Die wervende tekst ook bij het tweede appartement van 27 vierkante meter, dat het zo goed in te delen is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:17 schreef P.F het volgende:
Wel leuke locaties maar alleen maar 1 kamertje van 30m2
http://www.funda.nl/koop/(...)uypstraat-270-iii-v/
http://www.funda.nl/koop/(...)inckstraat-229-ii-v/
http://www.funda.nl/koop/(...)-ruysdaelkade-93-ii/
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic!
Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
Parkeerplaats, want garage is te duurquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
[..]
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.
Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:
Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Ik ben in eindhoven geboren en getogen maar door rare samenloop van omstandigheden heb ik daar niets geen huurrechten opgebouwd. Heb me toen ik in R'dam studeerde daar ingeschreven maar daar hoorde ik laatst iets over inactiviteit oid, dat je pas dan gedeactiveerd word, dus moet ik nog even achteraan. Sta verder in Amsterdam officieel ingeschreven op 1 adres bij de woningcoorporatie en nog op een ander adres bij de gemeente. We zien het welquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.
Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.
Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar maanden een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
Tsja, wat is duur.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tsja, wat is duur.![]()
Ik woon voor ¤ 400,00/mnd (sociale huur) in een rijtjeshuis met drie slaapkamers op loopafstand van het centrum, Sonsbeekpark en het bos.
Niet duur, maar als het half zo duur was zou ik het wel fijner vinden.
Ook niet duur en waarschijnlijk heel wat nieuwer en luxer dan mijn plekje.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
Jemig wat extreem! En dan elke dag je tv meenemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef -marz- het volgende:
[..]
Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.
Er lagen ook soms spuiten en een keer kogelhulzen voor een deur van zo'n woning![]()
Oja en ik kende iemand die elke dag z'n tv meenam naar het werk omdat de buren soms een kijkje in zijn flat kwamen nemen.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook niet duur en waarschijnlijk heel wat nieuwer en luxer dan mijn plekje.![]()
Gebruik jij je extra kamers ook alleen voor troep, strijkplanken en wasrekjes?
Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.
Rotterdam heeft ook prachtige plekjes hoor! Een vriendin van mij kon zó in een sociale huurwoning (prachtige topetage op het Noordereiland, met huursubsidie) trekken, omdat die instantie haar rekende als doorstromer, en ze de opgespaarde tijd niet rekenden vanaf het moment van inschrijving bij hun organisatie, maar vanaf het moment dat ze op dat oude adres (niet eens in Rotterdam, gewoon particuliere huuretage!) woonde.quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).
Denk dat ik maar moet kopen als ik een baan heb, maar dat wil ik eigenlijk nog niet. Huren doe ik liever, ik ga me dan ook deze week nog inschrijven zodat ik evt. in brabant wel binnen een jaar een huisje kan huren. Brabant is wat dat betreft beter dan de randstad. Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Ik heb hem ook net binnen!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
Mo, Kwaz0r, de nieuwe Glee is er!
Moet 'm nog kijken trouwens.
Als die leraar weer iets van the Young MC doet wel ja.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook net binnen!
Spoelen jullie ook altijd de liedjes verder? Die duren zooo lang altijd en ze zijn maar zelden leuk
Nee popje, ik heb 16m2quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef de_nachtwacht het volgende:
[..]
Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.
Nee, daar gebruik ik het hele huis voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ook niet duur en waarschijnlijk heel wat nieuwer en luxer dan mijn plekje.![]()
Gebruik jij je extra kamers ook alleen voor troep, strijkplanken en wasrekjes?
Wat is vvm?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ewelina het volgende:
Ik betaal gewoon meer dan vwm voor een kleine studio![]()
Lang leve Amsterdam.
Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
Viaviavia en 17.000 overnameguldens. Daar kreeg ik plastic schrootjes voor en laminaat en een donkerblauwe badkamer en vréselijk behang en steenstrips en dat grove gestucte, je weet wel in halve rondjes en messing spotjes en 3 rails aan gordijnen, laag 1: vitrage, laag 2: gordijnen, en dan de meest glimmende soort, laag 3: een soort draperietje met gouddraad. Ik heb er meer dan 10 jaar over gedaan om die rotzooi weg te krijgen en nu nog heb ik in de woonkamer laminaat. De rest van het huis heeft al houten vloeren, maar hier kom ik maar niet aan toe. Ik heb het opgelost door bijna het gehele vloeroppervlak te bedekken met kleden. Ik hou niet zo van laminaat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Ewelina het volgende:
Hoe kom jij aan je woning co? Niet via woningnet neem ik aan?
Ik denk 't wel. En ook als je wel een D-cup hebt maar geen omvang 80 of groter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
Met veel bikini's kan dat inderdaad, maar bij deze niet. Daarom verkopen ze ze ook echt in specifieke bh-maten. Niet dat ik er eentje van die collectie wil kopen, maar het viel me gewoon op.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
Echt jammer idd dat die oude binnenstad kapot is. Ben benieuwd wat er van Rotterdam geworden zou zijn als dat niet zo gebeurd was. Ook qua menataliteit, immigratie e.d.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd ook niet van Rotterdam, maar dat is vooral de schuld van de Duitsers.
Niet iedereen heeft een figuur voor schuifbikini's. Ik niet iig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
VMW bedoelt zequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is vvm?
Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer.
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Laureline het volgende:
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
Daar weet Maria nu alles van!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen.
]VMW bedoelde ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is vvm?
Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik dacht dat het een of andere bizarre belastinggrens ofzo wasquote:
ah! ik loop nog achterquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
Mo, Kwaz0r, de nieuwe Glee is er!
Moet 'm nog kijken trouwens.
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.
Ik dacht aan een corrigerend badpak.
Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vormquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.. Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Herkenbaar! Bij mij zie je ook nog zo'n deuk ertussenin, van de ribbenkastquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.. Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Ik dus ook niet! Misschien is het tegenwoordig niet meer 'done'? Of we worden gewoon oudquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm.
Als je een foto post hoef ik niet de Googlenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ik ken wel baklavaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Ow, het is een kliekje hier, nevermind.
Succes verder allen
Hoi D.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Nieuwe mensen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Is dat een testvraag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Lust je broccoli?
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoi D.![]()
Valt wel mee hoor met dat kliekje.
Hoeveel wil je afvallen en hoe dacht je dat te bereiken?
Dankquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef -marz- het volgende:
Sorry D. ik was in een posting spree. Hoi en welkom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Goed geantwoord! Toegang verleend!
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.
Ik ga van 87,3 naar 80, dus ben over de helft
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
Kliekje? Ik vind iedereen juist heel verwelokomend hier. Je moet alleen wel over bandeaubikini's kunnen praten en van broccoli houden![]()
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmolquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik zit iedere dag op de hometrainer, eet geen tussendoortjes meer, en heb mijn broodconsumptie aangepast van 12 naar 2-4quote:
Ik had ook netjes even gewacht, maar toen er al op posts onder mij gereageerd werd verwachtte ik geen reacties meerquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!
Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:
[ afbeelding ]
Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw..
Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef anna82 het volgende:
[..]
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.
Tevens TVP en welkom D.!
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijdquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:
Succes!
Wat is ongeveer wat je nu dagelijks eet??
dat is alles dat je eet op een dag??quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Het schijnt zo te zijnquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij bent ook een forumvriendje van me!
Dus tot het avondeten leef jij op een paar sneetjes brood? Damn, ik zou van m'n stokje gaan!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:
[..]
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd
Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen
En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
Nee, het is echt deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmol.
Ik had niet het gevoel dat ik aan het bijvouden was, gewoon lekker aan het eten.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
dat is alles dat je eet op een dag??
Geen wonder dat je bij moest voeden afgelopen weekend..
Vorige week had ik fruitquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje weinig? Zuivel? Fruit? Andere gezonde dingen?
Daar kom ik bijna iedere week, en dat houd ik graag zoquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef -marz- het volgende:
Het zou idd wel heul ver gaan om niet meer naar de Mac te gaan!
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef D. het volgende:
[..]
Vorige week had ik fruit
Maar toen heb ik mijn brood laten liggen
Und der Snack-polizeiquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef -marz- het volgende:
En vergeet de snelle-carbpolitie niet. En de volkorenpastamaffia.
Hoelaat komen die?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!
In de SC waar ik kom geef ik iedere week de stand doorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Hoi D.!
Dat regime van jou klinkt niet als iets wat ik erg lang vol zou houden. Is het niet beter om wat meer groente en fruit overdag te eten? Ga je trouwens ook lijstje posten?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.
Kan iemand Griekenland even schoppen trouwens? Mijn euro's zijn niks meer waard hier.
Start: 87,3kgquote:
Ik WIL ook niet op gewicht blijven, het zit er alleen op de verkeerde plaatsen aanquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.
Niet dat het per se mis hoeft te gaan hoor, maar keihard afvallen is geen kunst aan, that's the easy part.
Geen idee!quote:
Van lage bloeddruk word je altijd wel naar ja. Tenminste de paar x dat ik dat had (bij bloedprikken FGS, terwijl ik toch echt eigenlijk een bikkel benquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef anna82 het volgende:
ja lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met ei, bak rauwkost, banaan
T: mandarijn en een cornetto aardbei
D: nasi
T: eierkoekje bij de thee
Ik wil wel sporten maar voel me al weken, misschien wel maanden, niet helemaal fit. Continu slap, bij tijd en wijle duizelig, heel erg moe bij het opstaan, etc etc. In de tussentijd twee keer bij de dokter geweest en twee keer de diagnose: te lage bloeddruk en te weinig ijzer, maar zou het echt alleen daar door komen?
Nee maar als je straks genoeg afgevallen bent wil je het er niet weer bij krijgen, dat bedoel ik. Niet in vet, althans.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef D. het volgende:
[..]
Ik WIL ook niet op gewicht blijven, het zit er alleen op de verkeerde plaatsen aan
zodra ik de 80 heb bereikt ga ik weer met gewichten stoeien en hoop het zo wat beter te verdelen
Voor hen die wel op gewicht willen blijven is mijn optie niet de juiste neequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Nee maar als je straks genoeg afgevallen bent wil je het er niet weer bij krijgen, dat bedoel ik. Niet in vet, althans.
Jezelf uithongeren en snel afvallen is niet moeilijk (nog afgezien van hoe ongezond het is) want je weet dat het maar voor even is, maar daarna begint het echte werk pas. Dan moet je een patroon vinden dat gezonder is dan wat je gewend was, maar dat je wel voor langere tijd kunt volhouden.
Maar zeg je nu dat je wilt afvallen en daarna weer aan wilt komen?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Voor hen die wel op gewicht willen blijven is mijn optie niet de juiste nee
Ik heb een keertje (vorig jaar) ijzertabletten gekregen. Toen ik daarna terug kwam kreeg ik de tip om veel spinazie, volkorenbrood en rood vlees te eten en dat niet te combineren met zuivel. Ik slik nu zelf ijzerpilletjes van de drogist, maar helpen doet het niet echt.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef conleche het volgende:
[..]
Van lage bloeddruk word je altijd wel naar ja. Tenminste de paar x dat ik dat had (bij bloedprikken FGS, terwijl ik toch echt eigenlijk een bikkel ben), ging ik bijna van mijn stokje. Heeft de dokter je niets gegeven aan medicijnen of dieet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:41 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Maar zeg je nu dat je wilt afvallen en daarna weer aan wilt komen?
oh ja dat wil ik ook nog graag! en ook van Mini!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Hoi XM, doe eens een PM van je reisblog?
Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Hoi XM, doe eens een PM van je reisblog?
En D., het is met sporten altijd veel beter vol te houden. Je lichaam maakt dan ook stofjes aan waardoor je de moed erin houdt, en je kan veel meer etenVolgens mij kan jij ook beter nog tussendoortjes nemen ipv alleen ontbijt, lunch en veel avondeten, dan blijft je stofwisseling beter op gang, en voorkom je ineens een enorme snaaiaanval.
Dat klinkt sarcastischquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
Klinkt echt als een heel verstandig dieet D.
Ai, maar met dat 'zo snel mogelijk je doel bereiken' snijd je jezelf wel in de vingers! Je lichaam went zo aan minder kcals, hierop past je spijsvertering zich aan, en als je je doel hebt bereikt merk je dat je ineens minder kan eten dan je eerst kon, om op hetzelfde gewicht te blijven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken
Ik neem dus pas een boterham als ik me 'flauw' begin te voelen
Is het ookquote:
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manierquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Naast dat je veel te weinig energie binnenkrijgt (zeker als je ook nog iedere dag zoveel sport!!) ontzeg je je lichaam ook allerlei voedingsstoffen die je hard nodig hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
¡Hola chica´s!
Net geland in Cuzco, nu aan het wachten tot de hotelkamer schoon is. Erg mooi hier, alleen de hoogte is wel killing bij tijd en wijle. In Cuzco zitten we een paar dagen, dus hopen dat het went, op 3400m boven zeeniveau.
Op eigen verantwoording:Hoi XM! het gaat hier een stuk beter, wat lief dat je eraan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?
![]()
het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manier
En omdat ik straks op de halterbank ook weer massa wil aanmaken is het ook niet erg weer aan te komen. Het is alleen de bedoeling dat ik dan voldoende train dat (bijna) alles wat ik aankom in spiermassa omgezet wordt, en niet in vet.
Ik heb het al eens eerder gedaan op deze manier, en het werkte prima
Alleen toen ik de zin in het trainen verloor nam de spiermassa weer wat af en begon het buikje zich te vormen
Zou zomaar kunnen, want het komt mij erg bekend voor! En de laatste keer bij de bloedbank had ik inderdaad laag ijzergehalte, en bloeddruk is volgens mij chronisch laag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef anna82 het volgende:
Ik wil wel sporten maar voel me al weken, misschien wel maanden, niet helemaal fit. Continu slap, bij tijd en wijle duizelig, heel erg moe bij het opstaan, etc etc. In de tussentijd twee keer bij de dokter geweest en twee keer de diagnose: te lage bloeddruk en te weinig ijzer, maar zou het echt alleen daar door komen?
met een gewone fiets denk ik ook wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Met een bakfiets door de stad fietsen zonder jas aan is zo
+dat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
D.: alle spieren die je nu nog hebt eet je lichaam door dat uithongeren wel eerst op, waardoor je straks bij het trainen al met een onnodige achterstand begint.
Hoe tof!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Met een bakfiets door de stad fietsen zonder jas aan is zo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!
Nu dus.quote:
Ik doe het ook niet 'voor de zomer'. de vorige keer was het najaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hoe tof!![]()
En hoi D.! Voor een kerel eet je idd verdraaid weinig, denk ook aan je gezondheid he
Zo roti maken!
als je het juist 'all the way' wilt doen, dan moet je dus je levensstijl fatsoenlijk onder handen nemen en een manier van leven vinden die je wel vol kunt houden en die je het resultaat geeft dat je wiltquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik doe het ook niet 'voor de zomer'. de vorige keer was het najaar
En volhouden? Tja, ik hoop het trainen straks vol te houden, maar ik doe dingen altijd 'all the way' of ik doe het nietEen beetje 'half trainen' zodat ik het langer volhoud daar geloof ik niet zo in
Hehe ja, maar zo'n groot wiebelding aan de voorkant voelt gewoon heel stoerquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
met een gewone fiets denk ik ook wel hoor
Het valt mee hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
D.: alle spieren die je nu nog hebt eet je lichaam door dat uithongeren wel eerst op, waardoor je straks bij het trainen al met een onnodige achterstand begint.
Kom op, je bent man, dan is afvallen al een stuk makkelijker. Jouw lijf bereidt zich niet voor om 9 maanden zwangerschap te overleven, je hoeft maar voor 6 weken vet met je mee te zeulen voor tijdens het jagen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manier
En omdat ik straks op de halterbank ook weer massa wil aanmaken is het ook niet erg weer aan te komen. Het is alleen de bedoeling dat ik dan voldoende train dat (bijna) alles wat ik aankom in spiermassa omgezet wordt, en niet in vet.
Ik heb het al eens eerder gedaan op deze manier, en het werkte prima
Alleen toen ik de zin in het trainen verloor nam de spiermassa weer wat af en begon het buikje zich te vormen
Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef anna82 het volgende:
ja lijstje:
O: 2 boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met ei, bak rauwkost, banaan
T: mandarijn en een cornetto aardbei
D: nasi
T: eierkoekje bij de thee
Inderdaad, lekker veel eten en massa aanzetten als dat je doel is!! Een sterke man moet de hele dag door etenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Kom op, je bent man, dan is afvallen al een stuk makkelijker. Jouw lijf bereidt zich niet voor om 9 maanden zwangerschap te overleven, je hoeft maar voor 6 weken vet met je mee te zeulen voor tijdens het jagen.
Met crashen raak je ook spieren kwijt. Je doet het trouwens precies verkeerdom vergelegen met bodybuilders, die kweken eerst spieren en trainen dan het vet weg (want meer spieren om het weg te krijgen, dus sneller resultaat).
Dus: eiwitrijk eten een uurtje voor je training, 3 keer in de week flink aan het ijzer en waar je je koolhydraten laat moet je zelf maar weten. Als je crasht word je hier afgeschoten.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
¡Hola chica´s!
Net geland in Cuzco, nu aan het wachten tot de hotelkamer schoon is. Erg mooi hier, alleen de hoogte is wel killing bij tijd en wijle. In Cuzco zitten we een paar dagen, dus hopen dat het went, op 3400m boven zeeniveau.
Op eigen verantwoording:*trots is, want voorspeld heeft!!*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?
Maar zorg je wel goed voor jezelf? Heb je van die poeders bij je? Die je in water oplost, met zouten enzo?
Ik weet wat ik moet doen voor het resultaat, het volhouden is alleen niet gemakkelijkquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het juist 'all the way' wilt doen, dan moet je dus je levensstijl fatsoenlijk onder handen nemen en een manier van leven vinden die je wel vol kunt houden en die je het resultaat geeft dat je wilt
Je bent wel verrekte eigenwijs he?? Wat jij doet is gewoon roof op je lichaam.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef D. het volgende:
[..]
Het valt mee hoor
Ik zie vooral mijn buik slinken en mijn broek afzakken
Ik crash niet echt, ik eet alleen buiten mijn avondmaaltijd om een stuk minderquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je crasht word je hier afgeschoten.
'Grappig' dat juist hier iedereen mij van het afvallen af probeert te pratenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Je bent wel verrekte eigenwijs he?? Wat jij doet is gewoon roof op je lichaam.
Uit De Dikke Van Dale Maria:quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik crash niet echt, ik eet alleen buiten mijn avondmaaltijd om een stuk minder
Niet dat ik anders altijd zo veel nodig had, maar ik hou zoveel van eten![]()
Waarom eet je dat dan ook niet verspreid over de dag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik weet wat ik moet doen voor het resultaat, het volhouden is alleen niet gemakkelijk
Als je om 23:00u nog snel ff je dagelijkse 500gr kwark naar binnen werkt krijg je weleens genoeg van kwark
quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit De Dikke Van Dale Maria:
Crashdieet: de neiging te weinig voedsel tot je te nemen om zodoende snel resultaat te bereiken, dit met nare gevolgen voor de gezondheid (zie ook 'stofwisseling') en de broekband op lange termijn.
Jajaquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Uit De Dikke Van Dale Maria:
Crashdieet: de neiging te weinig voedsel tot je te nemen om zodoende snel resultaat te bereiken, dit met nare gevolgen voor de gezondheid (zie ook 'stofwisseling') en de broekband op lange termijn.
die 2-4 sneetjes brood verspreid ik ookquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Waarom eet je dat dan ook niet verspreid over de dag?
Eiwitten kun je dacht ik het beste tussen een uur voor en een half iuur na trainen eten, dus hoe laat train jij?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
die 2-4 sneetjes brood verspreid ik ook
En straks tijdens het trainen verspreid ik ook al mijn eiwitrijke voeding (vandaar ook die kwark zo laat
O, gaan we dat spelletje voortzetten?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwitten kun je dacht ik het beste tussen een uur voor en een half iuur na trainen eten, dus hoe laat train jij?
Zie bb-fora voor betere info.
Btw, voor erg eigenwijze mensen weet Co ook nog een geweldig dieet, iets met masplesyrup en limoensap.
Dat is zo weinig, dat valt haast niet te spreiden tenzij je per keer een halve boterham eet.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef D. het volgende:
[..]
die 2-4 sneetjes brood verspreid ik ook
En straks tijdens het trainen verspreid ik ook al mijn eiwitrijke voeding (vandaar ook die kwark zo laat
Ik ben bekend met de bb-fora, en de juiste manier van trainen, voeding e.d.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Eiwitten kun je dacht ik het beste tussen een uur voor en een half iuur na trainen eten, dus hoe laat train jij?
Zie bb-fora voor betere info.
Btw, voor erg eigenwijze mensen weet Co ook nog een geweldig dieet, iets met masplesyrup en limoensap.
Eigenwijs is my middlenamequote:Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
Ik heb besloten dat ik D. z'n gang laat gaan. Je hebt eigenwijs en eigenwijs en dit is eigenwijs.
Oh, in dat geval doe ik een poging. Ga door zoals je bezig bent, maar eet wat meer. Als je gezond blijft eten kan je echt veel meer eten dan je denkt. Neem bij het ontbijt 2 boterhammen en bij de lunch 3 en dan nog wat gezonde tussendoortjes. Fruit, noten, kwark, een eitje, stukje koude kip, de lijst is endless. Als je gaat crashen dan werkt het. Geen twijfel mogelijk. Maar zodra je dan weer normaal gaat eten denkt je lichaam dat het moet hamsteren voor weer zo'n barre periode en zal het veel meer kcals. opslaan als vet dan voorheen. En hoe vaker je dit doet, hoe minder je kan eten zonder aan te komen. En ik was vroeger net zo eigenwijs als jij en nu zit ik met de gebakken peren. Dus: meer eten, (gezond!)blijven sporten en dat volhouden.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Eigenwijs is my middlename
Al brengen jullie me wel aan het twijfelen hoor
Ik ben alleen bang dat het dan nog langer gaat duren voor ik mijn doel bereikt hebquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Oh, in dat geval doe ik een poging. Ga door zoals je bezig bent, maar eet wat meer. Als je gezond blijft eten kan je echt veel meer eten dan je denkt. Neem bij het ontbijt 2 boterhammen en bij de lunch 3 en dan nog wat gezonde tussendoortjes. Fruit, noten, kwark, een eitje, stukje koude kip, de lijst is endless. Als je gaat crashen dan werkt het. Geen twijfel mogelijk. Maar zodra je dan weer normaal gaat eten denkt je lichaam dat het moet hamsteren voor weer zo'n barre periode en zal het veel meer kcals. opslaan als vet dan voorheen. En hoe vaker je dit doet, hoe minder je kan eten zonder aan te komen. En ik was vroeger net zo eigenwijs als jij en nu zit ik met de gebakken peren. Dus: meer eten, (gezond!)blijven sporten en dat volhouden.
Oh en als je 1x in de week naar de Mac wil; prima, maar dan moet je de rest van de week van de rotzooi afblijven.
Snel afvallen = snel weer aankomen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben alleen bang dat het dan nog langer gaat duren voor ik mijn doel bereikt heb
Maar ik wil het iets meer eten best proberen
Of ik ga maar gelijk 'all the way' weer aan de gewichten hangen
Ik wil ook snel weer aankomen, maar niet als vet/buik maar als spiermassaquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Snel afvallen = snel weer aankomen.
Langzamer (niet langzaam) afvallen = blijvend afvallen.
Wat wil je liever?.
Nou dat is wel een dramatisch lijstje zegquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O - niks
T - blikje chocomel
L - wit bolletje met gebakken ei, aspergesoep, melk, plakje zalm, twee plakjes brie, nog een stukje stinkkaas
T - blikje chocomel, kaasuienbolletje met filet americain
D - wéér uit eten, ik ga proberen me in te houden!
Verder morgen gesprek met iemand van de HR-afdeling, kijken wat dat voor m'n humeur doet. En vrijdag dan sollicitatiegesprek. En zoals het nu op m'n werk gaat hoop ik echt dat dat wederzijds bevalt!
Tan? En wrom?quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb ook aan troosteten gedaan vandaag.
Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil ook snel weer aankomen, maar niet als vet/buik maar als spiermassa
Gewoon, me kut voelen. En ik ben helemaal geen troosteter, maar soms heb ik zo'n dag dat het moet ofzoquote:
Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantiequote:Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:
[..]
vervelend is dat he! Ik had het in Mexico. Toen ik er kwam ¤200 borg betaald (in peso) voor m'n appartementje, toen ik de pesos terugkreeg, was het nog maar 150 euro waard ofzo...
![]()
Wat fijn dat het bij jou automatisch over is gegaan!! Goed voorbeeld doet goed volgen. Ik heb het inderdaad ook met strijken. Helaas is dat voor mijn vriendje geen argument om dat taakje over te nemenquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef -marz- het volgende:
[..]
Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.
Het is bij mij nu over, maar ik kan je niet helpen door te zeggen hoe dat gelukt is helaas. Ik weet dus wel dat je je enorm crap kunt voelen daardoor!
In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
deze:quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks
Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg!
*overweegtquote:Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.
Het doel is niet zo snel mogelijk resultaat, het doel is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.
Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etcquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks
Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg!
Manfield heeft iig betere service dan birckenstock plus het is naar mijn mening een vrij goede schoenenwinkel plus de randjes zijn minder hoog dus zitten ze bij mij beter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc![]()
Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks)
Ze zitten vooral lekker, ik zie alleen 10 tenen *brrr*quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Best leuk toch? Zitten ze lekker?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel. D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?
O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voorquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
Nouja, patatquote:Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
Och, d'r zijn wel meer deelnemers hier geweest die eerder wat bij moesten zetten dan afvallen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:34 schreef D. het volgende:
[..]
Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voor
Als ik ga trainen moet ik weer voldoende eiwitten binnen krijgen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, d'r zijn wel meer deelnemers hier geweest die eerder wat bij moesten zetten dan afvallen.
Maar ontopic: ga normaal eten en ga daarbij flink trainen. Niet van dat halfzachte geflut met 4 boterhammetjes en de Mac. Da's vlees noch vis, en slecht voor je. Hoef je trouwens helemaal niet af te vallen ook: gewoon vet omsmelten naar spieren. Als dat betekent dat je nu hier direct wegloopt, het zij zo. Beter een gezond lijf dan een gezellig topic.
Klopt, het hoort dan ook andersom: eerst aankomen, dan de spieren versterken en daarmee dus de vetjes eraftrainen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe meer ik erover nadenk, hoe raarder ik het vind dat je eerst gaat afvallen als je uiteindelijke doel is om spieren te kweken.Daarmee ga je op een moeilijke manier vet proberen te verbranden terwijl dat veel makkelijker gaat als je die spieren eenmaal hebt, onthou je je lichaam alle voedingsstoffen die het nodig heeft en help je de spieren die je al had om zeep, om vervolgens van voor af aan te beginnen met opbouwen.
Geheel offtopic: ik ben bezig om allemaal nieuwe computerdingen te leren, en ik heb me echt zelden zo dom gevoeld als nu.
Hehe, ik herken dat. Ik merk ook dat ik het steeds lastiger vind om nieuwe dingen te leren.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Mini_rulez het volgende:
Geheel offtopic: ik ben bezig om allemaal nieuwe computerdingen te leren, en ik heb me echt zelden zo dom gevoeld als nu.
dankjewel:)quote:Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.
Een half jaar geleden was een euro nog bijna $1,50 waard, nu nog maar $1,27.
Jij hebt op vakantie nergens last van.
-edit- Oh, en gefeliciteerd met je ouders natuurlijk!
Toevallig een duitse arts/methode? En mocht ze er ook groente bij eten? En alleen maar thee en koffie drinken + een glas vitaminebruistablet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:
[..]
O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
Tis vooral zoete melk waar je op moet letten geloof ik, en ook sinaasappelsap.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Niet zo slim geloof ik, zuivel met een zere keel (slijmvorming?), maar het is zo lekker verkoelend
Zoete melk? Is dat van die gecondenseerde melk in blikjes? Dat ken ik alleen uit een boek, waarin de hoofdiguur er dol op is en dan zo'n heel blikje (of twee) leegslurpt, geen idee meer welk boek...quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Tis vooral zoete melk waar je op moet letten geloof ik, en ook sinaasappelsap.
Oh, je eet nog wel zie ikquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
Lijstje:
O: grapefruitsap, ananas met yoghurt
T: boterham kaas
L: gebakken ei met boterham, bakje yoghurt
T: halve zak Thai Chili chips
T: boterham pindakaas
D: mosterdsoep, veel bloemkool
T: kwark met vanilleyoghurt
sport: heel veel hoesten
Niet zo slim geloof ik, zuivel met een zere keel (slijmvorming?), maar het is zo lekker verkoelend
Olifantenkwak, noemde mijn vader dat altijd. In Frankrijk hadden we wel eens per ongeluk zo'n blikje (zo groot als een klein tomatenpureeblikje) te pakken, met van die dikke zoete kledder. Overigens had ik destijds géén idee waarnaar verwezen werd met de genoemde kwak.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoete melk? Is dat van die gecondenseerde melk in blikjes? Dat ken ik alleen uit een boek, waarin de hoofdiguur er dol op is en dan zo'n heel blikje (of twee) leegslurpt, geen idee meer welk boek...
quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Olifantenkwak, noemde mijn vader dat altijd. In Frankrijk hadden we wel eens per ongeluk zo'n blikje (zo groot als een klein tomatenpureeblikje) te pakken, met van die dikke zoete kledder. Overigens had ik destijds géén idee waarnaar verwezen werd met de genoemde kwak.
Mmmm gecondenseerde melkquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:
[..]
Zoete melk? Is dat van die gecondenseerde melk in blikjes? Dat ken ik alleen uit een boek, waarin de hoofdiguur er dol op is en dan zo'n heel blikje (of twee) leegslurpt, geen idee meer welk boek...
Ieuwquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Olifantenkwak, noemde mijn vader dat altijd. In Frankrijk hadden we wel eens per ongeluk zo'n blikje (zo groot als een klein tomatenpureeblikje) te pakken, met van die dikke zoete kledder. Overigens had ik destijds géén idee waarnaar verwezen werd met de genoemde kwak.
Het is heerlijk in de citroenmerengue taart (uit t spaanse kookboek) of om toffees van te makenquote:Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, als ik op mijn sterfbed lig heb ik vast nog de hele dag trek in lekkere dingen. De enige dagen in mijn leven dat ik echt weinig at waren kotsdagen.quote:Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Oh, je eet nog wel zie ik. Voel je je al een pietsie beter? En komt de mini wel af en toe vragen of je je al lekkerder voelt?
quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
En de mini komt iedere dag stralend en blakend van gezondheid vragen hoe het gaat. Daarbij schijnt de mini het idee te hebben dat het ziekzijn ook het denkvermogen aantast, dus als ik suf op de bank naar een film kijk hoor ik constant naast mij het heldere stemmetje van de mini, die mij hulpvaardig alles uitlegt. "Zie je die robots mama? Daar zit dus een man in hè, die laat dat allemaal bewegen. Kijk, zie je dat, dat gaat straks in brand vliegen." etc.
Ja gezien ja. Ik vond haar in eerste instantie erg koeltjes overkomen (wat te verklaren valt doordat je eerst geen tijd hebt om te rouwen), maar toen ze vertelde van haar laatste moment met hem brak ze toch...quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Iemand Hello/goodbye gekeken? Met de vrouw die op haar broer aan het wachten was, de vader was gestorven...
Pffffffffffffffff, veel te herkenbaar dat verhaal en nu heb ik koppijn van het janken
Hahaha, jij schrijft echt geweldig, weet je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
En de mini komt iedere dag stralend en blakend van gezondheid vragen hoe het gaat. Daarbij schijnt de mini het idee te hebben dat het ziekzijn ook het denkvermogen aantast, dus als ik suf op de bank naar een film kijk hoor ik constant naast mij het heldere stemmetje van de mini, die mij hulpvaardig alles uitlegt. "Zie je die robots mama? Daar zit dus een man in hè, die laat dat allemaal bewegen. Kijk, zie je dat, dat gaat straks in brand vliegen." etc.
Same here, als ik mijn eetlust kwijt ben, is het menens en ben ik echt al halfdoodquote:Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat probleem heb ik nou ook, Laureline! Andere mensen verliezen hun eetlust bij stress, of liefdesverdriet of ziekte, maar die verschijnselen zijn mij allemaal niet bekend.
Wat lief van je mini.Uniekje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauw!! Je weet wel van doorpakkenquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef Syrena het volgende:
Even een dikke kus voor Uniek! *smak*
Ben bijgelezen, maar zit op m'n foon. Huis gekeken, moet heel veel aan gebeuren. Mijn vader gaat morgen namens mij een bod doen. Het is zoveel onder de vraagprijs (bod) dat ik zelf niet durf haha. Maar goed, hij heeft overlegd met een kennis en kwam op dat bedrag.
Makelaar was bijna elke dag in het huis om kijkers rond te leiden. Naja, ik wacht t af.
Nee, heb het er even met de makelaar over gehad, zit vocht in dat huis. En er waren nog wat dingen, hij vond het huis van vandaag beter.quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wauw!! Je weet wel van doorpakken
Ga je dat andere huis ook nog bekijken?
Gezien de reden van aankoop hou ik het toch maar bij m'n varkentjesspeedoquote:Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb jaren geleden mijn angst voor bikini's overwonnen omdat ik een badpak echt de stomste uitvinding van de afgelopen eeuw vind --> ga maar eens naar de wc met zo'n ding, dat is zo'n geklooi
Net als sigme ben ik fan van naaktzwemmen
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Lau, in badpak naar de wc, ik schoof dan altijd alleen het kruisdeel ff weg. Hand voor, hand achter en alvast wc papier pakken, 1 hand loslaten, snel vegen, alles terugschuiven.
Wat leuk!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef imago het volgende:
Mijn D werd rib-eye met frietjes en een hoop groenvoer.
Nu spullen klaarleggen voor morgenavond. Na m'n werk en pilates ga ik door naar het huis van de meneer, waar ik twee dagen ga bivakkeren totdat hij terug is van werkdingen, om de kat gezelschap te houden
tenks for the tip!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
Lau, in badpak naar de wc, ik schoof dan altijd alleen het kruisdeel ff weg. Hand voor, hand achter en alvast wc papier pakken, 1 hand loslaten, snel vegen, alles terugschuiven.
wat lief!quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef imago het volgende:
Mijn D werd rib-eye met frietjes en een hoop groenvoer.
Nu spullen klaarleggen voor morgenavond. Na m'n werk en pilates ga ik door naar het huis van de meneer, waar ik twee dagen ga bivakkeren totdat hij terug is van werkdingen, om de kat gezelschap te houden
quote:Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wat lief!![]()
Pief, vraagje: ik roei nu regelmatig in de sportschool, maar vraag me één ding af net: rug wel of niet rechthouden? Of naar achteren leunen om armen langer te kunnen strekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |