Cute!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Heel even spammen hoor. M'n neefje..
*afbeelding*
Niet quoten graag, ik haal 'm zo weer weg.
Dat is duidelijk afkomstig van onze kant van de familie.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 11:11 schreef Chicolate het volgende:
Oooh wat een schatje DaD. En zo blond
.
Leuk boek is dat! Maar je moet dan eigenlijk ook suiker, de vloeibare duivel opgevenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:19 schreef 6ft.woman het volgende:
Oh, kweenie of dat mag, maar dit is het boek: http://www.bol.com/nl/p/n(...)005750807/index.html
Voor wat achtergrond informatie.
Overigens heb ik totaaaaaal geen moeite met mensen die wel vlees eten ofzo. Ben niet zo'n moraalridder met een belerend vingertje. Voel me prima met mijn salade & pasta, met naast me op de bank manpersoon met frikandel en friet met mayo. No biggie
Suiker haalt de smaak van tomaten meer naar voren..quote:Op vrijdag 21 mei 2010 21:35 schreef 6ft.woman het volgende:
Trouwens, die etiketten lezen is sowieso een eye-opener van hebikjoudaar!
Wààrom zit er suiker in pastasaus (Bertolli), pesto, soep in zak (Unox bewuste keuze?) sinaasappelsap (pak)? Onbegrijpelijk hoe wij consumenten ongemerkt volgestouwd worden met suiker en daardoor eigenlijk verslaafd worden gemaakt van kind af aan. Maar ga me niet helemaal gek maken door alles te checken. Gewoon bewuster keuzes maken, nog wel genieten van la vie zoals het hoort
ik niet! lang leve mod-knopjes!quote:
gingen je stokkies ook lekker rammelen?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik niet! lang leve mod-knopjes!
Goedemorgen allen! Of eigenlijk goedemiddag!![]()
zo maar 's op pad met de nieuwe camera!
niet echtquote:Op zaterdag 22 mei 2010 12:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
gingen je stokkies ook lekker rammelen?.
Veel plezier met de camera!.
Oh die zijn lekker! Misschien dat ik ook groene asperges ga eten vanavond. Gegrild met knof en limoen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 15:52 schreef Noukjee het volgende:
heb nog van die mini-asperges gehaald voor door de salade!
Jeetje, wat is het rustig hier! Iedereen is vast van de zon aan het genieten!
Nou dan ga ik ook maar even in de tuin met m'n zusje yathzee'en
Oehquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines
Ach die win je vastquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:28 schreef Chicolate het volgende:
Ik zit hier met zweethandjes, er is toch wel een tegenstander voor mijn wedstrijd, dus het gaat door volgende week. Zit dus nu al in spanning. Dat wordt nog wat ...
[..]
Oeh. Was het een lekker zonnetje?
Groentekwartet svpquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik heb trouwens voor het eerst dit jaar tanlines
Nee plaatjes van groente postenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Euh dat van dat kwartet snap ik, maar wat is er met groente? Oh ik moet broccoli zeggen ofzo?
Sterkte meisje!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:30 schreef Blurred86 het volgende:
Gaat langzaam vandaag, en toch heb ik niet bijgelezen.
Mijn vriend exheeft het gisteren uitgemaakt. Heb me nog nooit zo rot gevoeld.
Hij was mijn eerste en enige grote liefde, we waren bijna 7 jaar bij elkaar en nu is hij niet meer verliefd
Ik voel me er ook echt fysiek ziek van, mijn lijstje is dus ook nogal prut:
O: banaan
T: koffie met melk
L: 1 tosti ham/kaas
T: peer
D: pizza
Best goed nog vind ik als je bedenkt dat eten me echt heel erg tegenstaat op het moment.
En ik ben ook een beetje trots op mezelf want in plaats van mijn instinct volgen en met de gordijnen dicht heel de dag zielig doen heb ik gedoucht, mijn leuke nieuwe zomerjurkje aangetrokken, en 19 km gefietst. Dat was wel fijn.
Die laatste is mooi!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 17:46 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
H&M, 29,95
[ afbeelding ]
Esprit, 69,95
Oh, dat haat ik ook zo. Zonde van m´n tijd, vind ik altijdquote:Op zaterdag 22 mei 2010 18:02 schreef P.F het volgende:
Op een tram wachten die maar niet komt net als gister is vervelend...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |