oh ja dat wil ik ook nog graag! en ook van Mini!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Hoi XM, doe eens een PM van je reisblog?
Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereikenquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:53 schreef Laureline het volgende:
Hoi XM, doe eens een PM van je reisblog?
En D., het is met sporten altijd veel beter vol te houden. Je lichaam maakt dan ook stofjes aan waardoor je de moed erin houdt, en je kan veel meer etenVolgens mij kan jij ook beter nog tussendoortjes nemen ipv alleen ontbijt, lunch en veel avondeten, dan blijft je stofwisseling beter op gang, en voorkom je ineens een enorme snaaiaanval.
Dat klinkt sarcastischquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:57 schreef Blurred86 het volgende:
Klinkt echt als een heel verstandig dieet D.
Ai, maar met dat 'zo snel mogelijk je doel bereiken' snijd je jezelf wel in de vingers! Je lichaam went zo aan minder kcals, hierop past je spijsvertering zich aan, en als je je doel hebt bereikt merk je dat je ineens minder kan eten dan je eerst kon, om op hetzelfde gewicht te blijven!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil buiten mijn avondeten om zo min mogelijk eten om zo snel mogelijk mijn doel te bereiken
Ik neem dus pas een boterham als ik me 'flauw' begin te voelen
Is het ookquote:
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manierquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:01 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Is het ook![]()
Naast dat je veel te weinig energie binnenkrijgt (zeker als je ook nog iedere dag zoveel sport!!) ontzeg je je lichaam ook allerlei voedingsstoffen die je hard nodig hebt.
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
¡Hola chica´s!
Net geland in Cuzco, nu aan het wachten tot de hotelkamer schoon is. Erg mooi hier, alleen de hoogte is wel killing bij tijd en wijle. In Cuzco zitten we een paar dagen, dus hopen dat het went, op 3400m boven zeeniveau.
Op eigen verantwoording:Hoi XM! het gaat hier een stuk beter, wat lief dat je eraan dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb niet teruggelezen, maar hoe gaat het met Perruche? Verder nog bijzonderheden hier?
![]()
het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pretendeer ook niet verstandig bezig te zijn, maar wel op de voor mij snelste manier
En omdat ik straks op de halterbank ook weer massa wil aanmaken is het ook niet erg weer aan te komen. Het is alleen de bedoeling dat ik dan voldoende train dat (bijna) alles wat ik aankom in spiermassa omgezet wordt, en niet in vet.
Ik heb het al eens eerder gedaan op deze manier, en het werkte prima
Alleen toen ik de zin in het trainen verloor nam de spiermassa weer wat af en begon het buikje zich te vormen
Zou zomaar kunnen, want het komt mij erg bekend voor! En de laatste keer bij de bloedbank had ik inderdaad laag ijzergehalte, en bloeddruk is volgens mij chronisch laag.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:33 schreef anna82 het volgende:
Ik wil wel sporten maar voel me al weken, misschien wel maanden, niet helemaal fit. Continu slap, bij tijd en wijle duizelig, heel erg moe bij het opstaan, etc etc. In de tussentijd twee keer bij de dokter geweest en twee keer de diagnose: te lage bloeddruk en te weinig ijzer, maar zou het echt alleen daar door komen?
met een gewone fiets denk ik ook wel hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Met een bakfiets door de stad fietsen zonder jas aan is zo
+dat.quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:12 schreef Mini_rulez het volgende:
D.: alle spieren die je nu nog hebt eet je lichaam door dat uithongeren wel eerst op, waardoor je straks bij het trainen al met een onnodige achterstand begint.
Hoe tof!quote:Op woensdag 19 mei 2010 17:10 schreef shinydiscoball het volgende:
Met een bakfiets door de stad fietsen zonder jas aan is zo
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:21 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Uh-oh, wacht maar tot Kwak en Loveli hier zijn, dan zwaait er wat!
Nu dus.quote:
Ik doe het ook niet 'voor de zomer'. de vorige keer was het najaarquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:09 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het feit dat ik 'de vorige keer' ook hielp, en je 'zin in het trainen verloor' moet je misschien wel aan 't denken zetten: wellicht iets zoeken wat je wel gewoon vol kunt houden en niet puur 'voor de zomer' doet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |