abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81737527
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je hondje is zó leuk!

Misschien een vervelende vraag van mij , maar...
Waar kan je nog dik van worden als je geen vlees en geen zuivel eet?
Als je teveel eet van wat geen vlees en zuivel bevat
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81737654
Oh mijn mams belde net. Mijn vader is vandaag gaan kijken naar het huis met de kennis. Hij vond het nog slechter dan ie al dacht Uiteindelijk bod gedaan van 127. Maar er was al iemand met een hoger bod, is alleen afwachten of hij de financiering rondkrijgt. En er niet nog mensen gaan bieden.

Ik weet ook nog niks trouwens, dinsdag de P&O meneer eens mailen of er nog wat van komt, wil wel weten wat er op mijn loonstrookje gaat komen

Ik ga dus alweer langzaamaan naar een auto uitkijken met airco
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:07:24 #203
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81737735
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:00 schreef MevrouwPuff het volgende:
Sigme, je hondje is zó leuk!

Misschien een vervelende vraag van mij , maar...
Waar kan je nog dik van worden als je geen vlees en geen zuivel eet?
Suiker, 'witte' koolhydraten (witbrood, witte pasta), frisdrank, alcohol, chips.

Trouwens, ik eet pas 2 dagen geen zuivel & vlees meer (met dank aan een gruwelijk boek genaamd Skinny Bitch). Dus ben pas 2 dagen vlees- en zuivelloos
pi_81737990
Skinny Bitch, die methode klinkt als iets wat SHE bedacht zou kunnen hebben. Wel streng hoor, denk je dat je dat lang vol kunt houden?

Trouwens, in chocolade zit ook melk.
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:15:51 #205
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81738239
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:11 schreef Mini_rulez het volgende:
Skinny Bitch, die methode klinkt als iets wat SHE bedacht zou kunnen hebben. Wel streng hoor, denk je dat je dat lang vol kunt houden?

Trouwens, in chocolade zit ook melk.
Ik at sowieso al weinig vlees (max. 1x per week ofzo), dus dat opgeven is voor mij niet zo'n moeite. Na wat testen bleek ik ook slecht te reageren op zuivel, dus eigenlijk verandert Skinny Bitch niet zo heel veel voor mij. Ik kan wel lachen om de cynische manier waarop het boek geschreven is, waar je wordt aangesproken met dikke koe en trut.

Oh ja, het is eigenlijk niet echt een dieet-boek, meer een soort levensstijl.
Ik ga me nu alleen wel al voorbereiden op etentjes bij vrienden waar ik moet vragen om vegetarisch...
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:19:54 #206
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81738493
Oh, kweenie of dat mag, maar dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005750807/index.html

Voor wat achtergrond informatie.

Overigens heb ik totaaaaaal geen moeite met mensen die wel vlees eten ofzo. Ben niet zo'n moraalridder met een belerend vingertje. Voel me prima met mijn salade & pasta, met naast me op de bank manpersoon met frikandel en friet met mayo. No biggie
pi_81738653
Ik eet ook heel weinig vlees. Ik vind het niet zo lekker, en duur. En ik ben een ramp in vlees bakken (behalve biefstuk ). Ik eet wel boterhamvlees (rookvlees, kalkoenfilet, filet A). Bij mijn ouders eet ik het meestal wel. En BBQ-en maar dat is altijd alleen bij mijn ouders en als het weer lekker is.

Zuivel kan ik prima tegen. Ui en knoflook zijn bij mij de veroorzakers van darmpijn en ik vind het zo lekker

Alhoewel ik wel steeds meer berichten lees (vanuit Amerika dan wel) dat allergie voor zuivel zich ook kan uiten in neusklachten. En die heb ik dus wel en die worden ook erger. Huisstofmijtallergie
pi_81738910
'frisdrank is vloeibare satan' (echt grondig mee eens)
'je bent achterlijk als je denkt dat je door het Atkins-dieet slank wordt' (nog grondiger mee eens)

Maar goed, m'n collega klaagde vandaag ook dat ze 9 kilo was bijgekomen sinds de vorige keer lijnen (=12 kilo minder). Staat ze te vertellen met twee eierkoeken in haar handen . Dus ik zeg dat ik heel erg op vooral suiker let, staat ze enorm ja te knikken

En drie uur laten eet ze zo'n kant en klaar chocopuddinkje

Ik voelde me nog niet echt geroepen om DUIDELIJK te zeggen: EET MINDER SUIKER MENS!
Maar de subtiele aanpak werkte ook niet. Volgens mij lezen mensen amper verpakkingen.
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:27:42 #209
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81738955
Ik had vooral huidproblemen van zuivel, en chronische slijmvorming in mijn keel.
Nu zijn mijn amandelen 3 weken geleden geknipt, dus die slijmvorming zal wel meevallen vanaf nu maar die huid merk ik wel echt.

(trouwens, toepasselijke avatar, Rupsje Nooitgenoeg
was echt mijn favoriete kinderboek)
pi_81739198
Mijn huid is heel braaf als ik maar met teatree van Kruidvat was Ik heb alleen neusslijmvorming, maar dat loopt wel mijn keel in als ik lig

Ja die ava is af en toe wel heel toepasselijk hahahahaha
pi_81739301
En nu ga ik zalig in mijn bed liggen en een boekje lezen op mijn foon en... uitslapen!!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:35:30 #212
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81739374
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:36:06 #213
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81739406
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:33 schreef Syrena het volgende:
En nu ga ik zalig in mijn bed liggen en een boekje lezen op mijn foon en... uitslapen!!
G'night! En uitslaapze
pi_81739802
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81739946
Je vangst van de dag is wel een schatje, sigme ! Benieuwd wat de aanwinst van morgen wordt, het zal hard wel gaan zo met de veestapel

En ingrediënten op potjes kunnen je altijd verbazen: ik keek voor de gein eens op een potje guacemole in de supermarkt, er er stond helemaal geen avocado op de ingrediëntenlijst Gewoon dus zetmeelspul met kleurstoffen. Mmmmm!
  vrijdag 21 mei 2010 @ 21:58:02 #216
304019 6ft.woman
the show must go on
pi_81740547
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:44 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Bedoel je toegevoegde suiker los op de ingrediëntenlijst, of gewoon suiker in het algemeen? Want een deel zit natuurlijk al van nature in de groente en fruit die erin zitten.
Ik bedoel suiker toegevoegd in producten, zoals glucose, suiker, dextrose (op etiketten bij ingrediënten te vinden), terwijl je die niet zou verwachten in die producten. Na een korte kast-inspectie bleek de spaghetti bolognese-saus, Bertolli pittig saus, dille saus voor over vis, Unox bospaddestoelensoep allemaal suiker, dextrose, glucose oid. te bevatten. Producten die niet zoet smaken, maar wat er blijkbaar wel ingestopt wordt. Ik ben blijkbaar naïef, want voor klasgenoten/vrienden bleek dit allang bekend te zijn, dat heel veel voeding verrijkt wordt met (onnodige) suikers. Dus ik lees voortaan wat zorgvuldiger de etiketten.
pi_81740733
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 21:46 schreef Laureline het volgende:
Je vangst van de dag is wel een schatje, sigme ! Benieuwd wat de aanwinst van morgen wordt, het zal hard wel gaan zo met de veestapel
Morgen hoop ik drie pompoenen te planten .

Op de beestenwenslijst staan nog
  • bijen
  • ganzen
  • 1 melkschaap

Maar geen nieuwe beesten dit jaar (nou ja, nog wel een ram dan.)
    quote:
    En ingrediënten op potjes kunnen je altijd verbazen: ik keek voor de gein eens op een potje guacemole in de supermarkt, er er stond helemaal geen avocado op de ingrediëntenlijst Gewoon dus zetmeelspul met kleurstoffen. Mmmmm!

Bedtijd voor mij! Ik hoop dat het hondje niet teveel jankt. 't Valt mee, tot nog toe, al moet 'ie af en toe getroost worden. En één kat durft al bij 'm in de buurt te komen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      vrijdag 21 mei 2010 @ 22:04:12 #218
    304019 6ft.woman
    the show must go on
    pi_81740859
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 22:01 schreef sigme het volgende:

[..]

Morgen hoop ik drie pompoenen te planten .

Op de beestenwenslijst staan nog
  • bijen
  • ganzen
  • 1 melkschaap

Maar geen nieuwe beesten dit jaar (nou ja, nog wel een ram dan.)
    [..]

Bedtijd voor mij! Ik hoop dat het hondje niet teveel jankt. 't Valt mee, tot nog toe, al moet 'ie af en toe getroost worden. En één kat durft al bij 'm in de buurt te komen.
  • Truste! En klinkt als een gezellige beestenboel-to-be!
    Kippen lijken mij ook gezellig, als je een grote tuin hebt, beetje rondtokken en kukelen
    pi_81741656
    Hoi allemaal!

Goh wat een rotdag op werk. Heb het echt helemaal gehad daar. Nog 3 weken. Pfiew.
    Sigme, wat een snoetig hondje! Wil je die ganzen voor de waak of voor e leuk? Ik ben een keer gebeten door ganzen en dat doet echt pijn!

Lijstje:
    O: volkorenbrood en 500 ml zelfgemaakte smoothie
    L: restje chili con carne met 1 mais tortilla en 2x bruin brood met appelstroop
    T: banaan, 2x speculaasje (slecht) en een rode paprika
    D: 120 gram char sieuw en 200 gram nasi
    T: plakje cake.

Niet zoveel groenten, maar die eet ik normaal gesproken wel, dus dat kan wel lijen voor 1 dagje. Wel te veel carbs naar m'n zin.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:13:41 #220
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81744516
    Sigme, wat een prachtig beest

6ft. je gaat er goed mee om vind ik.
    Etiketten lezen en begrijpen is zo belangrijk!

Vuurwerk was leuk maar het was mij te koud dus wilde weer naar huis, teken dat ik oud word
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:14:17 #221
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81744546
    Hoi. Lief hondje
    Daglijstje
    o. half duits broodje met kaas en half duits broodje met jam
    t. kakifruit
    l. salade van tuinbonen, ijsbergsla, ham en yoghurt
    t. peer
    d. 250 ml jägermeister + 2 duitse broodjes + 2 duitse worst + heel veel handjes chips
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:15:15 #222
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81744587
    Wat lief Sigme

Hmpf. Ik ben waarschijnlijk te zwaar om aan mijn wedstrijd volgende week mee te doen. Er is (nog) niemand in mn categorie, of welke dan ook boven mij, hoogste categorie met mensen van mijn leeftijd/niveau is <62kg. En dat lukt me niet meer voor volgende week .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:25:22 #223
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_81745119
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 23:15 schreef Chicolate het volgende:
    Wat lief Sigme

Hmpf. Ik ben waarschijnlijk te zwaar om aan mijn wedstrijd volgende week mee te doen. Er is (nog) niemand in mn categorie, of welke dan ook boven mij, hoogste categorie met mensen van mijn leeftijd/niveau is <62kg. En dat lukt me niet meer voor volgende week .
    Balen Hoeveel kilo moet je nog?
    Geen zorgen voor de dag van morgen.
      vrijdag 21 mei 2010 @ 23:30:10 #224
    171890 Chicolate
    Chemicals
    pi_81745388
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 23:25 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Balen Hoeveel kilo moet je nog?
    Ik mag niet meedoen als er niemand in mn categorie komt, dan schrijven ze me gewoon niet in. Anders zou ik 3 kg moeten afvallen in 7 dagen tijd, tijdens mn tentamenweek. En dat is sowieso al zoveel dat je dan verzwakt aan de start staat. Maar over 4 weken is er weer een wedstrijd! Dus ik wil nu gewoon voor die tijd onder de 62 zitten .
    Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
    *O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
    pi_81747270
    quote:
    Op vrijdag 21 mei 2010 20:36 schreef sigme het volgende:
    Aanwinst van de dag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

OOOOOOOOhhhhh Ik ben gesmolten!!! Wat een dotje!! Ik ben flieft.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')