Groots en meeslepend romantisch onthaal?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef imago het volgende:
Zo, ik zit bij de meneer thuis, zonder de meneer. De kat weet niet of ze dolgelukkig moet zijn dat ze gezelschap heeft, of pissig omdat ik natuurlijk niet haar geliefde baasje ben. Nu even eten, bijkomen, en dan morgen eens gaan voorbereiden.
Nouja, niet te hard juichen want het is lang niet zoveel als deze hele onderneming me kost, maar het is toch weer wat minder lening bij de IB-Groep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn mini! Scheelt een hoop geldgedoe
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
De soep was speciaal vegetarisch gemaakt voor mij met de ballen apart.. Hebben het erg echt lang en duidelijk over gehad maar ja. Best irritant en ik eet echt minimaal 1x per week met anderen..quote:
Oh ik ben altijd best trots als ik spinazie a la creme eet (groente!!!)quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
Ik ben ook vrij bleek, misschien staat mijn kleur jouw wel? Lichtbruin/donkerblond met een oranje rode gloedquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.
Nou moe?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Weet je waar z'n huis woont!? Dan ga ik hem van een veilige afstand boos aankijken!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Ikke nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongelooflijk, wat een mooie vrouwen hier..
Heel veel succes morgen imago! You can do it, zeg maar..
Ik heb vandaag m'n lelijkste taart tot nu gemaakt, maar m'n ex vond 'm mooi dus ik hoop de besteller ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door MevrouwPuff op 20-05-2010 22:22:48 ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ikke nietCheck m'n neus met dik hematoom!
Ik zie alleen een rare codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh my DaD, wat had je voor vreselijks gedaan dan?
PF: het is ook lastig dat de ene vegetariër veel strenger is dan de andere, ook bijv. als het gaat om wel of geen aparte pannen gebruiken voor echt vlees en nepvlees. Maar goed, als je regelmatig samen eet moeten ze het toch een keertje leren!
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hou op met je red velvet cupcakes. Ik doe een moord voor die dingen..
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rare codeMaar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |