abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:17:28 #251
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81692156
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef imago het volgende:
Zo, ik zit bij de meneer thuis, zonder de meneer. De kat weet niet of ze dolgelukkig moet zijn dat ze gezelschap heeft, of pissig omdat ik natuurlijk niet haar geliefde baasje ben. Nu even eten, bijkomen, en dan morgen eens gaan voorbereiden.
Groots en meeslepend romantisch onthaal?

Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijk Succes!!!
pi_81692461
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn mini! Scheelt een hoop geldgedoe
Nouja, niet te hard juichen want het is lang niet zoveel als deze hele onderneming me kost, maar het is toch weer wat minder lening bij de IB-Groep. Ik heb nog een paar dingen aangevraagd waar de uitslag nog van binnen moet komen, alle beetjes helpen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81692484
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_81692627
Oh wat heerlijk Kwak, veel plezier!
pi_81692849
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Ja

Hij komt pas zaterdagavond thuis. Wel vreemd hoor, pas een paar weken samen en nu kom ik met een sleutel op zak binnenwandelen alsof ik hier hoor
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  donderdag 20 mei 2010 @ 21:54:48 #256
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81694264
Terug van Zumba! De blije fitness-instructie-man deed mee met het buikdansnummer, inclusief heupsjaaltje van het instructie-meisje Wat een held, je had hem moeten zien gaan!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81694352
Ongelooflijk, wat een mooie vrouwen hier. .

Heel veel succes morgen imago! You can do it, zeg maar. .

Ik heb vandaag m'n lelijkste taart tot nu gemaakt, maar m'n ex vond 'm mooi dus ik hoop de besteller ook.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_81694363
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:25 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Had je je eigen soepje bij?
De soep was speciaal vegetarisch gemaakt voor mij met de ballen apart.. Hebben het erg echt lang en duidelijk over gehad maar ja. Best irritant en ik eet echt minimaal 1x per week met anderen..
pi_81694577
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht

En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
Oh ik ben altijd best trots als ik spinazie a la creme eet (groente!!!)

Verder welkom 6ft tall woman, ik ben geloof ik 5ft 8"!

O en ik ben gister naar de kappert geweest!
pi_81694633
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.
Ik ben ook vrij bleek, misschien staat mijn kleur jouw wel? Lichtbruin/donkerblond met een oranje rode gloed
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:02:42 #261
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_81694772
Leuk toch dat het zo goed gaat imago? Mijn man en ik hebben ons na twee weken al verloofd en een jaar later waren we getrouwd en zwanger van de eerste.
Net een paar dagen beurs achter de rug die eettechnisch een ramp waren (lees: veel eten en nog veel meer alcohol). Gelukkig vond ik vanmorgen de kracht om nog even een kwartiertje te hardlopen. Zo maar eens naar bed en morgen misschien op vakantie met de kinderen. Weet nog neit waarheen; Ardennen,Nederland, Eifel, Frankrijk...
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_81694902
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee. .
pi_81694992
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee. .
Nou moe?!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:07:33 #264
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81695095
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je waar z'n huis woont!? Dan ga ik hem van een veilige afstand boos aankijken!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81695279
Oh my DaD, wat had je voor vreselijks gedaan dan?

PF: het is ook lastig dat de ene vegetariër veel strenger is dan de andere, ook bijv. als het gaat om wel of geen aparte pannen gebruiken voor echt vlees en nepvlees. Maar goed, als je regelmatig samen eet moeten ze het toch een keertje leren!
pi_81695383
't Was een vrouw. . Maar dat vind ik heel lief van je, Maria. .

Zij had ongelijk, vond van niet, ik bleef heel rustig en aardig en gaf nog de korting waarop ze geen recht had ook. En dat dan net bij het weglopen zeggen hè.
pi_81695586
* Mini_rulez eet een red velvet cupcake.
I think I'm in love.

Misschien vind ik hem zonder topping nog wel lekkerder.
pi_81695642
Mini, hou op met je red velvet cupcakes. Ik doe een moord voor die dingen. .
pi_81695720
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongelooflijk, wat een mooie vrouwen hier. .

Heel veel succes morgen imago! You can do it, zeg maar. .

Ik heb vandaag m'n lelijkste taart tot nu gemaakt, maar m'n ex vond 'm mooi dus ik hoop de besteller ook.
Ikke niet Check m'n neus met dik hematoom!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 8% gewijzigd door MevrouwPuff op 20-05-2010 22:22:48 ]
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:20:54 #270
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81695939
Evening!
Wat een mooie slankies hebben we hier toch ook

Ik moet nog avondeten
Was op mijn werk vergeten (we waren de hele tijd buiten) en daarna geen tijd meer, nu pas net thuis.
O en ik heb een goede daad gedaan: meisje voor me bij de AH was haar portemonnee kwijt (in de trein ws) en toen heb ik haar boodschappen betaald en rekeningnummer gegeven, nadat ze alles echt goed had doorgezocht en hij werkelijk kwijt was
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:21:38 #271
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81695984
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Ikke niet Check m'n neus met dik hematoom!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie alleen een rare code Maar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81696005
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh my DaD, wat had je voor vreselijks gedaan dan?

PF: het is ook lastig dat de ene vegetariër veel strenger is dan de andere, ook bijv. als het gaat om wel of geen aparte pannen gebruiken voor echt vlees en nepvlees. Maar goed, als je regelmatig samen eet moeten ze het toch een keertje leren!
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goed

Ik eet nu sinds een paar weken dus ook alleen nog maar
vegetarische kaas,
snoepjes zonder gelatine, weipoeder en stremsel
geen taart/gebal met gelatine
geen toetjes met gelatine etc.

alleen voor kaassoufles en pizza's moet ik nog een oplossing vinden, pizza's eet ik nu meestal bij m'n ouders thuis met vegetarische kaas.

Ik vind het niet erg, want snoep/taart/toetjes zijn niet goed voor mij en ik at ziekelijk veel kaas, dus het is een beetje een stok achter de deur

En ik eet ook liever geen friet als avond eten.. En wel veel groenten..

Dus ja.. Ik ben dubbel lastig.. Maar dan is het irritant dat ik dan hoe dan ook niet gezond eet!

En ik vind gezellig biertjes drinken met z'n alle ook prima, ik hoef niet per se samen te eten
pi_81696054
Ik kan me niet concentreren, ik kan me er niet toe zetten om het gesprek van morgen goed voor te bereiden, en als ik hardop tegen mezelf in het Engels klets raak ik al in de war. Gaat niet echt lekker Normaal maak ik me nooit zorgen om dit soort dingen, maar dat het opeens in het Engels moet heeft me echt van m'n a propos gebracht. En ik wil het zo graag
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_81696055
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hou op met je red velvet cupcakes. Ik doe een moord voor die dingen. .
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!
Als je nog een goed recept hebt, hou ik me aanbevolen.
pi_81696167
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

Ik zie alleen een rare code Maar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgen zo kan je'm wel zien, maar IT IS NOT VERRY NICE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')