Niet iedereen heeft een figuur voor schuifbikini's. Ik niet iig.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:33 schreef Laureline het volgende:
[..]
Maar is het niet zo dat het bij bikini's meestal niet zoveel uitmaakt, die omtrek? Je schuift die cups wat dichterbij elkaar, en de sluiting kan je gewoon zelf aanpassen/strikken, dan is alles weer geregeld! Of had je juist een model bovenstuk in gedachten waarbij dat helemaal niet kon, een beetje bh-achtig?
VMW bedoelt zequote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is vvm?
Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer.
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwenquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:38 schreef Laureline het volgende:
Puh, in heel veel steden is de oude binnenstad nog veel grondiger verdwenen dan in Rotterdam. Gewoon door het eigen stadsbestuur en de projectontwikkelaars.
Daar weet Maria nu alles van!quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Tevens in dat kader: wat mij echt heel boos maakt is dat destijds stenen van het Colosseum gebruikt zijn om de St. Pieter te bouwen.
]VMW bedoelde ik.quote:Op woensdag 19 mei 2010 14:28 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Wat is vvm?
Ik betaal nu nog helemaal niets, maar tegen de tijd dat ik klaar ben met studeren zal het wel duur worden in Amsterdam te wonen. Maar dat zien we dan wel weer.
Ik dacht dat het een of andere bizarre belastinggrens ofzo wasquote:
ah! ik loop nog achterquote:Op woensdag 19 mei 2010 14:20 schreef Syrena het volgende:
Mo, Kwaz0r, de nieuwe Glee is er!
Moet 'm nog kijken trouwens.
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:21 schreef -marz- het volgende:
Bluh bikini's. Ik was van de triangelbikini's, maar nu vind ik dat niet meer kunnen met mijn ahum vrouwelijke vormen.
Ik dacht aan een corrigerend badpak.
Vroeger zonde ik altijd topless, ik was dat helemaal vergeten zelfs tot iemand me daaraan herinnerde
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vormquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.. Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Herkenbaar! Bij mij zie je ook nog zo'n deuk ertussenin, van de ribbenkastquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Mijn borsten zitten veel te ver uit elkaar voor een triangelbikini. Zie je een enorme borstkas, en dan aan de zijkanten nog wat heuveltjes.. Ik zonde vroeger ook regelmatig topless, maar gek genoeg zie ik mezelf dat tegenwoordig helemaal niet meer doen.
Ik dus ook niet! Misschien is het tegenwoordig niet meer 'done'? Of we worden gewoon oudquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:26 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik had meer dit idee in m'n hoofd:quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:29 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar toch staan bikini's met zo'n model als dit mij het mooist, dat breekt toch een beetje. Of noem je dat geen triangel? Nouja, ik ben er fan van. En dan wel een beetje zo'n padded-stukje erin, voor de vorm.
Als je een foto post hoef ik niet de Googlenquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:48 schreef Viking84 het volgende:
Ben ik de enige die moest googlen om erachter te komen wat een bandeau-bikini is?.
Ik ken wel baklavaquote:Op woensdag 19 mei 2010 15:49 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, dat hoor je natuurlijk te weten. Net als een salopette, anorak en balaklava.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Je bent welkom hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Ow, het is een kliekje hier, nevermind.
Succes verder allen
Hoi D.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Nieuwe mensen zijn altijd welkom!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:00 schreef D. het volgende:
Succes verder allen
Is dat een testvraag?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Je bent welkom hoor. Lust je broccoli?
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:01 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Hoi D.![]()
Valt wel mee hoor met dat kliekje.
Hoeveel wil je afvallen en hoe dacht je dat te bereiken?
Dankquote:Op woensdag 19 mei 2010 16:03 schreef -marz- het volgende:
Sorry D. ik was in een posting spree. Hoi en welkom
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:04 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Goed geantwoord! Toegang verleend!
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben al bezig (2,5 weken nu) en er is 3,7kg af.
Ik ga van 87,3 naar 80, dus ben over de helft
quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:07 schreef Perruche het volgende:
Kliekje? Ik vind iedereen juist heel verwelokomend hier. Je moet alleen wel over bandeaubikini's kunnen praten en van broccoli houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |