Ahh ik liep er 4 achter en heb ze deze week allemaal gekekenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:08 schreef conleche het volgende:
[..]
Pick me, love me, pick me!!!
Wat me eraan doet denken, ik heb er nog 3 tegoed!!![]()
quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:06 schreef AKnynke het volgende:
tvp..en nu ga ik maar slapen. Vandaag m'n scriptie ingeleverd, en daarna zijn we biertjes gaan drinken en BBQ'en in het park. Nu ben ik doood en dood op. Maar, morgen naar Madrid. Eerst uitslapen, want ik hoef pas om 3 uur te vliegen. Zo'n luxe!![]()
![]()
![]()
Ah tomaato tomeetoquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:11 schreef imago het volgende:
[..]
Het is pick me, choose me, love me!In Grey's dan
Ik geloof dat dat wel gaat lukken. Ik weet niet hoeveel ik van Madrid ga zien, maar ik kijk er naar uit m'n vriendinnetjes weer te zien. Voor sommigen is het al zo lang geleden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:10 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
HEEEEEEL veel plezier Nynke, in Madrid!! Ik hoop dat je met volle teugen kan genieten, je hebt het zo verdiend!
Nou het is nu míjn meneer en het is hartstikke aan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:12 schreef conleche het volgende:
Zeg, ik heb dat hele nieuwe meneergedoe gemist, hoe ging dat?
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:09 schreef _Calimero_ het volgende:
En ik heb afgesproken vanavond niets te snoepen, morgen een koekje te eten () en vrijdag als ik uiteten ga OF een niet-meest-gezonde-gerecht van de kaart te kiezen OF een dessert te nemen
Nog even reactie voor het slapenquote:Op woensdag 19 mei 2010 23:24 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik had 't gezien, Mariaatje!. Heeft ze ook een site?
.
Nynke, wow, wat een heerlijk gevoel moet dat zijn! Geniet van je reis!.
Succes met je plannen Cali. Je kan het!.
Dit heb je toch zo verdiend hequote:Op woensdag 19 mei 2010 23:28 schreef imago het volgende:
[..]
Nou het is nu míjn meneer en het is hartstikke aan!
Ik ook nog nietquote:
Zoals het een echte student betaamt.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik ook nog niet. Besloten om een van de opdrachten gewoon NU maar te gaan maken, nu ik een motivatie heb
. Misschien komt er dan nog wat af voor het weekend.
Klinkt heel apart.quote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef kwakz0r het volgende:
@mini heel klein projectje. PA'dam & friends (professioneel koor die soms met gevorderde amateurs (de friends) als versterking werken. dit was voor de viering van 600 jaar Nieuwe Kerk.
We zongen een renaissance stukje van een paar minuutjes aan t begin. snel weer af, uur wachten terwijl er lezingen waren en karel kraayenhof iets speelde, en toen een neiuwe compositie gezongen geschreven voor de kerk. was wel apart, ruimtelijk opgesteld, met een japanse sho erbij, twee solisten die in volksmuziekstijl zongen (zweeds en turks) en we hadden glazen tsja...bloempotten/vazen...waar we ook op moesten slaan... erg modern maar wel harmonisch enzo. wel leuk om te doen, ondanks de vaagheid van de componiost altijd (eerder met hem gewerkt)
de koningin at een olijfje op de naborrel. ze pikte een zwarte uit t schaaltje. weten jullie dat ook allemaal maar weer...
Mn groepsgenoten hebben nog niets gedaan en ik vind Google docs eigenlijk wel behoorlijk kut, ik heb 1 vd 4 deelonderwerpen af en nu geen zin meerquote:Op donderdag 20 mei 2010 00:32 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zoals het een echte student betaamt.Succes ermee!
quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef imago het volgende:
Ik ben verdorie áángekomen!Wat ook niet heel gek is met mijn eetpatroon van de laatste weken, maar ik had gehoopt dat ik gewoon stabiel was gebleven
quote:Op donderdag 20 mei 2010 06:28 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen
Bakje brinta op, zometeen een rondje hollen fietsen. 't Is mooi weer.
Sporten moet jij!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 07:15 schreef imago het volgende:
Ik ben verdorie áángekomen!Wat ook niet heel gek is met mijn eetpatroon van de laatste weken, maar ik had gehoopt dat ik gewoon stabiel was gebleven
Leuk zeg! Ik ben heel benieuwd naar je creatie, wel foto's laten zien hè! Edit: Weet je wat, ik doe nu voor mezelf net alsof ik jou een beetje heb geïnspireerd. Gewoon, omdat ik dat tof vind.quote:Op woensdag 19 mei 2010 23:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nog even reactie voor het slapen
Nee voor zover ik weet geen site! Dit wordt ook haar eerste workshop, omdat wij het gaaf vonden, en toen zei ik dat ik het ook wilde leren omdat ik mensen kende die hele gave taarten makenEen meisje (ook van de sportschool) die ook meedoet is ook de dag erna jarig, dus heel leuk allemaal!
55 minuten hardgelopen. En nu snel wat etenquote:
Netjes!quote:Op donderdag 20 mei 2010 08:39 schreef sigme het volgende:
[..]
55 minuten hardgelopen. En nu snel wat eten.
Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.quote:
Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!quote:Ik heb de brinta net achter de kiezen en ga eerst even tiewraps halen om mijn nieuwe km-teller vast te kunnen zetten en dan op mijn aller-hardst (...of niet) fietsen
Zo das zeker hard, en helemaal op onverharde paden!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
Weet ik niet, want liefste was ook rennen en die had het gps-horloge mee. Het zal een km of 9 geweest zijn, waarvan de ruime helft onverhard.
Liefste liep 12 km met 12,2 km/u. Dat is hard!
[..]
Ben wel benieuwd wat je allerhardst is!
Ze is wethouder kunst&cultuur in amsterdam!quote:Op donderdag 20 mei 2010 09:38 schreef AKnynke het volgende:
Thanks allemaal!
Net wakker, hoe heerlijk is dat!
@ Phaidra: ik heb werkelijkwaar geen idee wie Caroline Gehereis is!
Merlijnquote:Op donderdag 20 mei 2010 08:52 schreef Laureline het volgende:
Hoi kwak, wie was die componist? Komt me vaag bekend voor...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb al eerder met hem gewerkt. Ik vind zijn muziek doorgaans niet zo leuk om uit te voeren, maar voor t publiek is het, als ze het trucje nog niet kennen, een hele belevenis. vaak met geluid vanuit de zaal enzo, en door elkaar, herhalinkjes, vrije tempi en erg gericht op klanken en echo. hij heeft wel gave dingen gedaan op cyprus bijvoorbeeld, waar muziek gemaakt werd door de turkse en griekse kant, tegelijk, samen 1 compositie (start getimed met stopwatch). muziek over de muur zogezegd...Kwak
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:47 schreef Laureline het volgende:
O, die ken ik toch niet. Net even opgezocht, het verbaast me dat hij zo jong is, wat je beschreef klonk juist een beetje als een oude knakker! (van die klankexperimenten, geluid vanuit publiek en echo's in kerken in de jaren '60) Zo zie je maar weer, alles komt altijd weer terug (en wordt dan weer als avantgarde opgediend).
Politiek bewust ook hoor, dat cypriotische stuk, poepoe.
Jeu, da's ellendig! Fingers crossed!quote:Op donderdag 20 mei 2010 11:54 schreef Noukjee het volgende:
Goeiemorgen![]()
BAH veel te vroeg wakker dan ik had gehoopt (08.15),
want de gemeente is tegenover ons huis bezig om een stoep te vervangen en die vonden het nodig om zo vroeg bezig te gaan met een ketting cirkelzaag om stenen door midden te snijden![]()
nog wel tot 10uur in me bed gelegen, maarja, niet echt uitgeslapen nu!
Net ontbijte achter de kiezen: meergranenbol, ene helft met kalkoenfilet en tomaat, andere helft met vruchtenhagel.
Pfooe ben zo zenuwachtig. Gister moest de auto naar de garage en word vandaag gekeurd (APK), en sinds vorige week is er problemen met de stuursbekrachtiging, niet gevaarlijk, maar sinds maart dit jaar word de auto bij de APK afgekeurd als de auto dat heeft.. en dat is ZO KUT, want dat gaat minimaal 800 euro kosten, en mijn vader heeft sind eind maart geen werk meer (vanwege crisis maar is allemaal heel erg lullig gelopen naar mijn vader toe, er loopt nog een rechtzaak tegen mijn vaders baas > 26 mei uitslag, of we verliezen, of we krijgen flink wat geld). Dus als de auto word afgekeurd, moet ie weg![]()
en ik heb net 2 maanden m'n rijbewijs, en dan kan ik helemaal niet meer rijden, want heb echt geen geld voor een eigen auto. Bah, hoop dat het goed komt en de auto niet word afgekeurd! Duim met mij mee
Owwww balen!!quote:Op donderdag 20 mei 2010 13:06 schreef Noukjee het volgende:
het heeft niet echt geholpen,
auto is afgekeurd en gaat minimaal 2400 euro kosten,
dus de auto moet weg
Klinkt lekkerquote:Op donderdag 20 mei 2010 11:36 schreef Phaidra het volgende:
Ik verheug me de hele ochtend al op mijn lunch: 2 wraps met beetje roomkaas, avocado & paprika en 1 met roomkaas & zalm. Zit steeds op de klok te kijken of ik al mag
.
Goed zoquote:Op donderdag 20 mei 2010 14:05 schreef loveli het volgende:
Voor de rest: ###dag. Dus ff saxay jurkje aan, kop in de wind zon en mooi weer spelen.
Ik zei het toch!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:05 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Oh, nog even over klassiekemuzieknerd: Ik heb het even bij de kenner nagevraagd.![]()
Het beste is alles aan elkaar schrijven, maar wil je toch een streepje dan moet die tussen klassieke en muzieknerd.
De uitleg was dat klassieke een adjectief is en muziek en nerd beiden substantieven.
Ofzo.
Nee, dat niet, daar had ik niet aan gedacht, maar ik zei dat het volgens mij klassieke-muzieknerd moest zijn en ik vond het zelf zo raar en daarom heb ik het onthoudenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:30 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook met dat adjectief en substantief?![]()
Maar je had gelijk ja.
Als het een klassieke muzieknerd is dan hoeven er toch helemaal geen streepjes in te staan? Dan volstaat een spatie.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
Naja van mijn vader, die had het beloofd maar hij zit nu in Afrika en was dat vergeten. Hij kan het nog wel proberen te internetbankieren naar mij toe, maar geen idee of dat op tijd lukt. Van mijn moeder en stiefvader wil ik liever geen geld lenen. Vrienden vind ik ook moeilijk, tenminste als het om zo'n hoog bedrag gaat. Maar ik denk wel dat ik het aan een vriendin vraag als het niet lukt met mijn vader. Ach komt wel goed hoor, denk ik. Ben alleen een beetje zenuwachtig, gewoon voor alles, er hangt veel af van die toetsenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Oei shiny. Maar volgende week heb je toch al stufi binnen? Is er anders niet iemand van wie je kan lenen?
Waarom kost dat geld dan? Wat voor een eindexamens zijn dat?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik baal trouwens als een stekker. Ik moet dus 2 eindexamens maken volgende week maar dat kost me dus bij elkaar 160 euro en dat heb ik nu gewoon niet. En das kut, want dat betekend dat ik misschien niet naar de uni kan in september. Bleeuuh. Ik haat student zijn op dit moment.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Waarom kost dat geld dan? Wat voor een eindexamens zijn dat?
tsjaa ik ben alleen nog maar middelbareschool examens gewendt![]()
Als je 21 jaar bent en je hebt niet het goeie diploma om naar de uni te gaan kun je een colloqium doctum doen, een toelatingstoets. Ik heb een havo diploma dus bij mij bestaat dat uit twee vwo examens: Engels en Frans, die allebei 80 euro kosten om te doen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:46 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Waarom kost dat geld dan? Wat voor een eindexamens zijn dat?
tsjaa ik ben alleen nog maar middelbareschool examens gewendt![]()
Hehe ik probeerde het heel snel te vergetenquote:Op donderdag 20 mei 2010 15:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]Je examen Nederlands heb je geskipt zeker?
sorry, zo'n gruwelijke taalfout kan ik niet zomaar voorbij laten gaan![]()
Kun je niet rood staan? Anders aanvragen bij de bank. Het zou echt zonde zijn als je niet naar de uni kunt in sept!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:22 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik baal trouwens als een stekker. Ik moet dus 2 eindexamens maken volgende week maar dat kost me dus bij elkaar 160 euro en dat heb ik nu gewoon niet. En das kut, want dat betekend dat ik misschien niet naar de uni kan in september. Bleeuuh. Ik haat student zijn op dit moment.
Vind ik een beetje tricky, maar zou wel kunnen ja.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je niet rood staan? Anders aanvragen bij de bank. Het zou echt zonde zijn als je niet naar de uni kunt in sept!
Ik ben niet 100% zeker, maar ik mis de onderbouwing. De regel met adjectief en substantief kan ik ook niet staven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als het een klassieke muzieknerd is dan hoeven er toch helemaal geen streepjes in te staan? Dan volstaat een spatie.
Hoe is het eigenlijk afgelopen laatst Uniek, heb je er nog een test aan gewaagd?quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Hooooi, ben ik thuis komen er wolken... Nouja, jammertjes dan.
Lijst:
O: Kwark met aardbeien
T's: appel, peer, boterham bressot, tomaat, lammetjesthee (ineens zin in??)
L: 2 boterhammen rookvlees, kom kerriesoep met ballen, 2 bekers melk
T's: 2 wortelen, boterham bressot, blokje choco.
D: Eigengemaakte aspergesoep met gerookte zalm, zelfgemaakte maatlijdsalade met tonijn, rijst, mosterddressing.
Gewoon lekker wel gaan zingenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:02 schreef P.F het volgende:
Ik luister nooit muziek in de bus, gister dus wel,
en ik zoOMG ge-wel-di-ge muziek! Dit is zooo geweldig, dit moet ik vaker doen! (Singer songwriter)
En dan ben ik 5 minuten heel vrolijk en dan opeens slaat mijn stemming om omdat ik dan baal dat ik nooit zo zou kunnen zingen. Stom he![]()
En vervolgens luister ik echt heeel lang geen muziek meer in de bus
Dat is lief van PF!quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef P.F het volgende:
SDB heb je ING? Dan wil ik je wel 80 euro overmaken als het per se vandaag moet?
(heb net 133 huursubsidie gehad en 61 zorgtoeslag ) (de andere 80 heb ik zelf nodig om van te etenMaar volgens mij komt de stufi morgen al!)
Ik heb 3 jaar geleden voor het eerst gezongenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:04 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Gewoon lekker wel gaan zingenoefening baart kunst!! En zingen is leuk
Ik had het nog eens nagevraagd nadat ik in jouw linkje zag staan dat je bij uitdrukkingen met losse woorden (doe het zelf) waar je iets achter plakt alleen de laatste twee woorden aan elkaar plakt en de rest een streepje krijgt (doe-het-zelfzaak).quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben niet 100% zeker, maar ik mis de onderbouwing. De regel met adjectief en substantief kan ik ook niet staven.
Ja dat had een vriendin van mij ook, en dat verpest zoveelquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:05 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik heb 3 jaar geleden voor het eerst gezongenIk durfde nooit meer nadat iemand in groep 1 oid zei dat ik niet kon zingen..
Nu klinkt m'n stem niet meer als snel praten, er begint melodie in te komen (quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:06 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja dat had een vriendin van mij ook, en dat verpest zoveel![]()
Gewoon lekker meezingen met muziek als je thuis bent, of onder de douche, of op de fiets (ik word altijd helemaal blij als ik iemand op de fiets hoor zingen!![]()
)
O wat kut! Nou roep maar als je het nodig hebt? Ik kan het niet heeel lang uitlenen, maar als het snel geregeld moet etc, roep maar!quote:
Na het weekendquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk afgelopen laatst Uniek, heb je er nog een test aan gewaagd?
Als ik te nieuwsgierig ben, gewoon zeggen
Wat ben je toch ook een lieverd he.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:08 schreef P.F het volgende:
[..]
O wat kut! Nou roep maar als je het nodig hebt? Ik kan het niet heeel lang uitlenen, maar als het snel geregeld moet etc, roep maar!
Ha, ik ook. Geheel in stijl, vriendlief beware en de rest van de wereld mag ook opbokken. Zo'n stemmingquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Na het weekend
Maar ben zo strontchagrijnig en heb het gevoel dat ik zometeen verschrikkelijk uit ga vallen om niks, dat ik denk het wel goed zit
oh haha oke, mijn moeder noemt dat altijd kinderthee =Pquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:14 schreef uniekhoorn het volgende:
Noukjee, lammetjesthee is thee met veel melk en veel suiker...
Bij la place mag je wel meer eten
Mijn moeder noemt dat altijd fiess =Pquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:20 schreef Noukjee het volgende:
[..]
oh haha oke, mijn moeder noemt dat altijd kinderthee =P
neem ik ook wel eens maar dan met 2 zoetjes ipv suiker
Goed plan trouwens, ik ga eens even een theetje zetten
Eten we regelmatig, pourqoi?quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:34 schreef MevrouwPuff het volgende:
Klinkt als een puik plan corwin. Lust je broccoli?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 10:27 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
MerlijnOh, die naam ken ik, van een interview in NRC ooit. Die manier van componeren doet me denken aan Four van John Cage, dat heb ik ooit gedaan bij een vak over muziek op University College. Als het daarop lijkt is het inderdaad niet echt nieuw, zoals Laureline zegt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb al eerder met hem gewerkt. Ik vind zijn muziek doorgaans niet zo leuk om uit te voeren, maar voor t publiek is het, als ze het trucje nog niet kennen, een hele belevenis. vaak met geluid vanuit de zaal enzo, en door elkaar, herhalinkjes, vrije tempi en erg gericht op klanken en echo. hij heeft wel gave dingen gedaan op cyprus bijvoorbeeld, waar muziek gemaakt werd door de turkse en griekse kant, tegelijk, samen 1 compositie (start getimed met stopwatch). muziek over de muur zogezegd...
Ik kreeg gisteren een mailtje dat de stufi morgen al komt!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:42 schreef Ewelina het volgende:
Oei shiny. Maar volgende week heb je toch al stufi binnen? Is er anders niet iemand van wie je kan lenen?
-edit- Oh, ik zie dat Shiny daar niks aan heeft, sorry.
Verder sorry als ik iets belangrijks over het hoofd zie, ik ben nog aan het bijlezen maar ik moet het een beetje stiekem doen hier op de uni.
Are you pondering what I'm pondering?
quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:55 schreef anna82 het volgende:
Oh wat balen SDB, het komt vast goed en als het echt niet lukt dan leggen we toch allemaal wat in voor een trustfund van 160 euro?
quote:
Als ik toch de taalnerd aan het uithangen ben: Saffran Foer heeft Extremely Loud & Incredibly Close geschrevenquote:Op donderdag 20 mei 2010 16:57 schreef anna82 het volgende:
Lekker Ms Puff! Heb je Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij ook gelezen van hem? Die is
Maar, maar in mijn boekenkast heet hij zo! De volgende keer zal ik vragen: "Heb je ook Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij van de vertaler van de boeken van Jonathan Saffran Foer gelezen?"quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Als ik toch de taalnerd aan het uithangen ben: Saffran Foer heeft Extremely Loud & Incredibly Close geschreven. Het staat zo raar, die Nederlandse titels
.
Damn, dan val je echt lelijk door de mand.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Nederlandse titels zijn OK, tenzij je een leerling bent in VWO4 die bij z'n mondeling niet weet wat de Engelse titel is van het boek "Het Bernini Mysterie" dat je hebt gelezen. Zogenaamd in het Engels.
Hij bleef het maar "The Bernini Mystery" noemen, terwijl de Engelse titel toch echt "Angels and Demons" is
Hij doet VWO4 nog een keertje dit jaar. Verstandige keuze.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:40 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Damn, dan val je echt lelijk door de mand.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:33 schreef Razztwizzle het volgende:
Nederlandse titels zijn OK, tenzij je een leerling bent in VWO4 die bij z'n mondeling niet weet wat de Engelse titel is van het boek "Het Bernini Mysterie" dat je hebt gelezen. Zogenaamd in het Engels.
Hij bleef het maar "The Bernini Mystery" noemen, terwijl de Engelse titel toch echt "Angels and Demons" is
Goed zo!quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:31 schreef anna82 het volgende:
[..]
Maar, maar in mijn boekenkast heet hij zo! De volgende keer zal ik vragen: "Heb je ook Extreem Luid en Ongelooflijk Dichtbij van de vertaler van de boeken van Jonathan Saffran Foer gelezen?"
Nee, alleen het NL boek gelezen. Als hij de film had gezien had hij wel Angels en Demons gezegd, denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Had 'ie het boek wel gelezen of had 'ie de film gezien?.
Hm.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:42 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee, alleen het NL boek gelezen. Als hij de film had gezien had hij wel Angels en Demons gezegd, denk ik.
Nah, lastig. Vaak merk je het aan hun algemene vermogen om over het boek te vertellen in het Engels. Een groot deel van de woordenschat die een leerling nodig heeft om over een boek te vertellen wordt opgebouwd bij het lezen van een boek. Leerlingen die horten, stoten, lang moeten nadenken, hebben soms het boek wel gelezen, maar in het Nederlands, en kunnen het dan niet in het Engels overbrengen. Maar soms is 't ook erg lastig hoor, en merk ik het niet. Puntje voor de leerling, en ik ben dan maar gewoon blij dat hij/zij een boek heeft gelezen.quote:Op donderdag 20 mei 2010 17:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hm.
Zeg, is het eigenlijk mogelijk om leerlingen erop te betrappen dat ze het Nederlandse ipv het Engelse boek hebben gelezen als ze niet dit soort foutjes maken? (als de karakters bijzondere namen hebben die ook vertaald zijn, dan heb je het natuurlijk ook snel door, maar anders?)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedere droom moet je in een potje vangen.
Dat komt uit Greys A.. Ik luister dat ook best vaak.quote:Op donderdag 20 mei 2010 16:24 schreef P.F het volgende:
Deze is nog beter maar ook wel zeikmuziek, luisterde m'n ex altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you pondering what I'm pondering?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou ik ook niet direct kunnen oplepelen. Wel specifieke sluitingen als een zipper, maar het algemene woord? Denk denk denk...........quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:13 schreef Laureline het volgende:
Welkom, CorwinofAmber! Er zwerft hier ook nog ergens een Llewella rond op het forum, dus je bent in goed gezelschap![]()
En dat lijkt me best eng, imago! Ik heb àltijd, als ik in het Engels presentaties moet geven, dat er één heel normaal woord is waarvan ik in het engels ineens geen idee heb wat het is. Mijn laatste zwarte vlek was een sluiting (van een kledingstuk dus). En dan maar vaag eromheenwauwelen![]()
Sterkte ermee!
Ja, stom hè! Terwijl het voor je gevoel zo'n ontzettend normaal woord is. Ik had het ook eens met 'opvulling', ook van een kledingstuk. Stuffing leek me zo ongepast, meer voor een kalkoen... Maar wat dan wel? Ik begin dan zoiets simpels meestal met een uitgestreken gezicht heel omslachtig te omschrijvenquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:15 schreef conleche het volgende:
[..]
Zou ik ook niet direct kunnen oplepelen. Wel specifieke sluitingen als een zipper, maar het algemene woord? Denk denk denk...........
Paddingquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:19 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, stom hè! Terwijl het voor je gevoel zo'n ontzettend normaal woord is. Ik had het ook eens met 'opvulling', ook van een kledingstuk. Stuffing leek me zo ongepast, meer voor een kalkoen... Maar wat dan wel? Ik begin dan zoiets simpels meestal met een uitgestreken gezicht heel omslachtig te omschrijven
Ja, daar dacht ik een half uur later pas aanquote:Op donderdag 20 mei 2010 18:26 schreef loveli het volgende:
[..]
Padding(of bedoel je tussenvoering?)
quote:
Zit mooi!quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:39 schreef conleche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb wel altijd hetzelfde kappershaar, dus ik had net zo goed de vorige foto kunnen posten
Voelt wel goed na 3 weken een soort rastafari op mijn hoofd te hebben gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Mooi haar Co![]()
Even een ego-postje omdat ik het nodig heb. Zo zit mijn haar zonder er echt iets voor te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan is het ook nog je eigen kleur zeker![]()
Ja!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
En dan is het ook nog je eigen kleur zeker
Hey, ik heb niet voor niets mijn hoofd gewit hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:05 schreef Perruche het volgende:
Wat een moie vrouwen zitten er hierprachtig haar Co, en GB ook!
Wat zijn trouwens acceptabele maten voor een taille, heupen en omtrek bovenbeen? Ik heb zo het gevoel dat k er te ver boven zit
Henna.. Wil je niet gewoon liever verven?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:05 schreef LadyBlack het volgende:
Life is not fair..... ik heb echt gruwelijk saai haar
Ik loop al een tijd met een hennaplan rond, gewoon een redhead worden
Maar ik durf nog niet
Dat ligt er maar aan hoe lang je bent.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:05 schreef Perruche het volgende:
Wat zijn trouwens acceptabele maten voor een taille, heupen en omtrek bovenbeen? Ik heb zo het gevoel dat k er te ver boven zit
http://www.eetprobleemdebaas.nl/Feiten/Gezond-gewicht.aspxquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:05 schreef Perruche het volgende:
Heupvet is lang niet zo ongezond als buikvet. Een gezonde tailleomvang is tot 80 cm, van 80-88 cm is er een verhoogd gezondheidsrisico en vanaf 88 cm is er een sterk verhoogd risico. Maar dit houdt geen rekening met de lengte van iemand.quote:Wanneer er sprake is van overgewicht, zal met name het lichaamsvet dat zich in de buik bevindt nadelige gevolgen voor uw gezondheid hebben. Hoe meer vet er zit, des te hoger het risico op diabetes mellitus type II en hart- en vaatziekten. Vet dat onder de huid zit, bijvoorbeeld op heupen, billen en dijen, levert geen risicoverhoging op.
Uit onderzoek is gebleken dat het meten van de tailleomtrek een indicatie geeft of u in de gevarenzone zit. U kunt uw tailleomtrek eenvoudig zelf meten met behulp van een centimeter. Voel eerst waar de onderste rib en de bovenkant van uw bekken zit. Leg de centimeter in het midden van deze twee punten en sla deze om uw middel heen. Meet uw tailleomtrek op als u heeft uitgeademd.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:02 schreef Goodbye het volgende:
Mooi haar Co![]()
Even een ego-postje omdat ik het nodig heb. Zo zit mijn haar zonder er echt iets voor te doen
Wahaah ben je blond? Jeuh, chicka.... niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:13 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Wahaah ben je blond? Jeuh, chicka.... nice
Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijkquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Dat was geheel onbewust.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Net als bepaalde andere personen, waarschijnlijk
Begrijpelijk. Van jou dacht ik ook dat je wel koffie met melk zou drinkenquote:
Had je je eigen soepje bij?quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:23 schreef P.F het volgende:
Ik ging net lekker eten bij wat vriendinnen, soep met de ballen apart, maar het was van rundvlees bouilon.. dus niet meegegeten al vond de helft dat het prima kon
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:16 schreef conleche het volgende:
Ik vind rood haar heel moeilijk hoor. Maar weinig mensen die dat staat. Als je dan toch eens iets anders wilt als blondine, zou ik het donkerbruin verven. Moet je wel je wenkbrauwen ook laten meeverven. Anders klopt je gezicht niet meer.
Ja zoiets.... maar gelukkig is ze mooierder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:14 schreef conleche het volgende:
[..]
Hahaha, jij had zeker ook Audrey Hepburn voor ogen hè? Bij GB?
Neuh, je bent echt mooiquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:36 schreef Goodbye het volgende:
Grapjas![]()
Waarom ga je niet naar de kapper Uniek? Ik vind het altijd wel fijn
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Je mag gewoon zelf zeggen wat je bij de kapper wiltquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neuh, je bent echt mooi
Kapper = in laagjes, permanent, kleur ofzo..
Laagjes is misschien wel een goed idee maar heb geen zin om het in model te houden (mag op het werk geen haar laten zien) en vind het te duur
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Doodeng vind ik dat juist. En altijd meer knippen dan wenselijk, brrr.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:42 schreef conleche het volgende:
[..]
Knip je het zelf dan? Ik vind bij de kapper dat gefriemel aan mijn haar ook altijd zo fijn!![]()
Welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:46 schreef 6ft.woman het volgende:
Hi there! Zojuist geregistreerd, voor de spreekwoordelijke 'gedeelde smart is halve smart', dus goed om te zien dat het met sommigen al zo voorspoedig gaat! Heb Troel een PM gestuurd om opgenomen te worden in het lijstje, dus zal me binnenkort met resultaten bij jullie voegen :-)
PS: Toll dat er meer lange vrouwen in de lijst staan, yay!
Ehh...quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:44 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, knip het zelf. Heb zulk dun haar, daar kan een kapper ook niks van maken.
Trusten lieve slankies en niet meer extra's eten vanavond he?
Brigitte Bardot, denk ik.quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leukquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:48 schreef anna82 het volgende:
Prachtige dames hier! En inderdaad een mooie BB-look van Co.
Trusten Uniek, ik neem zo nog een eierkoekje, oehoe
Daarom ga ik dus nog steeds naar de kapper waar ik als kind al heen ging. Daar kan ik tenminste gezellig mee kletsen, in tegenstelling tot de bimbo's in een andere kapsalon die altijd beginnen met "oh, dus je zit op kamers? wat studeer je? oh, da's vast heel moeilijk" en dan overstappen op "ga je nog uit dit weekend?".quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wazzun BB-look?![]()
Haai 6ftwoman! Succes enzo!![]()
En ik hou ook nie zo van kapperts, al dat zinloze geblaat en gefrunnikAl heb ik nu een kapsalon ontdekt die wél fijn is
Haha, ik weet niet zo goed waar je het over hebt, maar ik moet er wel hardop van lachen!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehe ik las eerst eierkoekoe en toen moest ik denken aan het Surinaamse 'eksie koekoe' en dat vind ik zo leuk![]()
Net als Zuid-Afrikaans voor een soort strijdschip: een voorniksniebangnieboot
Dank!quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Welkom!
Vertel eens wat meer over jezelf! Hoeveel wil je kwijt, hoe snel en hoe ga je het aanpakken? En wat doe je in het dagelijks leven en lust je broccoli?
Leuk, welkom!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:00 schreef 6ft.woman het volgende:
[..]
Dank!
Ik ben (goh) dus 6ft. tall (1.83), en weeg nu 80 kg.
Ik woog 84, maar mijn amandelen zijn pas geknipt, dus (ieder nadeel hep ze voordeel) die 4 zijn er al mooi afIk ben alsnog redelijk in verhouding (met dank aan mijn lengte) maar mijn natuurlijke gewicht is meer om&nabij de 69kg.
Maar oh hell, samenwonen, de 25+ leeftijd gepasseerd, en ineens zit er 10 kg. meer aan![]()
Dus voor 2011 (zeg, over een halfjaar) wil ik proberen 10 kg. kwijt te zijn.
Niet supersnel, maar crashen lijkt imo een korte termijn oplossing, en ik doe het liever gezond.
Verder, woonachtig in m'n stadsjie Utreg, student aan toneelschool (lees: op tv lijk je nog dikker) en (logisch) dus theater&filmfreak.
Leuk om dit topic zo eens door te lezen! Iedereen is net naar de kapper geweest begrijp ik
Mijne zijn er al uit sinds mijn vierde, helaasquote:
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:24 schreef Mini_rulez het volgende:
Utreg.
Da's wel een groot verschil, van 80 naar 69! Maar zo te horen pak je het wel verstandig aan.Succes!
Lau: spinazie, als in losse spinazie?Al met al is het nog niet eens zo'n gek lijstje, zij het wat raar verdeeld over de dag.
Ben je nog steeds zo ziek?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
wat leuk die hele discussie!quote:Op donderdag 20 mei 2010 15:38 schreef Lienekien het volgende:
Is het een nerd op gebied van klassieke muziek of van de muzieknerds eentje van het klassieke soort? Beide interpretaties zijn mogelijk en afhankelijk van welke interpretatie je bedoelt, komt het streepje na klassieke of na muziek.
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londenquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:09 schreef kwakz0r het volgende:
oh en ik ben thuis van t klarinetexamen van een van mn beste vriendjes, en hij heeft gewoon een 9,5 gehaald! aan t conservatorium in Den Haag, ik ben zó ontzettend trots op hem!
nu even ademhalen op de bank, afwas doen, schone was opruimen en dan mn koffer inpakken. morgenochtend al om half zeven de trein naar schiphol! Ik ga lekker een lang weekend naar Londen.
en we logeren hier:
http://www.hoseasons.co.uk/WebPages/WWApartment/ProductDetailPage.aspx?ISDLNK=1&SCODE=LOTS&TINDEXPD=0ik LAF Londen...
ja ik heb hem al vaker horen spelen en er mankeerden nog wel een paar dingen aan, maar voor een bachelor examen was t echt fantastisch... moeilijk repertoire, veel modern, en gewoon goed uitgevoerd. en t is een van mn beste vriendjes dus ik was zó blij voor m dat t zo goed ging!quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh Kwak wat heerlijk! Ik wil ook gauw naar Londen
En het lijkt me nou zo tof om bij zo'n goed examen aanwezig te zijn!!
Wij (A Capelli) hebben meegezongen in Davids afstudeerkoor, waar ook semi-professionele mensen in meezongen. Dat was opzich al gaaf, maar het examen had zoiets magisch en hij kreeg een 8,5 toen. Dat was echt wel speciaalOh en zn vriendin (studente klassiek zang) zong een aantal solo's, en dat lijkt me ook fantastisch!
Groots en meeslepend romantisch onthaal?quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:38 schreef imago het volgende:
Zo, ik zit bij de meneer thuis, zonder de meneer. De kat weet niet of ze dolgelukkig moet zijn dat ze gezelschap heeft, of pissig omdat ik natuurlijk niet haar geliefde baasje ben. Nu even eten, bijkomen, en dan morgen eens gaan voorbereiden.
Nouja, niet te hard juichen want het is lang niet zoveel als deze hele onderneming me kost, maar het is toch weer wat minder lening bij de IB-Groep.quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:04 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wat fijn mini! Scheelt een hoop geldgedoe
quote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
Jaquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:17 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Groots en meeslepend romantisch onthaal?
Ohnee je gesprek in het Engels natuurlijkSucces!!!
De soep was speciaal vegetarisch gemaakt voor mij met de ballen apart.. Hebben het erg echt lang en duidelijk over gehad maar ja. Best irritant en ik eet echt minimaal 1x per week met anderen..quote:
Oh ik ben altijd best trots als ik spinazie a la creme eet (groente!!!)quote:Op donderdag 20 mei 2010 20:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Een groot bord spinazie à la creme, kindereten dus!
Verder heb ik vandaag nog de helft van Avatar en Das weisse Band gekeken. Dat worden leuke koortsdromen vannacht![]()
En 6fttallwoman, zit je op het Janskerkhof?
Ik ben ook vrij bleek, misschien staat mijn kleur jouw wel? Lichtbruin/donkerblond met een oranje rode gloedquote:Op donderdag 20 mei 2010 19:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Mijn huid is heel licht, dus ik ben bang dat ik veel te bleek ben voor een kleur die veel donkerder is dan mijn eigen haar. Maar goed, ik durf toch niet dus ik laat het maar blond, misschien probeer ik hooguit een keer een mooiere kleur blond.
Nou moe?!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Weet je waar z'n huis woont!? Dan ga ik hem van een veilige afstand boos aankijken!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben trouwens vanavond uitgescholden voor vuile kuthoer, in de winkel. Maak ik dat ook eens mee..
Ikke nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 21:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ongelooflijk, wat een mooie vrouwen hier..
Heel veel succes morgen imago! You can do it, zeg maar..
Ik heb vandaag m'n lelijkste taart tot nu gemaakt, maar m'n ex vond 'm mooi dus ik hoop de besteller ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door MevrouwPuff op 20-05-2010 22:22:48 ]
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ikke nietCheck m'n neus met dik hematoom!
Ik zie alleen een rare codeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goedquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Oh my DaD, wat had je voor vreselijks gedaan dan?
PF: het is ook lastig dat de ene vegetariër veel strenger is dan de andere, ook bijv. als het gaat om wel of geen aparte pannen gebruiken voor echt vlees en nepvlees. Maar goed, als je regelmatig samen eet moeten ze het toch een keertje leren!
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mini, hou op met je red velvet cupcakes. Ik doe een moord voor die dingen..
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Ik zie alleen een rare codeMaar als je neus er zo uit ziet, ist niet best!
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef imago het volgende:
Ik kan me niet concentreren, ik kan me er niet toe zetten om het gesprek van morgen goed voor te bereiden, en als ik hardop tegen mezelf in het Engels klets raak ik al in de war. Gaat niet echt lekkerNormaal maak ik me nooit zorgen om dit soort dingen, maar dat het opeens in het Engels moet heeft me echt van m'n a propos gebracht. En ik wil het zo graag
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:21 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja ik heb het liever in een aparte pan maar goed
Ik eet nu sinds een paar weken dus ook alleen nog maar
vegetarische kaas,
snoepjes zonder gelatine, weipoeder en stremsel
geen taart/gebal met gelatine
geen toetjes met gelatine etc.
alleen voor kaassoufles en pizza's moet ik nog een oplossing vinden, pizza's eet ik nu meestal bij m'n ouders thuis met vegetarische kaas.
Ik vind het niet erg, want snoep/taart/toetjes zijn niet goed voor mij en ik at ziekelijk veel kaas, dus het is een beetje een stok achter de deur
En ik eet ook liever geen friet als avond eten.. En wel veel groenten..
Dus ja.. Ik ben dubbel lastig.. Maar dan is het irritant dat ik dan hoe dan ook niet gezond eet!
En ik vind gezellig biertjes drinken met z'n alle ook prima, ik hoef niet per se samen te eten
Oeps.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:22 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gehad maar toen zag ik ze en herinnerde ik me dat jij daar ooit iets over vertelde, dus eigenlijk is het jouw schuld dat ik er nu eentje heb!
Als je nog een goed recept hebt, hou ik me aanbevolen.
Wat hebbie gedaan dan?quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Heb geloof ik een beetje problemen met die foto's zichtbaar te krijgenzo kan je'm wel zien, maar IT IS NOT VERRY NICE
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
Aargh frustrerend. Helpt het misschien om eerst e.e.a. op papier te zetten, zodat je wat woorden/zinnen al hebt geformuleerd? en dan even hardop oefenen?
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Oh maar ik vind het juist altijd irritant dat bij vegetarische gerechten in restaurants geen frietjes zitten, dus wat dat betreft heb jij dan een probleem minder.
Op zich is vegetarisch koken helemaal niet zo moeilijk, ze moeten het maar gewoon leren.
Wel knap hoor, als je dat volhoudt. Verder dan geen vlees en vis eten ben ik nooit gekomen.
quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:26 schreef imago het volgende:
[..]
Ja en daar kan ik me dus niet op concentreren, ben er gewoon met m'n gedachten niet bij.
Ik zet de wekker wel een uur eerder morgenochtend, dan ga ik er dan wel aan zitten. Heeft nu toch geen zin
Oh, op die manier. Nee, alleen friet is inderdaad niet echt een avondmaaltijd.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:27 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik hou heeel erg van friet! Ik baal ook als er geen friet zit bij een vega gerecht, maar alleen een frietje als hele avondmaaltijd vind ik niet zo. In een restaurant heb je het als bijgerecht, niet als hoofdmaaltijd..
Op de een of andere manier smaakt friet van snackbars mij niet zo
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:25 schreef P.F het volgende:
Wat is een velvet cupcake?
Ik zag btw een heeel dik meisje met een shirt
I (plaatje hartje) (plaatje cupcake) cake
Dus I LOVE CUPCAKES
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik heb ook een pyjamashirtje met dat erop. vond t zelf wel ironisch en grappig... heb ook een roze shirtje met een olifant erop...
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnenquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
oh, ik oordeel ook altijd ongegeneerd hard over mensen met een dikke pens hoorquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:39 schreef P.F het volgende:
[..]
O ja, zo zou je het ook kunnen zien.
Ze zag er niet obees dik uit, maar meer alsof ze wel heel dik was maar dan door bier/snoep oid (alleen haar buik) benen/armen waren normaal.
Bij haar vond ik het raar
Sorry!
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt nietquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oftewel: alsof ze teveel cupcakes had gesnoept. Ik vind het wel humor eigenlijk, beetje zelfspot moet ook kunnen
Ooo zo, ja, nou dat zou ook kunnen natuurlijk! Dat weten we niet, en in dat geval is het wel een beetje zielig voor d'rquote:Op donderdag 20 mei 2010 22:42 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk meer van: O nee wat zielig! Ze heeft helemaal niet door dat ze blijkbaar dik is. Of ze snapt de grap van het t-shirt niet
Maar dat heeft ze natuurlijk wel door!
Bij de neusbrug ziet 't best blauw. ligt vast aan de mobiele telefoon foto. Foto of niet, totaal niet charmant in elk geval.quote:Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaDtje: oh! Dan eh. Dan was het een onbedoelde belediging, há!Rare mutsen!
![]()
Puff: ik zie alleen een neus en een oog, geen rare bult![]()
Baaidewee: altijd als ik Co op een foto zie, dan ben ik ineens niet meer bang om '18' te worden![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu moet ik ECHT ECHT ECHT gaan inpakken
Kwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |