abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:26:31 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81621968

Aww .

Het vorige deeltje: Slank # 1040 - Met een zieke poezel en Co die terug is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_81622001
verkocht!
pi_81622088
quote:
Die wervende tekst ook bij het tweede appartement van 27 vierkante meter, dat het zo goed in te delen is.
pi_81622120
In Utrecht had ik ook wel een parkeerplaats willen hebben, parkeervergunning was niet te doen dus ik moest mijn auto 2km verderop parkeren steeds.
Maar niet voor anderhalve ton natuurlijk!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81622280
Ik zie ze ook voor 30.000 euro ?!
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:07 #6
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81622323
Amai, het is lang geleden dat ik hier postte...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:21 #7
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81622330
tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:48 #8
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81622358
Oohh ik heb de bezichtigingsuitnodiging voor mijn flatje binnen. JAHOOR het is op een vrijdagmiddag als ik les heb in Amsterdam, dan kan ik dus echt niet
Mijn mams maar machtigen dan..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81622368
Nieuw topic!

Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
pi_81622576
Waar ik woon kan ik mijn auto altijd voor de deur kwijt! Heb laatst ook een parkeervergunning geregeld voor mijn ex, midden in het centrum.

Verder heb ik net een hele bak Romaine sla gegeten, met van allerlei erdoor, spekjes, ui, tomaat, parmezaanse kaas, walnoten en dressing. Toch vult een salade bij mij nooit zo erg. Was wel heul lekker.
pi_81622624
pi_81622784
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic!

Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.

Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.

Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
pi_81622820
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 13:48:00 #14
70532 loveli
N
pi_81622921
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Parkeerplaats, want garage is te duur
crap in = crap out
pi_81622964
Een parkeerplaats in zo'n robotgarage; elke keer een ander uitzicht
pi_81622981
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.

Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.

Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).

Denk dat ik maar moet kopen als ik een baan heb, maar dat wil ik eigenlijk nog niet. Huren doe ik liever, ik ga me dan ook deze week nog inschrijven zodat ik evt. in brabant wel binnen een jaar een huisje kan huren. Brabant is wat dat betreft beter dan de randstad. Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:51:23 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_81623091
Hoi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_81623148
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:
Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.

Er lagen ook soms spuiten en een keer kogelhulzen voor een deur van zo'n woning

Oja en ik kende iemand die elke dag z'n tv meenam naar het werk omdat de buren soms een kijkje in zijn flat kwamen nemen.
pi_81623289
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
pi_81623451
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81623520
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Ik ben in eindhoven geboren en getogen maar door rare samenloop van omstandigheden heb ik daar niets geen huurrechten opgebouwd. Heb me toen ik in R'dam studeerde daar ingeschreven maar daar hoorde ik laatst iets over inactiviteit oid, dat je pas dan gedeactiveerd word, dus moet ik nog even achteraan. Sta verder in Amsterdam officieel ingeschreven op 1 adres bij de woningcoorporatie en nog op een ander adres bij de gemeente. We zien het wel het zal idd de prive sector worden gok ik
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:01:43 #22
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81623605
Ik verlies steeds mijn opgebouwde tijd omdat ik verhuis, dat schiet natuurlijk ook niet op!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:01:54 #23
70532 loveli
N
pi_81623614
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar maanden een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
crap in = crap out
pi_81623801
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
Tsja, wat is duur.
Ik woon voor ¤ 400,00/mnd (sociale huur) in een rijtjeshuis met drie slaapkamers op loopafstand van het centrum, Sonsbeekpark en het bos.
Niet duur, maar als het half zo duur was zou ik het wel fijner vinden.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:09:23 #25
70532 loveli
N
pi_81623946
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:10:34 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81624010
Thee-vee-pee! Die kat !

Met planningslijstje

O: halve plak kaas, Bartje met filet americain
L: twee sneetjes brood (I missed teh volkoren! ) met schwarzwalder
T: wat M&Ms (twee handjes?)
T: misschien nog een ijsje halen
D: rotiplaat met kerrie-kip en een baal kousenband
S: Body Jam
T: bakje rijstepap
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:14:09 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624183
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tsja, wat is duur.
Ik woon voor ¤ 400,00/mnd (sociale huur) in een rijtjeshuis met drie slaapkamers op loopafstand van het centrum, Sonsbeekpark en het bos.
Niet duur, maar als het half zo duur was zou ik het wel fijner vinden.
Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.
Niet meer actief op Fok!
pi_81624203
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
Ook niet duur en waarschijnlijk heel wat nieuwer en luxer dan mijn plekje.
Gebruik jij je extra kamers ook alleen voor troep, strijkplanken en wasrekjes?
pi_81624258
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
waar ergens in het land, als ik zo vrij mag zijn?
pi_81624417
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.

Er lagen ook soms spuiten en een keer kogelhulzen voor een deur van zo'n woning

Oja en ik kende iemand die elke dag z'n tv meenam naar het werk omdat de buren soms een kijkje in zijn flat kwamen nemen.
Jemig wat extreem! En dan elke dag je tv meenemen . *Mental image van iemand die elke dag met zo'n grote 42" plasma tv zeult* . Ik heb nooit zulke hele goede ervaringen met Rotterdam gehad. Toen ik er een keer was voor een concert werd ik midden in de stad opeens uitgescholden. Ik voel me daar nooit echt op m'n gemak, maar dat zal vast voor een deel een mentaal iets zijn.
pi_81624457
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wasrekken en strijkplank *check*
Fijner dan alles in de woonkamer te drogen moeten hangen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81624514
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.
Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.
pi_81624517
Mo, Kwaz0r, de nieuwe Glee is er!
Moet 'm nog kijken trouwens.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81624593
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).

Denk dat ik maar moet kopen als ik een baan heb, maar dat wil ik eigenlijk nog niet. Huren doe ik liever, ik ga me dan ook deze week nog inschrijven zodat ik evt. in brabant wel binnen een jaar een huisje kan huren. Brabant is wat dat betreft beter dan de randstad. Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Rotterdam heeft ook prachtige plekjes hoor! Een vriendin van mij kon zó in een sociale huurwoning (prachtige topetage op het Noordereiland, met huursubsidie) trekken, omdat die instantie haar rekende als doorstromer, en ze de opgespaarde tijd niet rekenden vanaf het moment van inschrijving bij hun organisatie, maar vanaf het moment dat ze op dat oude adres (niet eens in Rotterdam, gewoon particuliere huuretage!) woonde.
Dus je kan in Rotterdam nog steeds wel geluk hebben. In Amsterdam lijkt me zoiets dan weer onmogelijk.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:22:08 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81624611
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
Ik heb hem ook net binnen!
Spoelen jullie ook altijd de liedjes verder? Die duren zooo lang altijd en ze zijn maar zelden leuk
pi_81624640
Ik betaal gewoon meer dan vwm voor een kleine studio Lang leve Amsterdam.
pi_81624664
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net binnen!
Spoelen jullie ook altijd de liedjes verder? Die duren zooo lang altijd en ze zijn maar zelden leuk
Als die leraar weer iets van the Young MC doet wel ja.
pi_81624720
Mijn huur is 599,39 exclusief gas/licht en zal vanaf juli net de 600 euro grens overgaan. Ik vind het veel geld, maar mensen die nu in mijn buurt komen wonen, betalen veel meer denk ik. Mijn oude buuf daarentegen, die er al 45 jaar woont, betaalt iets van 250 euro. (weet niet precies, want last time I checked was het nog 450 gulden, dus ik denk dat het met huurverhoging en zo nu zo'n soort bedrag is.)

Ik vind het voor 1 persoon een prima woning. ± 80m2 (1 slaapkamer en dan nog een slaapkamertje) ik heb zelf achterin de tuin een atelier laten bouwen van ± 25 m2. Maar er wonen hier in mijn straat gezinnen met 3 kinderen, echt niet te doen.

Zo, nu ga ik wandelen met de hond in het park, het is echt fijn weer!
pi_81624774
Hoe kom jij aan je woning co? Niet via woningnet neem ik aan?
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:25:11 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624778
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.
Nee popje, ik heb 16m2 .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:25:39 #41
70532 loveli
N
pi_81624802
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee, daar gebruik ik het hele huis voor
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:26:09 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624834
Ik houd ook niet van Rotterdam, maar dat is vooral de schuld van de Duitsers.
Niet meer actief op Fok!
pi_81624864
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
pi_81624984
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ewelina het volgende:
Ik betaal gewoon meer dan vwm voor een kleine studio Lang leve Amsterdam.
Wat is vvm?

Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:31 #45
70532 loveli
N
pi_81625044
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?
crap in = crap out
pi_81625061
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Ewelina het volgende:
Hoe kom jij aan je woning co? Niet via woningnet neem ik aan?
Viaviavia en 17.000 overnameguldens. Daar kreeg ik plastic schrootjes voor en laminaat en een donkerblauwe badkamer en vréselijk behang en steenstrips en dat grove gestucte, je weet wel in halve rondjes en messing spotjes en 3 rails aan gordijnen, laag 1: vitrage, laag 2: gordijnen, en dan de meest glimmende soort, laag 3: een soort draperietje met gouddraad. Ik heb er meer dan 10 jaar over gedaan om die rotzooi weg te krijgen en nu nog heb ik in de woonkamer laminaat. De rest van het huis heeft al houten vloeren, maar hier kom ik maar niet aan toe. Ik heb het opgelost door bijna het gehele vloeroppervlak te bedekken met kleden. Ik hou niet zo van laminaat.
pi_81625184
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?
Ik denk 't wel. En ook als je wel een D-cup hebt maar geen omvang 80 of groter. .
pi_81625286
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
pi_81625370
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
Met veel bikini's kan dat inderdaad, maar bij deze niet. Daarom verkopen ze ze ook echt in specifieke bh-maten. Niet dat ik er eentje van die collectie wil kopen, maar het viel me gewoon op.
pi_81625397
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd ook niet van Rotterdam, maar dat is vooral de schuld van de Duitsers.
Echt jammer idd dat die oude binnenstad kapot is. Ben benieuwd wat er van Rotterdam geworden zou zijn als dat niet zo gebeurd was. Ook qua menataliteit, immigratie e.d.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:35:46 #51
70532 loveli
N
pi_81625416
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een figuur voor schuifbikini's. Ik niet iig.
crap in = crap out
pi_81625509
Wat ik altijd heb met bikini's: dan is de BH goed, maar het broekje veuls te groot of het broekje goed, maar past de bovenkant van geen kanten, wegens uitpuiling. Ik probeer weleens stiekem het één en ander te verwisselen, maar vaak is het verbonden. En ik heb een heel gewone maat borst. Dus vraag me af voor wie ze die dingen maken. Oh ja, ik zou naar het park.

pi_81625532
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:38:07 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81625537
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is vvm?

Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer .
VMW bedoelt ze .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:40:08 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81625629
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Laureline het volgende:
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81625782
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen .
Daar weet Maria nu alles van!
pi_81625833
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is vvm?

]VMW bedoelde ik.
pi_81626356
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

]VMW bedoelde ik.
Ik dacht dat het een of andere bizarre belastinggrens ofzo was . Zoals dat je niet boven een bepaald bedrag mag komen om huurtoeslag te ontvangen.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_81627157
Een huis kopen is nu als starter in je eentje inderdaad niet te doen, mij+lief lukte het vanwege een goedkope gemeente en allebei een vaste baan, maar de maandlasten zijn wel hoger dan toen we nog allebei een studentenkamer huurden . Logisch natuurlijk, al was dat in Hilversum en dus duur.

Vandaag lekker vroeg vrij zat al om 14:30 in de trein, kan nu lekker snel voorbereiden voor morgen en dan oefenen voor koor vanavond, zit sinds kort bij een popkoor en vind het echt heel leuk .

Lijstje van vandaag:

7:15 1 boterham met rosbief en 1 met kaas, glas karnemelk.
10:45 1 boterham met kaas, cappuccino
12:30 1 boterham met ham en 1 met rosbief, kop thee
14:15 Appel
15:00 Turkse yoghurt met aardbeien
19:00 Risotto met spinazie en gerookte zalm.
Vanavond: Denk nog een kop koffie met melk en als ik terugkom van koor misschien wat noten o.i.d.

Aan de slag maar weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 15:14:32 ]
pi_81627610
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.

Ik dacht aan een corrigerend badpak.

Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
pi_81627743
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
ah! ik loop nog achter maar wilde net gaan studeren! heus!

en ik zit eigenlijk vol smart op de nieuwe Greys te wachten spanning ende sensatie in de spoilers voor deze season finale!
Ja doei.
pi_81627845
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.

Ik dacht aan een corrigerend badpak.

Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes. . Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
pi_81627992
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes. . Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm .
pi_81628062
quote:

[..]

Herkenbaar! Bij mij zie je ook nog zo'n deuk ertussenin, van de ribbenkast Heel charmant. Een oplossing hiervoor is zwanger worden, toen had ik eindelijk zo'n klassiek decolleté met een spleetje. Maar dat is ook weer zowat.
pi_81628128
Ik ga NIET in bikini deze zomer. Gewoon een Burka voor mij.
pi_81628454
quote:

[..]

Ik dus ook niet! Misschien is het tegenwoordig niet meer 'done'? Of we worden gewoon oud
pi_81628576
Als je kleinere borsten hebt staat een bandeaubikini leuk! Bij mij staat past dat écht niet, terwijl ze zo hip zijn.
Toen ik jonger was (lees: kleinere tieten had) had ik er wel 1 maar toen waren ze niet hip.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:43:42 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81628689
Ik vind bandeau-bikini's meestal maf omdat het lijkt alsof je boobies naar beneden gemigreerd zijn!

Ik ben ook fan van het soort topje als Razzt postte

Shiny:
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81628818
Zoiets zou ik wel leuk vinden: http://shop.pruetrollope.com.au/images/bikini.jpg

Maar dan krijg ik heel veel rare blikken denk ik.
pi_81628839
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm .
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:

Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw. .

Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')