothie, tosti van volkorenbrood, 48+ kaas en gedroogde ham
    T: soep en broodjes op een verjaardag
    D: kweeetnognie!
    Beetje waterig; ik zou kiezen voor wat stevigs 's avonds plus een flinke portie groente.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 09:58:11 #233
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81753560
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 09:52 schreef Goodbye het volgende:
    Goedemorgen Slankies!

Mag ik even een schop onder mijn kont? Ik was al drie kilo afgevallen, nu zit er weer een kilo bij

Oeh, en vandaag komt Mr Gb thuis
    Schop!

En goedemorgen fellow Slankies aka Slims!

Superrrlekkerrr weer vandaag, sunshiiine! Iedereen een fijne dag gewenst!

Ik ontbijt nu met wat soja-yogurt, all-bran, soja-melk, jus d'orange en groene thee (ik ben écht een ontbijter :-))
    Gaan vanmiddag lunchen op het terras in de zon, dus hoop een gezond alternatief te kiezen.
    En vanavond de 'eerste' verjaardag van vrienden als Skinny Bitch dus weerstand bieden aan alle kaas, worst en lekker snoepen van de tomaatjes, komkommer en paprika
    pi_81753570
    6voetsvrouw, kan je dat van skinnybitch eens aan me uitleggen?
    pi_81753680
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 09:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Stukjes . Gans is heel lekker. Zwaan schijnt niet lekker te zijn; smaakt naar modder. Eend vind ik ook erg lekker.
    [..]

Beetje waterig; ik zou kiezen voor wat stevigs 's avonds plus een flinke portie groente.
    heb je gelijk in. Die vriendin kennede is er echter veel (surinaams) eten op die verjaardag, dus daar maak ik me geen zorgen om!

Ik heb Skinny Bitch ook gelezen. Ik vind het eigenlijk een hippe vorm om een soort veganistische levensstijl te promoten. Maar ik vond (itt veel mensen hier), de "toon" juist helemaal niet leuk wel informatief though.

6ft., wat is eigenlijk je motivatie om helemaal a la skinny bitch te gaan eten?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:09:33 #236
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81753698
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 09:59 schreef sigme het volgende:
    6voetsvrouw, kan je dat van skinnybitch eens aan me uitleggen?
    Naar zeggen van de auteurs, is
    quote:
    Skinny Bitch geen dieet-boek, maar een no-nonsense boek voor iedereen die nu echt eens gezond wil gaan eten. Een scherpe, humoristische aanval op het eten van rommel. Met uitspraken als 'frisdrank is vloeibare satan' en 'je bent achterlijk als je denkt dat je door het Atkins-dieet slank wordt' worden vrouwen aangespoord om niet te lijnen, maar gezond te gaan eten en er daardoor weer fantastisch uit te zien. De twee drop-dead gorgeous auteurs, ex-agente en ex-model, ageren tegen junkfood, vlees en dagelijkse giffen als alcohol en koffie; en helpen met dit boek iedere zelfbewuste chick in een skinny jeans.
    Twee belangrijkste veranderingen voor mij: geen vlees en geen zuivel (at ik al bijna niet, maar wel fijn om achterliggende info te lezen wat mijn idee bevestigd). En aandacht besteden aan etiketten, want tot mijn voormalige naïviteit wordt er een hoop overbodig suiker in producten gestopt. Verder gewoon lekker groente, fruit, koolhydraten mogen gewoon (volkoren brood, pasta, rijst), en de scherpe manier van schrijven, die je met een knipoog mag lezen (aangeschreven worden als fat cow of bolle)

Ik las veel enthousiaste verhalen op Bol.com, kreeg het boekje donderdag binnen en las het in één ruk uit. Maar er zijn ook negatieve recensies hoor, voordat het zo'n ophemel-stukje wordt
    pi_81753723
    Ik zou het helemaal niet leuk vinden om als 'fat cow' geadresseerd te worden. . Ik ben helemaal geen vette koe. .
    pi_81753775
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 10:09 schreef 6ft.woman het volgende:

[..]

Naar zeggen van de auteurs, is
    [..]

Twee belangrijkste veranderingen voor mij: geen vlees en geen zuivel (at ik al bijna niet, maar wel fijn om achterliggende info te lezen wat mijn idee bevestigd). En aandacht besteden aan etiketten, want tot mijn voormalige naïviteit wordt er een hoop overbodig suiker in producten gestopt. Verder gewoon lekker groente, fruit, koolhydraten mogen gewoon (volkoren brood, pasta, rijst), en de scherpe manier van schrijven, die je met een knipoog mag lezen (aangeschreven worden als fat cow of bolle)

Ik las veel enthousiaste verhalen op Bol.com, kreeg het boekje donderdag binnen en las het in één ruk uit. Maar er zijn ook negatieve recensies hoor, voordat het zo'n ophemel-stukje wordt
    Aha, dank voor de toelichting.
    Niks voor mij - ik ben meer van de doe-het-zelf (melk, kaas, yoghurt, vlees, gehakt, worst, ham). Met ook veel (eigen) groente & fruit.
    pi_81753844
    Nee dat vond ik ook niets. Niet motiverend. Maar ik hou wel gewoon van vlees en ben niet vies van suikerdingen dus het is sowieso not for me.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:20:30 #240
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81753878
    Daarom, veel mensen vinden dat ook verschrikkelijk. Maar ik kan er wel om grinniken, omdat ik die 'excuustruus-gedachten' wel herken, en de harde aanpak wel kan waarderen.
    quote:
    Doe nu maar niet zo verbaasd. Je kunt niet diezelfde rotzooi blijven eten en dan ook nog verwachten dat je slank wordt.

Misschien heb je een dikke reet omdat je daar je frisdrank-vetcellen bewaart? Klop jezelf nog maar even niet op de borst omdat je light drinkt. Aspartaam is nog erger.

Candybars, chips en ijs zijn goddelijk. Maar ze bouwen een tent om je heupen waar ze het hele jaar gezellig blijven kamperen.

Jouw junkfood is zo tweeëntwintig jaar houdbaar, en zal daarmee misschien jouw sorry fat ass overleven, als je het blijft eten.
    Dat spreekt mij meer aan dat de 'gossie, je zit vast niet lekker in je vel waardoor je gaat eten'-aanpak à la ms. Bakker ofzo.
    pi_81753957
    Mogge! Het is mooi weer!! ik moet zo gaan werken!!

Zou zo niks voor mij zijn, dat Skinny bitch. Geen zuivel, geen vlees. Dat toontje van dat boek vind ik ook vreselijk. (heb het niet gelezen in zijn geheel, maar volgens mij plaatste SHE (?) er toen stukjes uit) en bovenal: het was veel te streng en dus niet vol te houden op den langere duur. Maar deze mening is wel gebouwd op kleine stukjes eruit, dus misschien moet ik het eerst even helemaal lezen. (Ik heb echt neiging om overal een mening over te hebben )

Lijstje voor vandaag:

O: gekookt eitje, 2 plakjes ham
    L: geroosterd brood met mayo en gerookte kip en eentje met cherrytomaatjes, ui en mayo
    T: wodka, katjang
    D: weetnognie, maar neig naar wraps met veel groenten, moet nu echt boodschappen doen, want gisteren heb ik de romaine sla gewokt ipv de spinazie die eik moest gaan kopen. Was heul niet vies trouwens.
    pi_81754034
    Het is hier hartstikke bewolkt! Maar maakt niet uit, ik moet toch ook werken. Ben gister al behoorlijk verkleurd - op één arm. .

Ik krijg echt de kriebels van dat citaat, sorry. .
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:33:13 #243
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81754135
    No biggie, ieder zijn/haar eigen manier!

In the end we will aaaaall be slim! Amen!
    pi_81754215
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 10:27 schreef DevilsAndDust het volgende:

Ik krijg echt de kriebels van dat citaat, sorry. .
    Ik ook. Ik neem het ook helemáál niet serieus dan. Ik zie dan echt zo'n tuttebel voor me die dat aan het schrijven is en echt verstand van niks heeft. Als ik iets van iemand aan wil nemen op dat gebied, moet ik op zijn minst een béétje wetenschappelijke achtergrond horen.
    pi_81754370
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 10:20 schreef 6ft.woman het volgende:
    Daarom, veel mensen vinden dat ook verschrikkelijk. Maar ik kan er wel om grinniken, omdat ik die 'excuustruus-gedachten' wel herken, en de harde aanpak wel kan waarderen.
    [..]

Dat spreekt mij meer aan dat de 'gossie, je zit vast niet lekker in je vel waardoor je gaat eten'-aanpak à la ms. Bakker ofzo.
    Ik mis de wetenschappelijke onderbouwing een beetje ... waarom zijn sommige dingen slecht? Dan kan ik zelf de keuze maken of ik het wel of niet blijf eten dan gewoon aan te nemen dat aspartaam slecht is.

OT: weer afgevallen maar koppijn. Kijken of ik het zo volhou en anders een paracetamol erin mikken. Het is weer feest zeg deze week, dit is al de derde keer.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:51:47 #246
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81754490
    Goeiemorgen .
    Niet meer actief op Fok!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 10:58:20 #247
    277802 _Calimero_
    They are big and I am small.
    pi_81754645
    Morning!
    Ik heb echt gruwelijk uitgeslapen, gister 4 wijntjes erin gegoten en die kwamen nogal aan

Maarrrr nu ga ik gauw douchen en genieten van de zon

Sigme, wat een SUPERlief hondje zeg, ik wil ook wel zo eentje
    I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
    pi_81754922
    Heel even spammen hoor. M'n neefje. .

*weg*

Niet quoten graag, ik haal 'm zo weer weg.

[ Bericht 24% gewijzigd door DevilsAndDust op 22-05-2010 11:17:05 ]
    pi_81754970
    Oooh wat een schatje DaD . En zo blond .
      zaterdag 22 mei 2010 @ 11:11:04 #250
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81754971

En eend is inderdaad goddelijk
    [b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 11:11:29 #251
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81754985
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
    Heel even spammen hoor. M'n neefje. .

*afbeelding*

Niet quoten graag, ik haal 'm zo weer weg.
    Cute!

En dat terwijl ik helemaal niet van kinderen hou
      zaterdag 22 mei 2010 @ 11:13:16 #252
    103930 Ewelina
    Ik ben ik
    pi_81755037
    O, en lijntechnisch gesproken: ik ben volgens de weegschaal bijna niks afgevallen maar mijn kleding zit weer bijna goed. Dus
    pi_81755069
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Chicolate het volgende:
    Oooh wat een schatje DaD . En zo blond .
    Dat is duidelijk afkomstig van onze kant van de familie. .
    pi_81755232
    Wat een mooi neefje DAD! En al in een Tony Manero-outfit

Mijn lijstje gisteren:
    O: ananas, yoghurt, grapefruitsap
    T: geroosterde volkorenboterham kaas
    L: bloemkoolsoep, volkorenboterham
    T: half stokbrood kroket, half stokbrood kaas
    D: rode kool, vegetarische grillstukjes
    T: kwark met vanilleyoghurt

En ik weet toch niet wat ik nou leuker vind sigme, het hondje of de varkentjes
    pi_81756488
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef 6ft.woman het volgende:
    Oh, kweenie of dat mag, maar dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005750807/index.html

Voor wat achtergrond informatie.

Overigens heb ik totaaaaaal geen moeite met mensen die wel vlees eten ofzo. Ben niet zo'n moraalridder met een belerend vingertje. Voel me prima met mijn salade & pasta, met naast me op de bank manpersoon met frikandel en friet met mayo. No biggie
    Leuk boek is dat! Maar je moet dan eigenlijk ook suiker, de vloeibare duivel opgeven
      zaterdag 22 mei 2010 @ 12:03:27 #256
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81756495

Mawwww Sigme wat een schattig puppie!!!
    En Sarabi, wat een gave foto's! Echt heel mooi genomen ook, en wat stoer dat je daar zo met een arend op je arm staat!
      zaterdag 22 mei 2010 @ 12:05:32 #257
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81756564
    Ik heb het neefje van DaD gemist .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81756589
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
    Suiker haalt de smaak van tomaten meer naar voren..
    pi_81756806
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 12:05 schreef Viking84 het volgende:
    Ik heb het neefje van DaD gemist .
    ik niet! lang leve mod-knopjes!

Goedemorgen allen! Of eigenlijk goedemiddag!
    zo maar 's op pad met de nieuwe camera!
    Ja doei.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 12:15:32 #260
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81756853
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik niet! lang leve mod-knopjes!

Goedemorgen allen! Of eigenlijk goedemiddag!
    zo maar 's op pad met de nieuwe camera!
    gingen je stokkies ook lekker rammelen? .

Veel plezier met de camera! .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81756941
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

gingen je stokkies ook lekker rammelen? .

Veel plezier met de camera! .
    niet echt maar voor 'n kind is 't best een leuk kind

en dank! eerst alleen nog even de accu goed opladen..

*pompompompompom*
    Ja doei.
    pi_81757431
    Lief hondje
      zaterdag 22 mei 2010 @ 12:52:09 #263
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81757836
    Goeiemiddag
    Gister 4 wijntjes gedronken, dus heb enorm vast geslapen en kon om 7uur ook echt me bed niet uitkomen om te werken, maargoed, toch maar gedaan, en moest eigenlijk tot 6uur werken, maar mocht om 11uur alweer gaan, het was zo rustig!
    Nouja lekkere meevaller :]

@ sigme, aaah wat een lieverdje zeg

Ik eet zelf meestal vlees óf aardappels bij het avondeten, en ALS ik vlees eet, is het sowieso meestal alleen magen vlees (je zulkt mij dus nooit karbonades of rookworst zien eten). Meestal kip, vis of biefstuk e.d.

Heb tot nu toe nog maar 4 beschuitjes op met appelstroop en een paar aardbeien, maar heb totaal geen honger, en vanavond bbq'en, dus dat zal dan wel weer compenseren!
    pi_81758797
    Ben weer terug van Terschelling schoolkamp!!!
    Was erg leuk, maar ben ook wel helemaal gesloopt nu, al mn spieren hebben pijn en mijn keel doet schor!
    Op het kamp veel brood/krentenbollen en in de avond pannenkoeken, patat en soep ... dus het zal niet geheel goed zijn geweest, maar wel veel gedaan/gefietst.
    Drie dagen prachtig mooi weer, volop zon en erg warm. Dus ben aardig bijgekleurd! Heb tijdens het winkeluurtje een badpak (!) gekocht. Bij de hema, met stippeltjes! Hij is erg leuk, alleen is het borstgedeelte iets te klein, maarja dat zie je bijna niet tenzij je er echt bovenop zit en er de hele tijd naar kijkt. Dus zal ik het alleen zien.
    Net mn ontbijtje op, broodje pindakaas met vifit!
    Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
    pi_81759246
    Net lekker aardbeien zitten snoepen
    Zometeen maar eens wat groente bij elkaar gooien voor de lunch.
    pi_81759285
    @ sigme: Wat een gaaf beest!

Zinloos maar grappig: je kunt Pacman spelen op Google.nl als je op het Pacman-plaatje klikt.

En dan nog maar een lijstje:
    O: muesli + melk
    L: 2 tosti's (4 boterhammen)
    T: appel
    T: koffie
    T: 2 ligakoekjes
    D: maaltijdsalade
    T: bier
    pi_81760103
    Joe!
    Springfield's looking pretty dusty today
      zaterdag 22 mei 2010 @ 14:57:35 #268
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81761162
    Haaaaaaaai..

Net terug van 12 km wandelen, het is koud!

Lijst:
    O: boterham rookvlees, boterham huzarensalade, beschuit jam, glass melk
    S: 2 uur wandelen
    T: gekookt ei, appel, sinaasappel, bak kwark
    D: pizza dynamite en een softijsje.
    T: bier, veel
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      zaterdag 22 mei 2010 @ 15:23:59 #269
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81761807
    Ik ga vanavond bbq'en, en zag alleen vlees en stokbrood en salades voor op stokbrood.
    en geen groente,
    dus ik ga nu even naar de winkel om een groentesalsa te maken
    (tomaat/komkommer/mais iemand nog enig idee?)
      zaterdag 22 mei 2010 @ 15:52:48 #270
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81762451
    heb nog van die mini-asperges gehaald voor door de salade!

Jeetje, wat is het rustig hier! Iedereen is vast van de zon aan het genieten!
    Nou dan ga ik ook maar even in de tuin met m'n zusje yathzee'en
    pi_81762492
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 15:52 schreef Noukjee het volgende:
    heb nog van die mini-asperges gehaald voor door de salade!

Jeetje, wat is het rustig hier! Iedereen is vast van de zon aan het genieten!
    Nou dan ga ik ook maar even in de tuin met m'n zusje yathzee'en
    Oh die zijn lekker! Misschien dat ik ook groene asperges ga eten vanavond. Gegrild met knof en limoen.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 16:12:58 #272
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81762966
    Heb net bij een winkelketen een doos gehaald voor 6 spaarkaarten, daar zit dan van alles in, nou dat wordt binnenkort een vreetbui
    Marsplanets, stroopkoeken, salmiakdropjes, casave kroepoek, knabbelspek, nog wat chips, pennywafels, slagroom, sultana's, pepermunt, enz. enz.
      zaterdag 22 mei 2010 @ 16:29:55 #273
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81763452
    Ik heb me zojuist weer compleet schor gezongen bij een repetitie met orkest.... de semi-uitvoering die eraan vastgeplakt zat heb ik dus maar gelaten voor wat het was. Moet volgende week op het echte concert wel weer fatsoenlijk kunnen zingen natuurlijk!

Nu omkleden, hond uitlaten en dan naar 2 feestjes ik haat zulke drukke weekenden. En ik moet ook nog cadeautjes regelen voor het 2e feestje. Blugh.

pi_81763831
    Ik heb even heel snel het vorige topic doorgelezen en jullie zijn lief

En Co zo knap dat het niet eerlijk is
    pi_81764040
    En ik zag mooi haar.

En welkom mevrouw van 1.83
    pi_81764863
    Jeej I killed the topic
    pi_81764872
    Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines

[ Bericht 12% gewijzigd door shinydiscoball op 22-05-2010 18:05:57 ]
    pi_81764919
    Hoi!

We hebben vandaag een retourtje Zandvoort aan Zee gedaan; met de trein naar Zandvoort aan Zee, blik naar boven, grijs en grauw, met de trein terug naar Amsterdam. Hier is het trouwens warm en zonnig

lijstje;
    O: 1 bruine pistolet: helft met pindakaas, andere helft met aardbeitjes plus beschuit met kaas
    T: mandarijntje
    L: nachos met gehakt, paprika, ui, jalapeno-pepertjes en kaas uit de oven
    T: paar gele m&m's, evil spul.
    D: salade met een paar pizza-slices

Niet een heel verantwoord lijstje en om dat te compenseren ga ik over een uurtje les 1 van Evy (weer, voor de zoveelste keer lopen.

Oh en Nachtwacht, ik heb gisteravond inderdaad een paar spelletjes PacMan gedaan
    Wat een mooi lief boerderij hondje Sigme!
    pi_81765039
    Ik zit hier met zweethandjes, er is toch wel een tegenstander voor mijn wedstrijd, dus het gaat door volgende week. Zit dus nu al in spanning . Dat wordt nog wat ...
    quote:
    Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef shinydiscoball het volgende:
    Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines
    Oeh . Was het een lekker zonnetje?
      zaterdag 22 mei 2010 @ 17:30:00 #280
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81765073
    Gaat langzaam vandaag, en toch heb ik niet bijgelezen.
    Mijn vriend ex heeft het gisteren uitgemaakt. Heb me nog nooit zo rot gevoeld.
    Hij was mijn eerste en enige grote liefde, we waren bijna 7 jaar bij elkaar en nu is hij niet meer verliefd
    Ik voel me er ook echt fysiek ziek van, mijn lijstje is dus ook nogal prut:

O: banaan
    T: koffie met melk
    L: 1 tosti ham/kaas
    T: peer
    D: pizza

Best goed nog vind ik als je bedenkt dat eten me echt heel erg tegenstaat op het moment.
    En ik ben ook een beetje trots op mezelf want in plaats van mijn instinct volgen en met de gordijnen dicht heel de dag zielig doen heb ik gedoucht, mijn leuke nieuwe zomerjurkje aangetrokken, en 19 km gefietst. Dat was wel fijn.
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')