Die wervende tekst ook bij het tweede appartement van 27 vierkante meter, dat het zo goed in te delen is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Wel leuke locaties maar alleen maar 1 kamertje van 30m2
http://www.funda.nl/koop/(...)uypstraat-270-iii-v/
http://www.funda.nl/koop/(...)inckstraat-229-ii-v/
http://www.funda.nl/koop/(...)-ruysdaelkade-93-ii/
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic!
Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
Parkeerplaats, want garage is te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.
Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:
Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Ik ben in eindhoven geboren en getogen maar door rare samenloop van omstandigheden heb ik daar niets geen huurrechten opgebouwd. Heb me toen ik in R'dam studeerde daar ingeschreven maar daar hoorde ik laatst iets over inactiviteit oid, dat je pas dan gedeactiveerd word, dus moet ik nog even achteraan. Sta verder in Amsterdam officieel ingeschreven op 1 adres bij de woningcoorporatie en nog op een ander adres bij de gemeente. We zien het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.
Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.
Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar maanden een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
Tsja, wat is duur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |