abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:26:31 #1
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81621968

Aww .

Het vorige deeltje: Slank # 1040 - Met een zieke poezel en Co die terug is!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Niet meer actief op Fok!
pi_81622001
verkocht!
pi_81622088
quote:
Die wervende tekst ook bij het tweede appartement van 27 vierkante meter, dat het zo goed in te delen is.
pi_81622120
In Utrecht had ik ook wel een parkeerplaats willen hebben, parkeervergunning was niet te doen dus ik moest mijn auto 2km verderop parkeren steeds.
Maar niet voor anderhalve ton natuurlijk!
Springfield's looking pretty dusty today
pi_81622280
Ik zie ze ook voor 30.000 euro ?!
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:07 #6
215895 Sjaapje
Maar zeg Sjaap
pi_81622323
Amai, het is lang geleden dat ik hier postte...
Ik bijt!
(Zachtjes)
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:21 #7
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81622330
tvp
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:34:48 #8
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_81622358
Oohh ik heb de bezichtigingsuitnodiging voor mijn flatje binnen. JAHOOR het is op een vrijdagmiddag als ik les heb in Amsterdam, dan kan ik dus echt niet
Mijn mams maar machtigen dan..
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_81622368
Nieuw topic!

Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
pi_81622576
Waar ik woon kan ik mijn auto altijd voor de deur kwijt! Heb laatst ook een parkeervergunning geregeld voor mijn ex, midden in het centrum.

Verder heb ik net een hele bak Romaine sla gegeten, met van allerlei erdoor, spekjes, ui, tomaat, parmezaanse kaas, walnoten en dressing. Toch vult een salade bij mij nooit zo erg. Was wel heul lekker.
pi_81622624
pi_81622784
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:35 schreef Perruche het volgende:
Nieuw topic!

Wat een prijzen voor die huizen, belachelijk. Ik moet binnenkort ook eens een huis huren, maar het is echt duur.
Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.

Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.

Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
pi_81622820
Tvp.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 13:48:00 #14
70532 loveli
N
pi_81622921
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:
Of wacht, ik koop gewoon zo'n leuke parkeerplaats voor de mini, die richten we dan gezellig in als kamertje
Parkeerplaats, want garage is te duur
crap in = crap out
pi_81622964
Een parkeerplaats in zo'n robotgarage; elke keer een ander uitzicht
pi_81622981
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:44 schreef Laureline het volgende:

[..]

Het is nu wel veel duurder dan een jaar of tien geleden, ik begrijp niet hoe starters het nu nog op moeten brengen allemaal. Toen ik net klaar was met mijn opleiding was een huis kopen veel voordeliger: voor het bedrag aan huur, dat ik zou moeten betalen voor één kamer, kon ik een hypotheek krijgen voor een huis met vijf! Dan is de keuze snel gemaakt natuurlijk.
Maar nu is het allebei even onbetaalbaar.

Ik had me ook voorgenomen om, als de mini gaat studeren, wat bij te dragen of financieel te helpen met een kamer of huisje: veel vrienden van mijn ouders kochten destijds gewoon samen met een man of vier een huis, voor hun studerende kinderen. Maar dat kan je nu ook wel vergeten.

Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).

Denk dat ik maar moet kopen als ik een baan heb, maar dat wil ik eigenlijk nog niet. Huren doe ik liever, ik ga me dan ook deze week nog inschrijven zodat ik evt. in brabant wel binnen een jaar een huisje kan huren. Brabant is wat dat betreft beter dan de randstad. Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
  woensdag 19 mei 2010 @ 13:51:23 #17
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_81623091
Hoi.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_81623148
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:
Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.

Er lagen ook soms spuiten en een keer kogelhulzen voor een deur van zo'n woning

Oja en ik kende iemand die elke dag z'n tv meenam naar het werk omdat de buren soms een kijkje in zijn flat kwamen nemen.
pi_81623289
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Gewoon even googelen en op de sites van de makelaars rondkijken.
pi_81623451
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_81623520
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:
@Perruche: Voor sociale woningbouw kun je niet maar zo in een andere gemeente inschrijven.

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Ik ben in eindhoven geboren en getogen maar door rare samenloop van omstandigheden heb ik daar niets geen huurrechten opgebouwd. Heb me toen ik in R'dam studeerde daar ingeschreven maar daar hoorde ik laatst iets over inactiviteit oid, dat je pas dan gedeactiveerd word, dus moet ik nog even achteraan. Sta verder in Amsterdam officieel ingeschreven op 1 adres bij de woningcoorporatie en nog op een ander adres bij de gemeente. We zien het wel het zal idd de prive sector worden gok ik
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:01:43 #22
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81623605
Ik verlies steeds mijn opgebouwde tijd omdat ik verhuis, dat schiet natuurlijk ook niet op!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:01:54 #23
70532 loveli
N
pi_81623614
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:55 schreef vergeetmewelletje het volgende:

Er zijn ook particuliere huurmakelaars waarbij je binnen een paar jaar maanden een woning hebt en dat hoeft niet eens zo duur te zijn. Je moet er gewoon even wat mazzel bijhebben.
Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
crap in = crap out
pi_81623801
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat is duur? Ik woon soort van goedkoop, maar vind het wel meer dan genoeg eigenlijk.
Tsja, wat is duur.
Ik woon voor ¤ 400,00/mnd (sociale huur) in een rijtjeshuis met drie slaapkamers op loopafstand van het centrum, Sonsbeekpark en het bos.
Niet duur, maar als het half zo duur was zou ik het wel fijner vinden.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:09:23 #25
70532 loveli
N
pi_81623946
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:10:34 #26
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81624010
Thee-vee-pee! Die kat !

Met planningslijstje

O: halve plak kaas, Bartje met filet americain
L: twee sneetjes brood (I missed teh volkoren! ) met schwarzwalder
T: wat M&Ms (twee handjes?)
T: misschien nog een ijsje halen
D: rotiplaat met kerrie-kip en een baal kousenband
S: Body Jam
T: bakje rijstepap
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:14:09 #27
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624183
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:06 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Tsja, wat is duur.
Ik woon voor ¤ 400,00/mnd (sociale huur) in een rijtjeshuis met drie slaapkamers op loopafstand van het centrum, Sonsbeekpark en het bos.
Niet duur, maar als het half zo duur was zou ik het wel fijner vinden.
Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.
Niet meer actief op Fok!
pi_81624203
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
Ik woon voor bijna 200 euro meer in een 3-kamerflat in een vinexwijk, geen sociale woningbouw. Maar goed, het is een plekje voor mezelf en het bevalt redelijk.
Ook niet duur en waarschijnlijk heel wat nieuwer en luxer dan mijn plekje.
Gebruik jij je extra kamers ook alleen voor troep, strijkplanken en wasrekjes?
pi_81624258
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:09 schreef loveli het volgende:
waar ergens in het land, als ik zo vrij mag zijn?
pi_81624417
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:52 schreef -marz- het volgende:

[..]

Dat heeft een reden. Toen ik daar woonde heb ik een paar huurhuizen bekeken waar je niet dood gevonden zou willen worden, maar dat de kans dat dat zou gebeuren wel aanwezig was.

Er lagen ook soms spuiten en een keer kogelhulzen voor een deur van zo'n woning

Oja en ik kende iemand die elke dag z'n tv meenam naar het werk omdat de buren soms een kijkje in zijn flat kwamen nemen.
Jemig wat extreem! En dan elke dag je tv meenemen . *Mental image van iemand die elke dag met zo'n grote 42" plasma tv zeult* . Ik heb nooit zulke hele goede ervaringen met Rotterdam gehad. Toen ik er een keer was voor een concert werd ik midden in de stad opeens uitgescholden. Ik voel me daar nooit echt op m'n gemak, maar dat zal vast voor een deel een mentaal iets zijn.
pi_81624457
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Wasrekken en strijkplank *check*
Fijner dan alles in de woonkamer te drogen moeten hangen.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81624514
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou dat is echt niet duur nee. De Duitse betaalt iets meer dan 300 voor een kamer van 20m2.
Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.
pi_81624517
Mo, Kwaz0r, de nieuwe Glee is er!
Moet 'm nog kijken trouwens.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81624593
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 13:49 schreef Perruche het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik vraag me ook wel af waar ik straks moet gaan wonen. Heb nergens echt rechten opgebouwd en ik sta ook niet echt ergens ingeschreven (stom, ik weet het).

Denk dat ik maar moet kopen als ik een baan heb, maar dat wil ik eigenlijk nog niet. Huren doe ik liever, ik ga me dan ook deze week nog inschrijven zodat ik evt. in brabant wel binnen een jaar een huisje kan huren. Brabant is wat dat betreft beter dan de randstad. Rotterdam is ook redelijk te doen trouwens.
Rotterdam heeft ook prachtige plekjes hoor! Een vriendin van mij kon zó in een sociale huurwoning (prachtige topetage op het Noordereiland, met huursubsidie) trekken, omdat die instantie haar rekende als doorstromer, en ze de opgespaarde tijd niet rekenden vanaf het moment van inschrijving bij hun organisatie, maar vanaf het moment dat ze op dat oude adres (niet eens in Rotterdam, gewoon particuliere huuretage!) woonde.
Dus je kan in Rotterdam nog steeds wel geluk hebben. In Amsterdam lijkt me zoiets dan weer onmogelijk.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:22:08 #35
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81624611
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
Ik heb hem ook net binnen!
Spoelen jullie ook altijd de liedjes verder? Die duren zooo lang altijd en ze zijn maar zelden leuk
pi_81624640
Ik betaal gewoon meer dan vwm voor een kleine studio Lang leve Amsterdam.
pi_81624664
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook net binnen!
Spoelen jullie ook altijd de liedjes verder? Die duren zooo lang altijd en ze zijn maar zelden leuk
Als die leraar weer iets van the Young MC doet wel ja.
pi_81624720
Mijn huur is 599,39 exclusief gas/licht en zal vanaf juli net de 600 euro grens overgaan. Ik vind het veel geld, maar mensen die nu in mijn buurt komen wonen, betalen veel meer denk ik. Mijn oude buuf daarentegen, die er al 45 jaar woont, betaalt iets van 250 euro. (weet niet precies, want last time I checked was het nog 450 gulden, dus ik denk dat het met huurverhoging en zo nu zo'n soort bedrag is.)

Ik vind het voor 1 persoon een prima woning. ± 80m2 (1 slaapkamer en dan nog een slaapkamertje) ik heb zelf achterin de tuin een atelier laten bouwen van ± 25 m2. Maar er wonen hier in mijn straat gezinnen met 3 kinderen, echt niet te doen.

Zo, nu ga ik wandelen met de hond in het park, het is echt fijn weer!
pi_81624774
Hoe kom jij aan je woning co? Niet via woningnet neem ik aan?
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:25:11 #40
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624778
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef de_nachtwacht het volgende:

[..]

Volgens mij heeft zij maar 16m2 zelfs.
Nee popje, ik heb 16m2 .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:25:39 #41
70532 loveli
N
pi_81624802
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Nee, daar gebruik ik het hele huis voor
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:26:09 #42
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81624834
Ik houd ook niet van Rotterdam, maar dat is vooral de schuld van de Duitsers.
Niet meer actief op Fok!
pi_81624864
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
pi_81624984
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:22 schreef Ewelina het volgende:
Ik betaal gewoon meer dan vwm voor een kleine studio Lang leve Amsterdam.
Wat is vvm?

Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:29:31 #45
70532 loveli
N
pi_81625044
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is het ook iemand opgevallen dat in de nieuwe Liverafolder bikini's staan die alleen voor bepaalde maten zijn? Zo zijn er bijvoorbeeld heel veel bikini's voor een D-cup. De omtrekmaten staan er volgens het Amerikaanse systeem bij, maar ze beginnen allemaal pas bij 36 (= omtrek 80). Apart.
Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?
crap in = crap out
pi_81625061
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:25 schreef Ewelina het volgende:
Hoe kom jij aan je woning co? Niet via woningnet neem ik aan?
Viaviavia en 17.000 overnameguldens. Daar kreeg ik plastic schrootjes voor en laminaat en een donkerblauwe badkamer en vréselijk behang en steenstrips en dat grove gestucte, je weet wel in halve rondjes en messing spotjes en 3 rails aan gordijnen, laag 1: vitrage, laag 2: gordijnen, en dan de meest glimmende soort, laag 3: een soort draperietje met gouddraad. Ik heb er meer dan 10 jaar over gedaan om die rotzooi weg te krijgen en nu nog heb ik in de woonkamer laminaat. De rest van het huis heeft al houten vloeren, maar hier kom ik maar niet aan toe. Ik heb het opgelost door bijna het gehele vloeroppervlak te bedekken met kleden. Ik hou niet zo van laminaat.
pi_81625184
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:29 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik heb een nee-nee sticker, dus ook geen livera-folder waar ik blijkbaar niks aan heb. Wij a-cupjes moeten zeker naakt gaan zwemmen?
Ik denk 't wel. En ook als je wel een D-cup hebt maar geen omvang 80 of groter. .
pi_81625286
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
pi_81625370
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
Met veel bikini's kan dat inderdaad, maar bij deze niet. Daarom verkopen ze ze ook echt in specifieke bh-maten. Niet dat ik er eentje van die collectie wil kopen, maar het viel me gewoon op.
pi_81625397
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik houd ook niet van Rotterdam, maar dat is vooral de schuld van de Duitsers.
Echt jammer idd dat die oude binnenstad kapot is. Ben benieuwd wat er van Rotterdam geworden zou zijn als dat niet zo gebeurd was. Ook qua menataliteit, immigratie e.d.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 14:35:46 #51
70532 loveli
N
pi_81625416
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:

[..]

Niet iedereen heeft een figuur voor schuifbikini's. Ik niet iig.
crap in = crap out
pi_81625509
Wat ik altijd heb met bikini's: dan is de BH goed, maar het broekje veuls te groot of het broekje goed, maar past de bovenkant van geen kanten, wegens uitpuiling. Ik probeer weleens stiekem het één en ander te verwisselen, maar vaak is het verbonden. En ik heb een heel gewone maat borst. Dus vraag me af voor wie ze die dingen maken. Oh ja, ik zou naar het park.

pi_81625532
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:38:07 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81625537
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is vvm?

Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer .
VMW bedoelt ze .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 mei 2010 @ 14:40:08 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81625629
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Laureline het volgende:
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen .
Niet meer actief op Fok!
pi_81625782
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen .
Daar weet Maria nu alles van!
pi_81625833
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wat is vvm?

]VMW bedoelde ik.
pi_81626356
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:44 schreef Ewelina het volgende:

[..]

]VMW bedoelde ik.
Ik dacht dat het een of andere bizarre belastinggrens ofzo was . Zoals dat je niet boven een bepaald bedrag mag komen om huurtoeslag te ontvangen.
pi_81627157
Een huis kopen is nu als starter in je eentje inderdaad niet te doen, mij+lief lukte het vanwege een goedkope gemeente en allebei een vaste baan, maar de maandlasten zijn wel hoger dan toen we nog allebei een studentenkamer huurden . Logisch natuurlijk, al was dat in Hilversum en dus duur.

Vandaag lekker vroeg vrij zat al om 14:30 in de trein, kan nu lekker snel voorbereiden voor morgen en dan oefenen voor koor vanavond, zit sinds kort bij een popkoor en vind het echt heel leuk .

Lijstje van vandaag:

7:15 1 boterham met rosbief en 1 met kaas, glas karnemelk.
10:45 1 boterham met kaas, cappuccino
12:30 1 boterham met ham en 1 met rosbief, kop thee
14:15 Appel
15:00 Turkse yoghurt met aardbeien
19:00 Risotto met spinazie en gerookte zalm.
Vanavond: Denk nog een kop koffie met melk en als ik terugkom van koor misschien wat noten o.i.d.

Aan de slag maar weer!

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 19-05-2010 15:14:32 ]
pi_81627610
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.

Ik dacht aan een corrigerend badpak.

Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
pi_81627743
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
ah! ik loop nog achter maar wilde net gaan studeren! heus!

en ik zit eigenlijk vol smart op de nieuwe Greys te wachten spanning ende sensatie in de spoilers voor deze season finale!
Ja doei.
pi_81627845
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.

Ik dacht aan een corrigerend badpak.

Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes. . Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
pi_81627992
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes. . Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm .
pi_81628062
quote:

[..]

Herkenbaar! Bij mij zie je ook nog zo'n deuk ertussenin, van de ribbenkast Heel charmant. Een oplossing hiervoor is zwanger worden, toen had ik eindelijk zo'n klassiek decolleté met een spleetje. Maar dat is ook weer zowat.
pi_81628128
Ik ga NIET in bikini deze zomer. Gewoon een Burka voor mij.
pi_81628454
quote:

[..]

Ik dus ook niet! Misschien is het tegenwoordig niet meer 'done'? Of we worden gewoon oud
pi_81628576
Als je kleinere borsten hebt staat een bandeaubikini leuk! Bij mij staat past dat écht niet, terwijl ze zo hip zijn.
Toen ik jonger was (lees: kleinere tieten had) had ik er wel 1 maar toen waren ze niet hip.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:43:42 #68
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81628689
Ik vind bandeau-bikini's meestal maf omdat het lijkt alsof je boobies naar beneden gemigreerd zijn!

Ik ben ook fan van het soort topje als Razzt postte

Shiny:
pi_81628818
Zoiets zou ik wel leuk vinden: http://shop.pruetrollope.com.au/images/bikini.jpg

Maar dan krijg ik heel veel rare blikken denk ik.
pi_81628839
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm .
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:

Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw. .

Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:48:20 #71
18653 crew  D.
pi_81628911
*ziet topic bovenin de AT

Volgens mij had ik me hier 2 jaar terug ook ingeschreven, en dat had ik 2,5 weken geleden wel weer kunnen doen
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:48:51 #72
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81628932
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is? .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:49:11 #73
18653 crew  D.
pi_81628954
Of is dit een SC?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 15:49:39 #74
18653 crew  D.
pi_81628979
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is? .
Als je een foto post hoef ik niet de Googlen
pi_81628994
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.
pi_81629036
Ik heb een topje waar je middenvoor een knoop moet leggen. Ideaal, dan creeer je net zoveel rue d'amour als jezelf blieft. Ik zon nog steeds weleens topless, want vind witte borsten niet zo mooi, maar als ik opsta dan doe ik wat aan, terwijl ik vroeger hele beachball- en pingpongtoernooien hield (of hoe heet dat spel met die badjes zonder pingpong tafel), zonder top. Weird.
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:52:49 #77
277802 _Calimero_
pi_81629131
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.
Ik ken wel baklava
pi_81629172
Ik ook, maar ik wou het niet posten omdat het te flauw was
  woensdag 19 mei 2010 @ 15:54:28 #79
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81629209
Ik had vroeger een balaklava, een roze
Maar dat is toch gewoon het Engelse woord voor bivakmuts? Of wordt het in het Nederlands ook gebruikt?
pi_81629229
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_81629286
Ik zou topless kunnen zonnen op het balkon, want naast me woont alleen een oude homo.
Maar op het balkon is het óf te koud voor bloot (zoals vandaag) óf te heet om te kunnen overleven.
pi_81629300
Wat gaan jullie hard!

Dat probleem van Co heb ik ook altijd. Volgens mij is er bijna niemand die van boven en van onder dezelfde maat heeft, en dan toch alleen setjes blijven verkopen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81629369
Ik heb maar 1 x topless gezond, en damn wat voelde dat vrij

Maarja ik ben preuts he, dus niet voor herhaling vatbaar.
pi_81629373
Me too, maar ik ben zo'n trut die ze dan stiekem omwisselt

Maar nu ik toch voor het corrigerend badpak ga deze zomer is dat geen probleem meer.
pi_81629517
Paar weken terug toen de zon scheen was ik op het naaktstrand in Scheveningen, daar zag ik ook het e.e.a. aan bevrijde lichaamsdelen idd.
Dat was de tweede keer alweer dat ik per ongeluk op een naaktstrand ging liggen.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:00:43 #86
18653 crew  D.
pi_81629552
Ow, het is een kliekje hier, nevermind.

Succes verder allen
pi_81629597
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:

Succes verder allen
Je bent welkom hoor . Lust je broccoli?
pi_81629608
quote:

Succes verder allen
Hoi D.

Valt wel mee hoor met dat kliekje.

Hoeveel wil je afvallen en hoe dacht je dat te bereiken?
pi_81629701
quote:

Succes verder allen
Nieuwe mensen zijn altijd welkom!
pi_81629703
Sorry D. ik was in een posting spree. Hoi en welkom
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:03:57 #91
18653 crew  D.
pi_81629716
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je bent welkom hoor . Lust je broccoli?
Is dat een testvraag?

Ja
pi_81629765
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef D. het volgende:

[..]

Is dat een testvraag?

Ja
Goed geantwoord! Toegang verleend!

Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:05:27 #93
18653 crew  D.
pi_81629798
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Hoi D.

Valt wel mee hoor met dat kliekje.

Hoeveel wil je afvallen en hoe dacht je dat te bereiken?
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.

Ik ga van 87,3 naar 80, dus ben over de helft
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:05:47 #94
18653 crew  D.
pi_81629813
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef -marz- het volgende:
Sorry D. ik was in een posting spree. Hoi en welkom
Dank
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:06:00 #95
18653 crew  D.
pi_81629826
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Goed geantwoord! Toegang verleend!

pi_81629919
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.

Ik ga van 87,3 naar 80, dus ben over de helft
Hoe doe je dat?
pi_81629925
Kliekje? Ik vind iedereen juist heel verwelokoblabla verwelkomend hier. Je moet alleen wel over bandeaubikini's kunnen praten en van broccoli houden

Ik heb nog een paar bikini's van voorgaande jaren, een triangel-geval sowieso, maar wil nog een wat "geklede" bikini. Dat badpak van Sigme is trouwens ook gaaf! Donderdag ochtend maar eens sjoppen, vakantiegeld is binnen. Ik zal vast niet vaak in bikini gaan, maar ik moet er toch een hebben, elk jaar weer.
pi_81629968
he D.!
Ja doei.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:08:57 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81629984
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
Kliekje? Ik vind iedereen juist heel verwelokomend hier. Je moet alleen wel over bandeaubikini's kunnen praten en van broccoli houden

.
Niet meer actief op Fok!
pi_81629989
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!

Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
pi_81630019
De mijne is een soort bandeaubikini maar dan met een band zoals bij een haltertop. Best of both worlds.
Beetje zo'n model als deze maar dan zonder die rare frutsels en rood met wit en natuurlijk véél leuker, van Freya.

Welkom D.!
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:10:01 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81630043
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:
Ha D. Op ieder van ons wordt wel eens niet gereageerd, omdat het hier meestal zo'n druk gekakel is. Dan moet je niet direct mokkend wegkruipen hoor!

Is dat trouwens het legendarische Molletje, van die Tjechische tekenfilmpjes, in je avatar?
Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmol .
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:10:29 #103
18653 crew  D.
pi_81630070
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Hoe doe je dat?
Ik zit iedere dag op de hometrainer, eet geen tussendoortjes meer, en heb mijn broodconsumptie aangepast van 12 naar 2-4
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:00 #104
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81630105
Hoi D. Ik 'ken' je nog van DGK enzo

Succes!
Wat is ongeveer wat je nu dagelijks eet??

Wij hebben heerlijk 2 uur gewandeld, heb net de asperges geschild en verse rabarber over laten koken Wat vriend nu opruimd
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:11:10 #105
18653 crew  D.
pi_81630110
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef motorbloempje het volgende:
he D.!
eejjjjjjjj Moblo
pi_81630124
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef D. het volgende:

[..]

eejjjjjjjj Moblo
jij bent ook een forumvriendje van me!
Ja doei.
pi_81630127
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
ik heb het ook niet bedacht
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:12:35 #108
18653 crew  D.
pi_81630176
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Laureline het volgende:

Ik had ook netjes even gewacht, maar toen er al op posts onder mij gereageerd werd verwachtte ik geen reacties meer

En ja, da's die mol
pi_81630177
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:46 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ik had meer dit idee in m'n hoofd:

[ afbeelding ]

Bij mij zit er dus tussenin nog een heel stuk touw. .

Zou er een site zijn waarop je erachter kunt komen welk model bikini het beste staat bij welk lijf?
Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.

Tevens TVP en welkom D.!
pi_81630218
Met het oog op het kapperdrama in een ander topic keek ik extra moeilijk toen er werd gezegds dat een nieuwe mij wel even zou knippen en nu gaat gelukkig een oude vertrouwde kapper mijn haar knippen.

/drama
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:13:29 #111
18653 crew  D.
pi_81630227
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:09 schreef Mini_rulez het volgende:

Welkom D.!
Dank
pi_81630266
oh ja, over kappers gesproken, zal vanavond even een foto maken van moi, want ik mag niet naar de kapper tot 3 juli, van de kapster die mn bruidskapsel in elkaar gaat klussen ik heb te dun haar, dus ze heeft al het haar nodig wat ik er nog bij kan laten groeien.

maar tot die tijd zit 't dus kut dus kan wel wat tips gebruiken
Ja doei.
pi_81630285
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef anna82 het volgende:

[..]

Ik vind zulke broekjes zo leuk, maar bij mij zou je dan alleen een lap voor en een lap achter zien, plus het uiteinde van het strikje dat zich een weg uit mijn heupvetjes heeft gebaand.

Tevens TVP en welkom D.!
. Geloof ik niks van.

Welkom, D. .
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:15:44 #114
18653 crew  D.
pi_81630344
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef uniekhoorn het volgende:

Succes!
Wat is ongeveer wat je nu dagelijks eet??
2-4 sneetjes brood, en een avondmaaltijd

Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen

En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:17:21 #115
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81630433
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:15 schreef D. het volgende:

[..]

Die avondmaaltijd heb ik niet aangepast, want dat vond ik te ver gaan. ik ben dus afgelopen zondag nog bij de Mac geweest en heb gewoon 3 snack en een portie friet genomen

En de dag daarvoor BBQ, incl. genoeg bier, dus dat was geen succesvolle afvaldag
dat is alles dat je eet op een dag??
Geen wonder dat je bij moest voeden afgelopen weekend..
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:17:22 #116
18653 crew  D.
pi_81630435
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

jij bent ook een forumvriendje van me!
Het schijnt zo te zijn

Jij ook van mij trouwens
pi_81630445
quote:

[..]

Is dat niet een beetje weinig? Zuivel? Fruit? Andere gezonde dingen?
pi_81630497
Ik heb van bikini's qua broekje maat 34 anders is ie te hoog en van topje 38 omdat het wel in 36 past maar dan lijk ik beter in verhouding!

Vriendinnetje is nu bikini designer, dus ik zal jullie klachten even doorgeven
pi_81630502
quote:

[..]

Dus tot het avondeten leef jij op een paar sneetjes brood? Damn, ik zou van m'n stokje gaan!
Tussendoortjes zijn juist gezond.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:18:20 #120
18653 crew  D.
pi_81630503
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:12 schreef anna82 het volgende:

... en welkom D.!
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
.

Welkom, D. .
Dank beide
pi_81630525
Het zou idd wel heul ver gaan om niet meer naar de Mac te gaan!
pi_81630554
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik vind die mol eruit zien als een typische Fiep Westendorpmol .
Nee, het is echt deze:

De mini was in de Barbapapaperiode ook verslaafd aan Molletje, de leukste aflevering is als ze allemaal verf vinden in het bos, en zich gaan beschilderen om de vos weg te jagen! Bij ziekte op de bank met een dekentje worden er nog wel eens wat Molletjes bekeken
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:19:22 #123
18653 crew  D.
pi_81630555
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

dat is alles dat je eet op een dag??
Geen wonder dat je bij moest voeden afgelopen weekend..
Ik had niet het gevoel dat ik aan het bijvouden was, gewoon lekker aan het eten.

Zoals ik al zei, ik eet iedere dag een flinke warme maaltijd
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:20:07 #124
18653 crew  D.
pi_81630596
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:17 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje weinig? Zuivel? Fruit? Andere gezonde dingen?
Vorige week had ik fruit

Maar toen heb ik mijn brood laten liggen
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:20:50 #125
18653 crew  D.
pi_81630635
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:18 schreef -marz- het volgende:
Het zou idd wel heul ver gaan om niet meer naar de Mac te gaan!
Daar kom ik bijna iedere week, en dat houd ik graag zo
pi_81630677
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:20 schreef D. het volgende:

[..]

Vorige week had ik fruit

Maar toen heb ik mijn brood laten liggen
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!
pi_81630812
En vergeet de snelle-carbpolitie niet. En de volkorenpastamaffia.
pi_81630896
Hoi D.!

Dat regime van jou klinkt niet als iets wat ik erg lang vol zou houden. Is het niet beter om wat meer groente en fruit overdag te eten? Ga je trouwens ook lijstje posten?
pi_81630935
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:23 schreef -marz- het volgende:
En vergeet de snelle-carbpolitie niet. En de volkorenpastamaffia.
Und der Snack-polizei
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:26:01 #130
18653 crew  D.
pi_81630940
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Hoelaat komen die?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:27:08 #131
18653 crew  D.
pi_81631004
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:25 schreef Perruche het volgende:
Hoi D.!

Dat regime van jou klinkt niet als iets wat ik erg lang vol zou houden. Is het niet beter om wat meer groente en fruit overdag te eten? Ga je trouwens ook lijstje posten?
In de SC waar ik kom geef ik iedere week de stand door

*ff zoeken gaat
pi_81631007
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.
Niet dat het per se mis hoeft te gaan hoor, maar keihard afvallen is geen kunst aan, that's the easy part.

Kan iemand Griekenland even schoppen trouwens? Mijn euro's zijn niks meer waard hier.
pi_81631103
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat bewijst maar weer: iedereen kan afvallen, maar op gewicht blijven is een ander verhaal.

Kan iemand Griekenland even schoppen trouwens? Mijn euro's zijn niks meer waard hier.
vervelend is dat he! Ik had het in Mexico. Toen ik er kwam ¤200 borg betaald (in peso) voor m'n appartementje, toen ik de pesos terugkreeg, was het nog maar 150 euro waard ofzo...
pi_81631123
Over lijstjes gesproken...

Lijstje:

O: boterham pindakaas, boterham kipfilet
T: peer, yoghurt
T: broccolisoep met creme fraiche
L: boterham pindakaas
T: banaan
D: couscoussalade, tzatziki, falafelballetjes
T: nootjes

Klein beetje karig voor mijn doen. Straks enorme honger natuurlijk.
pi_81631158
Ik ga een lijstje posten. Omdat het kan.

O: 2 gekookte eitjes en 3 plakjes biologische gerookte kipfilet. kcals: ± 200
L: enorme salade met biologische spekjes, dressing, parmezaanse kaas, walnoten, ui en tomaat. Kcals: ± 600
S: hardlopen, klein rondje van 3 km. net als gisteren
T: wodka, 33 gram katjang nootjes kcals: ± 300
D: gemarineerde en gegrilde kipfilet met de rest van de oosterse wokgroenten en een klein beetje rijst. kcals ± 450
T: indien craving naar zoet: lepel creme fraiche met zoetstof en citroensap.

Totaal: ± 1550 zonder creme fraiche en ±1700 mét. Vind dat wel even prima.

Welkom D.

[ Bericht 0% gewijzigd door conleche op 19-05-2010 16:37:48 ]
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:30:40 #136
18653 crew  D.
pi_81631180
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef D. het volgende:

*ff zoeken gaat
Start: 87,3kg
week1: 85,6kg
week 2: 84,6kg

Gemeten op zondag, eind van de ochtend.

Ik zit nu op 83,6
pi_81631316
ja lijstje:

O: 2 boterhammen pindakaas, 1 boterham appelstroop
T: mandarijn
L: 2 boterhammen met ei, bak rauwkost, banaan
T: mandarijn en een cornetto aardbei
D: nasi
T: eierkoekje bij de thee

Ik wil wel sporten maar voel me al weken, misschien wel maanden, niet helemaal fit. Continu slap, bij tijd en wijle duizelig, heel erg moe bij het opstaan, etc etc. In de tussentijd twee keer bij de dokter geweest en twee keer de diagnose: te lage bloeddruk en te weinig ijzer, maar zou het echt alleen daar door komen?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:34:32 #138
18653 crew  D.
pi_81631366
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Niet dat het per se mis hoeft te gaan hoor, maar keihard afvallen is geen kunst aan, that's the easy part.
Ik WIL ook niet op gewicht blijven, het zit er alleen op de verkeerde plaatsen aan

zodra ik de 80 heb bereikt ga ik weer met gewichten stoeien en hoop het zo wat beter te verdelen
pi_81631378
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef D. het volgende:

[..]

Hoelaat komen die?
Geen idee!

Lijstje:
O: flinke bak magere yoghurt met cruesli, koffie met melk
L1: dikke snee brood met kaas en kalkoenfilet
L2: zelfde als L1 en een snee brood met brie
T: ergens een cappuccino (90 kcal zegt Starbucks )
D: een magnetronmaaltijd die op moet Op het pakje staat 460 kcal en ik doe er nog wat wortels bij.
T: appel, kiwi, sinaasappelsap (enige "fris" dat ik in huis heb)

-edit- Lijkt het ergens op zo? Ik kan echt geen hoeveelheden meer inschatten met dat rare eten hier!

[ Bericht 3% gewijzigd door Mini_rulez op 19-05-2010 16:43:51 ]
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:35:08 #140
18653 crew  D.
pi_81631391
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:30 schreef conleche het volgende:

Welkom D.
Dank
pi_81631447
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef anna82 het volgende:
ja lijstje:

Ik wil wel sporten maar voel me al weken, misschien wel maanden, niet helemaal fit. Continu slap, bij tijd en wijle duizelig, heel erg moe bij het opstaan, etc etc. In de tussentijd twee keer bij de dokter geweest en twee keer de diagnose: te lage bloeddruk en te weinig ijzer, maar zou het echt alleen daar door komen?
Van lage bloeddruk word je altijd wel naar ja. Tenminste de paar x dat ik dat had (bij bloedprikken FGS, terwijl ik toch echt eigenlijk een bikkel ben ), ging ik bijna van mijn stokje. Heeft de dokter je niets gegeven aan medicijnen of dieet?
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:36:20 #142
18653 crew  D.
pi_81631448
Maareh, sporten jullie er ook bij?

Ik heb het een maandje geleden geprobeerd met enkel minder eten, maar dat werkte niet

Nu ik op de hometrainer zit (vanaf deze week iedere dag 50km) lukt het prima
pi_81631464
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:34 schreef D. het volgende:

[..]

Ik WIL ook niet op gewicht blijven, het zit er alleen op de verkeerde plaatsen aan

zodra ik de 80 heb bereikt ga ik weer met gewichten stoeien en hoop het zo wat beter te verdelen
Nee maar als je straks genoeg afgevallen bent wil je het er niet weer bij krijgen, dat bedoel ik. Niet in vet, althans.
Jezelf uithongeren en snel afvallen is niet moeilijk (nog afgezien van hoe ongezond het is) want je weet dat het maar voor even is, maar daarna begint het echte werk pas. Dan moet je een patroon vinden dat gezonder is dan wat je gewend was, maar dat je wel voor langere tijd kunt volhouden.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:40:25 #144
18653 crew  D.
pi_81631660
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Nee maar als je straks genoeg afgevallen bent wil je het er niet weer bij krijgen, dat bedoel ik. Niet in vet, althans.
Jezelf uithongeren en snel afvallen is niet moeilijk (nog afgezien van hoe ongezond het is) want je weet dat het maar voor even is, maar daarna begint het echte werk pas. Dan moet je een patroon vinden dat gezonder is dan wat je gewend was, maar dat je wel voor langere tijd kunt volhouden.
Voor hen die wel op gewicht willen blijven is mijn optie niet de juiste nee
pi_81631723
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:40 schreef D. het volgende:

[..]

Voor hen die wel op gewicht willen blijven is mijn optie niet de juiste nee
Maar zeg je nu dat je wilt afvallen en daarna weer aan wilt komen?
pi_81631872
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef conleche het volgende:

[..]

Van lage bloeddruk word je altijd wel naar ja. Tenminste de paar x dat ik dat had (bij bloedprikken FGS, terwijl ik toch echt eigenlijk een bikkel ben ), ging ik bijna van mijn stokje. Heeft de dokter je niets gegeven aan medicijnen of dieet?
Ik heb een keertje (vorig jaar) ijzertabletten gekregen. Toen ik daarna terug kwam kreeg ik de tip om veel spinazie, volkorenbrood en rood vlees te eten en dat niet te combineren met zuivel. Ik slik nu zelf ijzerpilletjes van de drogist, maar helpen doet het niet echt.

Het stomme is dat ik elke keer denk dat ik er opnieuw last van heb, terwijl ik er eigenlijk voortdurend last van heb. Ik kan me echt niet meer herinneren wanneer ik de laatste keer on top of the world was! (zoals jij op die toffe foto! )
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:45:28 #147
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81631950
Gerookte zalm hebben we ook bij de asperges, bevatten goede vetten en kcal! want heb vandaag veel te weinig gegeten, komt omdat we er pas 11 uur af waren en straks om half tien weer liggen

Ben verbrand

Whoehoe, pinksterweekend is het gezelligste weekend in ons dorp, grote kermis, grote markt, feesttenten, vuurwerk... Heb er zin in
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81631980
Hoi D.!

Misschien kan je eens alles wat je op een dag eet, invullen op bijvoorbeeld www.caloriechecker.nl of http://valtaf.nl/index.php?pxd=.g&pxc=213140¤t=food¤t=foodtable. Vervolgens even checken hoeveel je zou moeten eten op http://www.giantpt.com/vo(...)caloriebehoefte.html met de formule harris-benedict. Je BMR is wat je lichaam nodig heeft om uberhaupt te overleven, je onderhoud is wat je nodig hebt om op gewicht te blijven bij normale activiteiten. Trek van je onderhoud ca. 500 kcal af en je hebt wat je moet eten om af te vallen.

Excuses dat ik geen mooie linkjes maak, ben aan het werk en heb weinig tijd .
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:46:30 #149
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_81632006
¡Hola chica´s!

Net geland in Cuzco, nu aan het wachten tot de hotelkamer schoon is. Erg mooi hier, alleen de hoogte is wel killing bij tijd en wijle. In Cuzco zitten we een paar dagen, dus hopen dat het went, op 3400m boven zeeniveau.

Op eigen verantwoording:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:49:20 #150
18653 crew  D.
pi_81632160
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:41 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Maar zeg je nu dat je wilt afvallen en daarna weer aan wilt komen?

Met mijn gewicht is niets mis, begon alleen een buikje te krijgen, en dat stoorde me

Ook wilde ik weer op de halterbank aan de slag gaan, maar dat buikje als uitgangspunt werkt ook niet motiverend
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:50:13 #151
18653 crew  D.
pi_81632207
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef Phaidra het volgende:
Hoi D.!
Hallo
pi_81632347
Hoi XM, doe eens een PM van je reisblog?

En D., het is met sporten altijd veel beter vol te houden. Je lichaam maakt dan ook stofjes aan waardoor je de moed erin houdt, en je kan veel meer eten Volgens mij kan jij ook beter nog tussendoortjes nemen ipv alleen ontbijt, lunch en veel avondeten, dan blijft je stofwisseling beter op gang, en voorkom je ineens een enorme snaaiaanval.
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:11 #153
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81632394
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:

oh ja dat wil ik ook nog graag! en ook van Mini!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:54:59 #154
18653 crew  D.
pi_81632435
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:

En D., het is met sporten altijd veel beter vol te houden. Je lichaam maakt dan ook stofjes aan waardoor je de moed erin houdt, en je kan veel meer eten Volgens mij kan jij ook beter nog tussendoortjes nemen ipv alleen ontbijt, lunch en veel avondeten, dan blijft je stofwisseling beter op gang, en voorkom je ineens een enorme snaaiaanval.
Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken

Ik neem dus pas een boterham als ik me 'flauw' begin te voelen
pi_81632447
Ik sport nu trouwens ook, ik heb echt waanzinnige spierpijn in mijn zij van het hoesten
  woensdag 19 mei 2010 @ 16:57:39 #156
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81632584
Klinkt echt als een heel verstandig dieet D.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 16:58:22 #157
18653 crew  D.
pi_81632623
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
Klinkt echt als een heel verstandig dieet D.
Dat klinkt sarcastisch

pi_81632665
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef D. het volgende:

[..]

Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken

Ik neem dus pas een boterham als ik me 'flauw' begin te voelen
Ai, maar met dat 'zo snel mogelijk je doel bereiken' snijd je jezelf wel in de vingers! Je lichaam went zo aan minder kcals, hierop past je spijsvertering zich aan, en als je je doel hebt bereikt merk je dat je ineens minder kan eten dan je eerst kon, om op hetzelfde gewicht te blijven!
Beter is echt wat geduldiger te zijn, met een normaal ritme te eten en te sporten, en jezelf niet uit te hongeren. Als je moet wachten met eten tot je echt flauw wordt, is het volgens mij al een beetje te laat.

Kwak kan dat principe beter uitleggen trouwens, die heeft de hele wetenschappelijke redenatie erachter paraat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Laureline op 19-05-2010 17:07:03 ]
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:01:51 #159
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81632787
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:58 schreef D. het volgende:

[..]

Dat klinkt sarcastisch

Is het ook

Naast dat je veel te weinig energie binnenkrijgt (zeker als je ook nog iedere dag zoveel sport!!) ontzeg je je lichaam ook allerlei voedingsstoffen die je hard nodig hebt.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:06:29 #160
18653 crew  D.
pi_81633048
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Is het ook

Naast dat je veel te weinig energie binnenkrijgt (zeker als je ook nog iedere dag zoveel sport!!) ontzeg je je lichaam ook allerlei voedingsstoffen die je hard nodig hebt.
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manier

En omdat ik straks op de halterbank ook weer massa wil aanmaken is het ook niet erg weer aan te komen. Het is alleen de bedoeling dat ik dan voldoende train dat (bijna) alles wat ik aankom in spiermassa omgezet wordt, en niet in vet.

Ik heb het al eens eerder gedaan op deze manier, en het werkte prima

Alleen toen ik de zin in het trainen verloor nam de spiermassa weer wat af en begon het buikje zich te vormen
pi_81633167
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
¡Hola chica´s!

Net geland in Cuzco, nu aan het wachten tot de hotelkamer schoon is. Erg mooi hier, alleen de hoogte is wel killing bij tijd en wijle. In Cuzco zitten we een paar dagen, dus hopen dat het went, op 3400m boven zeeniveau.

Op eigen verantwoording:
SPOILER
Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?
Hoi XM! het gaat hier een stuk beter, wat lief dat je eraan dacht
pi_81633194
Blurred en lau, ik zal jullie even PM'en
pi_81633213
Ja, en de volgende keer dat je ophoudt met trainen zal zich dus een dubbel zo groot buikje gaan vormen. Zo werkt dat helaas.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:09:38 #164
70532 loveli
N
pi_81633230
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef D. het volgende:
Of is dit een SC?
Officieel niet
crap in = crap out
pi_81633242
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef D. het volgende:

[..]

Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manier

En omdat ik straks op de halterbank ook weer massa wil aanmaken is het ook niet erg weer aan te komen. Het is alleen de bedoeling dat ik dan voldoende train dat (bijna) alles wat ik aankom in spiermassa omgezet wordt, en niet in vet.

Alleen toen ik de zin in het trainen verloor nam de spiermassa weer wat af en begon het buikje zich te vormen
het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?
Ja doei.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:10:07 #166
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81633260
quote:
Zou zomaar kunnen, want het komt mij erg bekend voor! En de laatste keer bij de bloedbank had ik inderdaad laag ijzergehalte, en bloeddruk is volgens mij chronisch laag.

Al kan ik me wel gewoon goed houden bij Pilates, dus heel ernstig is het niet, maar zulke dagen heb ik wel
Ik heb ook een fles bloedwijn van Zonnatura aangeschaft op aanraden van mn schoonmoeder, die zweert erbij Maar tis lekker, dus vooruit!
pi_81633304
Met een bakfiets door de stad fietsen zonder jas aan is zo
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:11:15 #168
18653 crew  D.
pi_81633328
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef loveli het volgende:

[..]

Officieel niet
Ojee, voor jou was ik gewaarschuwd
pi_81633352
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
met een gewone fiets denk ik ook wel hoor
Ja doei.
pi_81633405
D.: alle spieren die je nu nog hebt eet je lichaam door dat uithongeren wel eerst op, waardoor je straks bij het trainen al met een onnodige achterstand begint.
pi_81633415
Nieuwe lijstje. Die snoepjes zijn niet goed, maar het enige wat ik had en ik was echt flauw...
O: 2x volkorenboterham met jam
T: 330 ml smoothie van magere yoghurt, sinaasappelsap en frambozen
L: 2x volkorenpistoletje met ham\
T: 1 gegrilde paprika en 1 winterwortel
T: paar snoepjes en 2 speculaasjes
D: nog onduidelijk
pi_81633423
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
D.: alle spieren die je nu nog hebt eet je lichaam door dat uithongeren wel eerst op, waardoor je straks bij het trainen al met een onnodige achterstand begint.
+dat.
Ja doei.
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:13:02 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81633425
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Hoe tof!

En hoi D.! Voor een kerel eet je idd verdraaid weinig, denk ook aan je gezondheid he

Zo roti maken!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:13:17 #174
70532 loveli
N
pi_81633441
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:26 schreef D. het volgende:

[..]

Hoelaat komen die?
Nu dus.

Geen crashdieet doen, jezelf volstoppen met groente en 2 stuks fruit, voldoende bewegen en als je je daaraan houdt mag je eens per week naar de mac
crap in = crap out
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:13:21 #175
18653 crew  D.
pi_81633446
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?
Ik doe het ook niet 'voor de zomer'. de vorige keer was het najaar

En volhouden? Tja, ik hoop het trainen straks vol te houden, maar ik doe dingen altijd 'all the way' of ik doe het niet Een beetje 'half trainen' zodat ik het langer volhoud daar geloof ik niet zo in
pi_81633457
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Hoe tof!

En hoi D.! Voor een kerel eet je idd verdraaid weinig, denk ook aan je gezondheid he

Zo roti maken!
roti...!
pi_81633476
roti! lekker!

Mr.Mo is nu bijna bij het sportcentrum, dus ik ga zo maar 's die kant op (1 minuut lopen vanaf deze terminalkamer )

sporten
Ja doei.
pi_81633480
Oja lijstje:

O: 2 volkoren boterhammen met smeerkaas
T: glas milk & fruitdrink
L: 4 volkoren knackebrod met kaas en tapenade, handje rivierkreeftjes met knoflook
D: macaroni mit gehakt en heel veel groente (broccoli!)
T: yoghurtje ofzo
pi_81633528
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ik doe het ook niet 'voor de zomer'. de vorige keer was het najaar

En volhouden? Tja, ik hoop het trainen straks vol te houden, maar ik doe dingen altijd 'all the way' of ik doe het niet Een beetje 'half trainen' zodat ik het langer volhoud daar geloof ik niet zo in
als je het juist 'all the way' wilt doen, dan moet je dus je levensstijl fatsoenlijk onder handen nemen en een manier van leven vinden die je wel vol kunt houden en die je het resultaat geeft dat je wilt
Ja doei.
pi_81633545
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

met een gewone fiets denk ik ook wel hoor
Hehe ja, maar zo'n groot wiebelding aan de voorkant voelt gewoon heel stoer
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:17:13 #181
171422 LadyBlack
paint it black
pi_81633677
Lijst!

O: bak yoghurt met geraspte appel en honing
T: cappuccino
L: 2 boterhammen, pindakaas en jam
T: bak kwark met jam
D: dat ga ik zo in de supermarkt beslissen
T: wijn
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:17:21 #182
18653 crew  D.
pi_81633683
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
Het valt mee hoor

Ik zie vooral mijn buik slinken en mijn broek afzakken
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:17:44 #183
70532 loveli
N
pi_81633708
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef D. het volgende:

[..]

Kom op, je bent man, dan is afvallen al een stuk makkelijker. Jouw lijf bereidt zich niet voor om 9 maanden zwangerschap te overleven, je hoeft maar voor 6 weken vet met je mee te zeulen voor tijdens het jagen.

Met crashen raak je ook spieren kwijt. Je doet het trouwens precies verkeerdom vergelegen met bodybuilders, die kweken eerst spieren en trainen dan het vet weg (want meer spieren om het weg te krijgen, dus sneller resultaat).

Dus: eiwitrijk eten een uurtje voor je training, 3 keer in de week flink aan het ijzer en waar je je koolhydraten laat moet je zelf maar weten. Als je crasht word je hier afgeschoten.
crap in = crap out
pi_81633724
quote:
ja lijstje:

Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.

Het is bij mij nu over, maar ik kan je niet helpen door te zeggen hoe dat gelukt is helaas. Ik weet dus wel dat je je enorm crap kunt voelen daardoor!
pi_81633806
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Kom op, je bent man, dan is afvallen al een stuk makkelijker. Jouw lijf bereidt zich niet voor om 9 maanden zwangerschap te overleven, je hoeft maar voor 6 weken vet met je mee te zeulen voor tijdens het jagen.

Met crashen raak je ook spieren kwijt. Je doet het trouwens precies verkeerdom vergelegen met bodybuilders, die kweken eerst spieren en trainen dan het vet weg (want meer spieren om het weg te krijgen, dus sneller resultaat).

Dus: eiwitrijk eten een uurtje voor je training, 3 keer in de week flink aan het ijzer en waar je je koolhydraten laat moet je zelf maar weten. Als je crasht word je hier afgeschoten.
Inderdaad, lekker veel eten en massa aanzetten als dat je doel is!! Een sterke man moet de hele dag door eten
Hup, zet die laffe hometrainer aan de kant en ga ijzer pompen.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:20:24 #186
70532 loveli
N
pi_81633839
Enniewee... ik moet weg, de gaarkeuken wacht niet op me.
crap in = crap out
pi_81633842
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
¡Hola chica´s!

Op eigen verantwoording:
SPOILER
*trots is, want voorspeld heeft!!*

Maar zorg je wel goed voor jezelf? Heb je van die poeders bij je? Die je in water oplost, met zouten enzo?
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:20:38 #188
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81633854
Geen zin in het sporten, Mootje? *aai*

Ik ga zo naar Body Jam en heb er wel zin in! Misschien als ik het vriendje zover krijg ga ik na afloop nog even fitnessen, dan ga ik erheen voor BJ om 20.00 en komt hij om 21.00 om nog even samen te fitnessen Dan kunnen we samen nach Hause!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:21:16 #189
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81633887
Oh en haai XM! Ik zag net dat ik na Rome twee blogberichten bij te lezen heb, dus dat ga ik doen Edit: oh nu 3!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:21:25 #190
18653 crew  D.
pi_81633898
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:14 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

als je het juist 'all the way' wilt doen, dan moet je dus je levensstijl fatsoenlijk onder handen nemen en een manier van leven vinden die je wel vol kunt houden en die je het resultaat geeft dat je wilt
Ik weet wat ik moet doen voor het resultaat, het volhouden is alleen niet gemakkelijk

Als je om 23:00u nog snel ff je dagelijkse 500gr kwark naar binnen werkt krijg je weleens genoeg van kwark
pi_81633899
*zwaait naar XM die ontzettend stoer op een berg is*
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:22:43 #192
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81633960
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef D. het volgende:

[..]

Het valt mee hoor

Ik zie vooral mijn buik slinken en mijn broek afzakken
Je bent wel verrekte eigenwijs he?? Wat jij doet is gewoon roof op je lichaam.

Loon + vakantiegeld = meer geld
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:23:43 #193
18653 crew  D.
pi_81634012
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Als je crasht word je hier afgeschoten.
Ik crash niet echt, ik eet alleen buiten mijn avondmaaltijd om een stuk minder

Niet dat ik anders altijd zo veel nodig had, maar ik hou zoveel van eten
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:25:19 #194
18653 crew  D.
pi_81634096
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:22 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Je bent wel verrekte eigenwijs he?? Wat jij doet is gewoon roof op je lichaam.
'Grappig' dat juist hier iedereen mij van het afvallen af probeert te praten
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:25:44 #195
18653 crew  D.
pi_81634116
Ja ik weet het, niet van het afvallen, maar van de manier waarop
pi_81634123
ik wil ook blog van XM!
pi_81634201
@ conleche: je hebt PM, m'n inbox stond nog open
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:27:35 #198
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81634225
hehe 2 zelfs!
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:27:45 #199
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81634231
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:23 schreef D. het volgende:

[..]

Ik crash niet echt, ik eet alleen buiten mijn avondmaaltijd om een stuk minder

Niet dat ik anders altijd zo veel nodig had, maar ik hou zoveel van eten
Uit De Dikke Van Dale Maria:
Crashdieet: de neiging te weinig voedsel tot je te nemen om zodoende snel resultaat te bereiken, dit met nare gevolgen voor de gezondheid (zie ook 'stofwisseling') en de broekband op lange termijn.
pi_81634249
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:21 schreef D. het volgende:

[..]

Ik weet wat ik moet doen voor het resultaat, het volhouden is alleen niet gemakkelijk

Als je om 23:00u nog snel ff je dagelijkse 500gr kwark naar binnen werkt krijg je weleens genoeg van kwark
Waarom eet je dat dan ook niet verspreid over de dag?
pi_81634267
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Crashdieet: de neiging te weinig voedsel tot je te nemen om zodoende snel resultaat te bereiken, dit met nare gevolgen voor de gezondheid (zie ook 'stofwisseling') en de broekband op lange termijn.

D. je lijkt inderdaad eigenwijs. Sommige hier hebben er echt verstand van en wat loveli bijvoorbeeld verkondigt snijdt toch wel echt hout...
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:29:22 #202
18653 crew  D.
pi_81634311
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:27 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jaja

pi_81634391
Thanx!! Perruche en Blurred!
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:31:00 #204
18653 crew  D.
pi_81634402
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:28 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Waarom eet je dat dan ook niet verspreid over de dag?
die 2-4 sneetjes brood verspreid ik ook

En straks tijdens het trainen verspreid ik ook al mijn eiwitrijke voeding (vandaar ook die kwark zo laat
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:34:43 #205
70532 loveli
N
pi_81634591
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef D. het volgende:

[..]

En straks tijdens het trainen verspreid ik ook al mijn eiwitrijke voeding (vandaar ook die kwark zo laat
Eiwitten kun je dacht ik het beste tussen een uur voor en een half iuur na trainen eten, dus hoe laat train jij?
Zie bb-fora voor betere info.

Btw, voor erg eigenwijze mensen weet Co ook nog een geweldig dieet, iets met masplesyrup en limoensap.
crap in = crap out
  woensdag 19 mei 2010 @ 17:35:39 #206
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81634645
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Eiwitten kun je dacht ik het beste tussen een uur voor en een half iuur na trainen eten, dus hoe laat train jij?

Btw, voor erg eigenwijze mensen weet Co ook nog een geweldig dieet, iets met masplesyrup en limoensap.
O, gaan we dat spelletje voortzetten? .

In dat geval ga ik nu koezkoez klaarmaken .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:35:54 #207
70532 loveli
N
pi_81634656
En omdat ik toch maar thuis eet:
D: 200 gr roerbakgroente & 150gr forelfilet.
crap in = crap out
pi_81634659
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:31 schreef D. het volgende:

[..]

Dat is zo weinig, dat valt haast niet te spreiden tenzij je per keer een halve boterham eet.
  Vis een optie? woensdag 19 mei 2010 @ 17:37:26 #209
70532 loveli
N
pi_81634727
Ik wist dat ik ergens een tikfout maakte, maar was 'em kwijt.
crap in = crap out
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:41:59 #210
18653 crew  D.
pi_81634974
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Ik ben bekend met de bb-fora, en de juiste manier van trainen, voeding e.d.

en dan bedoel ik ook de juiste, en niet wat 'voor mij' weleens de juiste zou kunnen zijn
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:44:44 #211
18653 crew  D.
pi_81635099
Nu twijfel ik over wat te doen
pi_81635144
Ik heb besloten dat ik D. z'n gang laat gaan. Je hebt eigenwijs en eigenwijs en dit is eigenwijs.

hihi.

Mijn medereiziger meldt net dat hij niks is aangekomen. Het leven is oneerlijk, want hij at dezelfde zoete troep als ik. En hij heeft veel minder gestapt dan ik, want langere benen.

*Pissed is.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 17:48:07 #213
18653 crew  D.
pi_81635231
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:45 schreef conleche het volgende:
Ik heb besloten dat ik D. z'n gang laat gaan. Je hebt eigenwijs en eigenwijs en dit is eigenwijs.
Eigenwijs is my middlename

Al brengen jullie me wel aan het twijfelen hoor
pi_81635425
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:48 schreef D. het volgende:

[..]

Eigenwijs is my middlename

Al brengen jullie me wel aan het twijfelen hoor
Oh, in dat geval doe ik een poging. Ga door zoals je bezig bent, maar eet wat meer. Als je gezond blijft eten kan je echt veel meer eten dan je denkt. Neem bij het ontbijt 2 boterhammen en bij de lunch 3 en dan nog wat gezonde tussendoortjes. Fruit, noten, kwark, een eitje, stukje koude kip, de lijst is endless. Als je gaat crashen dan werkt het. Geen twijfel mogelijk. Maar zodra je dan weer normaal gaat eten denkt je lichaam dat het moet hamsteren voor weer zo'n barre periode en zal het veel meer kcals. opslaan als vet dan voorheen. En hoe vaker je dit doet, hoe minder je kan eten zonder aan te komen. En ik was vroeger net zo eigenwijs als jij en nu zit ik met de gebakken peren. Dus: meer eten, (gezond!)blijven sporten en dat volhouden.

Oh en als je 1x in de week naar de Mac wil; prima, maar dan moet je de rest van de week van de rotzooi afblijven.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 18:09:02 #215
18653 crew  D.
pi_81636038
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Oh, in dat geval doe ik een poging. Ga door zoals je bezig bent, maar eet wat meer. Als je gezond blijft eten kan je echt veel meer eten dan je denkt. Neem bij het ontbijt 2 boterhammen en bij de lunch 3 en dan nog wat gezonde tussendoortjes. Fruit, noten, kwark, een eitje, stukje koude kip, de lijst is endless. Als je gaat crashen dan werkt het. Geen twijfel mogelijk. Maar zodra je dan weer normaal gaat eten denkt je lichaam dat het moet hamsteren voor weer zo'n barre periode en zal het veel meer kcals. opslaan als vet dan voorheen. En hoe vaker je dit doet, hoe minder je kan eten zonder aan te komen. En ik was vroeger net zo eigenwijs als jij en nu zit ik met de gebakken peren. Dus: meer eten, (gezond!)blijven sporten en dat volhouden.

Oh en als je 1x in de week naar de Mac wil; prima, maar dan moet je de rest van de week van de rotzooi afblijven.
Ik ben alleen bang dat het dan nog langer gaat duren voor ik mijn doel bereikt heb

Maar ik wil het iets meer eten best proberen

Of ik ga maar gelijk 'all the way' weer aan de gewichten hangen
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:10:55 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81636105
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:09 schreef D. het volgende:

[..]

Ik ben alleen bang dat het dan nog langer gaat duren voor ik mijn doel bereikt heb

Maar ik wil het iets meer eten best proberen

Of ik ga maar gelijk 'all the way' weer aan de gewichten hangen
Snel afvallen = snel weer aankomen.
Langzamer (niet langzaam) afvallen = blijvend afvallen.

Wat wil je liever? .
Niet meer actief op Fok!
pi_81636181
Lijstje:
O - niks
T - blikje chocomel
L - wit bolletje met gebakken ei, aspergesoep, melk, plakje zalm, twee plakjes brie, nog een stukje stinkkaas
T - blikje chocomel, kaasuienbolletje met filet americain
D - wéér uit eten, ik ga proberen me in te houden!

Verder morgen gesprek met iemand van de HR-afdeling, kijken wat dat voor m'n humeur doet. En vrijdag dan sollicitatiegesprek. En zoals het nu op m'n werk gaat hoop ik echt dat dat wederzijds bevalt!
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 18:13:18 #218
18653 crew  D.
pi_81636201
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Snel afvallen = snel weer aankomen.
Langzamer (niet langzaam) afvallen = blijvend afvallen.

Wat wil je liever? .
Ik wil ook snel weer aankomen, maar niet als vet/buik maar als spiermassa
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:15:39 #219
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81636290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:12 schreef imago het volgende:
Lijstje:
O - niks
T - blikje chocomel
L - wit bolletje met gebakken ei, aspergesoep, melk, plakje zalm, twee plakjes brie, nog een stukje stinkkaas
T - blikje chocomel, kaasuienbolletje met filet americain
D - wéér uit eten, ik ga proberen me in te houden!

Verder morgen gesprek met iemand van de HR-afdeling, kijken wat dat voor m'n humeur doet. En vrijdag dan sollicitatiegesprek. En zoals het nu op m'n werk gaat hoop ik echt dat dat wederzijds bevalt!
Nou dat is wel een dramatisch lijstje zeg . Ik hoop dat het door je humeur komt en dat je, als je je weer beter voelt, ook weer beter gaat eten .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:16:04 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81636305
Oh, ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb ook aan troosteten gedaan vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_81636623
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:16 schreef Viking84 het volgende:
Oh, ik mag eigenlijk niks zeggen, want ik heb ook aan troosteten gedaan vandaag .
Tan? En wrom?
pi_81636642
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:13 schreef D. het volgende:

[..]

Ik wil ook snel weer aankomen, maar niet als vet/buik maar als spiermassa
Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.

Het doel is niet zo snel mogelijk resultaat, het doel is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:28:36 #223
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81636850
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:23 schreef conleche het volgende:

[..]

Tan? En wrom?
Gewoon, me kut voelen. En ik ben helemaal geen troosteter, maar soms heb ik zo'n dag dat het moet ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:29:57 #224
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81636919
Hele dag gewerkt, even snel een berichtje posten en dan (bijna) alles terug lezen,
en dan weer naar zumba en dan douche en dan lekker gezellig bij visite zitten
(ouders zijn 22 jaar getrouwd )

lijstje vandaag tot nu toe:
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: 2 crackers met kipfilet / thee
m: 2 beschuitjes met aardbeien / glas halfvolle melk
t: glaasje smoothie (yoghurt/kiwi/honing), 2 hapjes kaneelstengel
a: bruine pistolet met veel pitten en zaden met sla, tomaten, komkommer, gekookt ei, ketchup (niet veel tijd om iets anders te maken, want ben net thuis en zo omkleden en dan door naar zumba)
toetje: heel klein beetje stracciatella-ijs
t: na Zumba misschien stukje eigengemaakte kwarktaart/hapjes, nog geen idee!
pi_81637039
Ik heb een lekkere couscoussalade gemaakt en tzatziki.

Dat is een klein wonder, want ik ken helemaal nie koke!
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:44:56 #226
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81637464
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 16:28 schreef Perruche het volgende:

[..]

vervelend is dat he! Ik had het in Mexico. Toen ik er kwam ¤200 borg betaald (in peso) voor m'n appartementje, toen ik de pesos terugkreeg, was het nog maar 150 euro waard ofzo...
Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
pi_81637684
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:18 schreef -marz- het volgende:

[..]

Hey Anna ik heb dit ook gehad, heel lang (maar ik heb ook last van winterdepressie, op een gegeven moment weet je ook niet meer wat nou waardoor veroorzaakt wordt, maargoed, hb waarde was altijd rond de 5 en dat is laag) en bij mij leek er helemaal niets tegen te helpen. Ik had er ook oorsuizen bij en ik kon niet lang staan, bijv. strijken of koken was een gruwel. De hele dag een vaatdoekgevoel, (te) veel slapen.

Het is bij mij nu over, maar ik kan je niet helpen door te zeggen hoe dat gelukt is helaas. Ik weet dus wel dat je je enorm crap kunt voelen daardoor!
Wat fijn dat het bij jou automatisch over is gegaan!! Goed voorbeeld doet goed volgen. Ik heb het inderdaad ook met strijken. Helaas is dat voor mijn vriendje geen argument om dat taakje over te nemen . Volgende week nog maar eens naar de huisarts, wie weet kan die er nog iets zinnigs over zeggen.

En LB, thanks voor de tip Bloedwijn klinkt een beetje yukkie, maar het is het proberen waard!
pi_81637752
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:44 schreef Noukjee het volgende:

[..]

Nou lekker dan.. ik ga over andershalve maand voor 2 weken naar griekenland op vakantie
In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.
Een half jaar geleden was een euro nog bijna $1,50 waard, nu nog maar $1,27.

Jij hebt op vakantie nergens last van.

-edit- Oh, en gefeliciteerd met je ouders natuurlijk!
pi_81637996
Hoi! Wat ging het snel, kga straks pas bijlezen hoor.
Nu staat mn eten op en kom ik verkondigen dat een badpak kopen een ramp is
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:00:49 #230
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_81638073
Mijn lijstje is ook niet al te best: ik heb een stuk taart, cake en een stroopwafel op

O: 2 boterhammen met filet americain
T: appel, banaan
T: stukje appel crumble taart
L: pistoletje zeeuws spek met honing mosterdsaus
T: appel
T: plak stoofperencake, stroopwafel
D: pasta bolognese

en dan vanavond nog wat yoghurt denk ik.
pi_81638094
Bel de modepolitie want ik heb birckenstocks

Niet van birckenstock, van Manfield, dan is het minder erg !
pi_81638191
Mijn - volgens mij - retegezonde avondeten risotto met spinazie en zalm (al is rijst dan weer niet zo goed geloof ik?)

pi_81638276
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:

deze:

pi_81638304
Oh en ik vind mij heel sterk want lief stelde voor patat te halen maar ik zei "Neen! Wij zullen Gezond eten tot ons nemen!". Dus.
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:06:58 #235
18653 crew  D.
pi_81638349
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:24 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Dan hoef je toch niet per se eerst af te vallen? Je kunt toch ook gewoon nu al spieren gaan kweken, dan helpen die meteen met het verbranden van het vet dat er nog zit.

Het doel is niet zo snel mogelijk resultaat, het doel is om er zo lang mogelijk plezier van te hebben.
*overweegt
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:01 #236
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81638355
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:01 schreef P.F het volgende:

Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc

Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks )
  Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:07:20 #237
18653 crew  D.
pi_81638364
En dan bedoel ik niet dat ik het nogmaals weeg
pi_81638386
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:05 schreef P.F het volgende:

[..]

deze:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leuk toch? Zitten ze lekker?
pi_81638421
ziet er goed uit razz!
  woensdag 19 mei 2010 @ 19:08:35 #240
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81638430
Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
pi_81638462
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Nee juist erger want dan kun je niet het excuus gebruiken dat ze zo lekker lopen/goed voor je voeten zijn etc

Wel een leuk model, die ga ik misschien ook kopen voor de zomer
(alleen neem ik dan wel echte birkenstocks )
Manfield heeft iig betere service dan birckenstock plus het is naar mijn mening een vrij goede schoenenwinkel plus de randjes zijn minder hoog dus zitten ze bij mij beter.
pi_81638481
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 19:07 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Best leuk toch? Zitten ze lekker?
Ze zitten vooral lekker, ik zie alleen 10 tenen *brrr*

Ik vind tenen best intiem.
pi_81638784
Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel . D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?

Mijn lijst; beetje rommelig vanwege bezoek aan jarige schoonmoeder.
  • havermout
  • broodmaaltijd (5 sneden, gebakken ei, zoetzuur, mayo), 4 krekkers (boter, jam)
  • chocoladetaart (naar recept van Sylvia Witteman, dus vet, zwaar en lekker)
  • 5 toastjes gerookte zalm
  • 1 rosé
  • 2 kommetjes goedgevulde groentesoep met ballen
  • 2 stukjes bladerdeeg"pizza" met ham & asperge
  • 1 stuk rijstepudding met gember

Over de bikini's: ik zwem al jaren in zo'n jurkachtig badpak; vind ik mooi en bovendien lekker bedekt. Voor in chloorbaden met volk. Als het even kan zorg ik dat er vakantie gevierd wordt op een plek waar ik lekker in m'n nakie kan zonnen en zwemmen.
  • ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
    pi_81638973
    **breaking news**
    P.F heeft zojuist een vol bakje ijs gegeten!! Iemand help haar!! En dat alles voor het avondeten!!

*update*
    en er ligt een lege doos met negerzoenen haast haar!!!

[ Bericht 15% gewijzigd door Haaarbal op 19-05-2010 19:25:34 ]
    Kirby is gemaakt voor knuff. Ze noemen hem wel eens, huggy the bär!
    &lt;( ^__^ )&gt;: wub woo
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:25:19 #245
    18653 crew  D.
    pi_81639234
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:16 schreef sigme het volgende:
    Ha, een nieuwe! Mannenvlees nog wel . D,. doe me een lol en ga gewoon lekker eten en flink trainen en eenmaal wekelijks naar de Mac (brrrrrrrr), dan mag je langer & leuker hier bij de mooie meisjes spelen, ok?

Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
    pi_81639435
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:25 schreef D. het volgende:

[..]

Maar als ik ga trainen, en aankomen, heb ik hier niets meer te zoeken
    O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
    ik moet verrassend weinig
    Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:30:05 #247
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81639464
    Huh?

Asperges met zalm, ham, boter, pasta met room, boursin, en nog meer zalm was echt ongelooflijk jummie!
    Volgende week weer
      woensdag 19 mei 2010 @ 19:30:49 #248
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81639510
    *quest for bedorven haring*

Nah ik ga toch maar weer es naar de sportschool
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:34:17 #249
    18653 crew  D.
    pi_81639687
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

O jawel hoor, want dan komt de echte uitdaging waarover dagelijks gerapporteerd en gepraat kan worden: op gewicht blijven. Afvallen is geen kunst: m'n schoonzus heeft afgelopen drie weken geleefd op laserprikken in d'r oor door een natuurgeneeskundige + 3 krekkers en 2 bakjes kwark per dag, en was 12 kilo afgevallen. Of eet een bedorven haring, ook snel goed voor een kilo of 4.
    Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voor
    pi_81639710
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:08 schreef Blurred86 het volgende:
    Ziet er goed uit razztwizzle! En goed van je dat je de friet weerstaan hebt, al lijkt mij dat je risotto veel lekkerder geweest moet zijn dan friet!
    Nouja, patat is natuurlijk heerlijk, maar als 't aan m'n lief ligt eten we dat 3x per week. Dus enige weerstand van mijn kant is gewoon pure noodzaak als ik niet 10 kilo per maand wil aankomen.

En nu ga ik zingen, tabée!
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:37:24 #251
    18653 crew  D.
    pi_81639830
    Ik ben net, achter de schermen, omgepraat

Ik ga morgen dus weer eten
    pi_81639832
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:34 schreef D. het volgende:

[..]

Dit is toch het afvaltopic? Als ik probeer aan te komen d.m.v. fitness/bodybuilding zijn daar weer andere topics voor
    Och, d'r zijn wel meer deelnemers hier geweest die eerder wat bij moesten zetten dan afvallen.
    Maar ontopic: ga normaal eten en ga daarbij flink trainen. Niet van dat halfzachte geflut met 4 boterhammetjes en de Mac. Da's vlees noch vis, en slecht voor je. Hoef je trouwens helemaal niet af te vallen ook: gewoon vet omsmelten naar spieren. Als dat betekent dat je nu hier direct wegloopt, het zij zo. Beter een gezond lijf dan een gezellig topic.
      Moderator woensdag 19 mei 2010 @ 19:45:08 #253
    18653 crew  D.
    pi_81640255
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:37 schreef sigme het volgende:

[..]

Och, d'r zijn wel meer deelnemers hier geweest die eerder wat bij moesten zetten dan afvallen.
    Maar ontopic: ga normaal eten en ga daarbij flink trainen. Niet van dat halfzachte geflut met 4 boterhammetjes en de Mac. Da's vlees noch vis, en slecht voor je. Hoef je trouwens helemaal niet af te vallen ook: gewoon vet omsmelten naar spieren. Als dat betekent dat je nu hier direct wegloopt, het zij zo. Beter een gezond lijf dan een gezellig topic.
    Als ik ga trainen moet ik weer voldoende eiwitten binnen krijgen.

Om de 3 uur iets eten, shakes voor en na de training, enz.

Dus normaal eten zou ik het niet willen noemen, wel genoeg
    pi_81641066
    Hoe meer ik erover nadenk, hoe raarder ik het vind dat je eerst gaat afvallen als je uiteindelijke doel is om spieren te kweken. Daarmee ga je op een moeilijke manier vet proberen te verbranden terwijl dat veel makkelijker gaat als je die spieren eenmaal hebt, onthou je je lichaam alle voedingsstoffen die het nodig heeft en help je de spieren die je al had om zeep, om vervolgens van voor af aan te beginnen met opbouwen.

Geheel offtopic: ik ben bezig om allemaal nieuwe computerdingen te leren, en ik heb me echt zelden zo dom gevoeld als nu.
    pi_81641300
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Mini_rulez het volgende:
    Hoe meer ik erover nadenk, hoe raarder ik het vind dat je eerst gaat afvallen als je uiteindelijke doel is om spieren te kweken. Daarmee ga je op een moeilijke manier vet proberen te verbranden terwijl dat veel makkelijker gaat als je die spieren eenmaal hebt, onthou je je lichaam alle voedingsstoffen die het nodig heeft en help je de spieren die je al had om zeep, om vervolgens van voor af aan te beginnen met opbouwen.

Geheel offtopic: ik ben bezig om allemaal nieuwe computerdingen te leren, en ik heb me echt zelden zo dom gevoeld als nu.
    Klopt, het hoort dan ook andersom: eerst aankomen, dan de spieren versterken en daarmee dus de vetjes eraftrainen.
      woensdag 19 mei 2010 @ 20:06:31 #256
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81641389
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:00 schreef Mini_rulez het volgende:
    Hehe, ik herken dat. Ik merk ook dat ik het steeds lastiger vind om nieuwe dingen te leren.
    Soms wil ik mijn neefje van 14 iets uitleggen over mobieltjes of computers en dan zegt 'ie: "Ja duh, dat wist ik al lang! Ik ben niet dom ofzo!" .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 19 mei 2010 @ 20:22:38 #257
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81642294
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 18:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

In Griekenland zelf is er geen verschil want zij hebben ook de euro, da's nou juist het hele probleem. Doordat de Grieken hun economie naar de haaien hebben laten gaan, is de euro als geheel enorm in waarde aan het dalen ten opzichte van andere munteenheden (zoals de dollar en de peso). Ik moet dus nu in de VS meer euro's betalen voor elke dollar dan bijv. een half jaar geleden, dus wordt alles duurder.
    Een half jaar geleden was een euro nog bijna $1,50 waard, nu nog maar $1,27.

Jij hebt op vakantie nergens last van.

-edit- Oh, en gefeliciteerd met je ouders natuurlijk!
    dankjewel:)
    Oh ik wist niet zeker dat ze de euro hadden! Nou gelukkig maar

@ Razztwizzle,
    Goed van je dat je de frietjes heb het kunnen slaan, zelf heb ik ook al 2 maanden geen frituur meer gehad, maar ook niet echt heel erg behoefte aan!

Net terug van Zumba, was wel weer even heerlijk!
    Alleen steek in me zij doordat ik net daarvoor avond had gegeten,
    kan ik de volgende keer maar beter niet doen .. ?
      woensdag 19 mei 2010 @ 20:39:23 #258
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81643330
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 19:29 schreef sigme het volgende:

[..]

Toevallig een duitse arts/methode? En mocht ze er ook groente bij eten? En alleen maar thee en koffie drinken + een glas vitaminebruistablet?

Dan heb ik datzelfde dieet ook gedaan toen ik 18 was, samen met mn moeder.
    Ik viel af van 65 naar 58, en een jaar later was ik gewoon weer 62

Daarom heb ik me voorgenomen om nooit meer een dieet te volgen dat niet gewoon normaal eten is
    pi_81643869
    Lijstje:
    O: grapefruitsap, ananas met yoghurt
    T: boterham kaas
    L: gebakken ei met boterham, bakje yoghurt
    T: halve zak Thai Chili chips
    T: boterham pindakaas
    D: mosterdsoep, veel bloemkool
    T: kwark met vanilleyoghurt
    sport: heel veel hoesten

Niet zo slim geloof ik, zuivel met een zere keel (slijmvorming?), maar het is zo lekker verkoelend
      woensdag 19 mei 2010 @ 20:50:37 #260
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81644008
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
    Niet zo slim geloof ik, zuivel met een zere keel (slijmvorming?), maar het is zo lekker verkoelend
    Tis vooral zoete melk waar je op moet letten geloof ik, en ook sinaasappelsap.
    pi_81644181
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:50 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Tis vooral zoete melk waar je op moet letten geloof ik, en ook sinaasappelsap.
    Zoete melk? Is dat van die gecondenseerde melk in blikjes? Dat ken ik alleen uit een boek, waarin de hoofdiguur er dol op is en dan zo'n heel blikje (of twee) leegslurpt, geen idee meer welk boek...
    pi_81644203
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:48 schreef Laureline het volgende:
    Lijstje:
    O: grapefruitsap, ananas met yoghurt
    T: boterham kaas
    L: gebakken ei met boterham, bakje yoghurt
    T: halve zak Thai Chili chips
    T: boterham pindakaas
    D: mosterdsoep, veel bloemkool
    T: kwark met vanilleyoghurt
    sport: heel veel hoesten

Oh, je eet nog wel zie ik . Voel je je al een pietsie beter? En komt de mini wel af en toe vragen of je je al lekkerder voelt?
    pi_81644315
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:

[..]

Zoete melk? Is dat van die gecondenseerde melk in blikjes? Dat ken ik alleen uit een boek, waarin de hoofdiguur er dol op is en dan zo'n heel blikje (of twee) leegslurpt, geen idee meer welk boek...
    Olifantenkwak, noemde mijn vader dat altijd. In Frankrijk hadden we wel eens per ongeluk zo'n blikje (zo groot als een klein tomatenpureeblikje) te pakken, met van die dikke zoete kledder. Overigens had ik destijds géén idee waarnaar verwezen werd met de genoemde kwak.
    pi_81644709
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:55 schreef sigme het volgende:

[..]

Olifantenkwak, noemde mijn vader dat altijd. In Frankrijk hadden we wel eens per ongeluk zo'n blikje (zo groot als een klein tomatenpureeblikje) te pakken, met van die dikke zoete kledder. Overigens had ik destijds géén idee waarnaar verwezen werd met de genoemde kwak.
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:03:26 #265
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81644830
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef Laureline het volgende:

[..]

Mmmm gecondenseerde melk Dat deden mijn vriend en ik in de koffie toen we in Hongarije kampeerden was suiker en melk inéén zeg maar

Maar ik bedoelde gewone melk dus. Daar krijg je slijmvorming van, maar van bijvoorbeeld karnemelk niet, en volgens mij kwark ook niet
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:03:48 #266
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81644852
    quote:

[..]

Ieuw
    pi_81645038
    quote:

[..]

Het is heerlijk in de citroenmerengue taart (uit t spaanse kookboek) of om toffees van te maken

Ohja, van het terug lezen krijg ik rotterdamverdedigneigingen!
    pi_81645650
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 20:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, je eet nog wel zie ik . Voel je je al een pietsie beter? En komt de mini wel af en toe vragen of je je al lekkerder voelt?
    Ja, als ik op mijn sterfbed lig heb ik vast nog de hele dag trek in lekkere dingen. De enige dagen in mijn leven dat ik echt weinig at waren kotsdagen.

En de mini komt iedere dag stralend en blakend van gezondheid vragen hoe het gaat. Daarbij schijnt de mini het idee te hebben dat het ziekzijn ook het denkvermogen aantast, dus als ik suf op de bank naar een film kijk hoor ik constant naast mij het heldere stemmetje van de mini, die mij hulpvaardig alles uitlegt. "Zie je die robots mama? Daar zit dus een man in hè, die laat dat allemaal bewegen. Kijk, zie je dat, dat gaat straks in brand vliegen." etc.

Ik las trouwens eerst Olifantenkwark! Ik heb het tegenovergestelde van een dirty mind
    pi_81645771
    Wie gaf mij die tip van stippenmokken bij de bijenkorf? Ik heb er 1 bij de v&d gehaald voor 2,50!
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:18:42 #270
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81645779
    Iemand Hello/goodbye gekeken? Met de vrouw die op haar broer aan het wachten was, de vader was gestorven...
    Pffffffffffffffff, veel te herkenbaar dat verhaal en nu heb ik koppijn van het janken
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:19:30 #271
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81645824
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:
    En de mini komt iedere dag stralend en blakend van gezondheid vragen hoe het gaat. Daarbij schijnt de mini het idee te hebben dat het ziekzijn ook het denkvermogen aantast, dus als ik suf op de bank naar een film kijk hoor ik constant naast mij het heldere stemmetje van de mini, die mij hulpvaardig alles uitlegt. "Zie je die robots mama? Daar zit dus een man in hè, die laat dat allemaal bewegen. Kijk, zie je dat, dat gaat straks in brand vliegen." etc.
    pi_81646373
    Dat probleem heb ik nou ook, Laureline! Andere mensen verliezen hun eetlust bij stress, of liefdesverdriet of ziekte, maar die verschijnselen zijn mij allemaal niet bekend.
    Wat lief van je mini.

Uniekje.
    pi_81646807
    Ach uniekhoorn Het verdriet is nooit helemaal weg hè, al schuift het gaandeweg wat meer naar de achtergrond.
    Zo zag ik vandaag op googleEarth (je komt nog eens ergens als je ziek bent ) het huis van mijn schoonvader staan, het waren duidelijk foto's van toen hij nog leefde, met zijn gordijnen, en zijn auto die nog voor de deur stond. Dat was ook wel even slikken.
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:39:23 #274
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81647135
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 21:18 schreef uniekhoorn het volgende:
    Iemand Hello/goodbye gekeken? Met de vrouw die op haar broer aan het wachten was, de vader was gestorven...
    Pffffffffffffffff, veel te herkenbaar dat verhaal en nu heb ik koppijn van het janken
    Ja gezien ja. Ik vond haar in eerste instantie erg koeltjes overkomen (wat te verklaren valt doordat je eerst geen tijd hebt om te rouwen), maar toen ze vertelde van haar laatste moment met hem brak ze toch... .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:41:20 #275
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81647262
    Oei sorry, daar las ik overheen

Kopje thee voor Uniek
    pi_81647313
    Uniek. .
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:42:32 #277
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81647342
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 21:16 schreef Laureline het volgende:

Hahaha, jij schrijft echt geweldig, weet je dat? .
    Niet meer actief op Fok!
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:42:49 #278
    277802 _Calimero_
    pi_81647367
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 21:27 schreef Mini_rulez het volgende:
    Dat probleem heb ik nou ook, Laureline! Andere mensen verliezen hun eetlust bij stress, of liefdesverdriet of ziekte, maar die verschijnselen zijn mij allemaal niet bekend.
    Wat lief van je mini.

Uniekje.
    Same here, als ik mijn eetlust kwijt ben, is het menens en ben ik echt al halfdood

voor Uniek...
      woensdag 19 mei 2010 @ 21:45:45 #279
    277802 _Calimero_
    pi_81647586
    Dat gezegd hebbende, is mijn lijst vandaag wel een beetje aan de korte kant

O: yoghurt, muesli en druiven
    L: 2x brood met kaas en kipfilet
    D: maaltijdsalade tonijn van de Ap
    S: 2u spinningles

Nou ja, voor mijn doen aan de korte kant dan
    pi_81648524
    Cali, dat is te weinig. Jeweetzelluf.

Lijstje (niet te weinig)
    O: dubbele boterham hagelslag
    T: café au lait
    L: dubbele boterham kaas, dubbele kipfilet
    T: 2 meergranen pistoletjes
    T: festini peerijs
    D: halve zak sperzieboontjes met sojadressing en gegrillde (jaja, daar zijn ze weer!) cevapciciworstjes
    T: druiven, wat yoghurt

Een badpak kopen sterkt wel de dieetgevoelens Sowieso zijn er niet veel mooie van die dingen te koop, en zo'n dure, lelijke, corrigerende zag ik ook niet zo zitten (sorry marz), dus werd het maar een sportief speedo ding, waar ik alsnog enorm een varkentje in ben natuurlijk
    SPOILER
    pi_81648842
    Even een dikke kus voor Uniek! *smak*

Ben bijgelezen, maar zit op m'n foon. Huis gekeken, moet heel veel aan gebeuren. Mijn vader gaat morgen namens mij een bod doen. Het is zoveel onder de vraagprijs (bod) dat ik zelf niet durf haha. Maar goed, hij heeft overlegd met een kennis en kwam op dat bedrag.

Makelaar was bijna elke dag in het huis om kijkers rond te leiden. Naja, ik wacht t af.
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:07:57 #282
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81649101
    Ik heb jaren geleden mijn angst voor bikini's overwonnen omdat ik een badpak echt de stomste uitvinding van de afgelopen eeuw vind --> ga maar eens naar de wc met zo'n ding, dat is zo'n geklooi

Net als sigme ben ik fan van naaktzwemmen
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:08:41 #283
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81649141
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:03 schreef Syrena het volgende:
    Even een dikke kus voor Uniek! *smak*

Ben bijgelezen, maar zit op m'n foon. Huis gekeken, moet heel veel aan gebeuren. Mijn vader gaat morgen namens mij een bod doen. Het is zoveel onder de vraagprijs (bod) dat ik zelf niet durf haha. Maar goed, hij heeft overlegd met een kennis en kwam op dat bedrag.

Makelaar was bijna elke dag in het huis om kijkers rond te leiden. Naja, ik wacht t af.
    Wauw!! Je weet wel van doorpakken

Ga je dat andere huis ook nog bekijken?
    pi_81649415
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:08 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

Wauw!! Je weet wel van doorpakken

Ga je dat andere huis ook nog bekijken?
    Nee, heb het er even met de makelaar over gehad, zit vocht in dat huis. En er waren nog wat dingen, hij vond het huis van vandaag beter.

En dat wil wat zeggen P:
    pi_81649682
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:07 schreef LadyBlack het volgende:
    Ik heb jaren geleden mijn angst voor bikini's overwonnen omdat ik een badpak echt de stomste uitvinding van de afgelopen eeuw vind --> ga maar eens naar de wc met zo'n ding, dat is zo'n geklooi

Net als sigme ben ik fan van naaktzwemmen
    Gezien de reden van aankoop hou ik het toch maar bij m'n varkentjesspeedo
    Men zal het vast niet op prijs stellen als ik daar ga naaktzwemmen
    pi_81649738
    Mijn D werd rib-eye met frietjes en een hoop groenvoer.

Nu spullen klaarleggen voor morgenavond. Na m'n werk en pilates ga ik door naar het huis van de meneer, waar ik twee dagen ga bivakkeren totdat hij terug is van werkdingen, om de kat gezelschap te houden
    pi_81649835
    Lijstje van vandaag, ik ben tevreden.

O: yoghurt met muesli en lijnzaad
    T: boterham pindakaas, banaan
    L: 2 boterhammen sandwichspread
    T: boterham pindakaas, plakje ontbijtkoek
    D: kip en groenten gewokt met een knoflook/koriander sausje en rijst, een calorierijk chocoladetoetje
    T: 100 gram worteltjes
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_81649872
    Lau, in badpak naar de wc, ik schoof dan altijd alleen het kruisdeel ff weg. Hand voor, hand achter en alvast wc papier pakken, 1 hand loslaten, snel vegen, alles terugschuiven.
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:19:34 #289
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81649904
    Terug van Body Jam!

En ik ga een taarten-decoratie-workshop doen! Bij een mede-sportster die taarten decoreert! Dan ga ik proberen mezelf op te leiden tot DaD

En spannend heur, Syrena!

En props voor de Lau-Mini
    pi_81649944
    Hihi ja ik vind Lau ook zeer vermakelijk!
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:20:29 #291
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81649958
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
    Lau, in badpak naar de wc, ik schoof dan altijd alleen het kruisdeel ff weg. Hand voor, hand achter en alvast wc papier pakken, 1 hand loslaten, snel vegen, alles terugschuiven.
    jij bent echt ervaren hoor ik al!
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:21:23 #292
    171422 LadyBlack
    paint it black
    pi_81650017
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef imago het volgende:

Nu spullen klaarleggen voor morgenavond. Na m'n werk en pilates ga ik door naar het huis van de meneer, waar ik twee dagen ga bivakkeren totdat hij terug is van werkdingen, om de kat gezelschap te houden
    Wat leuk!

Jullie zijn al een heel echt stel he!
    pi_81650110
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:19 schreef Syrena het volgende:
    tenks for the tip!
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:22:40 #294
    71166 AKnynke
    is lang niet gek
    pi_81650117
    IBTL
    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
    pi_81650228
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:21 schreef LadyBlack het volgende:

Jullie zijn al een heel echt stel he!
    Jah, het gaat echt heel snel
    pi_81650366
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:17 schreef imago het volgende:

wat lief!

Pief, vraagje: ik roei nu regelmatig in de sportschool, maar vraag me één ding af net: rug wel of niet rechthouden? Of naar achteren leunen om armen langer te kunnen strekken?
    Ja doei.
      woensdag 19 mei 2010 @ 22:26:25 #297
    128262 horned_reaper
    horned_reaper
    pi_81650377
    Ik heb hier net even een topic geplaatst dat voor jullie misschien wel leuk is!
    Alcohol als dikmaker?
    pi_81651533
    Blugh, ik heb echt een you can check out anytime you like but you can never leave gevoel als ik weg probeer te komen bij mijn ouders, de terugreis duurt altijd veeel langer dan de heenreis
    pi_81651662
    quote:
    Op woensdag 19 mei 2010 22:26 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wat lief!

Pief, vraagje: ik roei nu regelmatig in de sportschool, maar vraag me één ding af net: rug wel of niet rechthouden? Of naar achteren leunen om armen langer te kunnen strekken?
    pi_81651681
    Kudt telfoon

iwil iemand anders thet topic openen

[ Bericht 66% gewijzigd door P.F op 19-05-2010 22:59:07 ]
    pi_81652335
    Je gaat eerst met je benen redelijk recht zitten.
    Armen gestrekt.
    dan ga je zitten alsof jeop de bank zit, chill
    dan span en kantel je je onderrug.

Nu ga je in positie zitten, de inpik zegmaar
    je rijdt helemaal op, 1 hand door je benen
    Armen gestrekt
    rug naar voren gebogen maar wel sterk arrogant zitten

GO

Je trapt uit
    Rug blijft exact ingebogen tot benen recht
    dan rug naar achter, armen nog gestrekt

Dan armen naar onder je borsten, meteen naar vorn duwen